| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 53 | / | 2025 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-10-14 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| SYNEKTIK S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja o zawarciu istotnej umowy sprzedaży | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR informacje poufne
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
|
Zarząd Synektik SA (dalej: Spółka) informuje, że Spółka zawarła umowę z Państwowym Instytutem Medycznym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą: ul. Wołoska 137, 02-507 Warszawa (dalej: Szpital).
Umowa dotyczy bieżących dostaw materiałów zużywalnych dla systemu robotycznego do chirurgii małoinwazyjnej (da Vinci) Szpitala.
Umowa została zawarta w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, a jej maksymalna wartość netto wynosi 9 851 541,97 PLN.
Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy. Pozostałe zapisy nie odbiegają od standardów powszechnie stosowanych dla tego typu umów.
Podpisanie przedmiotowej umowy zostało uznane przez Zarząd Synektik SA za istotne, gdyż jej maksymalna wartość netto przekracza 5 proc. wartości kapitałów własnych Grupy Kapitałowej Synektik wykazanych w ostatnim raporcie okresowym, a więc przekracza poziom określony wewnętrznie przez Spółkę w indywidualnych standardach raportowania. Przychody uzyskane z realizacji umowy wpłyną na wyniki sprzedaży w latach finansowych 2025-2026.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-10-14 | Cezary Kozanecki | Prezes Zarządu | | |
| | | | | |