jatkqqrq
Advertisement
PARTNER SERWISU
gnpaclql

Czat inwestorski z Mateuszem Adamkiewiczem, prezesem zarządu spółki Gaming Factory SA.

Dyskusja odbyła się dnia: 08.11.2021, godziny 10:00
Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu spółki Gaming Factory SA - start 8 listopada o godz. 10:00 Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu spółki Gaming Factory SA
W poniedziałek 8 listopada o godz. 10:00 zapraszamy na czat z Mateuszem Adamkiewiczem, prezesem zarządu spółki Gaming Factory. Tematem spotkania będzie omówienie bieżącej działalności i najnowszych premier, a także plany wydawnicze Gaming Factory na przyszły rok. Zapraszamy do zadawania pytań związanych z aktualną sytuacją oraz planami spółki.

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole notowany na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka współpracuje z ponad 20-stoma zespołami deweloperskimi i pracuje obecnie nad prawie 30-stoma produkcjami na PC. Gaming Factory produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe, gry akcji, tycoon.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z Mateuszem Adamkiewiczem, prezesem Gaming Factory. Tematem spotkania będzie omówienie bieżącej działalności i najnowszych premier, a także plany wydawnicze na przyszły rok.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać o 10:00. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Mateusz Adamkiewicz: Dzień dobry, witam serdecznie uczestników czatu. Zapraszam do zadawania pytań.
  • Andrzej: Kiedy możemy spodziewać się nowego zwiastuna Dinos Reborn (materiały z gry są wielokrotnie lepsze od słabego pierwszego zwiastuna).
    Mateusz Adamkiewicz: Myślę, że zaprezentujemy nowy trailer w pierwszym kwartale przyszłego roku. Aktualnie gra faktycznie wygląda nieporównywalnie lepiej niż przy pierwszym zwiastunie i chcemy na bieżąco komunikować się z graczami, natomiast naszym celem przy kolejnym materiale jest pokazanie czegoś o najwyższych standardach w branży i do tego czasu musimy mieć już spory fragment gry.
  • Akcjonariusz: Widząc mocne opóźnienia w tworzeniu gier, czy nie lepiej jest sprzedać innym podmiotom przynajmniej połowę z tych produkcji i skupić się na dużych gra z potencjałem? Wydać to co jest blisko ukończenia, odsprzedać "słabe gry" a kasę przeznaczyć na 1-2 gry z topu w granicach rozsądku oczywiście (AA). Studia jak Bloober, Farm51, 11bit tak zrobiły i teraz są już na świecie znane. Nawet jeżeli te przeciętne gry coś zarobią to nie wpłyną na firmę w dużym stopniu, a tylko podejrzewam, że zajmują mnóstwo czasu, nerwów, pieniędzy.
    Mateusz Adamkiewicz: Na pewno będziemy skupiać się na największych produkcjach i okazyjnie prowadzimy negocjacje w sprawie sprzedaży naszych starszych projektów, ale są to długotrwałe procesy i dotychczas nie podpisaliśmy żadnej takiej umowy. Mniejsze projekty, które stanowią większość naszego aktualnego portfolio były rozpoczynane 2-3 lata temu, od IPO, zgodnie z przyjętą strategią, 4 na 5 nowych projektów to większe gry.
  • Akcjonariusz: Kiedy zobaczymy materiały z gry Human Farm, jak ta gra wygląda?
    Mateusz Adamkiewicz: Myślę, że w połowie przyszłego roku. W celach promocyjnych stworzyliśmy natomiast zwiastuny aktorskie, których drobny wycinek można zobaczyć na naszym kanale YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCw2j6Z1CDeO3Bb-Gwxfvrmw
  • Akcjonariusz: Czy Bakery Simulator wyjdzie w tym roku? Czy będzie cross-promocja z Cooking Simulator i innymi grami Playway?
