| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 44 | / | 2025 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-09-03 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PROTEKTOR | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Wybór najkorzystniejszej oferty | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 Rozporz dzenia MAR informacje poufne
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
|
Zarząd PROTEKTOR S.A. z siedzibą w Lublinie pod adresem: ul. Vetterów 24A-24B, 20-277 Lublin, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000033534 (dalej: "Spółka"), kapitał zakładowy 11.474.459,50 zł, NIP 7120102959, realizując obowiązek Emitenta określony w art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (rozporządzenie MAR) niniejszym informuje, że w dniu 3 września 2025 roku Spółka powzięła informację, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które przeprowadzono zgodnie z zapisami umowy ramowej nr 178/BLP/82/Ckt/25/RG na produkcję i dostawę 3 000 par trzewików służbowych (tj. Przedmiot umowy) w ramach zapytania nr 1, ogłoszonym przez Skarb Państwa Komendantem Głównym Policji w Warszawie ( Zamawiający ) na realizację zamówienia pn.: Zawarcie umowy wykonawczej na produkcję i dostawę trzewików służbowych (dalej Umowa ), dokonano wyboru oferty Spółki jako najkorzystniejszej.
Umowa wykonawcza zostanie podpisana zgodnie z zasadami określonymi w zawartej już umowie ramowej z dnia 26 sierpnia 2025 roku o nr 178/BLP/82/Ckt/25/RG na produkcję i dostawę trzewików służbowych, o czym Spółka informowała w raporcie bieżącym nr 40/2025 w dniu 26 sierpnia 2025 roku.
Przedmiotem postępowania w ramach zapytania nr 1 jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji 3 000 par trzewików służbowych. Wartość złożonej przez Emitenta oferty wyniosła 1.466.790,00 zł brutto.
Termin realizacji zamówienia wynosi 90 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy wykonawczej, licząc od następnego dnia kalendarzowego. O zawarciu umowy oraz o jej warunkach Emitent poinformuje niezwłocznie po jej zawarciu.
Podpis osoby reprezentującej Spółkę:
Radosław Rogacki - Prezes Zarządu
| |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-09-03 | RADOSŁAW ROGACKI | PREZES ZARZĄDU | | |
| | | | | |