
Fot. fb/Brand24. Michał Sadowski, prezes Brand24
Powtarzalne miesięczne przychody Brand24 (MRR) wzrosły o 26 proc. r/r i na koniec II kwartału 2025 roku wyniosły 822 tys. USD, czyli ok. 3,2 mln zł – podała spółka w komunikacie. Średni przychód operacyjny przypadający na subskrybenta (ARPU) wzrósł w tym okresie o 35 proc., osiągając 222 USD (ok. 862 zł), a średni ARPU wśród nowych użytkowników pozyskanych w ostatnim kwartale wyniósł 306 USD (ok. 1 186 zł), co oznacza wzrost o 56 proc. r/r.
Spółka podkreśla, że osiągnięcie wysokiej dynamiki wzrostu następuje mimo trudnych warunków rynkowych i spowolnienia w sektorze SaaS.
– Jesteśmy zadowoleni z utrzymania wysokiej dynamiki wzrostu spółki, mimo wymagającego otoczenia rynkowego. W ostatnich latach średnie tempo wzrostu firm SaaS wyraźnie wyhamowało, a dodatkowym wyzwaniem są spadki w ruchu organicznym, które dotykają większość biznesów opartych na content marketingu. Mimo to udaje nam się skutecznie kompensować te zmiany dzięki połączeniu działań marketingowych związanych z modelami AI oraz wsparciu strategicznego inwestora. Semrush wnosi do spółki nie tylko cenny know-how, ale również realną wartość sprzedażową, generując rocznie blisko milion złotych przychodu (z aplikacji Semrush oraz sprzedaży Insights24) – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24.
W komunikacie spółka zapowiada także rozwój nowych funkcjonalności opartych o sztuczną inteligencję. W ostatnich tygodniach Brand24 uruchomił Chatbeat – narzędzie umożliwiające analizę pozycji marki w kontekście modeli AI.
– W ostatnich tygodniach wystartował Chatbeat – nasze najnowsze dziecko i narzędzie, dzięki któremu można sprawdzić, jak dana marka jest pozycjonowana w modelach AI. Konsumenci zmieniają bowiem nawyki i coraz częściej zamiast korzystać z wyszukiwarek, szukają informacji poprzez narzędzia AI. To zupełnie nowe pole do zagospodarowania, ale rozwija się w olbrzymim tempie. Chcemy więc wykorzystać to momentum i zintegrować te funkcje w Brand24 – zapowiada Michał Sadowski, CEO Brand24.
Brand24 oferuje narzędzie do monitorowania treści internetowych i ochrony reputacji, sprzedawane w modelu SaaS. Z usług spółki korzystają klienci na całym świecie – od dużych koncernów po sektor MŚP. Brand24 zadebiutował na głównym rynku GPW w 2021 roku, po przeniesieniu notowań z NewConnect.