PARTNER SERWISU
brntkkva

wyniki Q4.2019 - komunikat spółki BRAND24 SPÓŁKA AKCYJNA (BRAND24) - komunikat ESPI

Komunikat spółki

RAPORT BIEŻĄCY


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO



Raport bieżący nr1/2020

Data sporządzenia: 2020-01-15
Skrócona nazwa emitenta
BRAND24 S.A.
Temat
Liczba klientów Brand 24 w IV kwartale 2019 roku
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Brand 24 S.A. z siedziba we Wrocławiu (dalej: "Spółka" lub "Emitent") przekazuje informacje o działalności handlowej Spółki i spółki zależnej (dalej: "Brand24") w IV kwartale 2019 r.

Według danych o sprzedaży na koniec IV kwartału 2019 r. Brand24 posiadał 3325 aktywnych klientów, co oznacza, z e liczba klientów netto spadła o 306 w ujęciu kwartał do kwartału. Natomiast na dzien 31 grudnia 2018 r. liczba aktywnych klientów Brand24 wynosiła 3096, co oznacza, że w trakcie 2019 roku liczba klientów Brand24 wzrosła o 7,4%.

Na liczbę klientów w raportowanym okresie negatywny wpływ miały opisane poniżej czynniki:
1.Wstrzymanie w III kwartale 2019 roku oferowania danych z serwisów Facebook oraz Instagram. Najistotniejszy wpływ braku powyższych danych był widoczny w pierwszych tygodniach IV kwartału 2019 roku, kiedy miał miejsce znaczny wzrost odejść klientów w porównaniu do historycznych poziomów wskaźnika odejść. Niemniej tendencja ta została zahamowana i pozostałe tygodnie IV kwartału 2019 roku charakteryzowały się mniejszą liczbą odejść klientów. Niezależnie od powyższego, w związku z ograniczeniem dostępności do danych z ww. serwisów Spółka zanotowała również niższą niż we wcześniejszych miesiącach sprzedaż obejmującą pozyskanie nowych klientów.

Zgodnie z informacją zawartą m.in. w raporcie za III kwartał 2019 roku Spo łka przewiduje, z e kwartalne zmniejszenie liczby klientów (w ujęciu netto) a w szerszym ujęciu spowolnienie tempa przyrostu nowych kliento w będzie miało charakter przejs ciowy. W celu przywrócenia satysfakcjonującego tempa wzrostu, w okresie IV kwartału 2019 r. Spółka wdrożyła m.in. monitoring serwisu społecznościowego dla graczy Twitch, filtr antyspamowy odsiewający wpisy z małowartościowych stron oraz uruchomiła nową wersję raportów email pozwalającą korzystać z narzędzia bez codziennego logowania się do panelu użytkownika.

2. Kolejnym czynnikiem mającym negatywny wpływ na liczbę nowych klientów pozyskanych w IV kwartale 2019 roku (w aspekcie liczby nowych kont testowych) była decyzja o tymczasowym ograniczeniu części wydatków marketingowych, co związane było z koniecznością uwzględnienia zmniejszenia oczekiwanego poziomu generowanych środków pieniężnych z działalności operacyjnej.


Spółka podkreśla, z e priorytetowym czynnikiem oceny tempa jej wzrostu i skali biznesu w tym i kolejnych okresach jest poziom przychodów. W oparciu o dane pochodzące bezpośrednio z wewnętrznych systemów Spółki, Emitent szacuje, iż skonsolidowane przychody ze sprzedaży za rok 2019 wyniosły 15,7 mln PLN, co w porównaniu do 2018 roku oznacza wzrost o 33%. Ostateczna wysokość przychodów Grupy Kapitałowej Emitenta za 2019 r. zostanie zaprezentowana w ramach skonsolidowanego raportu za 2019 r.
Wskaźnik ARPU [średni przychód miesięczny przypadający na klienta] w IV kwartale 2019 r. zmniejszył się o około 5% w porównaniu do ARPU zaraportowanego w poprzednim kwartale.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2020-01-15Michał SadowskiPrezes Zarządu
2020-01-15Piotr WierzejewskiCzłonek Zarządu


Nazwa jednostki:BRAND24 SPÓŁKA AKCYJNA
Nazwa skrócona jednoskti:BRAND24 S.A.
Adres:Strzegomska 138, 54-429 Wrocław
Telefon:+48 71 750 91 71
Fax:+48 71 750 91 73
NIP:5252515479
REGON:144886667

Źródło: strona internetowa spółki, relacje inwestorskie, raporty bieżące i okresowe.
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE brand24
  • Brand24 zwiększa powtarzalne przychody o 26 proc. r/r. Nowe narzędzie AI ma wspierać dalszy wzrost
    Brand24 zwiększa powtarzalne przychody o 26 proc. r/r. Nowe narzędzie AI ma wspierać dalszy wzrost

    Brand24 zakończył II kwartał 2025 roku z powtarzalnymi miesięcznymi przychodami na poziomie 822 tys. USD, co oznacza wzrost o 26 proc. rok do roku. Spółka kontynuuje ekspansję w modelu SaaS, wspieraną przez działania w obszarze AI oraz współpracę z inwestorem strategicznym Semrush.

  • Prowly chce skupić akcje Brand24 po 50,10 zł za sztukę
    Prowly chce skupić akcje Brand24 po 50,10 zł za sztukę

    Prowly.com, akcjonariusz reprezentujący 76,99 proc. ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu Brand24, zaprosił do sprzedaży nie więcej niż 521 660 akcji Brand 24, reprezentujących 23,01 proc. kapitału zakładowego i głosów na walnym zgromadzeniu spółki, po cenie 50,1 zł za akcję. Oferty przyjmowane będą w dniach 17-21 marca, a przewidywany dzień rozliczenia transakcji i nabycia akcji to 25 marca 2025 r.


dwcxdurj
pnymgwin
bgyoymwj
qskzbotq
akuaodnm

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat