pixelg
Marcin Marzęcki, prezes oraz Michał Marzęcki, członek zarządu GK Kool2Play SA

Czat inwestorski z Marcinem Marzęckim, prezesem oraz Michałem Marzęckim, członkiem zarządu GK Kool2Play SA

Dyskusja odbyła się dnia: 26.04.2021, godziny 11:00
Marcin Marzęcki, prezes oraz Michał Marzęcki, członek zarządu GK Kool2Play SA: Moglibyśmy wydać grę teraz, ale zdecydowaliśmy dodać do niej dużo contentu, który podniesie jej wartość komercyjną Marcin Marzęcki, prezes oraz Michał Marzęcki, członek zarządu GK Kool2Play SA

Zapraszamy na prezentację inwestorską oraz czat z Marcinem Marzęckim, prezesem GK Kool2Play SA oraz Michałem Marzęckim, członkiem zarządu, które odbędą się w poniedziałek 26.04.2021 o godz. 11:00. Tematem spotkania w ramach cyklu Gaming na Giełdzie VI, będzie omówienie bieżącej działalności spółki.

Kool2Play to niezależny deweloper, stworzony przez zespół z ponad 10-letnim doświadczeniem w produkcji i marketingu gier. Strategia firmy opiera się na tworzeniu wysokiej jakości gier i rozwijaniu tych marek w długoletniej perspektywie. Pierwszą produkcją, która ma realizować ambitne założenia spółki jest Uragun - dynamiczna gra akcji a jej premiera planowana jest na 2021 rok.

Ponadto w skład Grupy Kapitałowej wchodzi Kool Things, jedna z najbardziej uznanych na świecie agencji specjalizujących się w międzynarodowej promocji gier. Zespół przez wiele lat zdobywał doświadczenie współpracując z potentatami światowego sektora rozrywki elektronicznej, co zapewnia GK Kool2Play SA know how potrzebny do odpowiedniego promowania swoich nadchodzących tytułów. Kool2Play jest notowany na jest na rynku NewConnect od lutego br.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na prezentacji i czacie inwestorskim z Marcinem Marzęckim, prezesem GK Kool2Play oraz Michałem Marzęckim, członkiem zarządu. Tematem spotkania w ramach cyklu Gaming na Giełdzie VI będzie omówienie bieżącej działalności spółki.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy i biur maklerskich relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • Zarząd Kool2Play: Witamy na czacie inwestorskim Kool2Play i zachęcamy do zadawania pytań.
  • gościu: Ile osób po wiosennych wzmocnieniach liczy zespół Kool2Play?
    Zarząd Kool2Play: Ponad 20 osób.
  • Tripowosky_2: Na czym polega strategia rozwoju spółki?
    Zarząd Kool2Play: Tworzenie własnych, jakościowych marek gier oraz software'u do automatyzacji marketingu. Długofalowy rozwój marek do gier, a co za tym idzie - długofalowa monetyzacja.
  • Gość: Gier typu Roguelite jest już trochę na rynku. Czym chce wyróżniać się Uragun, aby przyciągnąć do siebie graczy?
    Zarząd Kool2Play: Uragun będzie miksem najlepszych cech roguelite, które są obecnie dostępne na rynku oraz naszego oryginalnego combat systemu. Dodatkowym elementem wyróżniającym naszą grę będzie wyjątkowo ciekawa narracja.
  • Tripowosky_2: Moglibyście zdradzić więcej szczegółów odnośnie silnika AI? Na czym miałby polegać?
    Zarząd Kool2Play: Robimy system, który będzie uwzględniał wszystkie cechy i parametry przeciwników i na tej bazie budował optymalną strategię walki z graczem. Dodatkowo będzie pozwalał regulować poziom trudności przeciwników.
  • Ted_om: Jaki model biznesowy zakładacie w przypadku swoich gier? Bestsellery czy longsellery?
    Zarząd Kool2Play: Mixed model - to będą i bestesellery i longseller ;). Na pewno stawiamy na budowanie marki, czyli budowanie w czasie wartości tytułu.
  • Robo_Freak: Jaki okres produkcyjny planuje przyjąć spółka w najbliższych latach? Mniejsze produkcje, ale tworzone szybciej czy wieloletnie, duże produkcje?
    Zarząd Kool2Play: Będziemy starali się zbalansować ten model. Wieloletnie i duże produkcje wymagają nakładów czasu i kosztów, natomiast z mniejszych nie da się zbudować wieloletnich marek. Wybieramy model pośredni.
  • Alli: Jaki są cele strategiczne spółki?
    Zarząd Kool2Play: Zbudowanie wartościowych brandów w obrębie spółki (chcemy mieć stworzone 3 marki rozpoznawane przez graczy na całym świecie) i stworzenie narzędzia do automatyzacji marketingu.
  • Kacper_W: Czy spółka planuje przeniesienie swoich akcji na parkiet główny GPW? Jeśli tak to kiedy to nastąpi?
    Zarząd Kool2Play: Trudno określić dokładną datę - stanie się to po sukcesach naszych gier. Zdecydowanie przeniesienie się na główny parkiet jest naszym celem.
  • Robo_Freak: “Kool2Play chce tworzyć rozpoznawalne na całym świecie gry” - to tytuł jednej z prezentacji waszej spółki na YouTube. W jaki sposób spółka chce uzyskać tę rozpoznawalność?
    Zarząd Kool2Play: Przede wszystkim poprzez jakościowy produkt, który będziemy wspierać przemyślaną promocją w odpowiednio zdefiniowanych grupach docelowych.
  • Marek: Czy biorąc pod uwagę obecne przesunięcie premiery Uragun należy się spodziewać, że mogą mieć miejsce również kolejne przesunięcia? Z tego co mówił jakiś czas temu p. Prezes spółka pracuje już nad tą grą relatywnie długo, a mimo wszystko ma miejsce przesunięcie.
    Zarząd Kool2Play: Najważniejszym celem jest dostarczenie produktu jakościowego. Uważamy, że przełożenie premiery jest korzystne dla graczy, a co za tym idzie dla akcjonariuszy i spółki.
  • Gość: Nad iloma projektami pracuje w tym momencie spółka?
    Zarząd Kool2Play: 3 gry i oprogramowanie.
  • Kazik98: Dzisiaj dowiedzieliśmy się o nowej umowie pomiędzy Kool2Play a spółką Unseen Silence. Dotyczy ona kwestii promocji ich gry Ultra Mega Cats. Wasza spółka nie ma zamiaru rezygnować z działalności marketingowej/PR-owej?
    Zarząd Kool2Play: Agencja Kool Things jest odrębną spółką, która wciąż będzie zajmowała się promocją zewnętrznych marek.
  • Kazik98: Jak wielu pracowników zatrudniacie? Korzystacie z usług zewnętrznych specjalistów czy skupiacie się na swojej kadrze?
    Zarząd Kool2Play: Zatrudniamy prawie 40 osób w całej grupie kapitałowej.
  • kamil: Wersja demo z poprzedniego roku była słabo zoptymalizowana, czy pełna wersja będzie zoptymalizowana pod słabsze maszyny?
    Zarząd Kool2Play: Tak, będzie zoptymalizowana.
  • Harvest1224: Czy dofinansowania to główny sposób pozyskiwania funduszy przez Kool2Play?
    Zarząd Kool2Play: Spółka posiada środki z emisji akcji.
  • Gość: Czy Pan Kamil Betke jest krewnym Daniela Betke ze Starward Industries?
    Zarząd Kool2Play: Są to bracia.
  • Gość: Każda z gier miała mieć budżet ok. 2 mln zł. W związku z tym, że premiera była planowana na II kw. można mniemać, że budżet się prawie wypełnił. Zapasy to prawie 5 mln zł, w związku z tym można sądzić, że każda z dwóch pozostałych projektów jest w bardzo zaawansowanej fazie, albo że pracujecie nad czymś jeszcze… Jak jest?
