iklrgrki
Advertisement
PARTNER SERWISU
moeqresv

Czat z zarządem Bridge Solutions Hub SA - Pawłem Cylkowskim i Karolem Wilczko

Dyskusja odbyła się dnia: 07.07.2021, godziny 10:00
Paweł Cylkowski i Karol Wilczko - zarząd Bridge Solutions Hub SA: Aplikacja Wpadaj.pl jest zakończona i obecnie prowadzimy jej rozwój i komercjalizację Paweł Cylkowski i Karol Wilczko - zarząd Bridge Solutions Hub SA

W środę 7 lipca zapraszamy na czat z zarządem Bridge Solutions Hub SA - Pawłem Cylkowskim i Karolem Wilczko. Zapraszamy do zadawania pytań związanych z trwającą emisją crowdfundingową prowadzoną na platformie Beesfund.

Bridge Solutions Hub SA to spółka technologiczna-marketingowa z ponad 10-letnią historią. Inwestuje w projekty na różnym etapie rozwoju z obszaru e-commerce, marketplace i nie tylko. Jednocześnie cały czas działa również jako dom mediowy pod marką Bridge Media, który posiada zintegrowaną ofertę Marketingu 360. Największy nacisk kładzie na nowoczesne dziedziny, jak Performance Marketing oraz Automated Marketing. Obecnie głównym projektem jest rozwój i komercjalizacja własnej aplikacji Wpadaj.pl działającej w modelu Calendar as a Service.

Wpadaj.pl to zarówno wyszukiwarka salonów dla klienta końcowego jak i kalendarz/CRM dla salonów. Jest to zatem narzędzie B2B2C pomagające łączyć klientów z salonami. Oferuje wszystkie kategorie salonów health&beauty w tym fryzjerów, kosmetyczki czy barberów. Jednym z wyróżników Wpadaj.pl jest model monetyzacji, który jest zupełnie inny od konkurencji: nie wiąże klientów abonamentami - korzystanie z kalendarza jest darmowe. Salony płacą tylko opłaty efektywnościowe (pakiety sms, promowania w wyszukiwarce).

Równolegle do rozwoju aplikacji dla branży health&beauty planowany jest rozwój dwóch nowych ofert. Projekt pod nazwą “Wpadaj Lite”, czyli zdekomponowany i rozbudowany silnik Wpadaj.pl przygotowany do zastosowania w innych branżach. Dodatkowo, bazując na doświadczeniu z branży health&beauty, powstanie także aplikacja dla branży medycznej, która wykorzysta trend rosnącej liczby prywatnych gabinetów medycznych oraz coraz większą konieczności efektywnego zarządzania wizytami pacjentów i teleporadami.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z zarządem Bridge Solutions Hub SA - Pawłem Cylkowskim i Karolem Wilczko.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg prezentacji i czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Paweł Cylkowski i Karol Wilczko: Witamy jako zarząd Bridge Solutions Hub S.A. (operatora aplikacji Wpadaj.pl) wszystkich uczestników czatu. Zapraszamy do zadawania pytań w związku z trwającą emisją akcji naszej spółki na zainwestuj.wpadaj.pl.
  • Gość: Od paru lat spadają Wam przychody. Dlaczego?
    Karol Wilczko: Przychody spółki są stabilne. To wyjątkowo rok 2017, który był rekordowy (głównie też ze względu na większe budżety 2 klientów) pod tym względem zaburza trochę tendencje.

    Pozostałe lata to przychody rzędu 5-6 mln zł. Więc w tym względzie nie widzimy negatywnych tendencji, ale chciałbym również podkreślić, że rok 2020 i obecny są mocno dotknięte przez sytuację z COVID-19. Dodatkowo chciałbym podkreślić, że w ostatnich latach zachowywaliśmy stabilną sytuację pod kątem marżowości - zysku netto, głównie dzięki dostosowaniu kosztów do poziomu przychodów.
  • Wojtek Tokajuk: Dzień dobry Jaka jest wycena spółki? Kto ją przygotował i na jakiej podstawie?
    Paweł Cylkowski: Wycena spółki wynika przede wszystkim z długoletniego i stabilnego biznesu podstawowego Bridge Solutions Hub S.A. (dawniej Bridge Media Sp. z o.o.), który generuje średnio kilkaset tysięcy zysku rocznego. Projekt Wpadaj.pl należy traktować jako element, który wyniesie spółkę na inne poziomy wyceny w przypadku pozytywnej komercjalizacji projektu Wpadaj.pl i podobnych, bazujących na silniku Wpadaj.pl.

