Rainbow Tours koncentruje się na organizacji i sprzedaży usług turystycznych własnych oraz pośrednictwie w sprzedaży usług turystycznych obcych, biletów autobusowych i biletów lotniczych. Oferta spółki obejmuje również m.in. obsługę kongresów, wyjazdów „incentive” oraz sprzedaż biletów promowych i pośrednictwo w wynajmie samochodów i hoteli. Spółka prowadzi sprzedaż przez sieć 40 punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Posiada też spółkę zależną na Ukrainie. Strategia rozwoju to konsolidacja branży i skupowanie mniejszych podmiotów. Firma przejęła m.in. wielkopolską sieć biur podróży ABC oraz serwis travelovo.pl
WIG20 wybronił się z przeceny, którą na starcie zafundował CD Projekt. Duża w tym zasługa wzrostów na Allegro i KGHM-ie. Stabilizacji sprzyjają też dobre nastroje na pozostałych europejskich giełdach.
Rainbow Tours odnotowało 0,66 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2020 r. wobec 44,1 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.