Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma skupia się na segmencie eleganckiej odzieży dla aktywnych i nowoczesnych pań powyżej 30 roku życia. Spółka oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające trendy mody. Linię odzieży uzupełnia szeroki asortyment akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Firma prowadzi również sklep internetowy. Kryzys finansowy doprowadził spółkę do upadłości układowej we wrześniu 2010 r., ale pod koniec 2013 r. spłaciła ona ostatnie zobowiązania wynikające z układu.
Indeks WIG20 plany wejścia na 2.100 pkt. musi odłożyć na później. Póki co brakuje impulsów do wzrostów, więc inwestorzy wolą zachować ostrożność. Niewykluczone, że zrodzi się z tego korekta, ale główny trend wciąż pozostaje wzrostowy.
Zamiast czekać, zamów abonament, a uzyskasz natychmiastowy dostęp do wszystkich treści i narzędzi serwisu.