    Mateusz Adamkiewicz: Z pewnością będziemy chcieli cross-promować ten tytuł z innymi grami, tym bardziej że współwydawcą gry jest Ultimate Games, natomiast na razie nie mogę przedstawić konkretów w tym zakresie. Jeśli chodzi o wydanie, to w pierwszej kolejności chcemy maksymalnie poprawić i dopracować grę, aby nie zaliczyć mixed reviews. Gra będzie ukończona w perspektywie kilku tygodni, natomiast koniecznością jest znalezienie również dogodnego terminu do publikacji, z czym jest problem w listopadzie i grudniu. Wspólnie z LMG pracujemy nad tą grą tak długo, że nie chcielibyśmy zniweczyć tych wysiłków tylko poprzez wyznaczenie złej daty premiery.
  • zainteresowany: Czy jest możliwość, aby spółka pochwaliła się, kto w niej pracuje. Mówił Pan ostatnio, że zostały zatrudnione osoby z dużym doświadczeniem. Jak wiadomo, inwestorzy cenią sobie takie informacje i ludzi, czego dowodem jest wysoka wycena Starward Industries.
    Mateusz Adamkiewicz: Być może umieścimy takie informacje na stronie, natomiast tylko jeśli chodzi o nasz core team. Decyzja odnośnie publikacji takich informacji, jeśli chodzi o poszczególne zespoły, jest już niezależna od nas.
  • zainteresowany: Czy może Pan coś więcej powiedzieć o spółce Vee? Większość chyba spółek gamedev tworzy podspółki, aby wypchnąć je na giełdę i "zasypać akcjami ulicę". Tutaj widać, chęci na wejście na GPW/NC nie ma. Co dało takie działanie, jakie są plany na przyszłość. Kim jest HardcodeWay (patrząc na materiały z Dinos Reborn), gra lepiej wygląda niż wiele gier z topu wishlist, ale zwiastun jest bardzo przeciętny.
    Mateusz Adamkiewicz: Zdecydowanie naszym celem nie było tworzenie tej spółki, aby handlować jej akcjami. Podmiot powstał w celu oddzielenia naszych droższych produkcji od portfolio Gaming Factory przede wszystkim dla mediów i graczy i wydaje mi się, że ta funkcja została spełniona. Odnośnie zwiastuna i nowych materiałów to z pewnością ukażą się one w pierwszej połowie przyszłego roku. HardCodeWay to zespół, który powstał dzięki współpracy z nami, zatrudnia już kilkanaście lub nawet ponad 20 osób i aktualnie jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak przebiegają ich produkcje.
  • żądny_kasy_inwestor: Kiedy możemy się spodziewać, że akcje Gaming Factory będą wyceniane po 500 zł za sztukę?
    Mateusz Adamkiewicz: Taka kapitalizacja powodowałaby, że znaleźlibyśmy się w ścisłej czołówce polskiego gamedev i z pewnością jest to nasz cel, natomiast to wymaga ogromnej pracy i wielu lat. Myślę, że wydanie większych tytułów z naszego portfolio odpowie nam na pytanie - ile do takiej ceny jeszcze nam brakuje.
  • Gość: Kiedy wydanie jakieś dużej gry?
    Mateusz Adamkiewicz: Największe tytuły, nad którymi pracujemy, czyli Dreamhouse, We are Legion: Rome czy Dinos Reborn, mają szansę ukazać się w IV kwartale przyszłego roku. Natomiast podkreślam, że to jest termin bardzo orientacyjny, bo im większa gra, tym więcej prac przy ukończeniu tytułu.
  • Gość: Czy planujecie portowac jakieś gry na konsole z już wydanych. ? Czy staracie się o pozyskanie zleceń na portowanid tytułów obcych?.
    Mateusz Adamkiewicz: Zdecydowanie tak, czekamy na finalne źródła do Castle Flipper, Farming Life, Gunslingers & Zombies, a wkrótce dojdą kolejne tytuły. Jako Gaming Factory nie pozyskujemy zewnętrznych licencji, natomiast nasza spółka zależna Black Rose Projects cały czas pozyskuje tytuły z rynku.
