xzpgveyx
Advertisement
PARTNER SERWISU
jyaoeezg
mr_miyagi

mr_miyagi

Ostatnie 10 wpisów
GRAF78 napisał(a):
trudno100 napisał(a):
...Generalnie moim zdaniem te dwie premiery są mało porównywalne ...

sa porownywalne bo wycena spolki jest prawie taka sama jak przed premiera FP1 a gra była na pudle na steama: miejsca 1-2 przynajmniej przez chwile - tutaj tego nie ma.


W 2018 ranking Steam Global Top Sellers byl inaczej liczony (bez mikroplatnosci w F2P i Steam Deck). Poza tym FP1 nie byl w GP, to tez chyba ma wplyw na pozycje The Alters w Top Sellers...

GRAF78 napisał(a):
Rif napisał(a):
Zabawne, że kurs spada jeszcze przed premierą, gdy nawet podbitki nie było pod premierę :D

dokładnie tak samo było przed premiera TWOM w 2014 roku


Tylko wtedy mcap wynosil 20M PLN a nie 500M PLN

Vox napisał(a):


Ciekawy przykład, ta gra od początku miała oceny 50/50, negatywne chwalą koncept (połączenie FPS, Tower i Base) ale rozczarowane jakością, oceniona jako niedokończona, EA sprzedawane jako pełny produkt, brak wsparcia od devów. Od premiery w marcu 12k komentarzy więc sprzedaż pewnie w setkach tysięcy, dziś na przecenie 40%.

En napisał(a):
Vox napisał(a):
na steamdb jest #25.
tak czy siak, nie jest w top10. a powinien byc.

jak wskoczy do top10 w przyszlym tygodniu to zmienie zdanie
A wiesz, że rankingi Steam się zmieniły od czasu premiery Green Hell bo kiedyś nie uwzględniały mikrołatności w grach (to nie tylko tyczy się darmowych gier, ale również takich jak EA Spo? Plus akurat mamy parę dużych premier, updateów i obniżek? Nie mówię, że sprzedaż jest tak dobra jak GH, ale gdyby Coop medieval wyszedł wtedy gdy coop GH, to byłby na miejsach 5-10 w Global Sellers na Steam.


TOP 10? W tej chwili na 10 miejscu Global Top Sellers jest PUBG, który ma dzienny przychód liczony w milionach dolarów (8.1M USD dziennie w 2021)

Moim zdaniem to nadmiernie pesymistyczne wnioski. Potwierdzili początek kampanii marketingowej na 2Q23, moim zdaniem wątpliwe żeby planowali początek marketingu aż 6-8 kwartałów przed premierą. Ponadto wspomnieli, że nie widzą potrzeby wersji beta, to jak dla mnie oznacza, że są zadowoleni z postępu prac. Jedyne, co mnie niepokoi, to stosunkowo niewielki 'burn rate' budżetu, 41% na koniec 2022, ale zakładam, że najbardziej kosztochłonna część prac zaplanowana jest na 2023, prawdopodobnie w niemałej części przez podwykonawców, którzy otrzymają wynagrodzenie dopiero po przyjęciu rezultatów przez CRJ - innymi słowy, zakładam, że te prace też są już w toku, być może zaawansowane.

Spółka dopiero co wypłaciła dywidendę więc z tym "chomikowaniem" nie ma co przesadzać.

O ile sie nie myle to nadal ani slowa o wydaniu pudelkowym, a to bodajze 50% rynku konsolowego. Pudelka chyba ciezej udzwignac bez wydawcy.

Informacje
Stopień: Ostrożny
Dołączył: 3 maja 2020
Ostatnia wizyta: 4 sierpnia 2025 10:11:44
Liczba wpisów: 8
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 2

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,182 sek.

xwcnrfff
mmpkwxug
azskqjzl
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 751,90 zł +383,76% 96 751,90 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ypqdazng
dnrdtoze
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat