PARTNER SERWISU
hfrngdfs

Czat inwestorski z Piotrem Prajsnarem, prezesem zarządu oraz Piotrem Soleńcem, dyrektorem finansowym Cloud Technologies SA

Dyskusja odbyła się dnia: 23.08.2021, godziny 11:00
Cloud Technologies: Przewagą naszego modelu biznesowego jest jego wysoki poziom skalowalności Piotr Prajsnar, prezes zarządu oraz Piotr Soleniec, dyrektor finansowy Cloud Technologies SA
W poniedziałek 23 sierpnia o godz. 11:00 odbędzie się czat inwestorski z Piotrem Prajsnarem, prezesem zarządu oraz Piotrem Soleńcem, dyrektorem finansowym Cloud Technologies SA. Zapraszamy do zadawania pytań związanych z wynikami finansowymi za I półrocze 2021 roku oraz planami rozwojowymi spółki.

Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii, która jest obecna na rynku już od 10 lat. Spółka została założona przez Piotra Prajsnara w 2011 roku, a na giełdzie zadebiutowała w tym samym dniu co Facebook – 18 maja 2012 roku, zasilając grono spółek notowanych na rynku NewConnect. Prowadzi działalność w segmencie DataTech specjalizując się w Big Data marketingu i monetyzacji danych. Dane gromadzone i przetwarzane przez Cloud Technologies pozwalają marketerom na personalizację kampanii reklamowych w sieci oraz rozbudowywanie rozwiązań klasy Business Intelligence w firmach (data enrichment), co przekłada się nawet na kilkukrotny wzrost efektywności prowadzonych kampanii marketingowych.

Aktualnie Cloud Technologies skupia się na rozwoju swojego głównego segmentu działalności – Data enrichment – który obejmuje monetyzację danych oraz autorską technologię DMP, służącą do ich przetwarzania. W planach spółki jest konsekwentnie realizowana globalizacja sprzedaży danych, w tym potencjalne akwizycje oraz kontynuacja inwestycji w najnowsze technologie, stanowiące dla spółki istotną przewagę konkurencyjną. Firma działa na rosnącym rynku reklamy internetowej, a jej model biznesowy odznacza się wysokim poziomem skalowalności.

Cloud Technologies 16 sierpnia opublikowało najlepszy wynikowo raport kwartalny od ponad 3 lat. Przychody netto Grupy w II kwartale 2021 r. wyniosły 14,0 mln zł, co oznacza wzrost o 31% r/r. EBITDA osiągnęła poziom 4,8 mln zł, notując dynamikę na poziomie 613% r/r, a zysk netto zamknął się na rekordowym poziomie 2,2 mln zł.

Cloud Technologies jest jedną z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie, była wyróżniona w rankingach Deloitte Technology Fast 50 CE 2017, Deloitte Technology Fast 500 EMEA 2017 oraz FT 1000 2018, prestiżowego rankingu najszybciej rozwijających się spółek europejskich według Financial Times.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na prezentacji i czacie inwestorskim z Piotrem Prajsnarem i Piotrem Soleńcem, przedstawicielami Cloud Technologies SA. Tematem spotkania będą wyniki finansowe za I półrocze 2021 roku oraz plany rozwoju spółki.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg prezentacji i czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Piotr Prajsnar i Piotr Soleniec: Dzień dobry, jest nam bardzo miło zaprosić państwa do drugiej części dzisiejszego spotkania, gdzie przez najbliższą godzinę będziemy odpowiadać na wszystkie pojawiające się pytania. Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa oraz do zapoznania się z naszym serwisem relacji inwestorskich, gdzie m.in. znajdą państwo omawianą dzisiaj prezentację: https://www.cloudtechnologies.pl/pl/dla-inwestorow
  • księgowy: Z raportów bieżących wynika, że sprzedaż w segmencie DE wzrosła kolejno w kwietniu, maju i czerwcu o 348%, 322% i 172% r/r., ale z raportu skonsolidwanego wynika, że finalnie sprzedaż wzrosła o 144 proc. czyli znacznie mniej niż w najgorszym miesiącu kwartału. Dlaczego tak to wygląda?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Data enrichment to segment, który obejmuje trzy obszary: sprzedaż danych, sprzedaż licencji na technologie oraz rozliczenia barterowe. Raportowany miesięcznie wskaźnik ujmuje wyłącznie szacunkową sprzedaż danych, w dodatku do kluczowych klientów. Dynamika wzrostu w Q2 w tym segmencie wyniosła 144%, ale sama dynamika sprzedaży danych, bez licencji na technologie i barterów, sięgnęła w skali kwartału 292%.
