| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 20 | / | 2025 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-09-22 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| Arlen S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Zawiadomienie o zawarciu aneksu do umowy istotnej | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR informacje poufne
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd Arlen S.A. z siedzibą w Warszawie ( Spółka lub Wykonawca ) informuje, że w dniu 22 września 2025 roku podpisał aneks
( Aneks ) do umowy nr 179/3RBLog/20/2025 zawartej w dniu 5 maja 2025 roku ze Skarbem Państwa 3 Regionalną Bazą
Logistyczną w Krakowie ( Zamawiający ), dotyczącej wytworzenia i dostarczenia przedmiotów umundurowania i wyekwipowania
dla żołnierzy w jednostkach wojskowych w liczbie i po cenach określonych w umowie, tj. kurtek zimowych z podpinką ( Umowa ).
Jak przy tym Spółka informowała w raporcie bieżącym nr 13/2025 z dnia 29 lipca 2025 roku, Wykonawca otrzymał w dniu 29 lipca
2025 roku oświadczenie Zmawiającego o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji przewidzianego Umową w odniesieniu
do zadania nr 1 i zadania nr 2 (w rozumieniu Umowy).
Przedmiotem Aneksu jest zmiana terminów realizacji poszczególnych zamówień stanowiących przedmiot Umowy w ten sposób,
że:
1) w zakresie zadania nr 1 (w rozumieniu Umowy):
a. w odniesieniu do zamówienia podstawowego nowy termin realizacji zamówienia został ustalony na dzień 2
listopada 2025 roku (w miejsce pierwotnego terminu wynoszącego 150 dni od daty zawarcia Umowy lub do dnia
31 października 2025 roku w zależności od tego, który z tych terminów upłynie wcześniej),
b. w odniesieniu do zamówienia w prawie opcji nowy termin realizacji zamówienia został ustalony na dzień 12
grudnia 2025 roku (w miejsce pierwotnego terminu wynoszącego 120 dni od daty poinformowania Wykonawcy
przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji lub do dnia 30 listopada 2025 roku w zależności od tego,
który z tych terminów upłynie wcześniej);
2) w zakresie zadania nr 2 (w rozumieniu Umowy):
a. w odniesieniu do zamówienia podstawowego nowy termin realizacji zamówienia został ustalony na dzień 2
listopada 2025 roku (w miejsce pierwotnego terminu wynoszącego 150 dni od daty zawarcia Umowy lub do dnia
31 października 2025 roku w zależności od tego, który z tych terminów upłynie wcześniej),
b. w odniesieniu do zamówienia w prawie opcji nowy termin realizacji zamówienia został ustalony na dzień 12
grudnia 2025 roku (w miejsce pierwotnego terminu wynoszącego 120 dni od daty poinformowania Wykonawcy
przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji lub do dnia 30 listopada 2025 roku w zależności od tego,
który z tych terminów upłynie wcześniej).
W konsekwencji powyższych zmian, na mocy Aneksu wprowadzono do Umowy zmianę w zakresie możliwości odstąpienia przez
Zamawiającego od Umowy w ten sposób, że Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy bez wyznaczania
dodatkowego terminu w przypadku niezrealizowania przez Wykonawcę wszystkich lub części dostaw do dnia 30 listopada 2025
roku (zamówienie podstawowe) lub do dnia 12 grudnia 2025 roku (zamówienie opcjonalne), jak również wprowadzono stosowne
zmiany do załączników do Umowy oraz do załączników do oświadczenia Zmawiającego z dnia 29 lipca 2025 roku o skorzystaniu
przez Zamawiającego z prawa opcji przewidzianego Umową, w zakresie obejmującym w szczególności plan dostaw poszczególnych
zamówień.
W pozostałym zakresie postanowienia Umowy nie uległy zmianie. | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-09-22 | Andrzej Ryszard Tabaczyński | Prezes Zarządu | | |
| | | | | |