"igen" napisał(a):Problemem podstawowym jest to, że nikt o zdrowych zmysłach nie uwierzy, że firma CDR, której lata zajęło przygotowanie CP2077, w ciągu kilku miesięcy usunie problemy związane z ta grą. Myslę, że nikt o zdrowych zmysłach nie uwierzy, że kilka miesięcy to za mało, by tego nie zrobić Czym innym jest tworzenie gry (to zajmuje lata), a czym innym optymalizacja i usuwanie bugów. Cytat:Bo gdyby tak faktycznie miało być, to przegrają każdy proces, w każdym sądzie... Bo to by oznaczało, że faktycznie "źle" pracowali i "źle" się przygotowali do premiery gry. Nie znam się na sądach, ale jedno wiem. Taki proces to nie zupa instant. Sprawa potrwa latami. Temat pozwu traktuję na razie bardzo abstrakcyjnie. Jeśli już do procesu dojdzie, to CD Projekt ma pieniądze na bardzo dobrych amerykańskich adwokatów i jestem pewien, że będzie się skutecznie bronił.
|
|