grjibuah
Advertisement
PARTNER SERWISU
cbohgdbs

Czat inwestorski z Szymonem Westfalem, prezesem zarządu True Games Syndicate SA

Dyskusja odbyła się dnia: 07.06.2022, godziny 13:00
Szymon Westfal, prezes zarządu True Games Syndicate SA: Dokładamy wszelkich starań, aby gra Nightclub Manager: Violet Vibe była wydana w tym roku Szymon Westfal, prezes zarządu True Games Syndicate SA
We wtorek, 7 czerwca, o godz. 13:00 rozpocznie się czat inwestorski z True Games Syndicate SA. Działalność spółki, plany rozwoju, a także harmonogram wydawniczy przedstawi Szymon Westfal - Prezes Zarządu. Gość spotkania opowie również o flagowym projekcie spółki – Night Club Manager: Violet Vibe.

True Games Syndicate S.A. to spółka założona w maju 2020 roku przez notowane na warszawskiej giełdzie Movie Games, legendę polskiego hip hopu - Wojciecha „Sokoła” Sosnowskiego oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne.

Obecnie True Games pracuje nad kilkoma tytułami w różnym stadium zaawansowania. Głównym projektem studia jest Nightclub Manager: Violet Vibe - gra polegająca na zarządzaniu nocnymi klubami, rozgrywana z perspektywy pierwszej osoby. Trwają prace także nad projektem o roboczym tytule Project Castle, symulatorze poświęconym więziennemu życiu i interesach prowadzonych poza czujnym spojrzeniem strażników.

W ostatnich miesiącach zakończył się proces połączenia True Games Syndicate S.A. i True Games S.A., dzięki czemu Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect.




Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie z True Games Syndicate SA. Działalność spółki, plany rozwoju, a także harmonogram wydawniczy przedstawi Szymon Westfal - Prezes Zarządu. Gość spotkania opowie również o flagowym projekcie spółki – Night Club Manager: Violet Vibe.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Gości zaczną odpowiadać po zakończeniu prezentacji. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Zarząd True Games Syndicate SA: Dzień dobry, bardzo dziękujemy za udział w webinarze. Przez najbliższą godzinę będziemy dla Państwa dostępni za pośrednictwem czatu. Zachęcamy do licznego zadawania pytań.
  • Gość: Dzień dobry. Kiedy zobaczymy dema gier Night Club i Projekt Castle? Czy gry Gangster Simulator i Dirty Cop powstaną kiedykolwiek? Czy będą wspólne projekty z Movie games vr?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Demo Nigthclub jest na etapie dopracowywania, w tej chwili wolimy nie deklarować dokładnej daty, ale na pewno nie planujemy z nim czekać na kolejny Next Fest, choć oczywiście i do tego festiwalu go zgłosimy. Wiele zależy od tego, czy w okolicy zakończenia prac nad demem znajdą się eventy, na których chcemy je zaprezentować. Na Project Castle jest zdecydowanie za wcześnie. Gangster Simulator przechodzi dużą ewolucję na etapie koncepcyjnym, za to praca nad Dirty Cop obecnie jest wstrzymana, aby dostępne siły wykorzystać do pracy nad Nightclubem. Nie wykluczamy takiej możliwości jak współpraca Movie Games VR.
  • Maklerrrr: Kiedy prezes rusza po zakup akcji
    Zarząd True Games Syndicate SA: Jako prezes Spółki nie mogę udzielać takich informacji. Jeżeli podejmę decyzję o zakupie akcji zostaną Państwo poinformowani oficjalnymi kanałami komunikacji.
  • Maklerrrr: Co z grą Dirty Coop na jakim jest etapie
    Zarząd True Games Syndicate SA: Prace nad Dirty Copem są wstrzymane na etapie koncepcyjnym, aby nasi developerzy skupili się na kluczowych produktach i przyspieszyli moment zakończenia produkcji Nightclub Manager czy zapowiedzi Projektu Castle.
  • Maklerrrr: Kiedy ruszacie z marketingiem gry Night Club Manager
    Zarząd True Games Syndicate SA: Wkrótce zaprezentujemy gameplay trailer, przy czym, jako że uwaga w kolejnych dniach będzie skupiona na Future Games Show i Next Fest, zależy nam, aby uniknąć tych okien czasowych. Generalnie rytm marketingu determinują wydarzenia branżowe, harmonogram produkcyjny oraz wyniki testów jakościowych działu QA Movie Games. Marketing ruszy pełną parą, kiedy będzie to korzystne z punktu widzenia marketingu, to znaczy kiedy będziemy mogli zapewnić ekspozycję gry gotowej w stopniu dającym nam pewność pozytywnych wyników naszych działań. Jednocześnie prowadzimy regularną komunikację z graczami aby podtrzymać aktualizacje strony Steam i pokazać, że produkt żyje.
  • Maklerrrr: Czy Demo pojawi się w wakację
    Zarząd True Games Syndicate SA: Jest to możliwe, jeżeli dział QA uzna je za gotowe, a dział marketingu uzna że będzie to korzystne dla produktu. Nauczeni doświadczeniem będziemy komunikować tylko rzeczy, których jesteśmy pewni. Przyglądamy się kalendarzowi imprez gamingowych i decyzję podejmiemy we właściwym czasie.

  • Maklerrrr: Co z trailerami gier Night Club Manager i project Castle miały być w drugim kwartale
    Zarząd True Games Syndicate SA: Cinematic trailer projektu Castle jest gotowy i mieliście Państwo okazję zobaczyć go podczas tej prezentacji, lecz czekamy z zapowiedzią gry na korzystny moment. Przykład Nightclub pokazuje, że zbyt wczesna zapowiedź nie jest pożądana. Marketing musi być w stanie stale mówić o grze i pokazywać jej aspekty, a Castle nie jest na to jeszcze gotowy. Pierwszy gameplay trailer Nightclub właśnie powstaje, mieli Państwo okazję obejrzeć pierwszą wersję w naszej prezentacji na kanałach rodziny Movie Games.
  • Mruszka: Premiera dema NCM, trailera NCM, karty steam wraz z trailerem Castle nastąpi w tym samym czasie?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Premierze dema zwykle towarzyszy nowy lub zaktualizowany trailer, ale nie planujemy czekać ze zgraniem gameplay trailera z demem. Przy premierze dema możemy jednak pokazać trailer rozszerzony. Zapowiedź Castle będzie uzależniona od tego, czy stan produkcji pozwoli nam pokazać odpowiednio duży fragment tytułu w odpowiednio atrakcyjny sposób.
  • Mruszka: Ile osób pracuje nad projektem district? Na jaki okres planujecie publikacje karty steam?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Premiera karty Steam jest uzależniona od stanu zaawansowania prac. Musimy mieć grę w na tyle zaawansowanym stanie, by być gotowi w cyklicznych odstępach dostarczać graczom nowych materiałów z gry, by podtrzymać ich zainteresowanie. Nad projektem District pracuje obecnie około 7 os. Natomiast należy zaznaczyć, że wraz ze stopniem zaawansowania projektu liczba ta może ulec powiększeniu.
  • Mruszka: Ile czasu potrzebujecie na dokończenie dema?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Współpracujemy z działem QA i produkcji Movie Games, aby okres ten był jak najkrótszy. Nauczeni poprzednimi błędami wolimy w tym momencie nie podawać konkretnych dat. Zapewniamy jednak, że wydanie dema gry jest u nas teraz na najwyższym priorytecie.
  • Mruszka: Dzień dobry. Umowa na produkcję NCM była już ujawniona. Wynagrodzenie dla Flint wynosiło 516 tysięcy. O ile się ono zmieniło? Jaki będzie całkowity koszt produkcji? (do ilu?)
    Zarząd True Games Syndicate SA: Po ukończeniu produkcji oraz wydaniu tego tytułu spółka poinformuję o zbliżonym całkowity koszcie produkcji. Jeśli chodzi o wynagrodzenie dla zespołu Flint Arts to są to informację poufne dla obu stron.
  • Mruszka: Jak dobrze pójdzie to mamy NCM w 2022, Castle w Q1 2023 i district dopiero w 2024. Jak to się ma do planow wydawania kilku gier rocznie?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Plany są weryfikowane przez rzeczywistość i jak widzimy zgranie wielu projektów naraz jest trudne ze względu na naturę gamedevu. To, co działa w teorii, nie zawsze sprawdza się w praktyce, i potrzebne jest iterowanie kolejnych wersji. Chcemy skupić się na kilku najważniejszych i na najbardziej rokujących produkcjach. Nie zamierzamy przeciążać naszych zespołów, chcemy by dostarczały jak najlepsze produkty, a nasz harmonogram produkcyjny jest reewaluowany aby przedstawiał rzeczywiste możliwości.
  • Mruszka: Sokół przyleci? :) będzie udzielał się marketingowo?
    Zarząd True Games Syndicate SA: W kampanii marketingowej planujemy używać wszystkich możliwych atutów, które posiadamy. Potencjalna obecność Sokoła w marketingu gry, o ile się wydarzy, będzie mieć miejsce w późniejszym etapie kampanii, gdy gra będzie już miała odpowiednią rozpoznawalność i renomę.
  • Mruszka: Planuje Pan zakupy akcji TGS?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Tak jak odpowiedziałem wyżej, w momencie dokonania tego typu transakcji zostaną Państwo poinformowani za pośrednictwem oficjalnych kanałów komunikacji.
  • Mruszka: Co będzie "koniem marketingowym" NCM?
    Zarząd True Games Syndicate SA: To trudne pytanie. Widzimy potencjał każdej z naszych gier i każdej z nich poświęcamy dużo uwagi. Każdy z nas ma swoje typy, bo i nasze gry są mimo posiadania jednej tematyki - dość różne i dotykają różnych zagadnień. Osobiście jestem bardzo podekscytowany produkcją Projektu District.. Ostatecznie jednak określenie największych atutów będzie możliwe, gdy gra będzie odpowiednio kompletna i będzie prezentować finalną jakość produktu.
  • Ten: Kiedy zobaczymy trailer Projektu Castle?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Cinematic trailer jest gotowy i zobaczyli go Państwo w trakcie prezentacji, jednak na oficjalną zapowiedź jest jeszcze zbyt wcześnie, ponieważ nie jesteśmy jeszcze w stanie zaprezentować wszystkich kluczowych mechanik w jakości graficznej, która nas satysfakcjonuje.
  • Margaret: Jak szacujecie sprzedaż NCM? Jaki jest plan minimum?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Plan minimum to oczywiście co najmniej zwrot kosztów produkcyjnych i marketingu. Natomiast celujemy o wiele wyżej. Dokładna analiza zostanie przeprowadzona po uzyskaniu feedbacku od graczy z wersji demonstracyjnej gry.
  • Mruszka: Planowana jest dodatkowa emisja akcji?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Na obecną chwilę nie planujemy takich działań natomiast spółka nie wyklucza tego w przyszłości. O podjęciu takiej decyzji poinformujemy oficjalnymi kanałami komunikacji. Sama emisja będzie oczywiście wymagała zgody Walnego Zgromadzenia.
  • Margaret: Kiedy rozpoczną się pracr nad DLC do NCM?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Prace nad grami nie przebiegają liniowo, tzn. gry nie realizuje się poziom po poziomie. Pewne elementy czy mechanizmy, które zostaną uwzględnione w DLC, są realizowane już teraz.
  • Sternik: Po wydaniu NCM (jeszcze w tym roku) pojawią się jakieś kolejne projekty?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Komunikujemy, że spółka aktywnie rozwija w obecnej chwili 3 projekty.
  • Sternik: Jak w testach wewnętrznych wypada NCM w porównaniu do np mythbusters pod względem grywalności? Będą testy otwarte?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Komunikowaliśmy, że wynik testów jakościowych QA Movie Games nie dał zadowalającego spółkę efektu. Gdy demo będzie gotowe do wydania, będziecie Państwo sami mogli porównać oceny graczy. Ze swej strony dokładamy starań, by demo było możliwie najwyższej jakości.
  • Monia : Jak sezon wakacyjno, urlopowy wpłynie na dalszą produkcję dema i gry?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Sezon wakacyjny nie będzie mieć wpływu na produkcję. Zespół dokłada wszelkich starań, aby zamykać kolejne etapy produkcji w jak najkrótszych terminach.
  • Monia : Premiera dema bedzie połączona z jakimś wydarzeniem gamingowym?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Jest to prawdopodobne, ale zależy od harmonogramu produkcyjnego.
  • Bartłomiej : Z czego spółka czerpie fundusze? Czy zbiórka z Raisemany nie została już "przejedzona"?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Środki pozyskane w ramach kampanii na Raisemanie zostały przeznaczone na cel deklarowany w kampanii.
  • Bartłomiej : Czy Q3 dla premiery pelnej wersji gry jest realna?
    Zarząd True Games Syndicate SA: O dacie premiery będziemy mogli mówić dopiero po wydaniu dema i zobaczeniu reakcji na nie. To nam pokaże ile pracy przed nami jeszcze, by dostarczyć dobrą i ciekawą produkcję, która ma szansę się dobrze sprzedać.
  • Bartłomiej : Czy zamierzacie promować grę przez youtuberow dając im możliwość personalizacji jak w przypadku wspierających przez Raisemane?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Promocja za pomocą influencerów to standard działania wydawniczego Movie Games. Można się spodziewać, że będą oni grali zarówno w demo, jak i w pełną grę przed jej premierą. Jednak nie planujemy wprowadzać dodatkowej personalizacji dla Youtuberów.
  • Bartłomiej : Nie obawiacie się, że wydając demo gry której nikt nie zna (500 followersów) skazujecie je na kleske? Nie planujecie w żaden sposób nagłośnić premiery dema? Skoro nikt o nim nie wie to kto w to zagra?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Demo to narzędzie promocji i służy temu, aby pozyskać więcej followersów. Jego premierze będzie towarzyszyć kampania promocyjna, która zwiększy zasięg i posłuży budowie tak wishlisty, jak i liczby followersów.
  • Javelin: Alaskan przed premierą dema 100 miejsce na wishliscie i 25 tysięcy followersow. NCM brak na wishliscie i 500 followersow. W demo Alaskana ktoś zagra, a kto będzie wiedzieć o demo NCM?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Wydanie dema NCM poprzedzi kampania marketingowa, a samo demo nie także jest elementem marketingu, a nie gotowym produktem. Możliwość prezentowania go w festiwalach pomoże w budowie wishlisty.
  • Sternik: Będzie nowa Road mapa?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Rok 2022 - Premiera Dema NCM oraz wersji Pełnej NCM Rok 2023 - Premiera Dema Projekt “Castle” ,wersji Pełnej Projektu “Castle” oraz wydanie DLC Adult do NCM 2024 - Premiera Projektu “District”. Daty są orientacyjne, zależne od testów gry, harmonogramu produkcyjnego czy marketingowego gry.
  • Sternik: Ile osób pracuje nad District? Jaki jest etap prac? Będzie to gra większa od NCM? Budżet?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Nad grą o kryptonimie District pracuje obecnie 7 osób. Jesteśmy na etapie pre-produkcji a jednocześnie tworzymy trailer. Wielkość gry jest porównywalna do NCM.
  • Sternik: Alaskan Truck Simulator Simulator promuje znana w srodowksu kierowców youtuberka zasiadająca za kołkiem. Zamierzacie pozyskać kogoś do promocji NCM? Użyjecie Sokoła? Wishlista póki co dramatyczna.
