wxkjdccb
PARTNER SERWISU
xvlacdce

Czat z zarządem Crerpy Jar - 26 września 2025 r.

Dyskusja odbyła się dnia: 26.09.2025, godziny 13:00
Krzysztof Kwiatek - prezes oraz Grzegorz Piekart – członek zarządu Creepy Jar: Priorytetem jest premiera StarRupture i praca nad pierwszym dużym dodatkiem Logo Creepy Jar

Zapraszamy na czat z Krzysztofem Kwiatkiem - prezesem spółki oraz Grzegorzem Piekartem – członkiem zarządu, który odbędzie się w 26 września 2025 r. o godz. 13:00. Tematem spotkania będzie omówienie wyników finansowych za H1 2025.

Creepy Jar jest notowanym na GPW producentem i wydawcą gier komputerowych przeznaczonych na różne platformy sprzętowe. Studio realizuje produkcje o wysokim stopniu zaawansowania w segmencie gier niezależnych, posiadające cechy tytułów wysokobudżetowych, określane w branży jako Premium Indie. Spółka jest autorem bestsellerowej gry Green Hell, która sprzedała się w nakładzie ponad 8 milionów egzemplarzy na PC/Steam oraz konsolach PlayStation i Xbox. Creepy Jar kontynuuje prace nad drugim, autorskim projektem o nazwie StarRupture, który będzie zaawansowanym symulatorem budowania bazy FPP z elementami eksploracji, walki oraz survivalu, osadzonym w scenerii science-fiction. Premiera zapowiedziana jest na 6 stycznia 2026 r.

Konferencja wynikowa:

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z Krzysztofem Kwiatkiem i Grzegorzem Piekartem, przedstawicielami zarządu Creepy Jar. Jednocześnie zapraszam do zadawania pytań na temat wyników finansowych za H1 2025, bieżących projektów oraz perspektyw spółki.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać o 13:00. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Zarząd Creepy Jar: Dzień dobry, witamy na czacie inwestorskim Creepy Jar i zachęcamy do zadawania pytań.
  • Adam: czy planujecie split akcji?
    Zarząd Creepy Jar: Na ten moment nie planujemy.
  • Adam: czy udało się rozwiązać problemy z optymalizacją? Czy wiedzieliście o nich wcześniej?
    Zarząd Creepy Jar: W świetle playtestów optymalizacja wygląda całkiem obiecująco, natomiast ma to dla nas nieustająco bardzo wysoki priorytet. Będziemy kontynuować prace optymalizacyjne zarówno do premiery EA, jak i już po niej.
  • Adam: czy w przyszłości planujecie dodanie nowego typu przeciwników do gry, np. humanoidów ?
    Zarząd Creepy Jar: Nie wykluczamy, natomiast w najbliższej przyszłości będziemy rozwijać gatunki przeciwników, które mamy obecnie w grze.
  • Gość: Dlaczego gra nie zadebiutuje w tym roku? I skąd wybór stycznia na premierę ?
    Zarząd Creepy Jar: O wyborze daty premiery zdecydowały przede wszystkim dwie kwestie: wyjątkowo duże nagromadzenie premier na przełomie 3Q/4Q 2025 oraz chęć uniknięcia przecen sezonowych pod koniec roku. W naszej ocenie to nie były dobre warunki do premiery gry, dlatego wybraliśmy pierwszy termin, tuż po zakończeniu wyprzedaży. Więcej o wyborze daty opowiedzieliśmy w trakcie konferencji wynikowej.
  • Gość: Jaki budżet gry przewidujecie do premiery w EA, a jaki no full release?
    Zarząd Creepy Jar: Około 41 mln zł na EA. Nie wiemy jeszcze, kiedy odbędzie się premiera wersji 1.0., jednak regularnie informujemy o budżecie produkcyjnym StarRupture w raportach okresowych.
  • Gość: Czy prawdą jest, że w czasie play testów gracze odkryli zdecydowanie większy procent mapy niż zakładaliście? Jakie były główne problemy zgłaszane przez graczy po play testach ?
    Zarząd Creepy Jar: Niektórzy tak i bardzo się z tego cieszymy. Dzięki temu powstały dodatkowe materiały, które wzmogły ciekawość graczy i pozytywnie wpłynęły na promocję gry. Playtesty miały oczywiście ograniczony zakres – na graczy czeka zdecydowanie więcej niż na razie pokazaliśmy. W ramach playtestów nie pojawiły się żadne problemy związane z głównymi filarami gry, co bardzo nas cieszy.
  • Gość: Kiedy pokażecie następne większe materiały promocyjne gry (trailer lub dłuższy film z rozgrywki)?
    Zarząd Creepy Jar: Przed nami na pewno jeszcze release trailer i mniejsze materiały w ramach developer update, dostępne co miesiąc na stronie StarRupture na Steam. Jak najszybciej chcielibyśmy również dostarczyć content creatorom finalny build do tworzenia materiałów okołopremierowych.
  • Gość: Jakie zmiany w grze zostały wprowadzone po pierwszych play testach ?
    Zarząd Creepy Jar: W prowadzonych playtestach nie pojawiło się nic, co wymagałoby zmian w kształcie naszej gry. Poprawiamy błędy, dopracowujemy balans i szykujemy się na wydanie gry.
  • Gość: Co z testami co-opa? Poprzednie testy wypadły bardzo dobrze i przełożyły się na wzrost zainteresowania grą.
    Zarząd Creepy Jar: Jeśli czas nam na to pozwoli, to postaramy się zorganizować playtesty co-op. Priorytetem jest dla nas premiera 6 stycznia 2026 r. i praca nad pierwszym, dużym dodatkiem po EA.
  • Leszek: Analityk Noble Securities stwierdził, że wersja StarRupture na Konsole wyjdzie dopiero w 2028 roku. Z czego może wynikać tak duże opóźnienie w monetyzacji tytułu na PS5/Xbox czy zakładają Państwo taki scenariusz?
    Zarząd Creepy Jar: Pytanie o szczegóły założeń rekomendacji należy kierować do jej autora. Pracujemy już nad wersją konsolową, chcielibyśmy, aby premiera odbyła się równolegle z wersją 1.0., ale na razie jest za wcześnie na decyzję.
  • Leszek: Analityk Noble Securities zakłada zerowe Przychody z Green Hell od 2026 roku. Czy widzą Państwo zagrożenie tak drastycznego spadku monetyzacji swojego pierwszego IP?
    Zarząd Creepy Jar: Nie dajemy prognoz wyników. Zakładamy, że Green Hell będzie generował dla nas przychody w najbliższej przyszłości. Peak przychodów ze sprzedaży tego tytułu mamy już prawdopodobnie za sobą, ale tempo spadku jest na razie bardzo zadowalające i staramy się robić wszystko co w naszej mocy, aby było jak najniższe.
  • Leszek: Czy po Premierze EA StarRupture wykluczają Państwo całkowicie zrobienie nawet drobnego dodatku do Green Hell jako niespodziankę dla graczy i działanie marketingowe przypominające o tytule?
    Zarząd Creepy Jar: Nie mamy takich planów. Wolimy przeznaczyć czas na pracę nad Green Hell 2. Zrobienie nawet drobnego dodatku oznacza czasowe zaangażowanie części zespołu, a to odbywa się kosztem innych naszych produkcji.
  • Leszek: Czy faza koncepcyjna gry Green Hell 2 jest już zakończona? Czy będzie wymagała takich kroków jak pre-produkcja a następnie właściwą produkcja? Wewnętrznie jaki okres do wydania tej gry Spółka szacuje patrząc na doświadczenie przy produkcji StarRupture? Czy znajomość silnika UE5 przez 60 osobowy Zespół może skrócić tu okres dewelopmentu?
    Zarząd Creepy Jar: Faza koncepcyjna nie jest zakończona. Po jej zakończeniu nastąpi pre-produkcja i dalej właściwa produkcja. Mamy nadzieję, że znajomość silnika i zbudowany dotychczas zespół, pozwoli na sprawną produkcję Green Hell 2.
  • Leszek: Patrząc na Ceny, Jakość i Content gier wydawanych na Steam Czy zakładają Państwo w ogóle cenę za StarRupture w EA na poziomie 24,99 USD? Gra już w Playtestach z udostępnienionym contentem na poziomie 15% zapewniała rozgrywkę nawet na dziesiątki godzin, a sami gracze wyrażali zdziwienie jak jakościowa jest to Beta. Patrząc na Feedback graczy do jakich rejonów Cenowych jest teraz Państwu bliżej?
    Zarząd Creepy Jar: Nie podjęliśmy jeszcze decyzji w tym zakresie. Zakładamy, że bazowa cena będzie w przedziale 20-30 dolarów.
  • anti: W ankiecie z Playtestów było pytanie o to czy poleciłbyś grę w obecnym stanie. Jaki % wypełniających ankietę zaznaczyło odpowiedź pozytywną?
    Zarząd Creepy Jar: 89 proc. ankietowanych dałoby pozytywną ocenę StarRupture w obecnym stanie.
  • Jake: Czy Creepy Jar pracuje na boku nad protypami kolejnych tytułów?
    Zarząd Creepy Jar: Nie, pracujemy nad premierą StarRupture i koncepcją GH2.
  • Jake: Czy spółka przykłada szczególną uwagę do sprzedaży i marketingu w obecnym czasie przed premierą? Jakie działania są prowadzone?
    Zarząd Creepy Jar: Co do zasady zrealizowaliśmy już nasze główne zadania promocyjne, dzięki którym przedstawiliśmy światu StarRupture i zbudowaliśmy dużą społeczność graczy. Jak już mówiliśmy, przed nami na pewno jeszcze release trailer i mniejsze materiały w ramach developer update, dostępne co miesiąc na stronie StarRupture na Steam. Jak najszybciej chcielibyśmy również dostarczyć content creatorom finalny build do tworzenia materiałów okołopremierowych.
  • Jake: Czy spółka prowadzi jakiś program motywacyjny dla menedżerów zespołów?
    Zarząd Creepy Jar: Tak, mamy program motywacyjny oparty o akcje, którego założenia są opisane w raporcie rocznym.
  • Jake: Czy spółka przeprowadziła analizy dotyczące potencjalnej sprzedaży i długości życia StarRupture?
    Zarząd Creepy Jar: Nie prowadziliśmy takich analiz. Korzystając z doświadczeń z Green Hell i innych konkurencyjnych tytułów będziemy chcieli maksymalnie wydłużyć długość życia SR.
  • Jake: Czy spółka ma rozplanowaną potencjalną pracę nad rozwojem produktu StarRupture w przypadku komercyjnego sukcesu?
    Zarząd Creepy Jar: Nie później niż na premierę EA opublikujemy roadmapę rozwoju SR, którą zamierzamy zrealizować niezależnie od wyników premiery.
  • Jake: Czy StarRupture jest dla spółki projektem krótko/długo terminowym?
    Zarząd Creepy Jar: Tak, każdy z naszych produktów wspieramy i rozwijamy długoterminowo.
  • Jake: Czy rozwój spółki i ich produktów w tym StarRupture będzie wymagał zaciągnięcia dodatkowych kredytów lub emisji akcji tj dodatkowego finansowania?
    Zarząd Creepy Jar: Posiadamy własne środki finansowe wystarczające na realizację naszych produkcji. Na ten moment nie planujemy zaciągania kredytów lub emisji akcji na ten cel.
  • Jake: Czy spółka zamierza się komunikować z inwestorami po 6 stycznia w przypadku niepowodzenia lub sukcesu StarRupture na dobre i na złe?
    Zarząd Creepy Jar: Na ten moment planujemy kontynuować naszą politykę komunikowania z rynkiem. Zgodnie z obowiązującymi przepisami informujemy rynek o wszystkich istotnych wydarzeniach.
  • AdrianG: Czy playtesty COOP nie byłyby najlepszym działaniem marketingowym?
    Zarząd Creepy Jar: Byłyby, ale mogłyby zagrozić terminowości premiery i planom rozwoju SR po EA. Chcielibyśmy je zrealizować, ale mamy ograniczone zasoby i na dzień dzisiejszy naszym priorytetem jest premiera EA.
  • Tomasz: Czy widzicie Państwo przesycenie rynku i schyłek gatunku gier survival jak Green Hell, StarRupture i analizujecie w jaki gatunek celować w przyszłości?
    Zarząd Creepy Jar: Green Hell jest survivalem, z kolei StarRupture jest base-builderem z elementami m.in. survivalu. To są różne gatunki. W survivalach widzimy bardzo dużą konkurencję, w której najlepiej radzą sobie znane IP, w tym Green Hell. W naszej ocenie kontynuacja rozwoju IP Green Hell poprzez zrobienie kolejnej odsłony gry, jest najsensowniejszym działaniem.
  • johnnyr: co okazało się największym problemem przy próbie ostatniego dodatku na console? Czy są to problemy techniczne / wydajnościowe / inne? Narzekanie graczy konsolowych przebija się gdzieś tam na socjalach i może kilka słów więcej mogłoby trochę uspokoić sytuację?
    Zarząd Creepy Jar: Jest to kombinacja kilku czynników. Chcąc zrealizować ten projekt musielibyśmy odciągnąć część zespołu od prac nad premierą SR. Naszym zdaniem byłaby to błędna decyzja.
  • Gość: Mam pytanie co do playtestów co-opa i wypowiedzi na konferencji wynikowej. Powiedzieliście, że część zespołu pracuje już nad dodatkiem popremierowym. Czy nie lepiej te zasoby przesunąć na builda testowego dla co-opa? Widzieliśmy, jak świetne były wyniki testów single player, a testy co-opa zapewne cieszyć się będą o wiele większą popularnością i dadzą lepsze wyniki jeśli chodzi o budowanie WL gry.
    Zarząd Creepy Jar: Nie jest to możliwe z uwagi na różne kompetencje osób zaangażowanych w produkcję dodatku i przygotowanie builda co-op.
  • Jakub Inwestor: Dzień Dobry Gratuluje udanych Playtestów SinglePlayer. Na ile przed premierą EA planujecie dać możliwość influencerom publikacji materiałów z gry w wersji EA 1 dzień wcześniej , kilka dni wcześniej Tydzień wcześniej ?
    Zarząd Creepy Jar: Nie podjęliśmy jeszcze tej decyzji.
  • Piotr: Na jakiej wersji silnika UE5 zostanie wydana gra?
    Zarząd Creepy Jar: Obecnie korzystamy z wersji 5.5., nie jest wykluczone, że zrobimy jeszcze aktualizację do nowszej wersji.
  • Piotr: Jak gra zostanie przetestowana na serwerach , jeśli nie uda się przeprowadzić playtestów na steam?
    Zarząd Creepy Jar: Gra jest już testowana na serwerach przez nasz zespół, nie są do tego potrzebne playtesty na Steam.
  • Piotr: Ile biomów przewidzianych jest w grze? Czy będzie fala zimna?
    Zarząd Creepy Jar: Roadmapę rozwoju gry, w tym w zakresie powyższych tematów, udostępnimy nie później niż na premierę EA.
  • Jakub Inwestor: Czy Story Mode dodacie na premierę 1.0 czy wcześniej ?
    Zarząd Creepy Jar: Roadmapę rozwoju gry, w tym w zakresie story mode, udostępnimy nie później niż na premierę EA.
  • Grzegorz: Na planszy podaliście wyniki ankiety odnośnie potencjału gry. Na jakiej grupie była robiona ankieta?
    Zarząd Creepy Jar: Na ankiety odpowiedziało blisko 4 tys. graczy.
  • Andrzej: Czy plnaujecie od razu w momencie premiery EA Starrupture mieć dostępne w grze ustawienia dotyczące trudności walki/ilości przeciwników, dla graczy którzy chcieliby mniej/więcej walki? Czy od razu na premierę EA będzie możliwość całkowitego wyłączenia trybu walki/przeciwników?
    Zarząd Creepy Jar: Opcje dotyczące poziomu trudności, w tym możliwość wyłączenia przeciwników, pojawią się po EA.
  • Andrzej: Czy planowane są serwery dedykowane w SR dla trybu coop? Gracze się o nie upominają, narzekając że w GH ich nie było
    Zarząd Creepy Jar: Tak, będą serwery dedykowane.
  • Gość: W ostatnich dniach widać zdecydowane hamowanie przyrostu fallowers. Awans na 44 miejsce na WL w dużej mierze jest wynikiem że z WL schodzą inne tytuły które mają swoją premierę. Czy planujecie na takie spowolnienie jakoś reagować? bo zaraz inne tytuły mogą przeskakiwać SR na WL. Dlaczego np. Nie uruchomicie Free Weekendu dla Green Hella ? Czy planujecie to zrobić ? Jeśli tak, to kiedy ?
    Zarząd Creepy Jar: Spowolnienie wzrostu społeczności wokół SR jest naturalną sytuacją, jednocześnie spodziewamy się odwrócenia tego trendu bliżej premiery.
  • Jakub Inwestor: Czy rozważają państwo wersję VR do StarRupture tak jak do Green Hella czy ze względu na różnice między tytułami odpuszczają sobie państwo VR w przypadku StarRupture ?
    Zarząd Creepy Jar: Chcielibyśmy, żeby SR było dostępne na jak największej liczbie platform sprzętowych, podobnie jak Green Hell. Natomiast jest to temat na czas po EA.
  • Andrzej: Kiedy mozna sie spodziewac premiery GH na Nintendo Switch 2? Niewątpliwie Forever Entertainment ma jakiś deadline na ukończenie portu, czy możemy go poznać?
    Zarząd Creepy Jar: Szczegóły umowy są objęte poufnością.
  • Dżejk: Po premierze Starruptute - jaki % zespołu z tych 60 kilku osób planujecie pozostawić wciąż przy SR i pracowaniem nad wersją 1.0, a jaki % szacujecie, że przejdzie do pracy nad Green Hell 2?
    Zarząd Creepy Jar: Jeszcze za wcześnie na takie decyzje.
  • Dżejk: Jak bardzo w tyle był build na single playtest? Czy było to spójne z tym co obecnie mieliście czy jednak przedstawiał wersję miesiąca-dwóch wstecz?
    Zarząd Creepy Jar: Nie analizujemy takich danych. Na pewno obecny stan gry jest dużo lepszy niż to, co pokazaliśmy podczas playtestów.
  • Gość: Jaką cenę gry wybrali gracze w ankietach?
    Zarząd Creepy Jar: Większość graczy poruszała się w przedziale 20-40 dolarów.
  • AdrianG: wypowiedzi Panów brzmią jakby data premiery 6/01 była już wyryta w kamieniu. Czy nie ma absolutnej możliwości jej zmiany?
    Zarząd Creepy Jar: Na dzień dzisiejszy nie przewidujemy innego scenariusza.
  • Gość: Czy uda się znacząco obniżyć wymagsnia sprzetowe? Na pt wymagania byly wysokie.
    Zarząd Creepy Jar: Ciągle pracujemy nad optymalizacją, zakładamy, że minimalne wymagania na EA będą niższe niż były na playtestach.
  • Observer: "Gra jest już testowana na serwerach" - jaki jest zakładany maksymalny peak graczy podczas takich testów? Czy potencjalne problemy z wydajnością trybu co-op zablokują grę również dla graczy singlowych?
    Zarząd Creepy Jar: Serwery w SR są serwerami dedykowanymi, na każdym będzie grało maksymalnie 4 graczy. Duża łączna liczba graczy nie powinna wpływać na jakość i wydajność w ramach poszczególnych rozgrywek.
  • Zarząd Creepy Jar: Dziękujemy za udział w czacie i zapraszamy na kolejny w listopadzie.
dtyiecef
elnhwtes
Webinar inwestorski Answear.com SA - 22 września o 10:00
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +77 524,91 zł +387,62% 97 524,91 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +59 005,04 zł 241,21% 123 923,42 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 188,45 zł 20,86% 24 309,19 zł
wqochsle
drtpkhhd
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
330
strefa niepewna BB B
107
strefa zagrożona CCC D
205

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 63
  • ROE > 30% - znaleziono 70
  • Free float < 20% - znaleziono 100

Dane aktualne na 26.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

50% rabatu na dostęp do Strefy Premium StockWatch.pl dla uczestników programu Orlen w portfelu!

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat