xxehosvh
PARTNER SERWISU
iwngimpd

Czat inwestorski: Bloober Team - 30 września 2025

Dyskusja odbyła się dnia: 30.09.2025, godziny 11:00
Piotr Babieno - prezes - Karolina Nowak - wiceprezes Bloober Team: Najgorętszy czas dla naszego gatunku dopiero nadchodzi Logo Bloober Team

Zapraszamy na czat inwestorski z udziałem prezesa Bloober Team – Piotra Babieno oraz wiceprezesa – Karoliny Nowak, który odbędzie się 30 września o godz. 11:00.

Tematem spotkania będzie podsumowanie pierwszego półrocza 2025 roku, premiery gry Cronos: The New Dawn, a także planów spółki na przyszłość.

Bloober Team to notowane na GPW krakowskie studio gier, specjalizujące się w tworzeniu wieloznaczeniowych tytułów z gatunku horror. W nagradzanym portfolio spółki znajdują się takie produkcje jak seria Layers of Fear, Blair Witch, Observer: System Redux oraz The Medium. Ważnym kamieniem milowym dla studia był stworzony we współpracy z japońskim wydawcą Konami remake ikonicznego horroru Silent Hill 2, który otwiera nowe portfolio gier spółki.

We wrześniu 2025 roku Bloober Team wydało swoją najnowszą grę własnej marki – Cronos: The New Dawn, survival horror w klimacie science-fiction. W ciągu pierwszych trzech dni od premiery spółka poinformowała, że sprzedał się w ponad 200 000 egzemplarzy cyfrowych na wszystkich platformach.

Zapis dyskusji
  • Moderator: Witam na czacie inwestorskim z udziałem prezesa Bloober Team – Piotra Babieno oraz wiceprezesa – Karoliny Nowak. Tematem spotkania będzie podsumowanie pierwszego półrocza 2025 roku, premiery gry Cronos: The New Dawn, a także planów spółki na przyszłość.
  • Moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem. Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • Moderator: W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Zarząd Bloober Team: Dzień dobry, witamy serdecznie na chacie inwestorskim Bloober Team. Dzisiejsze spotkanie będzie okazją do podsumowania najważniejszych ostatnich wydarzeń, w tym premiery naszej najnowszej gry Cronos: The New Dawn, a także do przedstawienia bieżącej działalności spółki oraz planów na przyszłość. Serdecznie zachęcamy do zadawania pytań.
  • Gość: Dzień dobry. Za jaki % sprzedaży Cronosa odpowiada Steam?
    Zarząd Bloober Team: Około 25%.
  • Gość: Kiedy spodziewają się Państwo zwrotu nakładów na Cronosa i jakiej sprzedaży oczekują Państwo w okresie 12 miesięcy od premiery?
    Zarząd Bloober Team: Nie publikujemy prognoz, poinformujemy o tym w odpowiednim czasie. Spodziewamy się, że osiągniemy istotny zysk na tym projekcie.
  • Anti: Spółka zanotowała bardzo dobre wyniki w segmencie III. Czy wynika to z lepszej pozycji negocjacyjnej w projektach WFH po sukcesie SH2?
    Zarząd Bloober Team: Tak, jest to częściowo związane z tym jak jesteśmy postrzegani jako deweloper i partner biznesowy, co przekłada się na naszą rosnącą pozycję na rynku.
  • Analityk: Czy uważa Pan (Piotr Babieno) jako akcjonariusz, że przy obecnej wycenie giełdowej skup akcji własnych byłby dobrym pomysłem?
    Zarząd Bloober Team: Jako Akcjonariusz uważam, że kurs aktualnie jest niewspółmiernie niski do sytuacji spółki.
  • anti: Czy projekt na "otwarte" miasta z dofinansowaniem na 26,9m był używany w Cronos, czy też jest to technologia pod niewydane jeszcze gry?
    Zarząd Bloober Team: Jest to technologia, którą obecnie cały czas tworzymy i wykorzystywana będzie w różnych projektach Spółki.
  • anti: Jakiego rzędu kwoty zostały przeznaczone na marketing Cronos?
    Zarząd Bloober Team: Kilka milionów dolarów.
  • Max: Steht eine Übernahme von Bloober zur Auswahl? z. B. Tencent
    Zarząd Bloober Team: Es gibt viele Branchenakteure, die an Bloober Team interessiert sind. Derzeit bleiben wir unabhängig, schließen jedoch nichts aus.

    Tłumaczenie:
    Czy przejęcie Bloober Team wchodzi w grę? Np. przez Tencent.
    Wielu graczy branżowych interesuje się Bloober Team. Obecnie pozostajemy niezależni, jednak niczego nie wykluczamy.
  • Bartek: Co sądzi Pan o przeniesieniu notowań spółki na NASDAQ? Ewentualnie dual listing? Czy WIG zasługuje na listing światowego lidera horroru?
    Zarząd Bloober Team: Nie mamy na dzień dzisiejszy takich planów (ani NASDAQ ani dual listing). 
    Być może nie.
  • CRC: Based on results and feedback so far, do you believe that Cronos well established itself as a new IP that the company can and will exploited into the future? If so, can you discuss some of the possible ways of doing so and the possible timings?
    Zarząd Bloober Team: Cronos is our first major IP. The team responsible for it has now started working on another project, but we definitely intend to further expand the IP in the future — across many areas of exploitation. We have high hopes for it.

    Tłumaczenie:
    Na podstawie dotychczasowych wyników i opinii, czy uważa Pan, że Cronos ugruntował już swoją pozycję jako nowa marka (IP), którą spółka może i będzie rozwijać w przyszłości? Jeśli tak, czy mógłby Pan omówić możliwe kierunki dalszej eksploatacji tej marki oraz potencjalne ramy czasowe?

    Cronos to nasze pierwsze duże IP. Zespół, który je stworzył, rozpoczął już pracę nad nowym projektem, ale zdecydowanie planujemy dalszy rozwój tego IP w przyszłości, w ramach różnych pól eksploatacji. Pokładamy w nim duże nadzieje.
  • Romek: Dzień dobry Panie Prezesie, Pytanie: jakie dalsze plany inwestycyjne w zakresie swojego pakietu akcji ma Esalians TFI? Czy rozmawiacie na temat ich potencjalnego wyjścia z akcjonariatu? Jesli tak, to czy będzie Pan miał wpływ na to, komu Esalians sprzeda swój pakiet?
    Zarząd Bloober Team: To pytanie powinno być zaadresowane do funduszu, nie do mnie.
  • Romek: Dzień dobry Panie Prezesie, Czy zna Pan długoterminowe plany TFI Esalians w zakresie posiadanego pakietu akcji? Czy TFI konsultuje z Panem (i z Tencent) swoją strategię mniejszościowego współwłaściciela i jeśli tak, to czy ma Pan wpływ na to, komu TFI odsprzeda w przyszłości posiadany pakiet?
    Zarząd Bloober Team: To pytanie powinno być zaadresowane do funduszu, nie do mnie.
  • Bartek: Czy mimo dużych projektów, globalnych współprac i niekwestionowanego rozwoju spółki rynek nie pokazuje, że wyżej ceni realne zyski niż same ambicje?
    Zarząd Bloober Team: Spółka generuje realne zyski na swoich projektach, tworząc ambitne projekty, trafiające do coraz większej grupy odbiorców.
  • Gość123: Jaka część przychodów z premiery Cronos pojawi się w raporcie za Q3? Czy tylko sprzedaż preorder-ów czy wlaściwa premiera?
    Zarząd Bloober Team: Premiera Cronosa miała miejsce we wrześniu br., zatem standardowo Spółka będzie realizować przychody ze sprzedaży gry od Q3 -zarówno z pre-orederów, jak i z “właściwej” premiery.
  • inwestor: W jakiej ilosci sztuk sprzedal sie do tej pory Cronos? Czy w przeciagu najblizszych 12 miesiecy jest planowane wyjscie spolki z GPW?
    Zarząd Bloober Team: Po weekendzie premierowym podaliśmy sprzedaż gry na poziomie 200 tys. sztuk. Oczywiście sprzedaż rośnie w czasie.

    Spółka rozważa różne scenariusze na przyszłość.
  • m_ing: Czy są plany na dalszy rozwój uniwersum Cronos: The New Dawn? Czy można liczyć na DLC do tej gry, bądź jej kontynuację?
    Zarząd Bloober Team: Na chwilę obecną poza updatami marketingowymi spółka nie pracuje aktywnie nad rozwojem (ani kontynuacją ani DLC), ale nie wykluczamy tego w przyszłości i zdecydowanie myślimy o rozwoju tego IP.
  • inwestor: Jakie premiery sa planowane na rok 2026?
    Zarząd Bloober Team: O wszystkich zaplanowanych premierach informujemy rynek odpowiednio za pośrednictwem raportów bieżących ESPI.
  • Gość: Co spolka zamierza zrobic z kursem akcji ktory szoruje po dnie
    Zarząd Bloober Team: Spółka kontynuuje swoje prace, aby osiągać jak największe przychody i stać się liderem naszej części rynku. Kurs akcji jest wypadkową popytu i podaży. Krótkoterminowe zmiany kursu nie są naszym głębokim zmartwieniem. Długoterminowy trend pokazuje istotny wzrost wartości spółki. Na tym zamierzamy się skupiać.
  • Gość: Czy zarząd spodziewał się właśnie takiej premiery czy jednak jest jakiś niedosyt ?
    Zarząd Bloober Team: Niedosyt jest zawsze. Nigdy nie jesteśmy do końca zadowoleni. Generalnie jednak premiera Cronos okazała się dużym sukcesem, który będzie procentował w przyszłości zarówno pod kątem zysku jak i naszej pozycji rynkowej.
  • Wojtek: Jak firma ocenia premierę gry Cronos z uwagi na wpływ ceny gry do zainteresowania jakie wywoła oraz wolumenu sprzedaży? Czy cena 60$ za grę, nowe IP to nie było zbyt dużo. W porównaniu do ceny nowego Dying Light a sama cena ale stare IP z potężną bazą graczy.
    Zarząd Bloober Team: Jesteśmy zadowoleni z naszej strategii cenowej. Cena odzwierciedla wartość produktu. Daje nam również dużą elastyczność jeśli chodzi o przyszłe działania sprzedażowe.
  • Badbed: Dzień dobry, w pierwszych słowach pragnę pogratulować bezproblemowej premiery Cronosa oraz jego jakości. Gratuluję !!! Pierwsze pytanie: Czy Zarząd z tej premiery jest zadowolony? Liczył na więcej? Czy może jednak jakieś problemy się pojawiły?
    Zarząd Bloober Team: Bardzo dziękujemy! Niedosyt jest zawsze. Nigdy nie jesteśmy do końca zadowoleni. Generalnie jednak premiera Cronos okazała się dużym sukcesem, który będzie procentował w przyszłości zarówno pod kątem zysku jak i naszej pozycji rynkowej.
  • Badbed: W komunikacie z dn. 08.09. jest mowa o wishliscie która wynosi 1 mln. Jak to obecnie wygląda czy znacząco się zwiększyła? Jak procentowo można estymować sprzedaż gry na jej podstawie? Jak ma się sprawa zwrotów gry ? Czy są i jaka to jest procentowo do sprzedaży ilość?
    Zarząd Bloober Team: Ilość zapisów wishlist ciągle rośnie. Na wszystkich platformach. Nie podajemy prognoz sprzedażowych. Zwroty nie przekraczają standardów rynkowych.
  • FundPubliczny: Projekt N: Kto realizuje projekt? (Team wewnętrzny czy zewnętrzny?). Jaki jest powód zakwalifikowania tego projektu do Segmentu III? Jaka jest przybliżona liczebność zespołu?
    Zarząd Bloober Team: Ze względu na zapisy umowy nie możemy udzielać szczegółowych informacji w tym zakresie, ale ze względu na charakter tego projektu spółka faktycznie kwalifikuje ten projekt do III segmentu.
  • FundPubliczny: Dotacja FENG.01.01-IP.02 (Stworzenie serii narzędzi i opracowanie procesów produkcyjnych, które pozwolą na tworzenie "otwartych" miast (OWC) - ta na 26.8mln): Którego projektu dotyczy? Czy któregoś z już pokazanych czy czegoś dopiero w przyszłości? Jaki jest etap realizacji na ten moment?
    Zarząd Bloober Team: Tak jak już wcześniej wspomnieliśmy, jest to technologia, którą obecnie cały czas tworzymy i wykorzystywana będzie w różnych projektach Spółki.
  • Badbed: Jeśli chodzi o trzeci qw. i rozliczenia dystrybucji gry. Będzie to ujęte i w jakiej części?
    Zarząd Bloober Team: Tak , ponieważ premiera Cronosa miała miejsce we wrześniu br., zatem standardowo Spółka będzie rozliczać dystrybucje gry od Q3.
  • Badbed: Czy Zarząd może na daną chwilę powiedzieć coś więcej o produkcjach filmowych? Kiedy ewentualnych możemy się spodziewać oficjalnych komunikatów?
    Zarząd Bloober Team: Nie możemy podać żadnych nowych informacji szczegółowych dotyczących produkcji innych niż raportowane w ostatnim czasie. Można się jednak spodziewać kolejnych wiadomości w odpowiednim momencie.
  • Badbed: Czy możemy poznać obecny plan działania. Chodzi o toczące się prace nad kolejnymi projektami? Jak to obecnie wygląda?
    Zarząd Bloober Team: Mamy dwa zespoły produkcyjne first party, z których jeden pracuje nad projektem Silent Hill 1, a drugi rozpoczął prace nad kolejnym projektem. W ramach second party realizowanych jest obecnie 5 projektów.
  • Gość: Czy będą jakieś akcje promocyjne z cronos? Halloween??
    Zarząd Bloober Team: Planujemy szereg działań marketingowych związanych z Cronosem – również, co naturalne, w okresie Halloween.
  • Gość: Jak oceniacie ostatnią transakcje spółki EA??
    Zarząd Bloober Team: Trend prywatyzacji spółek giełdowych i konsolidacji rynku growego był przeze mnie przewidywany od kilku lat. To dobry sygnał. Nie znam jednak dokładnych planów saudyjskich inwestorów dotyczących presji na wyniki (co może rodzić ryzyko na przykład istotnych zwolnień). Mam nadzieję, że ta informacja i nadchodząca premiera nowej odsłony GTA spowodują bardzo pozytywne zmiany dotyczące samej branży na rynkach finansowych.
  • Gość: Czy procesy konsolidacyjne w polskim gamingu zakończone czy odwrotnie, to dopiero preludium akwizycji?
    Zarząd Bloober Team: Konsolidacje będzie trwała. Jednak z mojej wiedzy wynika, że na naszym rynku nie ma w opinii zagranicznych inwestorów branżowych wielu tzw. “podmiotów transakcyjnych”.
  • Gość: Podobno pudełka na ns2 wyprzedane? Super, ale jaka to jest skala szacunkowa? Ok 1 tys? Kilka tys? Kilkadziesiąt tys? Czy więcej??
    Zarząd Bloober Team: Wiemy, że jest bardzo duże zainteresowanie wersją pudełkową NS2, ale szczegóły będziemy znać dopiero po otrzymaniu okresowych raportów sprzedażowych. Dostajemy jednak podobne sygnały.
  • Gość: Trigon szacował sprzedaż w rok ok 1 mln sztuk cronos. Na ile zarząd czuje się bezpiecznie z taką prognozą Trigona?
    Zarząd Bloober Team: Dotychczasowe spostrzeżenia Trigona były dość trafne.
  • Gość: Recenzje cieszą ilością i poziomem ocen. Czy zarzad jest zadowolony czy bardzo zadowolony poziomem ocen?
    Zarząd Bloober Team: Jesteśmy bardzo zadowoleni z odbioru i oceny gry przez graczy. Oceny te są istotnie wyższe od średnich recenzentów co nas niezwykle cieszy.
  • Gość: Ostatnie dane sprzed kilku mcy mówiły bodajze o ok 250 deweloperow w różnych formach. Czy dzis jest więcej Czy dalej ok 250 osób?
    Zarząd Bloober Team: Bloober Team to nadal zespół ok 250 osób.
  • Wojtek: Jak układa się procentowy udział sprzedaży wersji pudełkowej do cyfrowej gry Cronos? W rozbiciu na platformy PS, Steam, Switch.
    Zarząd Bloober Team: W przypadku Cronosa dominuje sprzedaż na konsolach, PC to ok 25%. Nie mamy jeszcze precyzyjnych danych sprzedażowych z pudełek.
  • Wojtek: Czy planowane są wspólne promocje gier z Konami w przyszłości, ewentualnie zestaw Cronos + Silent Hill f ? Lub innymi wydawcami Cronos + Hell is Us ?
    Zarząd Bloober Team: Planujemy różne działania cross-promocyjne dla Cronosa. Mamy dużo propozycji współpracy w tym zakresie.
  • Gość: Czy koszty produkcji Cronosa zwrócą się przed końcem roku?
    Zarząd Bloober Team: Nie publikujemy prognoz, ale wierzymy w szybki zwrot z tej inwestycji.
  • olomichalski: Jaki poziom sprzedaży gry Cronos zamierzają Państwo raportować? Pierwszy raport wydano przy 200 tyś. Jaka kolejna wielkość sprzedaży zostanie podana w espi?
    Zarząd Bloober Team: Spółka poda odpowiednio informacje przy osiągnięciu kolejnego istotnego kamienia milowego.
  • Bru: jesteście pod dwóch największych premierach w historii, kiedy można sie spodziewać kolejnego wydarzenia tej rangi?
    Zarząd Bloober Team: Naszym celem jest osiągnięcie pozycji lidera w gatunku horroru, co przekłada się na strategię wydawania gier w coraz krótszych okresach między premierami. Ma temu pomóc między innymi dział second party. W jego ramach pracujemy również nad dużymi tytułami więc nie należy się spodziewać dłuższego przestoju między dużymi premierami :)
  • Gość: Nad iloma projektami dla Konami obecnie pracujecie?
    Zarząd Bloober Team: Zarząd podawał oficjalnie informacje o zawarciu kolejnej umowy z Konami nad jednym projektem.
  • Gość: Poproszę o plan (daty) wprowadzania sprzedaży Cronosa w wersjach pudełkowych ze względu na podział geograficzny i kto jest dystrybutorem w danym regionie.
    Zarząd Bloober Team: Zgodnie z dotychczas przekazanymi przez Spółkę informacjami:

    Na terytorium Ameryki Północnej i Ameryki Południowej na platformach PS 5 oraz NS2 dystrybutorem gry jest Skybound Game Studios, Inc. Gra w wersji pudełkowej na PS 5 jest dostępna a datę dostępności Gry na platformie Nintendo Switch 2 w wersji pudełkowej na terytorium Ameryki Północnej oraz Ameryki Południowej wyznaczono na październik 2025 r.


    Za dystrybucje pudełkowej wersji gry ona platformach PlayStation 5 oraz PC na terytorium Europy, Bliskiego Wschodu i Australii odpowiada Bandai Namco Europe Entertainment S.A.S. Gra na wskazanych terytoriach jest dostępna w sprzedaży w wersji pudełkowej.


    Za dystrybucję w wersji pudełkowej na platformach PlayStation 5 oraz Nintendo Switch 2 na terytorium Japonii i Korei Południowe odpowiada Sega Corporation. Spółka poinformuje odrębnym raportem bieżącym o wyznaczeniu daty, od której Gra będzie dostępna na wskazanych platformach w wersji pudełkowej na terytorium Japonii i Korei Południowej.
  • Gość: Część graczy skarży się na optymalizację SH2R na PS5 Pro, wątek pojawia się często na waszym twitterze - czy Konami zamierza coś z tym zrobić?
    Zarząd Bloober Team: Kwestie wydawnicze SH2R są w gestii Konami.
  • Gość: czy są poważni zaitneresowani przejęciem lub mergem ze spółka ?
    Zarząd Bloober Team: Są.
  • pl_gaming: Co dalej z obecnym zespołem deweloperów? Będa przesuwani do innych projektów czy po premierze szykują się jakieś odejścia?
    Zarząd Bloober Team: Mamy zaplanowany harmonogram prac dla naszego zespołu wewnętrznego deweloperskiego, zarówno przy wspieraniu innych naszych projektów, jak i w preprodukcji.
  • Akcjonariusz: W rozmowie z Bloombergiem mówił Pan, że spółka współpracuje z polskimi deweloperami przy produkcji pięciu gier z gatunku horroru, których premiera planowana jest na 2027 rok. Na jakich etapach są te prace i kiedy dowiemy się więcej o tych grach?
    Zarząd Bloober Team: Tak – prace są kontynuowane. 2 najmniejsze tytuły zostały już zapowiedziane. Anonsu kolejnych można spodziewać się w okolicach dużych wydarzeń branżowych.
  • ND-1302: W sprzedaży gry Cronos: The New Dawn mamy większy % sprzedaży na konsolach czy PC? Gdzie gra z tego gatunku ma większy popyt sprzedażowy?
    Zarząd Bloober Team: Zdecydowanie na konsolach.
  • X-owicz: Na jakim etapie jest Projekt N dla Netflixa?
    Zarząd Bloober Team: Jest to relatywnie krótki projekt.
  • pl_gaming: Jaki jest plan na ścieżkę promocji Cronosa? Jak duże obniżki planujecie na tegorocznych wyprzedażach Steam?
    Zarząd Bloober Team: Ze zrozumiałych względów nie możemy ujawniać planów promocyjno – sprzedażowych zanim nie wejdą one w życie. Jednak możemy nadmienić, że planujemy dużo działań wokół Cronosa.
  • SzczeryJerry: Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin dla Pana Prezesa.
    Zarząd Bloober Team: Bardzo dziękuję :)
  • Gość: Czy spółka rozważa stworzenie trzeciego wewnętrznego zespołu produkcyjnego?
    Zarząd Bloober Team: Nie planujemy, nasza strategia zakłada realizacje projektów 1st Party w ramach dwóch wewnętrznych zespołów deweloperskich.
  • ND-3576: To prawda, że doniesienia plotki o budżecie gry 100 mln zł są mocno przesadzone i budżet gry nie przekracza 100 mln zł?
    Zarząd Bloober Team: Tak. Budżet gry jest poniżej 100 milionów złotych.
  • CRC: For what it's worth, I would like to congratulate you and the team. I thought the game was amazing. I don't think people have fully appreciated when you did with mechanics or a story yet, but I believe they will be overtime. Continue cooking with love!
    Zarząd Bloober Team: Thank you! Really appreciate it. Such is our calling!

    Tłumaczenie:
    Na marginesie chciałbym pogratulować Panu i całemu zespołowi. Uważam, że gra była znakomita. Sądzę, że ludzie jeszcze w pełni nie docenili tego, co zrobiliście w zakresie mechaniki i fabuły, ale wierzę, że z czasem to się zmieni. Twórzcie dalej z pasją!

    Dziękujemy! Bardzo to doceniamy. Taka jest nasza misja!
  • CRC: Can you discuss what, if any, lessons you have learned from the launch of Chronos and what you expect its tail to look like and why?
    Zarząd Bloober Team: This is the biggest standalone launch in our history. We are still in the launch window (with the hottest period for our genre approaching soon) and we are working to adjust our actions to be as effective as possible. A detailed post-mortem analysis is therefore still ahead of us. However, it is already clear that the game is highly appreciated by players, which will translate into a long sales tail.

    Tłumaczenie:
    Czy mógłby Pan omówić, jakie wnioski – jeśli w ogóle – wyciągnęliście z premiery Chronos oraz jakiego dalszego „ogona sprzedażowego” się spodziewacie i dlaczego?

    To największa samodzielna premiera w naszej historii. Nadal jesteśmy w okresie wprowadzenia gry na rynek, a najgorętszy czas dla naszego gatunku dopiero nadchodzi, dlatego staramy się, aby nasze działania były jak najbardziej skuteczne. Szczegółowa analiza wyników będzie możliwa dopiero po zakończeniu tego etapu. Już teraz jednak widać, że gra cieszy się dużym uznaniem graczy, co powinno zapewnić jej długi okres sprzedaży.
  • CRC: Can you discuss your outlook for both revenue and profitability for the second half of this year and in 2026 and 2027, and provide as much detail as you can on what the key levers are?
    Zarząd Bloober Team: In the second half of 2025, the game Cronos was released, so revenues from its sales are expected to have a significant impact on the Company’s results both this year and next. Additionally, the Company will generate revenues from the announced games developed within the Segment II (2nd Party) framework, as well as from collaborations with partners.

    Tłumaczenie:
    Czy mógłby Pan przedstawić prognozy dotyczące zarówno przychodów, jak i rentowności w drugiej połowie bieżącego roku oraz w latach 2026 i 2027, a także podać jak najwięcej szczegółów na temat kluczowych czynników, które będą miały na to wpływ?

    W drugiej połowie 2025 r. miała miejsce premiera gry Cronos, zatem przychody ze sprzedaży tej gry będą miały istotny wpływ na wyniki Spółki zarówno w tym, jak i w przyszłym roku. Dodatkowo Spółka bedzie realizować przychody z ogłoszonych gier realizowanych w ramach segementu II (2nd Party) oraz ze współpracy z partnerami.
  • Gość: Czy firma przesuwa lub planuje zwiększyć zasoby / ilość osób odpowiedzialnych za obsługę tzw. social media / w tym discord ?
    Zarząd Bloober Team: Dostosowujemy liczbę osób i zakres obsługi social mediów w zależności od potrzeb i rodzaju, czy intensywności kampanii.
  • KD: Jak oceniają Państwo kampanie marketingową Cronosa? Czy dla kolejnych produkcji planujecie również krótką, ale intensywną kampanię, czy raczej dłuższą niż ta Cronosa?
    Zarząd Bloober Team: Kampania zarówno przez nas jak i naszych partnerów branżowych była modelowa. Każdy tytuł rządzi się innymi prawami więc przygotowujemy strategie sprzedażowe dopasowane do każdej gry w inny sposób.
  • Gość: Tutaj chyba jest błąd w odpowiedzi, powinien być steam : Zarząd Bloober Team: W przypadku Cronosa dominuje sprzedaż na konsolach, PS to ok 25%. Nie mamy jeszcze precyzyjnych danych sprzedażowych z pudełek.
    Moderator: Dziękuję za zwrócenie uwagi. Zaktualizowaliśmy odpowiedź.
  • Zarząd Bloober Team: Dziękujemy za poświęcony czas i udział w dzisiejszym czacie. Cenimy Państwa zainteresowanie spółką i mamy nadzieję, że rozmowa była dla Państwa przydatna.
  • Moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
jntabkqb
peenfnlw
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +77 738,56 zł +388,69% 97 738,56 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +59 005,04 zł 241,21% 123 923,42 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 188,45 zł 20,86% 24 309,19 zł
tfarsvhb
lhwipauc
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
330
strefa niepewna BB B
108
strefa zagrożona CCC D
204

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 63
  • ROE > 30% - znaleziono 66
  • Free float < 20% - znaleziono 98

Dane aktualne na 30.09.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

50% rabatu na dostęp do Strefy Premium StockWatch.pl dla uczestników programu Orlen w portfelu!

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat