Spółka: brand24
-
-
Brand24 zakończył II kwartał 2025 roku z powtarzalnymi miesięcznymi przychodami na poziomie 822 tys. USD, co oznacza wzrost o 26 proc. rok do roku. Spółka kontynuuje ekspansję w modelu SaaS, wspieraną przez działania w obszarze AI oraz współpracę z inwestorem strategicznym Semrush.
-
Prowly.com, akcjonariusz reprezentujący 76,99 proc. ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu Brand24, zaprosił do sprzedaży nie więcej niż 521 660 akcji Brand 24, reprezentujących 23,01 proc. kapitału zakładowego i głosów na walnym zgromadzeniu spółki, po cenie 50,1 zł za akcję. Oferty przyjmowane będą w dniach 17-21 marca, a przewidywany dzień rozliczenia transakcji i nabycia akcji to 25 marca 2025 r.
-
Semrush, za pośrednictwem Prowly.com, do której należy 57,58 proc. akcji Brand24, podwyższa cenę w wezwaniu na wszystkie pozostałe akcje do 47 zł z 45,50 zł. - To nasza ostateczna propozycja. Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu – powiedział Eugene Levin, prezes Semrush.
-
Piątkowa sesja na GPW rozpoczęła się od małych spadków indeksów, co wpisuje się w nastroje dominujące na innych europejskich parkietach. O tym w jakich nastrojach inwestorzy w Warszawie będą kończyć dzień najprawdopodobniej zdecydują... Trzy Wiedźmy grasujące dziś na giełdach.
-
Cena akcji Brand24 w wezwaniu do zapisywania się na sprzedaż 944 616 akcji spółki, ogłoszonym przez Prowly, została podniesiona do 47 zł za akcję z 45,5 zł za akcję.
-
Prowly.com ogłosiło wezwanie do zapisywania się na sprzedaż 944 616 akcji Brand24, stanowiących 42,42 proc. głosów na walnym zgromadzeniu, podał podmiot pośredniczący - Santander Biuro Maklerskie. Cena w wezwaniu wynosi 45,5 zł za sztukę. Po wezwaniu wzywający ma zamiar przeprowadzić delisting spółki.
-
Sobiesław Pająk, analityk DM BOŚ, w raporcie z 9 kwietnia, opracowanym w ramach Programu Wsparcia Pokrycia Analitycznego GPW 4.0, podniósł cenę docelową akcji Brand24 z 48,80 zł do 56,20 zł. Zdaniem eksperta, spółka kierowana przez Michała Sadowskiego wypracowała imponujący wynik w trudnym 2023 r.
-
Brand24 odnotował 3,51 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2023 r. wobec 1,55 mln zł zysku rok wcześniej.
-
-
Słaby początek tygodnia na giełdzie w Warszawie. Akcje ponad połowy spółek tanieją, a WIG20, WIG i mWIG40 są dziś najsłabszymi indeksami w Europie. W centrum uwagi są dziś akcje Dino, CCC i Brand24.
-
Powtarzalne miesięczne przychody (MRR) Brand24 wzrosły o 37 proc. r/r i 8 proc. kw/kw do 2,4 mln zł (572 tys. USD) na koniec IV kw. 2023 r. Jednocześnie o 50 proc. - z 310 tys. USD do 465 tys. USD - wzrosło rok do roku MRR na klientach zagranicznych.
-
Aktualizacja cenników i szersze wdrożenie rozwiązań AI w produktach Brand24 przynoszą wymierne efekty. Według wstępnych danych, spółka wypracowała ok. 4 mln zł skonsolidowanej EBITDA w I poł. 2023 r. (wobec 2,6 mln zł rok wcześniej), przy ok. 13,1 mln zł przychodów ze sprzedaży (wobec 10,3 mln zł rok wcześniej). We wtorek akcje Brand24 drożeją o ponad 9 proc.
-
-
Mocne roszady w portfelu akcyjnym analityków DM BOŚ. Z listy długich pozycji wypadły PCC Rokita, Unimot, Eurotel i Millennium. Z kolei na liście krótkich pozycji pojawiły się trzy nowe spółki.
-
Indeks WIG20 po przekroczeniu poziomu 2.000 pkt. kontynuuje wzrosty. W górę ciągnie go sektor bankowy, a mocno wyróżnia się Kruk i JSW. Nie przeszkadzają słabe dane makro i mieszane nastroje na giełdach w Europie. We wtorek rano WIG20 jest najsilniejszym europejskim indeksem.
-
Wrocławska spółka przeanalizuje możliwość pozyskania partnera, który przyspieszyłby dynamiczny rozwój firmy na rynkach zagranicznych. W czwartek akcje Brand24 drożeją o 2,7 proc.
-
W południe indeksy WIG20 i WIG lekko spadają, uginając się m.in. pod ciężarem taniejących akcji PKN Orlen. Losy sesji rozstrzygną się w drugiej połowie dnia, gdy do gry wejdą Amerykanie. To od postawy Wall Street będzie zależało, czy rodzime indeksy zakończą dzień na plusach czy na minusach.
-
Brand24 miał ok. 5,88 mln zł skonsolidowanej EBITDA w 2022 r. wobec 3,38 mln zł rok wcześniej, podała spółka, powołując się na wstępne dane. Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży wyniosły ok. 22,17 mln zł (rok wcześniej: 15,79 mln zł), a wynik z działalności operacyjnej ok. 3,39 mln zł (1,19 mln zł).
-
Spektakularny sukces chatbota ChatGPT wywołał run na spółki z branży AI. Trend podchwycili polscy inwestorzy, którzy od kilku dni polują na sztuczną inteligencję na warszawskiej giełdzie. Sprawdzamy ile w tym spekulacji, a ile gry pod nowy globalny trend.
-
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydał pozytywną indywidualną interpretację przepisów prawa podatkowego dotyczącą podatku dochodowego od osób prawnych, która potwierdza możliwość skorzystania przez Brand24 z tzw. ulgi IP BOX.
-
W pierwszych dniach grudnia na rynek trafiła kolejna porcja nowych rekomendacji w ramach Giełdowego Programu Wsparcia Pokrycia Analitycznego 3.0. Analitycy zaktualizowali raporty na temat Action, ATM Grupa, Brand24, DataWalk, LSI Software i Votum.
-
Brand24 odnotował 0,38 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2022 r. wobec 0,21 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
-
-
Brand24 odnotował 0,92 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2022 r. wobec 0,16 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
-
Brand24 wypracował ok. 2,67 mln zł skonsolidowanej EBITDA (wobec 1,52 mln zł rok wcześniej) przy ok. 10,31 mln zł przychodów ze sprzedaży w I poł. 2022 r. (wobec 7,35 mln zł rok wcześniej), podała spółka, prezentując wstępne dane. Brand24 przewiduje, że przekroczy 20 mln zł przychodów w całym 2022 r.
-
Brand24 odnotowało 0,47 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2022 r. wobec 0,04 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
-
Nowa strategia cenowa - wsparta dodatkowo wysokim kursem dolara - przynosi wymierne efekty. Powtarzalne miesięczne przychody (MRR) Brand24 wzrosły r/r o ponad o 40 proc. do 1,67 mln zł na koniec I kw. 2021 r.
-
Dziś na GPW giełdowe maluchy wyróżniają się siłą na tle rynku. Indeks sWIG80 rośnie o 1,3 proc. i zbliża się do okrągłego poziomu 20 tys. pkt. W centrum uwagi są akcje krajowych producentów węgla, które rosną po zapowiedzi embarga na rosyjski surowiec.
-
Brand24 odnotował 0,26 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2021 r. wobec 1,35 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Kurs akcji spółki rośnie w środę rano o 3,6 proc.
-
W ostatniej odsłonie cyklu opisującego świat biznesów SaaS omówimy crème de la crème, czyli metody wycen spółek z tego sektora. W tym kontekście przeanalizujemy i porównamy giełdowych reprezentantów, czyli LiveChat, Brand24 i Woodpeckera.
Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu
Sprawdź