yfyukqkj
Advertisement
PARTNER SERWISU
iipirlsr
tezeter

tezeter

Ostatnie 10 wpisów
Nie ma czego komentować, już to jak budowała się wishlista wskazywało że ta gra sukcesu nie odniesie. Gdyby rynek wyceniał sukcesy sprzedażowe wydawnictwa to z kursem akcji bylibyśmy sporo wyżej.

A jeśli dla Ciebie niski peak Creatures of Ava jest zaskoczeniem to gratuluje wyczucia.

@baks, sorry ale nie zgodzę się z Tobą i trochę pleciesz trzy po trzy. Myślę, że zasoby gotówkowe pozwalają sfinansować bitom gry komercyjnie atrakcyjne, na Thaume wydali ponoć kilkanaście baniek a za tą kasę można wydać grę, która może "załapać" i dobrze się sprzedać, myślę że dobór dotychczasowych gier z wydawnictwa wpisany była w ich "meaningful" i przedkładanie idei/historii nad rozgrywkę, co uważam było błędem, ale wiemy to teraz, mam nadzieje że prezes i reszta ekipy również to wie, wyciągnie wnioski a na jesiennej konferencji dowiemy się o zmianie strategii w tej kwestii. W wydawnictwie bitów jest ogromny potencjał i myślę że mają sporą siłę przebicia marketingu do graczy - wystarczy spojrzeć na liczbę graczy obserwujących studio na steam (ponad 715 tys. vs HH 37 tys.).
Czekamy na kolejny gry ;)

Mała ciekawostka, Digital Sun, studio z którym 11Bit współpracuje przy ostatnim projekcie wydawniczym wczoraj wypuściło gierkę Cataclismo. Na ten moment gra w pierwszej 10 topsellers steam z ocenami 95%.
Jak widać można wydać ciekawą i z dobrą sprzedażą gierkę. Jest nadzieja, że może chociaż ten projekt wydawniczy odpali.

Pamiętajmy, że wydawnictwo bitów nie kończy się na projektach już ogłoszonych i wydanych jak Thauma czy Indika, spisanie działu wydawniczego na straty jest za wczesne, mają jeszcze czas na wyciągnięcie wniosków i nie wiemy tak na prawdę nad czym jeszcze pracują i z kim rozmawiają.
Indika jest niszowa, ale niskie zaangażowanie kapitałowe przyniesie pewnie szybsze zyski niż Thauma. Z brakiem potencjału Creatures polemizowałbym, argumentem za jest premiera w gamepass - skoro MS dostrzegło potencjał to być może co w tym jest (przecież Thauma, Invi i Indika nie wylądowały na premierze w abonamencie).
Nagle wszyscy rozliczają bitów jakby byli bezbłędni. Myślę że czas na rozliczenie będzie po zakończeniu 5-letniego programu motywacyjnego do końca 2025, zostało nam 7 kwartałów. Z powodu opóźnień premier i nie do końca udanych ostatnich premier muszą sporo przycisnąć, żeby osiągnąć jego założenia w kwestii zakładanych zysków.... nie wierzę że im na tym nie zależy..

Wydaje mi się, że w wydawnictwie bitów drzemie spory potencjał, który jest aktualnie trochę marnowany. Oprócz gier własnych może to być faktycznie druga noga biznesu. Wystarczy spojrzeć jak szybko przyrasta liczba obserwujących 11 bit na steam, mam wrażenie że kilka miesięcy temu było 500tys a już pykło 600tys. obserwujących użytkowników steam, przegonili CDP w tej kwestii jakiś czas temu. Może nowe projekty, w tym Ava i Botin będą trochę inne, nastawione na nieco bardziej masowego gracza...

Ja liczę, że obecny kurs akcji dyskontuje potencjalną klapę Thaumy, gra wydaje mi się niszowa i nie ważne jaki będzie marketing to nie wydaje mi się by gra odniosła sukces sprzedażowy. Gra jest ponoć kierowana do dojrzałego odbiorcy, czyli do mnie... Grałem w TWOM, grałem w FP ale tej gry raczej nie kupię, no chyba że w promce poniżej stówki i w nudny zimowy wieczór. Świat gry wydaje się ciekawy, ale sama rozgrywka już niekoniecznie. Nie rozumiem tak dużego zaangażowania kapitałowego bitów w ten projekt, bo skoro jest to największy projekt wydawniczy (17 mln?? - taka kwota mi gdzieś w głowie siedzi, ale może się mylę) to na chłopski rozum powinien mieć on najwyższy potencjał marketingowy. Ja tego potencjału nie widzę.... ale fajnie gdyby się okazało że nie mam racji.

Biorąc pod uwagę zaangażowanie kapitałowe bitów i potencjalny zwrot z inwestycji to spokojniejszy jestem o Indikę i invincible, niż o Thaume..

To może być dobry ruch z tym game-passem, FP1 na konsolach szału nie zrobił jeśli chodzi o sprzedaż z dwójką może być podobnie. A pecetowcy czekający na premierę i tak grę kupią. Trudno mi uwierzyć że gracze na komputerach osobistych i konsolach to ci sami klienci.

W zasadzie w obecnej sytuacji kolejny projekt FT na zlecenie innego podmiotu to tylko angażowanie zasobów, z którego i tak wymiernych korzyści finansowych nie będzie (z perspektywy 11B). Zdecydowanie wolałbym by FT realizował jakiś pomysł jedenastek (bo przecież ponoć mają ich pełną szafę). Może opóźnienie ogłoszenia projektu vitriol wynika stąd, że cześć ludzi rozpoczęło pracę nad kolejną grą.

Komunikat o "skasowaniu" P8 byłby bez sensu. Prezes kiedyś wspominał, że P8 nad którym obecnie pracują jest czymś zupełnie innym jak to nad czym pierwotnie pracowali, więc być może już kiedyś wracali do punktu wyjścia. Może i takie ryzyko aktualnie jest, ale jeśli to nastąpi to nie sądzę byśmy się o tym dowiedzieli.

No chyba, że spekulacje dotyczą skasowania 3 zespołu produkcyjnego. Tyle że nadal trwa rekrutacja do P8, więc wydaje się to mało prawdopodobne.

Dzisiaj byłaby całkiem fajna okazja na sprezentowanie graczom zapowiedzi.

@baks

raczej myślę że fp oprócz vitriola są w trakcie wykonywania zleceń dla innych deweloperów tj. było to przy outriders czy baldursgate - a to raczej niewielka wartość dodana na ten moment dla 11 bit. Wątpię by fool's oprócz witriola pracowali nad innym własnym tytułem, czy własną grą.

Sama inwestycje 11bit w fp jak najbardziej na plus, fool's of theory to utalentowany zespół a bici pozostawiają im opcje samostanowienia. Inwestycja zaprocentuje.... ale dopiero w dłuższej perspektywie

Zwiększył się negatywny odbiór gry, tj. wzrosła liczba komentarzy negatywnych w stosunku do pozytywnych, negatywy są języku rosyjsku i chińskim (wiadomo)... nawet jeśli odbiór gry zmniejszy się o kilka procent w dół o komentarze negatywne to inicjatywa jak najbardziej słuszna i godna poparcia...

Jeśli posucha informacja się nie skończy to pewnie znowu zjedziemy z kursem, w sumie już zjeżdżamy. Wkurza nie tyle to, że dawkują informacje i niewiele ich puszczają w rynek tylko to, że nawet jeśli coś puszczą to trzeba brać na to sporą poprawkę. I nie zmieniło się to po zmianie nowego prezesa.

store.steampowered.com/app/330...

Premiera 14.02.2022r. co-op Children of Morta. Spore opóźnienie ale idzie do przodu.


www.gematsu.com/games/elusive-...


To raczej nie projekt ava, pewnie żaden z tych trzech gier. Małe studio z kilkoma grami w produkcji, chyba sobie troooochę poczekamy.

Morgan Stanley Investment Funds jakoś nie widzę ich w akcjonariacie a stawił się na WZA, może mi to ktoś wyjaśnić?

Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 19 września 2020
Ostatnia wizyta: 8 sierpnia 2024 08:08:34
Liczba wpisów: 16
[0,00% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]
Punkty respektu: 7

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,217 sek.

pgsadmid
suqsanbt
qgbnqpqj
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 751,90 zł +383,76% 96 751,90 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
tepxvaxu
wcvptsvk
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat