Temat:
RYVU
Pisanie o braku kontaktu z klientem wynika chyba z nierozumienia co jest "produktem" Selvity i kto jest jej klientem.
Selvita ma trzy segmenty działalności
1. Bioinformatyka - głównie sprzedaż systemu Starlims 2. Usługi - z dziedziny chemii i biologii dla segemtów farmaceutycznych, chemicznych, biotechnologicznych i rolniczych 3. Badania nad cząsteczkami innowacyjnymi.
A teraz klienci (przyporządkowani do wymienionych wcześniej segmentów działalności)
1. Laboratoria chemiczne, farmaceutyczne, analityczne itp. (np. zakłady azotowe, policja) 2. Big Pharma, Medium Pharma, Small Pharma, Firmy chemiczne i biotechnologiczne, Uczelnie wyższe i instytuty badawcze 3. Big Pharma, Medium Pharma.
Teraz łatwo sobie odpowiedzieć na pytanie czy jest kontakt z klientem? Jest!
Ponadto z segmentów 1 i 2 Selvita ma przychód, który stale rośnie i pewnie będzie partycypował w finansowaniu segmentu trzeciego w przypadku wygaśnięcia dotacji unijnych (a do tego jeszcze kilka lat).
Dodatkowo w przypadku sukcesu któregoś z projektów zysk z royalties i kamieni milowych będzie finansował nowe projekty.
|