PARTNER SERWISU
dmvnkqou
Apolonia Medical

Apolonia Medical

Ostatnie 10 wpisów
@ikeman
tylko na forum StockWatch administracja nadaje status "Emitent", po wcześniejszej weryfikacji użytkownika, dlatego spółka ostatecznie tutaj pozostawiła prowadzić oficjalny wątek. W związku z tym proszę nie mieć obaw - "pan_nie_wiadomo_kto" zamieszcza opinie i stanowisko zarządu Apolonii Medical.

Odnośnie podniesionej przez Pana kwestii, to możemy jedynie tylko podkreślić to, co już napisaliśmy, iż pierwszy kwartał roku nie jest dla spółki najlepszy. Apolonia Medical nie przespała jednak tego czasu, ponieważ tak jak już podkreślaliśmy, był to okres intensywnych działań promocyjnych (m.in. obecność na targach branżowych). Ponadto cały czas jest realizowana strategia rozwoju, której częścią jest budowa sieci dilerskiej oraz wprowadzenie do sprzedaży nowych linii produktowych. Niebawem nasze działania wydadzą owoce, a to przełoży się na kurs akcji.

@ppp01
Aseptic to linia produktowa przeznaczona głównie do pomieszczeń medycznych wymagających sterylności, higieny i wygody użytkowania. Chociaż, np. w połączeniu z serią Fusion, linia Aseptic może też znaleźć zastosowanie np. jako wyposażenie jednostek budżetowych. Mówiąc w skrócie jest to linia produktowa sprzętu i wyposażenia dla szpitali oraz jednostek budżetowych.

Linia Exclusive - to segment super premium. Jest to propozycja skierowana do naszych najbardziej wymagających Klientów. Jej niepowtarzalny design oraz funkcjonalność to wynik nie tylko ciężkiej pracy naszych projektantów, ale także konsultacji z lekarzami, dla których te meble powstały.

Linia Modernity - tak jak wspominaliśmy są to w meble oferujące niebanalny design, funkcjonalizm i wygodę użytkowania, przy jednocześnie umiarkowanej cenie. Zarząd planuje wprowadzić tę serię do sprzedaży jak najszybciej (proszę wybaczyć, że nie podajemy konkretnej daty, ale nie chcemy być gołosłowni).

Linia Fusion - to zwykle zabudowy z mebli płytowych, cechujące się relatywnie niskimi nakładami, przy jednoczesnym zachowaniu innowacyjnej i czytelnej estetyki. Zastosowanie tej serii jest bardzo szerokie.


Przy okazji chcemy też zwrócić Państwu uwagę na fakt, iż od debiutu na NewConnect to będzie już trzecia linia produktowa, którą Apolonia Medical stworzyła i wprowadzi na rynek. To chyba całkiem nieźle jak na małą spółkę, nieprawda?


Panowie,
Zarząd Apolonii Medical podtrzymuje prognozy finansowe na 2011 rok. Tak jak wspominaliśmy w raporcie pierwszy kwartał nie jest dla spółki okresem najlepszym, a jednak mimo to udało się zakończyć go wynikiem dodatnim. Kolejne kwartały, dzięki wcześniej podjętym oraz realizowanym zadaniom, będą już tylko lepsze.

Realizacja prognoz jest jak najbardziej możliwa, ponieważ spółka, zgodnie z założeniami, bardzo intensywnie pracuje nad poszerzeniem rynku zbytu zarówno w kraju, jak i za granicą. Informacje płynące do spółki z rynku oraz te, które czerpiemy z raportów dotyczących rynku medycznego są dla Apolonii więcej niż dobre.

Przykładowo, z raportu firmy PMR wynika, że już za dwa lata wydatki Polaków na usługi stomatologiczne w prywatnych gabinetach wzrosną aż o 40 proc. O ile w 2009 roku Polacy wydali na ten cel 7,1 mld zł. to już w 2013 roku ma to być około 10 mld zł. Jak podkreślają autorzy raportu jest to wynik wciąż zmniejszających się wydatków naszego państwa na leczenie stomatologiczne. W związku z tym rozwój prywatnego sektora usług stomatologicznych jest oczywisty.

Odpowiedzią Apolonii Medical jest wprowadzenie do sprzedaży kolejnej, nowej linii produktowej – Modernity. Dzięki tej linii oferta Apolonii Medical staje się całkowicie kompleksowa. Modernity plasuje się bowiem pomiędzy meblami z segmentu super premium - linia Exclusive, a linią Fusion. To propozycja dla tych właścicieli klinik i gabinetów, którzy chcą wyposażyć swoje placówki w meble oferujące niebanalny design, funkcjonalizm i wygodę użytkowania, przy jednocześnie umiarkowanej cenie. Warto również podkreślić, że meble z linii Modernity są tworzone z wodoodpornego i odpornego na uszkodzenia materiału. Jest to innowacja na skalę światową, dlatego Zarząd spodziewa się, że nowa linia produktowa zostanie bardzo dobrze przyjęta przez Klientów.

Spółce zależy też, żeby meble z linii Modernity były jak najszybciej dostępne dla szerokiego grona odbiorców. Proces ten ma usprawnić i przyśpieszyć budowana przez spółkę sieć dilerska.

@Gim
Międzynarodowe Targi Stomatologiczne w Kolonii (International Dental Show) były dla spółki bardzo udane. Nawiązaliśmy tam bardzo dużo kontaktów, które już wkrótce mogą zaowocować współpracą. Mamy oczywiście na myśli współpracę z firmami zagranicznymi. Odnośnie produktu, który przygotowaliśmy razem z firmą Top Dental, to w ostatniej chwili zapadła decyzja o przesunięciu premiery. Produkt jest oczywiście gotowy, ale czekamy na lepszy moment wprowadzenia go na rynek (niebawem rozwiniemy ten wątek). Przypominamy też, że spółka w ubiegłym miesiącu była również na targach Krakdent.

@kertz
Do spółki wszedł inwestor strategiczny. Dzięki jego obecności w spółce możliwe będzie szybsze uruchomienie produkcji oraz wprowadzenie do oferty kolejnej linii produktowej. W tym tygodniu napiszemy więcej na ten temat.

@kertz, @Gim
Przepraszamy za tę chwilową ciszę. W poniedziałek odpowiemy na Panów pytania.

Panowie,
zachęcam do zapoznania się z ofertą Apolonii Medical: www.apoloniastudio.com/pl/prod... Do tej pory nie prowadziliśmy sprzedaży produktów przez pośredników, czyli sklepy, hurtownie etc., jednak na początku tego roku zapadła decyzja o budowie sieci dealerskiej, dzięki czemu mamy szansę nie tylko poszerzyć rynek zbytu naszych produktów, ale też, poprzez reklamę i promocję, zwiększamy rozpoznawalność marki. Nasze działania można inaczej nazwać jako franchising handlowy albo dokładniej - franchising dystrybucyjny. W ramach takiej współpracy nasz partner mógłby, ale nie musi, dystrybuować wyłącznie nasze produkty. Tak jest w tym przypadku, czyli sklepy/hurtownie sprzętu i wyposażenia gabinetów medycznych, oprócz dotychczasowej działalności, będą przedstawicielami – dealerami marki Apolonia Medical.

Poniżej podaję nazwy firm, z którymi Apolonia Medical już podpisała umowy o współpracy dealerskiej (po powrocie prezesa z targów IDS w Kolonii poinformujemy o kolejnych umowach).

GABINETYKA Wyposażenie Gabinetów (www.gabinetyka.pl)
Medacco Piotr Kowalczyk (www.medacco.pl)
SOLIMED - Sklep Stomatologiczny (www.solimed.pl)
Dental Diamond Krzysztof Mrówka (www.dentaldiamond.pl)
MED-STOCK Wojciech Kasprzak
FIRMA HANDLOWA - Marcin Nowaczyński
Mildent (www.mildent.pl)
UniDent-SKLEP MEDYCZNY (www.uni-dent.pl)
Profident (www.profident.pl)

@all
W ubiegłym tygodniu obiecaliśmy, że w tym poinformujemy o ważnych wydarzeniach, które będą miały wpływ na dalszy rozwój spółki.

Niniejszym informujemy, że Apolonia Medical rozpoczęła budowę sieci dealerskiej, która swoim zasięgiem obejmie cały kraj. Liczymy, że finalnie znajdzie się w niej kilkadziesiąt punktów. Więcej na ten temat na portalu IPO.pl

Kolejne dobre wiadomości w przyszłym tygodniu. Życzymy miłego weekendu.

@Gim
nie tylko bierzemy udział, ale też szykujemy, wspólnie z firmą Top Dental, sporą niespodziankę. Tutaj news na naszej stronie - Apolonia Medical na IDS
Jeśli chodzi o brak Apolonii na liście wystawców, to wynika on stąd, że decyzja o wspólnym wyjeździe zapadła dość późno, dlatego nasze produkty będziemy prezentować na stoisku Top Dental (wcześniej owoc naszej wspólnej pracy miał prezentować jedynie nasz partner biznesowy).

@ppp01 @Dapi
Prosimy o chwilę cierpliwości. Sporo się teraz w Spółce dzieje. Apolonia Medical rozpoczyna działalność na nowych polach co już zaowocowało - w przyszłym tygodniu będziemy mogli powiedzieć więcej na ten temat.

Odnośnie raportów - weźmiemy pod uwagę Pana uwagi :).

W pierwszym wpisie, po powitaniu, chcielibyśmy przypomnieć Państwu, że nasza spółka, w przeciwieństwie do wielu debiutantów z 2010 roku, o których m.in. pisał PB tutaj, osiągnęła wynik finansowy zbliżony do prognozy na 2010 rok oraz zwiększyła przychody o ponad 100 proc.

Dla przypomnienia - zgodnie z prognozą rachunku wyników, która jest zawarta w Dokumencie Informacyjnym, spółka miała osiągnąć przychody netto ze sprzedaży w wysokości 1 mln zł, a zysk netto miał wynieść 195 tys. zł.

Ostatecznie udało nam się znacznie przekroczyć prognozowany zysk – wyniósł on ponad 288 tys. zł netto, wobec zakładanych 195 tyś. zł., natomiast przychód był tylko nieznacznie niższy od zakładanego i wyniósł ponad 957 tyś. zł. Warto jednak dodać, że przychód w 2009 roku wynosił niecałe 422 tys. zł.

Szanowni Państwo,
chcieliśmy otworzyć osobny (oficjalny) wątek na tym forum, ale skoro "ppp01" utworzył już temat poświęcony naszej spółce, to nie pozostaje nam nic innego jak pisać tutaj. Zależy nam żeby nasi obecni oraz przyszli inwestorzy mieli dostęp do bieżących i wiarygodnych informacji dotyczących spółki, stąd decyzja o obecności na StockWatch. Będziemy tu zamieszczać informacje nt. raportów, podpisanych umów, planów etc. Zachęcamy również Państwa do zadawania pytań.

Apolonia Medical.

Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 8 grudnia 2010
Ostatnia wizyta: 11 lipca 2011 19:34:28
Liczba wpisów: 12
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,283 sek.

lsuutdkw
ihzmbcrl
ipptivqz
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 827,68 zł +384,14% 96 827,68 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
htiniyxm
tzdmczen
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat