Główną działalnością spółki jest produkcja gier. Początkowo skupiała się na produkcjach gier typu work-for-hire (model finansowania, w którym wydawca zewnętrzny zleca i opłaca produkcję gry, a producent przekazuje mu całkowite prawa do gry i nie partycypuje w zyskach). Obecnie zajmuje się tworzeniem (developingiem) gier komputerowych i gier wideo z przeznaczeniem do cyfrowej dystrybucji na rynek światowy. Spółka zamierza stać się liczącym developerem i wydawcą na cyfrowych platformach gier własnych, tzn. opartych na autorskich projektach (własnych IP - ang. Intellectual Property). Celem emisji akcji serii C jest możliwość przeprowadzania działań promocyjnych mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marek z Grupy Spółki.
Podczas GPW Innovation Day, wydarzenia organizowanego przez przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, cc group oraz Strict Minds, nie zabrakło notowanych na rynku spółek gamingowych. O powstających grach i planach na przyszły rok mówili przedstawiciele 5 znanych firm.
Bloober Team postanowił przedłużyć proces przeglądu opcji strategicznych do końca stycznia 2021 roku.