| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 48 | / | 2025 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-09-16 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| SYNEKTIK S.A. | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Informacja o zawarciu istotnej umowy sprzedaży systemu robotycznego | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia MAR informacje poufne
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
|
Zarząd Synektik SA (Spółka) informuje, że Spółka powzięła informację o zawarciu przez spółkę zależną SYNEKTIK Czech Republic, s.r.o. z siedzibą w Pradze, Czechy, istotnych umów z firmą Krajská zdravotní, a.s. z siedzibą: Sociální péče 3316/12a, 400 01, Ústí nad Labem, Czechy (Zamawiający).
Umowy dotyczą sprzedaży, dostawy, instalacji i uruchomienia jednoportowego systemu robotycznego do chirurgii małoinwazyjnej (da Vinci SP) dla placówki Zamawiającego, tj. Szpitala Masaryka w Ústí nad Labem, wraz z dodatkową konsolą chirurgiczną w opcji, z przeszkoleniem personelu oraz opieką serwisową w ramach gwarancji, a także pogwarancyjnej opieki serwisowej na czas nieokreślony oraz bieżących dostaw materiałów zużywalnych zgodnie z zapotrzebowaniem Szpitala na czas nieokreślony.
Umowy zostały zawarte w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z czeskim prawem zamówień publicznych, a ich wartość netto wynosi 3 430 000,00 EUR.
Realizacja dostawy systemu robotycznego do Szpitala nastąpi w terminie 4 tygodni od podpisania umowy. Okres gwarancji na dostawę systemu da Vinci SP wynosi 34 miesiące od podpisania protokołu odbioru końcowego. Pozostałe zapisy nie odbiegają od standardów powszechnie stosowanych dla tego typu umów.
Podpisanie przedmiotowej umowy zostało uznane przez Zarząd Synektik SA za istotne, gdyż jej wartość netto przekracza 5 proc. wartości kapitałów własnych Grupy Kapitałowej Synektik wykazanych
w ostatnim raporcie okresowym, a więc przekracza poziom określony wewnętrznie przez Spółkę
w indywidualnych standardach raportowania. Przychody uzyskane z realizacji projektu wpłyną na wyniki sprzedaży w nadchodzących latach finansowych.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-09-16 | CEZARY KOZANECKI | PREZES ZARZĄDU | | |
| | | | | |