    Zarząd Kool2Play: Budżet Uraguna zwiększył się. Faktycznie - jedna z gier jest w zaawansowanej fazie.
  • kamil: Czy będzie wersja demo? Jeśli tak to kiedy?
    Zarząd Kool2Play: Nie planujemy na razie dodatkowych wersji demo naszych gier.
  • Harvest1224: Jak przebiegają prace nad “Projektem Odbudowa”? Możecie uchylić rąbka tajemnicy w tej sprawie?
    Zarząd Kool2Play: O szczegółach będziemy informować w odpowiednim czasie w momencie startu kampanii marketingowej.
  • Chimen: Strasznie cicho ostatnio na temat waszej produkcji City of Minds... na jakim etapie jest produkcja?
    Zarząd Kool2Play: Podobnie jak w przypadku projektu Odbudowa - o szczegółach będziemy informować w odpowiednim czasie w momencie startu kampanii marketingowej.
  • Chimen: Uragun zaplanowany jest jako komercyjny sukces czy bardziej pokaz możliwości studia? Jak przewidujecie sprzedaż?
    Zarząd Kool2Play: Nie podajemy prognoz sprzedaży, ale oczywiście głównym celem naszych działań jest odniesienie komercyjnego sukcesu.
  • Ksawery: Jaki jest Państwa pomysł na promocje gry Ultra Mega Cats? Czy jest to kompleksowa obsługa od zbudowania społeczności do marketing gry? Niewiele można znaleźć na temat tej produkcji w internecie.
    Zarząd Kool2Play: Osią promocji będzie stworzenie społeczności, a o szczegółach dowiedzą się Państwo w czasie trwania kampanii ;)
  • Gość: Uragun miał zadebiutować najpierw między 2 i 3 kwartałem 2020, potem w 2Q br, a teraz kolejny delay. Dlaczego tak mocno nie doceniliście czasu?
    Zarząd Kool2Play: Moglibyśmy wydać grę teraz, ale zdecydowaliśmy dodać do niej dużo contentu, który podniesie jej wartość komercyjną.
  • Gość: Czy przełożenie premiery oznacza zwiększenie budżetu Uraguna?
    Zarząd Kool2Play: Tak.
  • Gość: W kwietniu/maju poprzedniego roku grupa steam przyspieszyła, ale od lipca tempo siadło. W tej chwili jest niecałe 10 tys., więc wishlista raczej nie przekracza 60 tys. Na Steam Global Wishlist gra spada ze szczytu w okolicy 700 miejsca do obecnych 800. Czy to efekt zamrożenia kampanii marketingowej?
    Zarząd Kool2Play: Kampanię zintensyfikujemy bliżej Q4 2021. Wishlista, jak już nie raz się przekonaliśmy, nie jest wyznacznikiem sukcesu sprzedażowego tytułu.
  • Marek: Kto objął ostatnią emisję akcji po 3,50 zł/akcję? Czy byli to inwestorzy prywatni, czy jakiś podmiot branżowy (np. spółka growa?) Czy jedni i drudzy?
    Zarząd Kool2Play: Inwestorzy indywidualni w cenie 35 zł/akcje.
  • Mako: Czy spółka ma zamiar koncentrować się na konkretnym gatunku gier wideo?
    Zarząd Kool2Play: Nie, ale chcemy rozwijać wybrane gatunki długofalowo. Nasze gry będzie łączyła idea idea meaningful pop games - gier rozrywkowych z przesłaniem
  • Kenny: Dlaczego spółka z "10-letnim doświadczeniem w produkcji i marketingu gier" stale przesuwa premierę swojej gry? Początkowo miała być w 2020 roku, teraz gracze poczekają na nią aż końca bieżącego roku...
    Zarząd Kool2Play: Właśnie z powodu długoletniego doświadczenia przesuwamy premierę gry. Wiemy, że dodanie kolejnych elementów do gry podwyższy jej jakość.
  • Marek: Czy po przesunięciu premiery Uragun przesuwa się również pipeline publikacji kolejnych produkcji?
    Zarząd Kool2Play: O wszelkich ewentualnych zmianach w naszym planie wydawniczym będziemy informowali w stosownych komunikatach. Zachęcamy do ich śledzenia.
  • Gość: Wiele małych studiów nie docenia marketingu. W waszym przypadku o pomysły raczej nie należy się martwić, ale zawsze jest pytanie o skalę. Powszechną proporcją jest budżet na poziomie 30 proc. kosztów dewelopmentu, ale taki CDR wydało drugie tyle dla swojego CP2077. Jak będzie w K2P?
    Zarząd Kool2Play: Jesteśmy bardzo świadomi roli marketingu w promocji. Uważamy, że jest ona tak samo istotna jak development. Dostosujemy budżet marketingowy do skali projektu.
  • Gość: Dostaliście wsparcie z GameInn na silnik. Dlaczego do tej gry nie użyjecie Unity, albo UE? Chcecie stworzyć coś lepszego, czy gotowe rozwiązania wymagałyby zbyt dużej liczby modyfikacji?
    Zarząd Kool2Play: Użycie Unity i UE nie ma rozwiązań, które są celem projektu. Tworzymy silnik, który będzie wspierał produkcję określonych gier.
  • Mata: Wśród deweloperów słychać głosy, że portowanie jest znacznie łatwiejsze w przypadku Unreala. Wybraliście Unity ze względu na koszty, czy kompetencje?
    Zarząd Kool2Play: Portowanie w Unity nie jest skomplikowane. Wybraliśmy Unity ze względu na kompetencje.
  • Inwestor: Ja chciałbym tylko podziękować. Jestem na giełdzie kilkanaście lat i rzadko kiedy można spotkać taką spółkę. Nie życzę powodzenia bo wy jesteście po prostu skazani na sukces przy takich kompetencjach, które cały czas jeszcze rozwijacie. Pozdrawiam cały zespół i mam nadzieje że będzie okazja się poznać przykładowo na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy lub w innych okolicznościach.
    Zarząd Kool2Play: Serdecznie dziękujemy i zapraszamy na najbliższe Walne Zgromadzenie.
  • Arczibald: Kool2play SA istnieje na rynku od kilku lat. Doczekamy się w końcu jakieś produkcji ze strony spółki czy jeszcze kilka przesunięć premier i kolejne informacje o nowych dotacjach?
    Zarząd Kool2Play: Proszę zwrócić uwagę na to, ile trwa produkcja jakościowych gier przez doświadczone teamy. W niczym nie odbiegamy od rynkowej średniej.
  • Gość: Dlaczego otrzymaliście negatywną opinię z POIR?
    Zarząd Kool2Play: NCBiR ocenił, że należy inaczej zakwalifikować koszty już na ostatnim etapie. Postanowiliśmy się nie odwoływać, tylko złożyć kolejny wniosek ze zmienioną klasyfikacją kosztów.
  • Gość: Czy fail z premierą CP2077 mocno Panów zdaniem popsuł sentyment do gamingu?
    Zarząd Kool2Play: Patrząc na wyniki finansowe trudno określić premierę CP2077 jako fail. Na pewno ten przykład pokazuje, że przesunięcia premier są racjonalne i mają sens.
  • Gość: Jak długi będzie okres rozwoju Uraguna w EA?
    Zarząd Kool2Play: Szacujemy EA na rok/dwa lata.
  • Zarząd Kool2Play: Dziękujemy za nadesłane pytania i udział w czacie inwestorskim. Zachęcamy do śledzenia Kool2Play oraz Kool Things w kanałach social media, gdzie pojawiają się najświeższe informacje z działalności grupy kapitałowej. Do zobaczenia!
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty w ramach cyklu Gaming na Giełdzie.
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +169,94% +33 988,23 zł 53 988,23 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy