| | | | | | | | | | | |
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | |
| | | | | | | | | | | | |
|
| | Raport bieżący nr | 47 | / | 2025 | |
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Data sporządzenia: | 2025-09-15 | | | | | | | | | |
| Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | |
| PROTEKTOR | |
| | | | | | | | | | |
| Temat | | | | | | | | | | |
| Wybór najkorzystniejszej oferty | |
| Podstawa prawna | | | | | | | | |
| Art. 17 ust. 1 Rozporz dzenia MAR informacje poufne
| |
| | | | | | | | | | | | |
| Treść raportu: | | | | | | | | | |
| Zarząd PROTEKTOR S.A. z siedzibą w Lublinie pod adresem: ul. Vetterów 24A-24B, 20-277 Lublin, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000033534 (dalej: "Spółka" lub Wykonawca ), kapitał zakładowy 11.474.459,50 zł, NIP 7120102959, realizując obowiązek Emitenta określony w art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (rozporządzenie MAR) niniejszym informuje, że w dniu 15 września 2025 roku Spółka powzięła informację, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Dostawa półbutów ćwiczebnych Marynarki Wojennej wzór 914/MON ogłoszonym przez 1 Regionalną Bazę Logistyczną w Wałczu dokonano wyboru oferty Spółki jako najkorzystniejszej.
Wartość złożonej przez Spółkę oferty wyniosła 1.643.280,00 zł brutto w odniesieniu do:
zadania nr 1 821.640,00 zł brutto (zamówienie podstawowe oraz opcjonalne);
zadania nr 2 821.640,00 zł brutto (zamówienie podstawowe oraz opcjonalne).
Dostawa obejmuje w ramach:
zadania nr 1 2 000 par półbutów ćwiczebnych tj. 1 500 par w ramach zamówienia podstawowego i 500 par w ramach zamówienia opcjonalnego;
zadania nr 2 2 000 par półbutów ćwiczebnych tj. 1 500 par w ramach zamówienia podstawowego i 500 par w ramach zamówienia opcjonalnego.
Dostawa obuwia będącego przedmiotem zamówienia podstawowego ma nastąpić w następujących terminach:
80 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do 28 listopada 2025 roku;
60 dni od daty poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji; nie później niż do 28 listopada 2025 roku.
O zawarciu umowy oraz o jej warunkach Spółka poinformuje niezwłocznie po jej zawarciu, odrębnym raportem bieżącym.
| |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | |
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | |
| 2025-09-15 | RADOSŁAW ROGACKI | PREZES ZARZĄDU | | |
| | | | | |