PARTNER SERWISU
eioqzsso
AE

AE

Ostatnie 10 wpisów
rockq napisał(a):

PS. Wiem że powyższym wpisem znowu trochę "czarnowidze", ale musimy zachować odrobinę ostrożności, bo warto przypomnieć sobie kiedy ta umowa była podpisana:

* Oficjalne EBI poszło 2014-11-21, czyli zaledwie tydzień po premierze gry.
* Faktyczne podpisanie umowy mogło nastąpić kilka dni wcześniej.
* Treść umowy zapewne była negocjowana jeszcze wcześniej, pewnie nawet przed premierą gry.

Z powyższego wynika, że umowa była negocjowana i przyklepana jeszcze z perspektywy spółki o kapitalizacji 20mln zł, a nie 160mln zł. To co dzisiaj - z perspektywy sukcesu TWoM i 160mln zł kapitalizacji - może nam się wydawać niedorzeczne, z perspektywy spółki o kapitalizacji 20mln zł mogło być bardzo dobrym biznesem.

Nie wiem co jest w tej umowie, ale historia z pudełkami skłania do ostrożności.



Miałeś rację co do tego że negocjacje dotyczące tej umowy ruszyły dużo wcześniej niż miała miejsce premiera gry i była pewność że to hit.


Odpowiedź z forum 11b napisał(a):

Rozumiem, że intencją Pana jest ustalenie, czy 11 bit studios podpisało umowę z Koch już po tym, gdy TWoM trafił na rynek i wiadomo było, że bardzo dobrze się sprzedaje co mogłoby radykalnie zmienić jej warunki porozumienia? Możemy jedynie powiedzieć, że tego typu umowy są negocjowane długo. Nie da się uzgodnić wszystkich szczegółów w kilka dni. Ponadto swoje pięć minut muszą też mieć prawnicy. To oznacza, że rozmowy z Koch ruszyły dużo wcześniej niż 14 listopada 2014 r.

mrJackson napisał(a):
wg. mnie zyski z mobilnych oraz nowego tajemniczego produktu TWoM (konsole?) powinny wygenerować 10 milionów zysku w tym roku.


Możesz napisać na czym bazujesz swoje przekonanie że konsole mogą dodać 10mln zysku w tym roku? To przekonanie jest oparte na jakichś danych porównawczych, czy jest wynikiem zwykłego chciejstwa?

Jestem ciekaw, bo ja jakoś nie jestem w stanie uwierzyć w te szacunki.

Po pierwsze dlatego że twom nie wydaje mi się grą na punkcie której gracze konsolowi by oszaleli. To jednak inni gracze niż ci na pc. W grach szukają intensywniejszych wrażeń i adrenaliny. Ciężko mi uwierzyć że masowo rzucą się do kupowania twom.

Po drugie dlatego, że marża ze sprzedaży będzie dużo niższa niż w przypadku wersji pc. Tutaj wydawca jest sponsorem całego przedsięwzięcia, więc to on zgarnie większość korzyści. Ostatnia umowa dystrybucyjna z koch wygenerowała spółce tylko kilka procent przychodów, więc dlaczego ta miałaby być dużo bardziej zyskowna? Do tego, z tego co słyszałem, na konsolach są chyba spore opłaty licencyjne na rzecz sony i microsoft?

Chętnie poznałbym uzasadnienie dla tych 10mln zł zysku tylko w tym roku, bo może czegoś nie dostrzegam?

Informacje
Stopień: Ostrożny
Dołączył: 27 lipca 2015
Ostatnia wizyta: 6 sierpnia 2015 21:33:12
Liczba wpisów: 5
[0,00% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,182 sek.

eprrhacu
vxspbvdd
nhsutgxi
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
oxdpnzkc
xoqqpkxm
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat