kqefmtdq
Advertisement
PARTNER SERWISU
kdyeaqdk

Brand24 zwiększa powtarzalne przychody o 26 proc. r/r. Nowe narzędzie AI ma wspierać dalszy wzrost

Omawiane walory:

Brand24 zakończył II kwartał 2025 roku z powtarzalnymi miesięcznymi przychodami na poziomie 822 tys. USD, co oznacza wzrost o 26 proc. rok do roku. Spółka kontynuuje ekspansję w modelu SaaS, wspieraną przez działania w obszarze AI oraz współpracę z inwestorem strategicznym Semrush.

Brand24, zwiększa, powtarzalne, przychody, o, 26, proc., r/r., Nowe, narzędzie, AI, ma, wspierać, dalszy, wzrost,

Fot. fb/Brand24. Michał Sadowski, prezes Brand24

Powtarzalne miesięczne przychody Brand24 (MRR) wzrosły o 26 proc. r/r i na koniec II kwartału 2025 roku wyniosły 822 tys. USD, czyli ok. 3,2 mln zł – podała spółka w komunikacie. Średni przychód operacyjny przypadający na subskrybenta (ARPU) wzrósł w tym okresie o 35 proc., osiągając 222 USD (ok. 862 zł), a średni ARPU wśród nowych użytkowników pozyskanych w ostatnim kwartale wyniósł 306 USD (ok. 1 186 zł), co oznacza wzrost o 56 proc. r/r.

Spółka podkreśla, że osiągnięcie wysokiej dynamiki wzrostu następuje mimo trudnych warunków rynkowych i spowolnienia w sektorze SaaS.

– Jesteśmy zadowoleni z utrzymania wysokiej dynamiki wzrostu spółki, mimo wymagającego otoczenia rynkowego. W ostatnich latach średnie tempo wzrostu firm SaaS wyraźnie wyhamowało, a dodatkowym wyzwaniem są spadki w ruchu organicznym, które dotykają większość biznesów opartych na content marketingu. Mimo to udaje nam się skutecznie kompensować te zmiany dzięki połączeniu działań marketingowych związanych z modelami AI oraz wsparciu strategicznego inwestora. Semrush wnosi do spółki nie tylko cenny know-how, ale również realną wartość sprzedażową, generując rocznie blisko milion złotych przychodu (z aplikacji Semrush oraz sprzedaży Insights24) – mówi Michał Sadowski, CEO Brand24.

W komunikacie spółka zapowiada także rozwój nowych funkcjonalności opartych o sztuczną inteligencję. W ostatnich tygodniach Brand24 uruchomił Chatbeat – narzędzie umożliwiające analizę pozycji marki w kontekście modeli AI.

– W ostatnich tygodniach wystartował Chatbeat – nasze najnowsze dziecko i narzędzie, dzięki któremu można sprawdzić, jak dana marka jest pozycjonowana w modelach AI. Konsumenci zmieniają bowiem nawyki i coraz częściej zamiast korzystać z wyszukiwarek, szukają informacji poprzez narzędzia AI. To zupełnie nowe pole do zagospodarowania, ale rozwija się w olbrzymim tempie. Chcemy więc wykorzystać to momentum i zintegrować te funkcje w Brand24 – zapowiada Michał Sadowski, CEO Brand24.

Brand24 oferuje narzędzie do monitorowania treści internetowych i ochrony reputacji, sprzedawane w modelu SaaS. Z usług spółki korzystają klienci na całym świecie – od dużych koncernów po sektor MŚP. Brand24 zadebiutował na głównym rynku GPW w 2021 roku, po przeniesieniu notowań z NewConnect.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Prowly chce skupić akcje Brand24 po 50,10 zł za sztukę

    Prowly.com, akcjonariusz reprezentujący 76,99 proc. ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu BRAND24, zaprosił do sprzedaży nie więcej niż 521 660 akcji Brand 24, reprezentujących 23,01 proc. kapitału zakładowego i głosów na walnym zgromadzeniu spółki, po cenie 50,1 zł za akcję. Oferty przyjmowane będą w dniach 17-21 marca, a przewidywany dzień rozliczenia transakcji i nabycia akcji to 25 marca 2025 r.

  • Prezes Semrush: Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu na Brand24

    Semrush, za pośrednictwem Prowly.com, do której należy 57,58 proc. akcji BRAND24, podwyższa cenę w wezwaniu na wszystkie pozostałe akcje do 47 zł z 45,50 zł. - To nasza ostateczna propozycja. Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu – powiedział Eugene Levin, prezes Semrush.

  • Trzy Wiedźmy tańczą wokół 2.500 pkt., w grze PlayWay i Movie Games

    Piątkowa sesja na GPW rozpoczęła się od małych spadków indeksów, co wpisuje się w nastroje dominujące na innych europejskich parkietach. O tym w jakich nastrojach inwestorzy w Warszawie będą kończyć dzień najprawdopodobniej zdecydują... Trzy Wiedźmy grasujące dziś na giełdach.

  • Prowly podwyższyło cenę w wezwaniu na akcje Brand24 do 47 zł na akcję

    Cena akcji BRAND24 w wezwaniu do zapisywania się na sprzedaż 944 616 akcji spółki, ogłoszonym przez Prowly, została podniesiona do 47 zł za akcję z 45,5 zł za akcję.

  • Prowly.com ogłosiło delistingowe wezwanie na 42,42 proc. akcji Brand24 po cenie 45,5 zł/ szt.

    Prowly.com ogłosiło wezwanie do zapisywania się na sprzedaż 944 616 akcji BRAND24, stanowiących 42,42 proc. głosów na walnym zgromadzeniu, podał podmiot pośredniczący - Santander Biuro Maklerskie. Cena w wezwaniu wynosi 45,5 zł za sztukę. Po wezwaniu wzywający ma zamiar przeprowadzić delisting spółki.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat