Podstawowa działalność biznesowa spółki opiera się na projektowaniu, wdrażaniu oraz obsłudze programów lojalnościowych, kierowanych głównie do odbiorców biznesowych. Dzięki koncentracji na dziale obsługi klienta, realizacji projektów oraz własnym, wyspecjalizowanym dziale informatycznym zapewniającym zaplecze technologiczne dla realizowanych projektów, wypracowała przewagę technologiczno-organizacyjną nad konkurencją oraz zapewniła sobie status specjalisty w dziedzinie tworzenia systemów lojalnościowych w segmencie B2B. Pozyskany z emisji kapitał MPL planuje przeznaczyć na dalszy rozwój usług z dziedziny programów lojalnościowych - rozbudowę i poszerzenie obecnie oferowanych usług, a także na wdrożenie nowych rodzajów programów.
W ostatnich tygodniach 2020 roku garść spółek planuje wypłatę dywidendy. W kalendarium jest jeszcze 10 propozycji, z czego dwie to dywidendy o dwucyfrowej stopie. StockWatch.pl sprawdził, które spółki sypną groszem na święta.