  • Gość: Jak duży może być poziom rozbieżności między raportowanym miesięcznie szacunkowym wskaźnikiem dynamiki sprzedaży a finalnymi wynikami?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Ze względu na raportowane przez nas szacunkowe dane, to bazując na dotychczasowym doświadczeniu wynik ten może różnić się od kilku do kilkunastu punktów procentowych, jeżeli chodzi o sprzedaż danych. W ostatnim kwartale duża rozbieżność powstała wskutek rozliczeń barterów - nie spodziewamy się więcej tak wysokich różnic w kolejnych okresach. Wskaźnik jest najlepszym, dostępnym miernikiem wzrostu naszego biznesu.
  • Gość: Czy poziom marżowości segmentu Data enrichment ~65-70% będzie zachowany w kolejnych miesiącach? Jest tutaj dalszy potencjał do wzrostu?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Tak, spodziewamy się zachowania poziomu marżowości w segmencie Data enrichment w kolejnych miesiącach.
  • Gość: Data enrichment notuje najlepsze wyniki, dlaczego nie skupicie się wyłącznie na nim, rezygnując z pozostałych, które osiągają wyraźnie niższe rezultaty?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Tak jak podkreślaliśmy podczas prezentacji, pomiędzy poszczególnymi segmentami działalności występują zjawiska synergii. Dlatego też uzasadnione jest kontynuowanie działalności we wszystkich wymienionych obszarach. Co więcej, każdy z segmentów korzysta z odrębnych zasobów ludzkich, tak więc nie musimy wybierać.
  • Gość: Czy wzrost przychodów i marżowości biznesu pociągnął za sobą także wzrost kosztów w postaci wynagrodzeń i zwiększenia zatrudnienia?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Przewagą naszego modelu biznesowego jest jego wysoki poziom skalowalności, który w segmencie Data enrichment nie pociąga za sobą konieczności istotnego zwiększania poziomu zatrudnienia. Liczba naszych pracowników na dzień 30 czerwca wyniosła 68 etatów. Historyczna struktura dostępna jest na str. 45 sprawozdania: https://newconnect.pl/ebi/files/134648-raport-skonsolidowany-za-ii-kwartal-2021-roku.pdf. Zgodnie z trendami w branży IT odnotowujemy natomiast wzrost poziomów wynagrodzenia.
  • Gość: Umocnienie dolara względem złotówki ma pozytywny wpływ na wasz biznes?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Tak. Większość przychodów ze sprzedaży danych jest rozliczana w USD. Większość kosztów, w tym związanych z wynagrodzeniami, mamy natomiast w PLN.
  • Gość: Czy wasz biznes jest zdywersyfikowany? Jaki % przychodów generuje wasz największy klient?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Tak, mamy zdywersyfikowane źródła przychodów i stale rozbudowujemy naszą bazę klientów. Aktualnie żaden z odbiorców danych nie generuje więcej niż 20 proc. przychodów segmentu.
  • GOŚĆ: Czy z perspektywy dzisiejszego dnia nadal uważacie, że decyzja o odejściu od sieci afiliacyjnych była dobra? W 2017 r. notowalićie przychody na poziomie 70 mln zł, a EBIT w kwocie 31 mln zł. Teraz, po latach w najlepszym od dawna kwartale mamy 14 mln zł przychodów i EBITDA na poziomie 4,8 mln zł. Po urocznieniu tych danych otrzymamy 56 mln zł przychodów i 19,2 mln zł EBITDA. Wciąż znacząco daleko od wartości z 2017 r.
    Zarząd Cloud Technologies SA: Tak, uważamy, że w związku z dokonaną transformacją rynku reklamy internetowej była to dobra decyzja w perspektywie długoterminowej. Uważamy, że nasz obecny model biznesowy ma dużo większy potencjał rozwoju. W naszej ocenie bieżące wyniki finansowe mają duży potencjał wzrostu w przyszłości. Obecny model ma także dużo bardziej zdywersyfikowaną bazę odbiorców, co wpływa na powtarzalność jego wyników w dłuższym terminie.
  • księgowy: W II kwartale przychody wzrosły o 30%, a EBITDA z 0,3 na 3,3 mln zł. Ale jak wskazuje rachunek segmentowy wyniki ciągnie tylko data enrichment, bo to o ile wzrośnie data consulting zabiera spadek w data acquistion. Kiedy ten ostatni segment przestanie pogłębiać straty i zobaczymy zysk ze wzrostu nogi consultingu? Bo na razie wygląda to po prostu jak migracja marży z jednego segmentu do drugiego.
    Zarząd Cloud Technologies SA: Wzrost marży w segmencie Data enrichment jest większy niż spadek marży w segmencie Data acquisition. Nie spodziewamy się na ten moment, że segment Data acquisition będzie istotnie pogłębiał spadki w zakresie pozyskania danych (z zastrzeżeniem ewentualnych kosztów komercjalizacji DSP). Na wyniki segmentu Data consulting wpływa przede wszystkim koniunktura na polskim rynku reklamy internetowej, która się polepsza, dlatego też spodziewamy się, iż segment ten będzie miał udany rok 2021 w przeciwieństwie do roku 2020, na wyniku którego zaważył wpływ pandemii COVID-19.
  • gość: W strategii spółki informujecie o “rozważnym zakupie kodu źródłowego DSP”, co to właściwie oznacza?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Obecnie posiadamy własną platformę na technologię DMP, którą stworzyliśmy od podstaw we własnym zakresie. Natomiast z technologii DSP korzystamy na zasadzie licencji, dlatego rozważamy zakup kodu źródłowego, co pozwoli nam na uzyskanie pełni kontroli nad przedmiotowym oprogramowaniem. Warunki licencji DSP nie pozwalają nam również na oferowanie DSP na zasadach licencji do podmiotów trzecich - analogicznie do naszej technologii DMP. Dzięki zakupowi kodu źródłowego będziemy mogli rozwinąć nowy obszar działalności w postaci sprzedaży licencji na DSP.
  • GWP_geek: W jaki sposób zamierzacie rozbudowywać sieć dystrybucji? To tylko akwizycje, czy gdzie zamierzacie otwierać przedstawicielstwa i rozwijać się organicznie?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Sieć dystrybucji rozwijamy obecnie na dwa sposoby. Po pierwsze, cały czas rozbudowujemy własną bazę klientów oraz partnerów. Po drugie, chcemy inwestować w podmioty, które mają własną sieć dystrybucji danych i które możemy zasilić naszą technologią. Prowadzimy biznes internetowy, a więc fizyczne przedstawicielstwa na poszczególnych rynkach nie są niezbędne. Dzisiaj jesteśmy obecni głównie w Warszawie oraz Londynie. W przyszłości prawdopodobnie również w USA.
  • Gość: Jak oceniacie pierwsze efekty po nabyciu udziałów w The Linea1 MKT? Zamierzacie zwiększać swoje zaangażowanie w ten podmiot?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Wpływ tej akwizycji na wyniki Q2 był marginalny z racji faktu, że zadziała się ona w czerwcu 2021 roku. W kolejnych kwartałach spodziewamy się, że wyniki tej spółki będą stopniowo rosły, natomiast do pełnej oceny wpływu tej inwestycji potrzebować będziemy jeszcze co najmniej kilku kwartałów. Zaangażowanie będziemy zwiększać, jeżeli wyniki spółki będą się poprawiały. Część z naszych opcji inwestycyjnych może zresztą być zrealizowana dopiero po osiągnięciu przez TL1 określonego poziomu sprzedaży.
  • Gość: W trakcie prezentacji padło stwierdzenie, że TheTradeDesk jest waszym kontrahentem. W jakim zakresie? To nie jest dla was konkurencja?
    Zarząd Cloud Technologies SA: TTD jest jednym z dystrybutorów naszych danych. Jest więc zarówno naszym klientem, ale w pewien sposób również konkurentem. Taka jest specyfika biznesu danych.
  • Alina: W sprawozdaniach i prezentacji chwalicie się poprawą EBITDA. Jeśli jednak zerknąć w liczby to ponad 2 mln zł zysku na 5,6 mln zł pochodzi z dotacji. Czy nie uważacie, że należałoby poinformować, że większość tych dotacji jest jednorazowa w związku z umorzeniem zobowiązań covidowych z Tarczy? Ponadto skoro część dotacji została przyznana do projektów takich jak UnBlock, AN Big Data a nie pokazujecie w EBITDA amortyzacji tych projektów, czy nie należałoby z EBITDA wyłączyć także dotacje? Obecna prezentacja po prostu wprowadza w błąd.
    Zarząd Cloud Technologies SA: Tak jak informowaliśmy w prezentacji, na wynik Q2 2021 wpływ ma zdarzenie jednorazowe, wynikające z umorzenia pożyczki PFR w wysokości 0,9 mln zł. Przyznane dotacje UE nie mają nic wspólnego z umorzeniem PFR i są przez nas rozliczane w okresie od 5 do 7 lat. Biorąc pod uwagę istotny wpływ dotacji na nasze wyniki zdecydowaliśmy się na raportowanie EBITDA w dwóch ujęciach: jako EBITDA segmentów (nie uwzględniającą przychodów z dotacji) oraz jako "klasyczna" EBITDA z tymi dotacjami, co mamy nadzieję nie wprowadza w błąd. Proszę też zwrócić uwagę, że amortyzacja projektów unijnych w Q2 2021 wyniosła 1 mln zł, a dotacje 1,5 mln zł, czyli "efekt netto" na EBITDA wynosi 0,5 mln zł w kwartale.
  • Waldi: Do raportu za I i II kw. załączyliście prezentację inwestorską. Skąd taka zmiana w polityce informacyjnej spółki? Czy nie szykuje się przypadkiem emisja akcji?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Aktualnie nie planujemy emisji akcji. Biorąc pod uwagę stan naszych środków pieniężnych nie widzimy na ten moment sensownego uzasadnienia takiej emisji. Rozszerzenie polityki informacyjnej wynika przede wszystkim ze wzrostu dojrzałości i jakości naszej organizacji. Duża w tym też zasługa wspierającej nas agencji InnerValue.
  • księgowy: Na jakim mnożniku EV/EBITDA nabywacie tę hiszpańską spółkę?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Ze względu na earn out nie znamy jeszcze finalnych parametrów finansowych tej transakcji, ale dzięki przyjętym wartościom brzegowym spodziewamy się atrakcyjnego jak na branżę nowych technologii wskaźnika EV/EBITDA. Innymi słowy, zapłacimy potencjalnie większy mnożnik, jeżeli wyniki spółki ulegną znacznemu polepszeniu, czyli z korzyścią dla nas wszystkich.
  • Gosc: Czy The Linea jest w jakikolwiek sposób (osobowy, kapitałowy, towrzyski) powiązana ze spółką, członkami zarządu, członkami RN, akcjonariuszami spółki?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Nie ma żadnego powiązania. Aczkolwiek mimo COVID-19 poznaliśmy udziałowców TL1 przed transakcją, więc w pewien sposób towarzysko się znamy :)
  • Katarzyna: Ze sprawozdania finansowego wynika, że w marcu oddaliście do użytkowania część prac nad platformą DMP, czy to jej nowa wersja stoi za wzrostem przychodów? Czy możecie powiedzieć ewentualnie za jaką część tego wzrostu odpowiada?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Nasza autorska platforma DMP jest rozwijana w sposób ciągły, a jedynie z perspektywy księgowej raz do roku dokonujemy podsumowania dokonanych zmian i oddajemy do użytkowania jej nową wersję. Za wzrost wyników finansowych odpowiada przede wszystkim rozwój globalnej sieci dystrybucji danych dla segmentu Data enrichment. Wpływ nowych wersji DMP jest pośredni i stanowi element zachowania przewagi konkurencyjnej. W naszej branży musimy stale rozwijać posiadane technologie.
  • akcjonariusz: Najważniejsza sprawa, która w zasadzie determinuje byt spółki to blokada cookies. Jak zamierzacie zbierać dane po zablokowaniu ich przez Google’a, a w dalszej kolejności wszystkich innych?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Tak, to ważny temat, dlatego już od dawna dysponujemy technologią typu cookieless. Pliki 3rd party cookies już są zablokowane w takich przeglądarkach jak Safari czy Firefox. Google, do którego należy przeglądarka Chrome, posiadająca największy udział w rynku, odroczył zapowiedzianą blokadę plików 3rd party cookies na 2023 rok. Uważnie monitorujemy zmiany technologiczne w zakresie identyfikacji użytkowników online i jesteśmy technologicznie gotowi na rozwiązania cookieless, które umożliwiają pozyskiwanie danych bez wykorzystania rodzaju plików 3rd party cookies, który ma zostać zablokowany. Z wieloma partnerami już teraz współpracujemy bez korzystania z własnych 3rd party cookies. Zmiana terminu blokady plików 3rd party cookies to dla rynku reklamy internetowej pozytywny sygnał, który oznacza więcej czasu na lepsze przygotowanie się do nowych warunków technologicznych przez całą branżę.
  • Janek: W Q1 i Q2 o poprawę wyników było stosunkowo łatwo, bo mieliśmy niską bazę i rynek rosnący o kilkadziesiąt procent rocznie. W Q3 i Q4 wyniki trafią na znacznie inne poziomy z bazy porównawczej. Czy Państwa zdaniem jest możliwe utrzymanie dynamik poprawy finansów z pierwszego półrocza?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Na procentową dynamikę wzrostu zawsze wpływa baza porównawcza, która w pierwszym półroczu 2020 r. była stosunkowo niska, ze względu na wpływ pandemii. Drugie półrocze będzie bardziej wymagające, co widać było już w zaraportowanej sprzedaży miesięcznej segmentu Data enrichment do kluczowych klientów w czerwcu. Co kluczowe, cały czas istotnie poprawiamy wyniki w liczbach bezwzględnych, co przekłada się na wzrost prezentowanych wyników finansowych. Należy oczekiwać, iż poziom wskaźnika, który ma wartość procentową, będzie malał w kolejnych okresach właśnie ze względu na efekt bazy. Natomiast na koniec dnia najważniejsze są liczby bezwzględne.
  • Sylwia: Dlaczego nie chcecie finansować przejęć długiem? Nie jesteście pewni, że to dobre zakupy, które będą generować przepływy pozwalające finansować zakup?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Na tę chwilę nie spotkaliśmy na tyle atrakcyjnego i dużego pod kątem skali obiektu przejęć, by potrzebować finansować się długiem. Obecnie rozważane akwizycje są dla nas możliwe do zrealizowania bez finansowania dłużnego. Nastawiamy się również na przejęcia mniejszych podmiotów, które łatwo zintegrować z naszą organizacją i które mogą przyczynić się do szybkiego wzrostu przychodów Grupy.
  • Satnn: Emisja akcji serii G zgodnie z raportem 19/2020 miała zostać przeznaczona na realizację strategii, w tym akwizycje lub inwestycje kapitałowe w zagraniczne podmioty o znaczeniu strategicznym. Natomiast zgodnie z raportem 16/2021 akcje obłąło 7 osób jak rozumiem prywatnych, z czego 3 osoby powiązane ze spółką. Dlaczego cele emisji zostały zmienione i nikt o tym nie poinformował?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Środki z emisji akcji G, wpłacone przez osoby uczestniczące w emisji, będą przeznaczone na realizację strategii, w tym akwizycje. Cele emisji nie uległy zmianie.
  • gość: Dlaczego Panów zdaniem kurs spółki osunął się z poziomów 100-130 zł notowanych w 2016-2107 r. do poniżej 10 zł w 2109-2020 r. i obecnych ponad 20 zł? Czy widzicie szansę na odrobienie?
    Zarząd Cloud Technologies SA: W związku z koniecznością przeprowadzenia transformacji biznesu nasze wyniki finansowe uległy tymczasowemu obniżeniu w latach 2018-2019, co miało wpływ na kurs akcji. Czasem trzeba zrobić krok w tył, by wykonać skok do przodu. W chwili obecnej jesteśmy znacząco lepiej przygotowani do skalowania naszego modelu biznesowego, który od 2018 roku uległ znaczącej zmianie - skupiamy się stricte na sprzedaży danych. Jest to biznes globalny, skalowalny, o większej rentowności i zdywersyfikowanej bazie odbiorców. Wierzymy, że jeżeli dalej będziemy poprawiać wyniki finansowe i odpowiednio komunikować się z rynkiem to kurs akcji to odzwierciedli. Liczymy, że utrzymując tendencję wzrostową w kluczowych obszarach, nasz mnożnik wyceny także wzrośnie.
  • Gość: Utworzyliście w tym roku spółkę zależną w UK, jak przebiega komercjalizacja platformy DSP, która była celem tego przedsięwzięcia?
    Zarząd Cloud Technologies SA: Tak, nowa spółka w UK została przez nas utworzona w maju tego roku. Komercjalizacja przebiega zgodnie z planem, pracujemy nad pozyskaniem nowych klientów. Natomiast pełna komercjalizacja platformy będzie możliwa dopiero po zakupie przez nas kodu źródłowego do platformy DSP i możliwości oferowania tej platformy w formie licencji, jak również prowadzenia przez nas samodzielnego jej rozwoju.
  • Gość: W 2019 dokonaliście zakupu platformy DSP za 15,5mln PLN. Jakie korzyści z zakupu platformy obecnie można zaobserwować? Przejęcie platformy miało zredukować koszt usług obcych, jednak nie widać tego w raportach.
    Zarząd Cloud Technologies SA: Dokonaliśmy zakupu licencji na platformę DSP. Dzięki tej platformie generujemy dane, które następnie monetyzujemy. Transakcja ta jest więc w sposób pośredni odpowiedzialna za możliwość rozwoju segmentu Data enrichment. Poziom kosztów usług obcych ulega zmianom kwartalnie w zależności od wolumenu kampanii realizowanych w segmentach Data consulting oraz Data acquisition.
  • Zarząd Cloud Technologies SA: Dziękujemy za dzisiejsze spotkanie i wszystkie zadane pytania - często szczegółowe, co bardzo nas cieszy i widzimy potrzebę przeprowadzania regularnie tego typu spotkań z inwestorami. Zapraszamy do śledzenia profilu Cloud Technologies w social mediach, gdzie pokazujemy ciekawe dane rynkowe, a także zachęcamy do kontaktu poprzez oficjalny serwis relacji inwestorskich: https://www.cloudtechnologies.pl/pl/dla-inwestorow Życzymy państwu miłego popołudnia.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
yqsfufms
uwdzbsck
qjywjarv
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ksfhavxj
tnylyuja
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
332
strefa niepewna BB B
106
strefa zagrożona CCC D
202

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 64
  • ROE > 30% - znaleziono 69
  • Free float < 20% - znaleziono 102

Dane aktualne na 05.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat