PARTNER SERWISU
wzlsxqdw
cubasz

cubasz

Ostatnie 10 wpisów
Czy ktoś był na Digital Dragons w Krakowie lub po prostu wie co Farma na niej pokazała?

@ucofb

Czy stop loss, którym Pani Jaśkiewicz zabezpiecza właściwie każdą pozycję w wirtualnym portfelu nie chroni przed gwałtowną reakcją rynku?

Jestem zdania, że spółka została po prostu uznana za przewartościowaną, a raczej za mogącą mieć problemy z powtórzeniem obecnych sukcesów, które już dawno są w kapitalizacji.


Co do zabawy w typowanie sprzedaży - mój typ 350k.

Chyba trochę pominięty został na forum temat sprzedaży akcji 11Bit przez liderkę "Miliona w portfelu", analityk DM BOŚ, panią Sylwię Jaśkiewicz.

www.analizy.pl/fundusze/milion...


Co o tym myślicie?

Ok, dzięki. Edytowałem swój post w trakcie jak odpowiadałeś - widzę, że liczyliśmy tak samo. Warto by znaleźć grę, dla której w ostatnim czasie podano sprzedaż steam i sprawdzić czy ten skaner nie ma za dużego błędu - jednak próba statystyczna (zakładam, że bierzesz co X profil do skanu) jest dosyć niejednorodna -> wiele osób na pewno zakładało konto na steam, żeby kupić gry z tych sale'ów, a przy takim wyborze danych nie widać, że ilość TWoM najpewniej będzie rosła dla wyższych id (co możnaby sprawdzić w sumie).

Edit: w poprzednim poście oczywiście 240mln.

@Introverted

Widziałem jakieś kilkadziesiąt stron temu opis obliczania przez Ciebie liczby sprzedanych na Steamie kopii TWoM. Mógłbyś jeszcze raz przytoczyć założenia, które przyjmujesz? Wtedy pamiętam, że wydały mi się one niekompletne.

Napisałem sobie podobny skaner Steama w oparciu o ich web api. Problem jest z założeniami. Jaką przyjmujesz ilość profili i dlaczego? Co uznajesz jako profil w mianowniku przy obliczeniach? (aktywny? posiadający jakąś grę? nieukryty?)


Ja puściłem skaner zaraz po świętach - 27.12. Przyjąłem, że do mianownika biorę przeskanowane profile, które posiadają chociaż jedną grę. Na 65648 takich profili 181 posiadało TWoM. Czyli jakieś 0,2757 %. Możnaby to przeskalować przybliżając liczbę takich profili w obrębie wszystkich badanych (w tym przypadku skanowałem 199600 profili). Czyli ok. 32% wszystkich uderzeń do API w tym zakresie kluczy co pisałeś daje mi profil z grą. To przy założeniu że takich id jest 24mln - dawało na tamten czas ok 212 tys. sprzedanych kopii. Czy takie są Twoje założenia?


Podaj proszę swój wzór na liczbę sprzedanych na Steam kopii z uzasadnieniem stałych, które przyjmujesz.



Przeglądam ten wątek właściwie od początku i proszę część użytkowników o nie zaśmiecanie go atakami i personalnymi wywodami pod adresem osób, które przedstawiają inne spojrzenie na temat. Proszę o sensowne wypowiedzi, nie marnujmy swojego czasu.


Jednocześnie przyznam, że Twoje wyniki @introverted wydają mi się zaniżone w stosunku do potencjalnej sprzedaży. Stąd ciekawość stałych, które przyjąłeś.






Informacje
Stopień: Ostrożny
Dołączył: 21 grudnia 2010
Ostatnia wizyta: 19 czerwca 2018 09:53:08
Liczba wpisów: 5
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,230 sek.

gcloqfjq
rqwxhprj
gekutstt
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
dludoayf
jyvngyks
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat