PARTNER SERWISU
clohyqhb
akabaka

akabaka

Ostatnie 10 wpisów
A jak się stop lossy posypią to zobaczycie jaki będzie ruch spadkowy, a ile ludzi zacznie panikować, bo to co się teraz dzieje na boryszewie to nic innego jak czysta spekulacja i większość wchodzących teraz ustawia nawet bardzo blisko SL. Skończy się tak jak beefsan, który w dwa dni spadł o 25% i dopiero teraz ma w miarę normalną cenę. No ale nic tak nie przyciąga ludzi jak wysokie procenty...

Kolejne luki wcale nie muszą wystąpić, teorie techniczne nie zawsze się sprawdzają, ale jeśli wystąpi luka kończąca to możecie być pewni szybkiego spadku, bo spekulanci, a tych jest dużo na spółce, wiedzą co to oznacza i na pewno sprzedadzą akcje.

Jestem nowicjuszem, więc moglibyście mi wytłumaczyć jaki wpływ na akcjonariuszy ma ta emisja? Czy akcjonariusze dostaną prawa poboru? Czy może nie, a wartość dotychczasowych akcji spadnie ze względu na "rozwodnienie"?

Nie mogę edytować posta, może dlatego, że był cytowany więc wklejam raz jeszcze:

kliknij, aby powiększyć

Twoja analiza wydaje mi się zbyt optymistyczna, ale wszystko jest możliwe ;)

kliknij, aby powiększyć

Świeczki miesięczne.

Z jednej strony jesteśmy w samym środku trendu długoterminowego trendu wzrostowego. Średnioterminowy trend jest spadkowy i wsparcie to dolna linia trendu wzrostowego a więc 13-14zł.

Z drugiej strony jednak sytuacja jest dużo gorsza. Na wykresie widać formację głowy z ramionami. Linia szyi to linia to linia trendu. Teraz formuje się już drugie ramię. Na wykresie wolumenu zaznaczyłem linią wierzchołki wolumenu przy górkach. Jak widać wolumen spada. Wzrosty wolumenu ponad linię obserwujemy jedynie na dołkach.

MACD miesięczny też nie wróży dobrze.

Nie jestem zorientowany w sytuacji fundamentalnej spółki, lecz jeśli ten raport okaże się naprawdę dobry być może formacja nie dojdzie do skutku. W przeciwnym wypadku mamy test na linii trendu i jeśli kurs przebije w dół to będzie to głowa z ramionami.