  • Gość: Czy aktualna strategia firmy ma sens? Na rynku jest bardzo duża konkurencja i gry GF nie mogą się przebić (poza Castle Flipper). Nie lepiej wydawać gry o większym budżecie (1-2 mln zł) oraz bardziej dopracowane?
    Mateusz Adamkiewicz: Tak jak już wspomniałem, będziemy celować w większe produkcje.
  • Gość: Czy GF nie powinien bardziej zainwestować w gry VR? Jest to rynek który bardzo dynamicznie się rozwija.
    Mateusz Adamkiewicz: Aktualnie mamy spółkę zależną Ultimate VR, która pozyskuje zewnętrzne licencje, a także będzie portowała nasze gry na VR. Dodatkowo razem z VRAAR stworzymy przynajmniej 5 małych gier dedykowanych stricte pod urządzenia VR. Chcemy być zatem obecni na tym rynku, natomiast zanim zainwestujemy kilka milionów w jeden projekt, musimy zbudować większe kompetencje w tym obszarze.
  • Gość: Farming life według mnie wygląda brzydko jak na gre wydaną w 2021 roku. Wydaje mi się że dobry wygląd oraz animacja to podstawa nowoczesnych gier i tego zabraklo Farming Life. Castle Flipper wygląda porządnie i sprzedaż też jest dobra. Niedługo zostanie wydany ZooKeeper, czy jest szansa zeby przelozyc premiere i poprawić ten element? Jeśli nie, to uważam, że sprzedaż będzie równie słaba jak Farming Life.
    Mateusz Adamkiewicz: Producent stara się dopracować każdą grę na tyle, na ile to możliwe, natomiast na finalnym etapie prac nie wszystko jest możliwe. ZooKeeper jest już całkiem blisko wydania i trwają finalne poprawki w grze.
  • Gość: Czy jest planowany Castle Flipper 2?
    Mateusz Adamkiewicz: Widać, że gra ma spory potencjał sprzedażowy, zatem nie wykluczam takiej opcji, natomiast dotychczas nie zapadła taka decyzja.
  • Gość: Wydaje mi się, że promocja gry powinna się zacząć kilka miesięcy przed jej wydaniem. Żeby stworzyć dużą whishliste dla gry na steam. Jeśli gra pierwszego dnia sprzedaży trafi na pierwszą strone bestsellerow steam to raczej szybko się zwróci. Aktualnie gry wydawane przez GF nie mają zbytnio zbudowanej grupy graczy którzy czekają na premiery. Czy są jakieś sposoby aby GF poprawił się w tym aspekcie?
    Mateusz Adamkiewicz: Ostatnio wydane gry, czyli Castle Flipper i Farming Life miały bardzo dobrą widoczność w sklepie, natomiast o sprzedaży zadecydowały inne czynniki.
  • Gość: Jestem z GF od początku jego wejścia na giełdę. Przy spadkach dokupowałem akcje i mam ich aktualnie dość sporo. Do tej pory byłem dość spokojny, ale po wydaniu Farming Life, moje nadzieje na zarobek zmalały. Co mógłby Pan powiedzieć inwestorom, aby ich uspokoić? Przez ostatni rok było wiele niedotrzymanych obietnic (przełożenie premier wielu gier), słaba sprzedaż oraz jakość (oceny na steam) wydanych gier. Czy przyszły rok będzie wyglądał podobnie?
    Mateusz Adamkiewicz: Cieszy mnie, że jest Pan długoterminowym inwestorem i rozumiem rozczarowanie kursem akcji. Uważam, że przyszły rok będzie zdecydowanie lepszy od tego z kilku powodów. Po pierwsze dlatego, że w tym roku – z gier o większym potencjale – wydaliśmy w zasadzie tylko Castle Flipper i projekt ten szybko się zwrócił. Po drugie – wiele gier zostało przełożonych, aby je dopracować i te projekty ujrzą światło dzienne w przyszłym roku. Po trzecie zebraliśmy w tym roku sporo doświadczenia i pracujemy aktualnie nad dużo lepszymi grami niż to miało miejsce jakiś czas temu. Z perspektywy czasu widzę, że wiele terminów podawanych przez producentów było nierealne, zatem obecnie jesteśmy już ostrożniejsi w prowadzeniu harmonogramu premier dla Inwestorów. Tak czy inaczej przyszły rok powinien być dla spółki przełomowy i zdecydowanie warto czekać na to co zaprezentujemy.
  • Gość: Najważniejsza gra która zostanie wydana w 2022 roku?
    Mateusz Adamkiewicz: W tym momencie jestem ostrożny z typowaniem, bo nie wiemy czy nasze największe projekty zostaną ukończone terminowo, natomiast z gier którym zostało mniej developmentu typowałbym Electrician Simulator albo Human Farm.
  • Gość: Domyślam się, że zostanie wypłacona dywidenda za 2021 rok, czy nie lepiej te pieniądze przeznaczyć na jakiś ciekawy projekt lub dopracowanie gier w produkcji? GF aktualnie ma największy zysk na sprzedaży akcji, chciałbym żeby w przyszłości też zarabiał na swoich grach i miał stały duży przychód, a nie jednorazowy zysk i jednorazową dywidendę. Jako inwestor chciałbym powiedzieć, że szybszy rozwój spółki jest dla mnie ważniejszy niż dywidenda.
    Mateusz Adamkiewicz: W tym momencie jest za wcześnie, aby mówić o dywidendzie za ten rok, natomiast w ubiegłbym roku była ona raczej symboliczna, biorąc pod uwagę nasze aktywa, zatem środków na ciekawe projekty nam nie zabraknie. Od początku powstania tej firmy chcieliśmy być spółką dywidendową i za 20 lat chcielibyśmy być kojarzeni jako spółka, która ma ponad dwudziestoletnią historię nieprzerwanej wypłaty dywidendy od pierwszego roku jej działalności.
  • ostatni mohikanin: Czy jest Pan zadowolony z premiery gry Farming Life. Niestety wbrew pana przeczuciom gra ani nie została dobrze sprzedana (mała ilość opinii na steam) ani dobrze przyjęta (niska średnia ocen). Czy macie dalsze plany inwestowania w ten tytuł (np. port na Nintendo Switch) czy raczej nie widzicie dalszego potencjału tego produktu?
    Mateusz Adamkiewicz: Nie jestem zadowolony, po finalnych poprawkach chcemy szybko wydać ją na konsolę Nintendo Switch i liczymy, że zainwestowane środki zwrócą się w perspektywie rocznej.
  • ostatni mohikanin: Biorąc pod uwagę, że rok 2021 się kończy czy zaobserwował Pan wyzwania, które będę przed spółką w najbliższej przyszłości, które nie materializowały się jeszcze 12 miesięcy temu.
    Mateusz Adamkiewicz: Zdecydowanie systematycznie rośnie konkurencja na Steam, przez co coraz trudniej przebić się ze swoją grą. Poprzeczka, jeśli chodzi o jakość i wielkość gry, również została podniesiona. Natomiast jesteśmy na to gotowi, rozbudowujemy aktualne projekty (stąd przesunięcia), a dodatkowo zaczęliśmy produkować gry w wyższym segmencie.
  • takieTam: Nie dotrzymaliście żadnych obietnic sprzed debiutu. Komunikat, po debiucie, że firma zmienia kierunek i chce wydawać lepsze gry za to mniej również nie został spełniony. Zamiast 30 gier z czego niektóre były rzekomo na ukończeniu w połowie 2020, po ponad roku od tamtego czasu, było tylko kilka premier bardzo słabych gier. Jakie są plany na zmianę tej sytuacji? Czemu tak późno dowiadujemy się o przesunięciach premier (w praktych software developmentu widać to dość wcześnie)?
    Mateusz Adamkiewicz: Nie do końca zgodzę się z tą opinią, chociaż niezaprzeczalnie podany harmonogram był zbyt optymistyczny. Bardzo często do pewnego momentu development przebiega zgodnie z harmonogramem, a dopiero na ostatniej prostej napotyka się na duże problemy, których poprawka trwa wiele miesięcy. Dodatkowo staramy się wyciągać wnioski z premier naszych czy konkurencyjnych gier i czasem musimy zmieniać wcześniejsze założenia, co również przekłada się na opóźnienia w premierze. Natomiast jeśli chodzi o kierunek, to został on zmieniony, co widać po grach Dinos Reborn, We are Legion: Rome czy Dreamhouse: The Game.
  • Gość: Jakie kroki podejmie Zarząd celem ustabilizowania kursu własnych akcji
    Mateusz Adamkiewicz: Naszym celem jest podnoszenie jakości naszych produkcji i wydawanie coraz lepszych gier. W perspektywie kilku miesięcy czekają nas premiery, które mogą zdecydowanie poprawić nasze przychody i wpłynąć na kurs akcji.
  • Gość: czy Zarząd planuje w przyszłości skup akcji własnych
    Mateusz Adamkiewicz: Na ten moment nie ma takich planów.
  • Gość: Czy sytuacja w grupie jest stabilna
    Mateusz Adamkiewicz: Zdecydowanie tak, dzięki środkom pozyskanym w ramach IPO mamy zapewniony komfort pracy na najbliższe lata. Natomiast oczywiście cały czas w spółce obowiązuje ścisła dyscyplina kosztowa.
  • Gość: Dzień dobry, czy ma Pan wiedzę na temat spółki zaprzyjaźnionej Asmodev - czy i kiedy wejdzie na giełdę NewConnect?
    Mateusz Adamkiewicz: Nie jestem w stanie przewidzieć dokładnego terminu, kiedy GPW dopuści do notowań Asmodev. Natomiast jeśli chodzi o samą sytuację w spółce, to jest ona zdrowa – produkuje kilka gier dla nas, a także ma zlecenia zewnętrzne.
  • Gość: Czy udało się uzyskać nowe, ciekawe projekty do realizacji o których może Pan wspomnieć?
    Mateusz Adamkiewicz: W pierwszej połowie przyszłego roku pokażemy nowy, niezapowiadany nigdzie projekt, który ma przed sobą ostatnie miesiące developmentu. Zatem okres od zapowiedzi do premiery będzie krótki i liczę na to, że taka kampania marketingowa spotka się z dużym zainteresowaniem graczy.
  • Gość: Nad iloma grami obecnie pracuje firma.
    Mateusz Adamkiewicz: Wszystkie projekty, nad którymi pracujemy są pokazane na naszej stronie. Poza jedną, niezapowiedzianą grą.
  • Gosc: Na jakim etapie zaawansowania jest produkcja We Arę Legion: Rome?
    Mateusz Adamkiewicz: Gdybym miał oceniać procentowo, to myślę, że jesteśmy gdzieś w 1/3 produkcji.
  • darek: Gaming Factory jest głównym akcjonariuszem spółki asmodev. Nie sądzi pan, ze marketing priest simulator został zaniedbany, zwłaszcza jeśli się weźmie pod uwagę oceny gry i jej potencjał marketingowy?
    Mateusz Adamkiewicz: Nie jesteśmy wydawcą tej gry, natomiast wiem, że główne działania promocyjne dopiero przed Priest Simulator.
  • Gosc: Jak wygląda Pana podejście do trybu multiplayer? Czy jest w planie wydanie gry docelowo dla odbiorców multiplayer?
    Mateusz Adamkiewicz: Tak, idziemy w tym kierunku.
  • takieTam: Gra 'Lost Viking: Kingdom of Women' byla zaplanowana na Q3 2020; jest Q4 2021 i brak informacji o grze. Co się z nią dzieje? Czy nie czuje Pan, że moment na fali Valheim dla tej produkcji już minął? A może warto jakoś marketingowo współpracować z twórcami Valheim?
    Mateusz Adamkiewicz: Co do rozmów, to nie są one wykluczone, co do produkcji to my jako wydawca musimy najpierw otrzymać finalny produkt, pewnych rzeczy nie jesteśmy w stanie przyspieszyć.
  • Miranda del sol: Czy oprócz darmowych patchy planujecie jeszcze dodatkowo monetyzować Castle Flipper na PC?
    Mateusz Adamkiewicz: Na pewno będziemy wydawać tę grę na konsole, pomyślimy także o DLC.
  • Gość: Czego konkretnie spodziewacie się po Kickstarter gry Chains of Fury?
    Mateusz Adamkiewicz: Przede wszystkim liczymy na znaczący wzrost zainteresowania tym tytułem, jest to działalnie stricte marketingowe.
  • Gość: Czy planujecie portować duży tytuł na rynek VR w przyszłym roku?
    Mateusz Adamkiewicz: Myślę, że Castle Flipper mógłby ukazać się w wersji VR do końca przyszłego roku.
  • takieTam: Czy Pan i zarząd wraz z wysokopostawionymi pracownikami firmy wierzą w nią na tyle by zrobić lock na akcje na najabliższe 2 lata?
    Mateusz Adamkiewicz: Przedłużyłem w tym roku swój lock-up o kolejne 12 miesięcy i była to moja inicjatywa. Czy będę to robił po raz kolejny – zobaczymy. Ja na pewno wierzę w naszą spółkę i to, co robimy. Cała ta nasza praca w końcu powinna zaskoczyć, co przełoży się na wzrost notowań. Zamierzam pozostać głównym akcjonariuszem GIF bezterminowo, dopóki będę pełnił funkcję prezesa.
  • Gość: Czy w najbliższych latach planujecie odejść od symulatorów i wejść mocniej w inne gatunki?
    Mateusz Adamkiewicz: Nie zamierzamy całkowicie odchodzić od symulatorów, bo jak widać takie gry cały czas sprzedają się dobrze. Natomiast środek ciężkości zostanie przesunięty w stronę gier takich jak Dinos Reborn czy Chains of Fury, przynajmniej taką mam nadzieję.
  • gosc: W jaką sprzedaż celujecie z Bakery Simulator w ciągu roku? Uprzedzając wymigiwanie się od odpowiedzi proszę chociaż odpowiedzieć, czy 100 tys. kopii byłoby powyżej, czy poniżej oczekiwań?
    Mateusz Adamkiewicz: 100 tys. kopii to byłby dobry wynik, który pozwoli nam na czysto zarobić kilka milionów złotych.
  • ostatni Mohikanin: Czy badali państwo częściowego przejścia na platformę Epic Games? Mniejsza konkurencja tytułów i potencjalnie mniejsze prowizje mogłyby pomóc w sprzedaży części tytułów
    Mateusz Adamkiewicz: Na pewno będziemy rozważać taką opcję, natomiast przede wszystkim dla tytułów tworzonych na silniku Unreal i znajdujących się w zaawansowanej fazie developmentu, co powinno ułatwić negocjacje z Epic.
  • Mateusz Adamkiewicz: Dziękuję Państwu za liczne uczestnictwo w czacie inwestorskim. Serdecznie zachęcamy do zadawania pytań, dotyczących działalności spółki na bieżąco, za pośrednictwem formularza na naszej stronie: https://gamingfactory.pl/zadaj-nam-pytanie/ Pozdrawiam serdecznie.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
muowiwjk
gqdkswlh
Prezentacja inwestorska Grupy Klepsydra - 11 września 2025 r.
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +78 934,96 zł +394,67% 98 934,96 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
xptfxhur
nzfdqbtw
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
333
strefa niepewna BB B
104
strefa zagrożona CCC D
203

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 64
  • ROE > 30% - znaleziono 69
  • Free float < 20% - znaleziono 102

Dane aktualne na 10.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat