| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 49 | / | 2025 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-09-16 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| SYNEKTIK S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Uzupełnienie informacji o zawarciu istotnej umowy sprzedaży systemu robotycznego - uzupełnienie raportu bieżącego nr 48/2025 | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR informacje poufne
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Synektik SA (Spółka) przekazuje informacje uzupełniające dotyczące umów pomiędzy spółką zależną SYNEKTIK Czech Republic, s.r.o. a firmą Krajská zdravotní, a.s. z siedzibą: Sociální péče 3316/12a, 400 01, Ústí nad Labem, Czechy (Zamawiający), dotyczące sprzedaży, dostawy, instalacji i uruchomienia jednoportowego systemu robotycznego do chirurgii małoinwazyjnej (da Vinci SP) dla placówki Zamawiającego, tj. Szpitala Masaryka w Ústí nad Labem, wraz z dodatkową konsolą chirurgiczną w opcji, z przeszkoleniem personelu oraz opieką serwisową w ramach gwarancji, a także pogwarancyjnej opieki serwisowej na czas nieokreślony oraz bieżących dostaw materiałów zużywalnych zgodnie z zapotrzebowaniem Szpitala na czas nieokreślony.
Wartość netto umów na dostawę i instalację systemu wraz z opieką serwisową w ramach gwarancji oraz pogwarancyjną opiekę serwisową wynosi w okresie 7 lat minimum 3 430 000,00 EUR (szacunek nie uwzględnia wynagrodzenia z tytułu opieki serwisowej po upływie tego okresu). Ww. kwota nie obejmuje wartości umowy na dostawę materiałów zużywalnych, która będzie rozliczana według bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-09-16 | CEZARY KOZANECKI | PREZES ZARZĄDU | | |
| | | | | |