    Wycena 15m PLN pre-money uzasadniona jest następująco:
    średnia przychodów za ostatnie 5 lat: ok. 7m PLN
    średni roczny zysk za ostatnie 5 lat: ok. 550k PLN
    P/E 20x (średnie dla Newconnect) daje wycenę BSH SA na 11m PLN
    plus gotówka netto i inwestycje krótkoterminowe 3m pln
    plus upside z projetku Wpadaj.pl (liczony tylko po poniesionych kosztach) ok 1.5m-2m
    to daje wycene ok 16m PLN
    minus 10% dyskonta z ryzyko emitenta = wycena ok 15m PLN

    Pamiętajmy, że w przyszłości skalowalność naszego projektu Wpadaj.pl+Wpadaj Lite+projekt MED dają potencjalnie niewspółmiernie wyższą wycenę, jeśli projekty złapią break even point.

    Taka wycena spółki została ustalona po szerokich konsultacjach z naszymi doradcami ws. emisji na bazie fundamentów samej spółki, jak i średnich wycen innych emisji crowdfundingowych. Nasza wycena jest poniżej średniej aktualnych emisji na Beesfund, a biorąc pod uwagę, że jesteśmy realnym biznesem działającym od wielu lat oraz mamy bardzo przyszłościowe projekty, wycena 15m pre-money wydaje się być bardzo atrakcyjna.
  • Maya: Jaki jest aktualny średni miesięczny przychód z salonu?
    Karol Wilczko: Obecnie to kilkanaście złotych, licząc na aktywne salony w aplikacji. Ale do tej kwoty nie warto się przywiązywać. Chcemy podkreślić, że naszym głównym źródłem przychodu w aplikacji Wpadaj.pl są obecnie pakiety sms i jesteśmy ogromnie zadowoleni, że, pomimo krótkiego okresu działania, sprzedają się one już regularnie. Teraz naszym głównym celem jest wzrost zasięgu naszego kalendarza i wyszukiwarki (mierzone ilością umówionych wizyt), bo za tym będą szły coraz większe ilości pakietów sms. W kolejnych krokach wprowadzimy kolejne źródła przychodów - opłaty efektywnościowe: płatne promocje salonów w aplikacji oraz prowizje od zamówionych i opłaconych wizyt przez wyszukiwarkę Wpadaj.pl
  • Gość: Witam Jak doszło do tego, że w ciągu dwóch lat przekształciliście się z agencji marketingowej w spółkę inwestycyjną?
    Paweł Cylkowski: Pragnę zaznaczyć, że nie jesteśmy spółką inwestycyjną, tylko technologiczno-marketingową. Od ponad 10 lat działamy w mediach/marketingu, a od prawie trzech lat budujemy własny zespół developerski IT (obecnie 5 osób) i rozwijamy własne projekty softwarowe, głównie w modelu Calendar as a Service. Wpadaj.pl jest tego owocem, a niedługo dojdą jeszcze Wpadaj Lite i projekt na branżę medyczną. Rozwój ostatnich dwóch będzie zależał od ilości pozyskanego kapitału w aktualnie trwającej emisji.
  • Tomek Wilk: Dlaczego zdecydowaliście się na projekt budowlany przy Wiertniczej?
    Karol Wilczko: Nie prowadzimy projektu budowlanego przy ul. Wiertniczej. Być może te pytanie zrodziło się z uwagi na fakt, że spółka posiadała działkę budowlaną na tej ulicy, ale sprzedała ją już na początku tego roku. Koncertujemy się na podstawowej naszej działalności, czyli rozwijaniu i komercjalizacji aplikacji Wpadaj.pl oraz kampanii marketingowych jako dom mediowy Bridge Media. Bridge Solutions Hub S.A. nie posiada i nie prowadzi żadnych pobocznych projektów.
  • Gość: Czy Wpadaj.pl jest oddzielną spółką, w której macie udziały/akcje? Jaki procent? Kto jest pomysłodawcą?
    Karol Wilczko: Nie, Wpadaj.pl nie jest oddzielną spółką. Jest marką i aplikacją (kodem informatycznym) handlową/komercyjną należącą do Bridge Solutions Hub S.A. Znak słowny Wpadaj.pl jest zastrzeżony przez naszą spółkę w Urzędzie Patentowym RP.
  • Gość: Informujecie, że inwestujecie w różne projekty. Skąd pochodzą pieniądze na inwestycje? W ilu projektach macie je aktualnie zainwestowane?
    Paweł Cylkowski: Nasze inwestycje w potencjalne projekty mają wyłącznie charakter inwestycji kapitałowych. Deklarujemy zainteresowanie wchodzeniem w ciekawe i skalowalne projekty we wczesnej fazie rozwoju, jeżeli widzimy synergie z naszymi zasobami (IT oraz marketing) i uznamy, że możemy projekt nimi wspierać. Jeśli chodzi o tego typu inwestycje to aktualnie jest jedna - Infloo sp. z o.o. - platforma dla firm i influencerów. W tej spółce mamy jako BSH SA 51% udziałów. Pracujemy nad rozwojem wersji MVP projektu. Natomiast z zasady stawiamy na rozwój własnych projektów software’owych i ich komercjalizację (aktualnie: Wpadaj.pl, w planach: Wpadaj Lite, projekt medyczny). Dotychczas pieniądze na rozwój pochodzą z nadwyżek kapitału obrotowego, jakimi dysponujemy jako spółka (aktualnie ok. 3m PLN). Po emisji te zasoby wesprą jeszcze środki pozyskane od nowych inwestorów.
  • Gość: Kto posiada pozostałe 49 proc. udziałów w infloo? Czy zamierzacie te udziały wykupić?
    Karol Wilczko: Udziały te posiadają pomysłodawcy projektu (2 osoby fizyczne), które projekt budują i będą rozwijać. Co do pozostałych udziałów to są różne opcje: albo zostaną przez nas wykupione (nie mamy sformalizowanej ścieżki objęcia tych udziałów) albo wraz z całą spółką sprzedane do innego inwestora.
  • Gość: Zgodnie z uprawnieniem statutowym zarząd może wyemitować ponad 1,1 mln akcji, a oferta jest na 400 tys. Kiedy zatem następna emisja?
    Paweł Cylkowski: Obecna emisja nie odbywa się w ramach kapitału docelowego tylko na podstawie uchwały walnego zgromadzenia akcjonariuszy z dnia 20.05.2021 (Protokol-Rep.-A-3111_2021-1.pdf (bshub.pl)). Nie planujemy kolejnej emisji akcji na dzień dzisiejszy. Wejście akcji na rynek New Connect odbędzie się bez dodatkowej emisji. Ewentualne wykorzystanie części kapitału docelowego (w wysokości 1 128 750 akcji) będzie determinowane ew. wprowadzeniem programu opcji menedżerskich oraz osiągnięciem przez zespół zarządzający określonych KPI w kontekście rozwoju i komercjalizacji naszych aplikacji, jak również ew. zainteresowaniem wejściem do spółki w przyszłości nowych inwestorów, chcących wesprzeć nasz projekt.
  • Avaia: Czy w Waszej działalności występuje sezonowość? Jak widzę to w I kw. zysku mieliście tylko 2 tys. zł…
    Karol Wilczko: Dotychczasowe przychody i wyniki netto Bridge Solutions Hub opierają się o działania domu mediowego Bridge Media. I w tej działalności występuje pewna sezonowość, jak w całej branży reklamowej (czyli bardzo mocny jest IV kwartał w roku, najsłabszy III-wakacje).

    Dodatkowo chciałbym podkreślić, że obecnie wyniki Bridge Solutions Hub są pod wpływem dwóch ważnych czynników. Jedna z nich to sytuacja z COVID-19, która tak czy inaczej wpłynęła na branżę reklamową i naszych klientów i skutki jej odczuliśmy w 2020 roku oraz w I kw. 2021. Mimo to oceniamy, że poradziliśmy sobie z tym wyzwaniem bardzo sprawnie, głównie z uwagi na dosyć elastyczną i nie rozbudowaną strukturę kosztową (co widać w wynikach spółki za 2020r.).

    Drugim czynnikiem, który od kilku miesięcy ma wpływ na księgowe wyniki netto Bridge Solutions Hub S.A. są wydatki na rozwój i komercjalizację projektu aplikacji Wpadaj.pl. Część z tych kosztów jest kapitalizowana i odkładana na inwestycjach długoterminowych (i później amortyzowana), a część idzie bezpośrednio w koszty. Stąd taki wynik netto za I kw 2021.
  • Avaia: Witam Jaki zysk operacyjny zanotowała spółka w I kw. ur. czyli jeszcze przed przekształceniem?
    Paweł Cylkowski: Jako, że spółka była do dnia przekształcenia spółką z o.o., nie prowadziliśmy jeszcze na koniec I kw. 2020 sprawozdawczości w okresach kwartalnych. Natomiast na dzień 1.09.2020 zysk na sprzedaży (odpowiadający praktycznie zyskowi operacyjnemu) wyniósł 293 825 pln (za okres 01.01.2020-31.08.2020) - te sprawozdanie było używane w procesie przekształceniowym.
  • Lucky86: Czy akcje serii A będą objęte lockupem? Liczonym od debiutu na NC, czy innej daty? Jakie są kary za jego złamanie?
    Paweł Cylkowski: Nie ma lockupu na dotychczas istniejące akcje. Tego typu zapisów z zasady nie stosuje się w emisjach crowdfundingowych.
  • Gość: Z dokumentu nie wynika jak właściwie chcecie monetyzować wpadaj.pl. Mogę prosić o wyjaśnienie?
    Karol Wilczko: Jesteśmy aplikacją freemium, a więc taką, w której podstawowe funkcje są za darmo, nie ma abonamentu, a pojawiają się opłaty efektywnościowe. U nas są to pakiety sms, które już sprzedajemy. Następnym źródłem przychodów będą płatne promocje salonów w wyszukiwarce, prowizje od umówionych i opłaconych wizyt w wyszukiwarce. Elementem przychodów będą w przyszłości również współprace reklamowe/marketingowe z różnymi markami. Zapraszam również do zapoznania się z video w tym temacie: https://www.facebook.com/karol.wilczko/videos/810457183165336
  • Morata: Dlaczego chcecie stworzyć wersję lajt? Obecnej nie da się oferować w innych branżach?
    Paweł Cylkowski: Wpadaj Lite będzie zdekomponowanym i w pewnym sensie pociętym na poszczególne części funkcjonalne silnikiem samego Wpadaj.pl. Wpadaj.pl jest stworzony stricte pod branżę health&beauty i jako CRM ma sporo funkcjonalności nastawionych stricte pod charakterystykę tej branży. Wpadaj Lite natomiast będzie można niejako składać z poszczególnych boxów i dostosowywać do różnych branż. Dlatego będzie on o wiele bardziej elastyczny.
  • Morata: Kiedy obecne inwestycje w projekty zostaną zakończone?
    Karol Wilczko: Aplikacja Wpadaj.pl jest zakończona i obecnie prowadzimy, jak to zawsze na takim etapie projektów technologicznych, jej rozwój i komercjalizację (zwiększenie zasięgu działania: wzrost ilości zarejestrowanych salonów, umówionych wizyt i klientów, którzy umawiają się w salonach za pośrednictwem naszej wyszukiwarki).
    Projekty Wpadaj Lite oraz kalendarz dla branży medycznej są rozpisane na okres 2-3 lat. Czy będziemy je wszystkie realizować zależy od zasobów kapitałowych jakie pozyskamy.
  • Gość: Ile wynosi dotychczasowy średni koszt pozyskania salonu?
    Karol Wilczko: Waha się on obecnie od 200 do 300 zł.
  • Gość: Witam Obaj Panowie dołączyliście do spółki stosunkowo niedawno, w 2020 r. Czy możecie powiedzieć o tym coś więcej? Dlaczego, czy obejmowaliście akcje, czy inicjatywa była po stronie spółki, czy Waszej?
    Paweł Cylkowski: Ja dołączyłem do projektu w sierpniu 2020 i ściągnąłem do jego rozwoju Karola we wrześniu 2020, jako specjalistę od eCommerce. Naszym zadaniem było przede wszystkim dopięcie projektu do momentu, w którym można go skutecznie komercjalizować. Udało się w połowie listopada dla wersji B2B oraz w połowie kwietnia dla wyszukiwarki (B2C). Aktualnie projekt jest w pełni funkcjonalny i już go skalujemy. Przed nami kolejne projekty, ich rozwój i komercjalizacja (Wpadaj Lite, projekt MED). Inicjatywa objęcia akcji była po stronie naszego większościowego akcjonariusza, a my bardzo chętnie na nią odpowiedzieliśmy, widząc duży potencjał w samym BSH, jak i projektach skupionych wokół silnika Wpadaj.pl
  • Crowdnews.pl: W roku 2018 spółka Bridge Media (poprzednik prawny) miała 8,6 mln zł przychodu. Rok później już tylko 6,2 mln zł a w roku ubiegłym zaledwie 4,9 mln zł. Czym jest spowodowany tak wyraźny (i systematyczny) spadek przychodów?
    Paweł Cylkowski: Pod względem przychodów rekordowym rokiem był 2017. Obecnej sytuacji nie postrzegamy jako tendencji spadkowej, bo to właśnie ten rok (większe budżety od 2 klientów) zaburzył dynamikę przychodów w ostatnich latach. Normalnie Bridge Media generuje w długim terminie średnie przychody rocznie rzędu 5-6 mln zł i to jest dla nas poziom akceptowalny. Podkreślamy również, że mocno na naszą działalność i wyniki wpłynęła sytuacja związana z COVID-19 i ograniczaniem budżetów reklamowych przez klientów (np. przez centra handlowe) w 2020 roku oraz na początku 2021. Mimo to uważamy, że wyniki spółki za ostatni rok były zadowalające, biorąc jeszcze pod uwagę fakt, że byliśmy w finalnej fazie oddania aplikacji Wpadaj.pl na produkcję.
  • Gość: Największym udziałowcem w BSH jest Vithea sp. z o. o., która w profilu działalności ma wpisane "Budownictwo i działalność deweloperska". Co to za podmiot, jak wszedł w posiadanie udziałów i jaką rolę pełni teraz w spółce?
    Paweł Cylkowski: Spółka Vithea jest kontrolowana przez rodzinę Pana Sławomira Lutka, który wraz z byłą żoną był kontrolującym udziałowcem dawnego Bridge Media sp. z o.o. (BSH S.A. sprzed przekształcenia). Decyzja o przeniesieniu kontroli do Vithea była suwerenną decyzją Pana Sławomira. Zarząd nie ma wiedzy na temat powodów. Mamy zapewnienia naszego głównego akcjonariusza o pełnym dalszym wsparciu dla rozwoju BSH S.A.
  • Wiz56: Nie widzę żadnych informacji o dotacjach. Nie staraliście się o nie?
    Karol Wilczko: Spółka pozyskała w 2020 r. dofinansowanie w ramach programu Tarcza 1.0 z Polskiego Funduszu Rozwoju. 50% tej dotacji (ok 190 tys. zł) zostało umorzone. Resztę spółka spłacać będzie od teraz w 24 ratach.
  • Wiz56: W jaki sposób chcecie pozyskać nowych klientów? Jak do nich dotrzeć?
    Paweł Cylkowski: Akwizycja leadów poprzez zespół Call Center i Custromer Service, który właśnie rozwijamy (aktualnie 4 osoby w zespole), kampanie reklamowe w FB Ads i Google Ads.
  • Gość: Czy prace programistyczne prowadzicie we własnym zakresie czy jest to outsourcing?
    Paweł Cylkowski: Tak, prace programistyczne prowadzimy wyłącznie we własnym zakresie, przez własny zespół developerów.
  • Gość: Proszę powiedzieć ilu użytkowników pozyskaliście w grudniu/styczniu/lutym/marcu/kwietniu i maju?
    Karol Wilczko: Obecnie nie publikujemy miesięcznych statystyk dotyczących zarejestrowanych salonów w aplikacji. Pozyskaliśmy do tej pory ponad 6 tys. zarejestrowanych użytkowników w aplikacji, ponad 1450 salonów, a nasze strony odwiedziło w tym czasie prawie 200 tys. userów. Statystyki miesięczne mamy zamiar publikować po wejściu na New Connect.
  • Gość: Jakie macie średnie wynagrodzenie w zespole developmentu IT?
    Paweł Cylkowski: Nie ujawniamy zarobków naszych pracowników.
  • Wiz56: Na pozyskanie użytkowników chcecie z emisji wydać 500k. Ilu użytkowników za tę kwotę planujecie pozyskać?
    Paweł Cylkowski: Naszym głównym celem jest największe nasze KPI na najbliższy czas, czyli złapanie break-even projektu, które wg. naszych szacunków osiągniemy przy pozyskaniu 3-4 tys. aktywnych salonów.
  • Paweł Cylkowski i Karol Wilczko: Dziękujemy jako zarząd Bridge Solutions Hub S.A. wszystkim uczestnikom czatu za pytania! Zapraszamy do kontaktu z nami i spółką przez kanały: - biuro@bshub.pl; www.bshub.pl - www.zainwestuj.wpadaj.pl - profil Wpadaj.pl na FB: https://www.facebook.com/wpadaj2020/ - profil Pawła i mój na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/pawel-cylkowski-ciia-83780391/ oraz https://www.linkedin.com/in/karol-wilczko/ - grupa inwestorska na FB: https://www.facebook.com/groups/529636631379093 - www.wpadaj.pl Jutro, tj. we czwartek 8 lipca zapraszamy jeszcze na live organizowany przez mnie na Facebooku o 18.00: https://www.facebook.com/karol.wilczko
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
eezhkcee
pwwqyxjs
Prezentacja inwestorska Grupy Klepsydra - 11 września 2025 r.
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +78 951,14 zł +394,76% 98 951,14 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
gopwfhab
lqoicuut
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
333
strefa niepewna BB B
104
strefa zagrożona CCC D
203

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 64
  • ROE > 30% - znaleziono 69
  • Free float < 20% - znaleziono 102

Dane aktualne na 12.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat