Temat:
ARTIFEX
"Podsumowanie konferencji po wynikach 4Q’20 (07.04.2021) - HOPY -> usługa „Google Play Pass” przyczyniła się do wzrostu kanału Google Play w 2020 roku. Wydali 13 portów w minionym roku i 5 nowych gier -> na razie nie planują nowych produkcji, może się to zmienić za kilka lat, jak będą potrzebowali dodatkowego kontentu do aplikacji „Unsolved” bądź podobnych. Za ponad 70% wzrostu sprzedaży gier HOPA w 1-2Q’21 vs 1-2Q’19 odpowiadają wersje konsolowe; - „Unsolved” – planem na kolejne miesiące są dwie ścieżki rozwojowe 1) deweloperska – rozbudowa metagry (Gift Pass, Reklamy, Waluta Premium, Metaosiągnięcia) 2) UA – stabilizacja kampanii na FB, dołączenie nowych kanałów reklamowych -> Google Ads, Unity Ads, IronSource; - „Bladebound” – przejście do trybu „low maintenance”, osiągnięcie stabilizacji zysków; - nowa gra RPG – trwają prace koncepcyjne, które powinny zakończyć się na przełomie 2Q/3Q’21, a od 3Q’21 planują zacząć pre-prodkcję. W 3Q’21 planują zdradzić więcej szczegółów odnośnie tej produkcji. Q&A: - po miesiącach pracy nad Unsolved, spółka zauważa, że ich modele predykcyjne sprawdzają się bardzo dobrze; - dopuszczają scenariusz, w których w celu „dociśnięcia” kampanii marketingowych, nakłady na UA przewyższą przychody z aplikacji Unsolved; - nie planują zbytnio zwiększać UA przed wdrożeniem zmian (m.in. Gift Pass i reklamy) w Unsolved -> już teraz technicznie przygotowują się do odpalenia tych zmian; - przychody z reklam na tego typu tytułach jak „Unsolved” potrafią dobić do 50%, potrzeba jednak wiele miesięcy aby uzyskać taki wynik. Na początku liczą na niskie kilkanaście %. Istnieje ryzyko kanibalizacji, jednak w ostatecznym rozrachunku dodanie reklam wyjdzie na plus."
|
|
Temat:
ARTIFEX
|
|
Temat:
ARTIFEX
"Giełdowy producent i wydawca gier zamknął marzec z 70% wzrostem przychodów, do 4,0 mln zł. Od początku roku przychody Artifex Mundi wzrosły, według szacunkowych danych, o 88%, do 10,5 mln zł. Motorem napędowym wzrostu sprzedaży Grupy jest komercjalizacja Unsolved - aplikacji free-to-play oferującej gry HOPA z portfela giełdowej spółki, odpowiadającej za 46% przychodów spółki w marcu oraz blisko 40% w całym I kwartale br."
|
|
Temat:
ARTIFEX
BDM o wynikach za styczeń AM
"BDM: pozytywne. Styczeń dla spółki okazał się historycznym okresem, w którym wygenerowała ona ponad 3,1 mln PLN przychodów. O 1001% r/r i 20% m/m urósł segment F2P (1,3 mln PLN), z czego „Unsolved” stanowił 0,9 mln PLN a „Bladebound” 0,4 mln PLN. Na UA w tym okresie wydano 0,9 mln PLN - łącznie „Unsolved” + „Bladeboud” (KPI poprawiły się na tyle, że uzasadniały testowe kampanie). Jesteśmy zaskoczeni pozytywnie tymi dynamiki, gdyż spodziewaliśmy się wolniejszego skalowania produktów."
|
|
Temat:
ARTIFEX
Dane za styczeń z Sensor Tower
Unsolved
Download 100k Revenue 200k $
Bladebound
Download 60k Revenue 90k $
F2P łącznie $290k czyli wzrost o 53%. Daje to około 1,1 mln PLN czyli o 38% więcej niż szacowane przychody z rekomendacji. UA podobno ciągle na poziomie testowym.
|
|
Temat:
ARTIFEX
Przed spółką dobra perspektywa i powrót na ścieżkę wzrostową.
|
|
Temat:
ARTIFEX
To zaczynamy wchodzić na obroty.
Zarząd Artifex Mundi S.A. z siedzibą w Zabrzu („Spółka”) informuje o ustaleniu daty premiery gry Hot Shot Burn na platformie Nintendo Switch („Gra).
Gra zadebiutuje 1 Października 2020 r. w Europie, Australii i Nowej Zelandii, a także w USA, Kanadzie, Meksyku. Cena gry to 14.99 Euro/14.99 USD. Przedsprzedaż gry rozpocznie się 24 września 2020 r. we wszystkich wyżej wymienionych regionach.
W opinii Zarządu sprzedaż gry Hot Shot Burn na platformie Nintendo Switch może mieć wpływ na wynik Spółki w roku 2020 jak i w kolejnych latach.
|
|
Temat:
ARTIFEX
W dniu dzisiejszym miał miejsce soft-lunch aplikacji Unsolved (dalej: „Unsolved”) w wersji na urządzenia z systemem iOS. Moim zdaniem będzie generowała więcej przychodów niż na androida.
|
|
Temat:
ARTIFEX
Właśnie przyznano im 6,6 mln z programu Gameinn.
|
|
Temat:
ARTIFEX
W ocenie Zarządu Spółki na wzrost przychodów w analizowanym okresie kluczowy wpływ miały następujące czynniki: a) dynamiczny wzrost sprzedaży wersji gier HOPA na konsole, przekładający się na wzrost udziału sprzedaży gier na konsole w całkowitej sprzedaży Grupy (wzrost z 19% do 37%), co jest efektem modyfikacji polityki sprzedażowej w I kwartale 2020 r. oraz systematycznego rozbudowywania portfolio konsolowego Grupy o gry wydane historycznie w wersjach PC/mobile; b) okresowa przecena całego portfolio Grupy na platformie Steam (tzw. Publisher Sale) w dniach 20-24 Maja 2020 r.; c) systematyczny wzrost przychodów w segmencie free-to-play.
|
|
Temat:
ARTIFEX
144% przychodu r/r w maju. Kolejny dobry raport, free to play mocno w górę.
|
|
Temat:
ARTIFEX
Może być ciekawie na tej spółce.
|
|
Temat:
ARTIFEX
Kurs cały czas zwyżkuje. Jak daleko możemy dojść?
|
|
Temat:
ARTIFEX
Zmiana strategii i ograniczenie kosztów będzie przynosić efekty?
|
|
Temat:
TEXT
|
|
Temat:
ARTIFEX
Myślałem, że 20k kopii nie będzie problemem ale widać gracze nie chcą płacić aż tyle $ za kilka godzin gry. Moim zdaniem gra jest bardzo dobrze zrobiona, co potwierdzają opinie i recenzje dlatego uważam, że obniżenie ceny spowoduje wzrost sprzedaży. Poza tym takie gry mają dłuższą żywotność a wersja mobilna powinna znacząco podbić sprzedaż - ich "gorszej jakości" gry na telefony sprzedają się w większej liczbie niż 20k. Liczę jeszcze na lepszą monetyzację Bladebounda(po wprowadzeniu gildii,pvp), Irony Courtain, model subskrypcyjny i ich kolejne produkcje. Dlatego czasami dokupuję mały pakiet akcji bo wg mnie za kilka miesięcy mamy szansę być na wyższym poziomie.
|
|
Temat:
ARTIFEX
|
|
Temat:
ARTIFEX
Gra My Brother Rabbit otrzymuje bardzo dobre opinie np. na Steam wszystkie są pozytywne. Niestety nie wiadomo, jak ze sprzedażą. Ciekawe, czy firma będzie publikować jakieś informacje na ten temat.
|
|
Temat:
ARTIFEX
Origin Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. działające w imieniu Greenlight Funduszu Inwestycyjnego Zamkniętego Aktywów Niepublicznych w wyniku objęcia 350.000 akcji zwykłych zwiększył zaangażowanie powyżej 10% ogólnej liczby głosów w Spółce
|
|
Temat:
ARTIFEX
|
|
Temat:
TEXT
Aviva OFE zwiększył zaangażowanie ponad 5%.
|
|
Temat:
TEXT
Co myślicie o zachowaniu kursu w przeciągu ostatnich 2-3 tygodni? Nie jest to Waszym zdaniem sztuczne zaniżanie przed wykupem (niższa średnia cena) ?
|
|
Temat:
ARTIFEX
Proszę, poniżej wycinki z wypowiedzi prezesa: "– Ubiegłoroczne wyniki były obciążone 11 mln zł jednorazowych kosztów. Czysty wynik netto za 2017 r. to ok. 6 mln zł. Mamy potencjał, by już w 2018 r. pokazać istotnie lepsze wyniki, nawet w stosunku do oczyszczonych za 2017 r., chociaż zgodnie z naszymi harmonogramami prawdziwe żniwa biznesowe przyniesie dopiero 2019 r. – informuje Tomasz Grudziński, prezes Artifeksu." ",Mamy ambicję, by począwszy od drugiej połowy 2018 r., kiedy to na rynek trafią pierwsze z naszych tytułów, stworzyć atrakcyjny, powtarzalny kalendarz produkcyjno - wydawniczy gier premium, przekładający się na 3-4 premiery nowych gier rocznie, który najpóźniej już w 2019 r. może nie tylko samofinansować rozwój segmentu, ale również generować atrakcyjne nadwyżki finansowe." "W wyniku finansowym za 2017 r. ujęliśmy koszty kilku błędnych biznesowych wyborów, jakie popełniliśmy w minionych latach. Zamykając nierokujące projekty i kończąc trudne biznesowe relacje blokujące nasz dalszy dynamiczny rozwój, świadomie przygotowaliśmy naszą firmę do wykonania dużego kroku naprzód. Jestem przekonany, że wyciągnęliśmy naukę z popełnionych błędów, a one same już się więcej nie powtórzą"
|
|
Temat:
COLIAN
Jak myślicie, fundusze powalczą o wyższą cenę w wezwaniu ?
|
|
Temat:
ARTIFEX
Zobaczymy, czy słowa prezesa nie zostały rzucone na wiatr.
|
|