    Zarząd True Games Syndicate SA: Wishlista jest wynikiem zbyt wczesnej zapowiedzi, po której gra przeszła zmianę koncepcji i nie była komunikowana, ponieważ w nowym kształcie nie była gotowa do pokaznia. Co do pozyskania influencerów, rozmawialiśmy z osobami z branży czy środowiska clubbingu, ale analizy wykazały, że budżet takich działań nie przełożyłby się na zadowalające efekty. Uznaliśmy, że te pieniądze możemy zagospodarować znacznie lepiej. Na pytanie o udział Sokoła już odpowiedziałem powyżej.
  • EgzystencjalnyPoganin: Czy gra Violet Vibe będzie czerpać jakieś rozwiązana strategiczne z klasycznej już gry Lula: The Sexy Empire?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Lula: The Sexy Empire to oczywiście klasyk i nie sposób nie wziąć tej gry, jako referencji, ale to jednak innego rodzaju rozgrywka i mechanika.
  • EgzystencjalnyPoganin: Kto jest autorem muzyki do Violet Vibe? Będzie to miks stylów muzycznych?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Muzyka jest tworzona przez zespół Flint Arts, część pochodzi z baz muzycznych część jest nagrywana i komponowana przez ich własny zespół muzyczny. Muzyka w grze będzie raczej zachowana w stylu klubowym House.
  • PatrykJ: Dzień dobry, co z grą Gangster Simulator zapowiadaną przez prezesa Wczesniaka PONAD ROK TEMU, której premiera miała nastąpić w Q4 2021r?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Gra jest ciągle w fazie koncepcyjnej. Aktualnie skupiamy się na innych produkcjach
  • Mikołaj Florczak: Czy inspirację dla tytułu Project Castle można odnaleźć w takich tytułach jak Prison Architect, The Great Escape jak i Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Tytuły takie jak Prison Architect czy Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay były brane pod uwagę przy projektowaniu naszej gry.
  • Mariusz Wróbel: ?Miała być minigra dotycząca rekrutacji tancerek. Tak mówiliście na jednej z prezentacji. Będzie?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Na ten moment minigra rekrutacji tancerek została przeniesiona do DLC gry. Było to podyktowane ryzykiem o rating gry i “obcięcie” zasięgów przez Steam’a przy promocji gry.
  • Mariusz: NCM miał posiadać 4 minigry. Będą 4 czy 3?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Nightclub Manager: Vioet Vibe będzie miał trzy mini gry - Barman (tworzenie własnych drinków), DJ (mixowanie muzyki) oraz Bramkarz (w której będziemy wpuszczać lub nie ludzi do klubu).
  • Gość: Czy spółka planuje nową emisję akcji?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Odpowiedzieliśmy już na to pytanie.
  • Ma Rio: Już kilkukrotnie udzielaliście Państwo odpowiedzi które nie pokrywały się z rzeczywistością. Dlaczego teraz mamy wierzyć, że będzie inaczej?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Jak już mówiliśmy podczas prezentacji wyciągnęliśmy wnioski oraz odebraliśmy ważną lekcję dlatego teraz będziemy informować tylko w momencie zbliżania się do momentu wydania dema lub pełnej wersji gry.
  • Maklerrrr: Czy Night club manager na 100% zostanie wydany w 2022?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Dokładamy wszelkich starań, aby gra Nightclub Manager: Violet Vibe była wydana w tym roku.
  • Maklerrrr: Czy możemy liczyć na mocno kontrowersyjny dlc do NCM?
    Zarząd True Games Syndicate SA: DLC dla Nightclub Manager: Violet Vibe będzie zawierało wszystko co na co nie mogliśmy sobie pozwolić w wersji podstawowej. Planujemy dodać roznegliżowane tancerki oraz elementy, które można spotkać w stripclubach. Mamy nadzieję, że przedstawiony przez nas świat gry przypadnie Państwu do gustu.
  • Zatroskany : Czy mogę odzyskać pieniądze zainwestowane za pośrednictwem Raisemana z uwagi na nieotrzymanie terminu premiery ? Jakie ewentualne rekompensaty z tego tytułu są możliwe ?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Prosimy o kontakt z platformą Raisemana celem uzyskania odpowiedzi na te pytania. Strona platformy: https://raisemana.com/
  • Maklerrrr: Panie Prezesie przekazuję pozdrowienia od forumowej maskotki bankiera Tgs Wojciecha:)
    Zarząd True Games Syndicate SA: Pozdrawiamy :)
  • Gość: Kiedy ruszy promocja gry NCM? Dlaczego nie jest budowana wish lista gry, do tego nie potrzeba grywalnego tytułu? Dlaczego pojawiają się regularne opóźnienia skoro dostajemy informacje, że prace przebiegają planowo? Czy zmiana koncepcji gry o której jest mowa w ostatnim filmie developerskim, oznacza rozpoczęcie prac nad tytułem od nowa? Czy możemy oczekiwać, że obietnice zaczną być dotrzymywane? Dlaczego jako inwestor powinienem trzymać akcje, a nie pozbyć się ich w związku z ciągłymi spadkami? Gdzie jest wsparcie Sokoła? Czy Pan lub ktokolwiek z TGS zamierza zakupić akcje TGS? Na ile realne jest demo Project Castle w Q4 2022 jak jest w roadmapie? Na ile realna jest premiera NCM w 2022? Dlaczego większy rozgłos był o grze w przypadku debiutu Raisemany aniżeli teraz przed planowanymi premierami?dema/finalnego produktu? Jaki wpływ na prace miało zebranie funduszy przez Raisemane?
    Zarząd True Games Syndicate SA: - Na część z powyższych pytań odpowiedziałem już przy okazji innych pytań. Wishlista jest budowana organicznie, natomiast gracze aby wishlistowali grę, muszą zobaczyć, jak ona wygląda i jak się w nią gra.
    - Obecna wersja jeszcze tego dobrze nie oddaje i w opinii działu marketingu Movie Games nie jest gotowa, aby stać się fundamentem działań marketingowych.
    - Jako spółka nie możemy udzielać rekomendacji inwestycyjnych.
    - Zebrana kwota posłużyła na produkcję Nighclub Manager: Violet Vibe DLC
  • Gość: A cz Prezes może ujawnić informację czy nabędzie akcję TGS
    Zarząd True Games Syndicate SA: Tak, jak wcześnie odpowiedziałem już na to pytanie. O ewentualnych zakupach będziemy informować w osobnym komunikacie.
  • Maklerrrr: Czy plan motywacyjny dla Flint Art upadł ?
    Zarząd True Games Syndicate SA: Ustalenia biznesowe między stronami na tą chwilę pozostają bez zmian.
  • Synonim: Czy budżet produkcji jest wystarczająco wysoki? W gamedevie można przeciągać premiere w nieskończoność ale jeśli gra jest niskobudżetowa to zawsze pozostanie na konkretnym poziomie.
    Zarząd True Games Syndicate SA: Staramy się utrzymywać ten sam poziom jakości naszych gier w wyznaczonych budżetach.
  • Zarząd True Games Syndicate SA: Bardzo dziękujemy za tak liczny udział w czacie. Staraliśmy się odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania. Gdyby pojawiły się jakieś nowe pytania, lub nie zdążyliśmy poruszyć danej kwestii zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem maila kontakt@truegames.pl
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty w ramach ósmej edycji projektu #GamingNaGiełdzie
gejllyng
eegnpdoo
Prezentacja inwestorska Grupy Klepsydra - 11 września 2025 r.
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +78 934,96 zł +394,67% 98 934,96 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
dmntlosb
iifdravj
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
333
strefa niepewna BB B
104
strefa zagrożona CCC D
203

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 64
  • ROE > 30% - znaleziono 69
  • Free float < 20% - znaleziono 102

Dane aktualne na 11.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat