pixelg
Kamil Kurkowski, prezes zarządu Hydra Games SA

Czat inwestorski z Kamilem Kurkowskim, prezesem zarządu Hydra Games SA

Dyskusja odbyła się dnia: 06.05.2021, godziny 13:30
Kamil Kurkowski, prezes zarządu Hydra Games SA: Emisja pozwoli nam na zdynamizowanie rozwoju Kamil Kurkowski, prezes zarządu Hydra Games SA
W czwartek, 6 maja, o godz. 13:30 zapraszamy na webinar oraz czat inwestorski z Kamilem Kurkowskim, prezesem zarządu Hydra Games SA. Tematem spotkania będą dotychczasowe premiery, planów rozwoju spółki oraz trwająca emisja akcji.

Hydra Games od 2019 roku skupia swoją działalność na sektorze gier z segmentu „Indie” dystrybuowanych w modelu Premium. Produkcje autorstwa Spółki stawiają na poruszanie istotnych problemów społecznych i skupiają się nie tylko na rozgrywce, ale w dużej mierze także na aspekcie fabularnym. Studio kładzie również nacisk na poszukiwanie nisz na mocno konkurencyjnym rynku i kwestię dywersyfikacji poprzez zróżnicowanie gatunkowe swoich produkcji.

Plany spółki zakładają wydawanie 2-5 gier każdego roku, w tym 2-3 z nich miałyby posiadać wyraźnie większy budżet. Wszystkie tytuły będą wydawane na PC, a także na innych platformach w późniejszym okresie.

Wybrane gry autorstwa studia Hydra Games to „Don’t Be Afraid” oraz „The Last of Mr. Chardish” - przygodówki, które ukazały się pod koniec 2020 roku. W fazie produkcji znajduje się natomiast „Bad Trip” będący symulatorem produkcji narkotyków, wzorowanym na bardzo popularnym amerykańskim serialu.

Jednocześnie spółka pracuje nad dwoma kolejnymi produkcjami o roboczych tytułach „Artificial Intelligence” oraz „The Last Breath”.

Spółka zamierza zadebiutować na rynku NewConnect w II połowie 2021 roku.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na prezentacji i czacie inwestorskim z Kamilem Kurkowskim, prezesem zarządu Hydra Games SA. Tematem spotkania będą dotychczasowe premiery, plany rozwoju spółki oraz trwająca emisja akcji.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasz Gość zacznie odpowiadać po prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Kamil Kurkowski: Bardzo dziękuję za udział w webinarze. Przez najbliższą godzinę będę odpowiadał na Państwa pytania podczas czatu. Zachęcam do ich zadawania
  • Gość: Czy poza Panem Alexandrem Dudinem planujecie wzmocnić zespół kolejnymi deweloperami?
    Kamil Kurkowski: Aleksander Dudin pełni u nas rolę głównego producenta, który trzyma pieczę nad wszystkimi projektami, natomiast planujemy zatrudnić kolejne zespoły. Jesteśmy na finiszu procesu rekrutacji zespołu do kolejnego projektu oraz rozmawiamy z innymi teamami. Odpowiadając w skrócie: Tak, planujemy zatrudnić kolejne zespoły do produkcji naszych gier.
  • Gość: jak ważne z perspektywy przychodów mają być wersje konsolowe?
    Kamil Kurkowski: Będą miały istotne znaczenie ze względu na to, że jest to rynek większy niż pecetowy. Stawiamy na to, że wpływy z tego kanału będą stanowiły znaczącą część przychodów ze sprzedaży spółki.
  • Gość: Chciałbym się dowiedzieć gdzie znajdę dodatkowe informacje na temat oferty?
    Kamil Kurkowski: Wszystkie informacje na temat warunków oferty znajdzie Pan na stronie https://crowdconnect.pl/hydragames

    Natomiast zapis może Pan złożyć bezpośrednio na naszej stronie pod adresem https://emisja.hydragames.pl/
  • Adam Kurkowski: Co ze wspieraniem produkcji po premierze, planujecie to Państwo? Będą tworzone nowe płatne lub darmowe zawartości?
    Kamil Kurkowski: Jak najbardziej. Wszystkie nasze produkcje są stale monitorowane pod kątem opinii graczy, a wszystkie uwagi są na bieżąco wprowadzane, aby systematycznie zwiększać ich jakość oraz umacniać kontakt z community. Planuje również poszerzać uniwersa naszych gier o płatne dodatki.
  • Mariusz : Czy potrafi Pan wskazać gry, które szczególnie Pana zainspirowały do założenia takiego biznesu? Co właściwie Pana inspiruje do tworzenia nowych tytułów?
    Kamil Kurkowski: Ciężko jest wskazać gry, które mnie do tego zainspirowały, natomiast gaming jest moją pasją w zasadzie od dzieciństwa. Takie gry jak DIablo, Max Payne, StarCraft, GTA oraz wszystkie inne tytuły, które porywają gracza na długie tytuły miały bardzo duży wpływ na to, że zainteresowałem się tą branżą, natomiast było ich o wiele, wiele więcej.
  • Gość: jakie są cele emisyjne? proszę je przybliżyć, ile na co?
    Kamil Kurkowski: Do celów emisyjnych możemy zaliczyć finansowanie obecnych produkcji, a więc Bad Trip, Artificial Inteligence oraz The Last Breath, ale także kolejne tytuły. Nasze dotychczasowe premiery umocniły nas w przekonaniu, że robimy świetne gry, a potrafimy robić jeszcze lepsze :)
  • GPW_FUN: czemu podejście do NC w zeszłym roku się nie udało i czemu tym razem ma być inaczej?
    Kamil Kurkowski: Ze względu na zeszłoroczne sukcesy wydanych tytułów i zachęceni kolejnymi sukcesami tworzenia gier o jeszcze większym potencjale, Spółka podjęła decyzję o przeprowadzeniu ostatniej rundy finansowania za pośrednictwem platformy CrowdConnect przed debiutem. Doszło do podpisania umowy z domem maklerskim INC na świadczenie usług oferowania instrumentów finansowych w celu pozyskania dodatkowego kapitału w wysokości 1,5 mln zł w trybie oferty publicznej. Przeprowadzenie tej emisji wymaga tymczasowego cofnięcia wniosku o wprowadzenie akcji do obrotu, przy czym po zamknięciu w/w emisji wniosek do GPW zostanie ponowiony, zaś dokument informacyjny zostanie zaktualizowany o dane finansowe związane z ostatnią rundą finansowania, co powinna uzyskać dodatkową aprobatę ze strony zarządu GPW i przyspieszyć decyzję GPW o wprowadzeniu akcji spółki do obrotu i wprowadzenie spółki na NewConnect w tym roku.

    Pozyskany kapitał z emisji pozwoli nam na dynamizację procesu produkcji naszych tytułów oraz rozpoczęcie produkcji kolejnych perspektywicznych projektów.
  • Ghidorah: Czy zamierzacie w najbliższym czasie zaktualizować prognozy budżetów dla swoich produkcji?
    Kamil Kurkowski: Nie zamierzamy zwiększać budżetów gier, nad którymi obecnie pracujemy. Uważamy, że zostały one dobrze zaplanowane i zamierzamy ich przestrzegać.
  • Ghidorah: Wydanie trzech gier w ciągu trzech kwartałów to wysoka częstotliwość patrząc po szerokim rynku - nie obawiacie się, że takie podejście może odbić się na ich końcowej jakości w dniu premiery?
    Kamil Kurkowski: Do każdego projektu jest przypisany osobny zespół deweloperski, dzięki czemu szybkie tempo tworzenia tytuły nie ma negatywnego wpływu na jakość produkcji.
  • Ghidorah: Kiedy możemy spodziewać się nowych trailerów lub/i gameplayów z waszych gier?
    Kamil Kurkowski: Trailery planujemy udostępnić jeszcze w tym kwartale. Gameplaye natomiast będą prezentowane w II połowie bieżącego roku. O konkretnych datach będziemy informować na bieżąco. Na tym etapie produkcji gier jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów, dlatego wszelkie materiały promocyjne będą bardzo wysokiej jakości.
  • blaszka: Czy planujecie skupić się na konkretnym gatunku albo typie gier w przyszłości?
    Kamil Kurkowski: Nie chcemy skupiać się na konkretnym gatunku gier. Realizacja naszych założeń zakłada regularne sondowanie rynku w poszukiwaniu nisz, które jeszcze nie zostały zapełnione.
  • blaszka: Czy rozważacie także produkcje F2P albo stawiające na rozgrywkę sieciową?
    Kamil Kurkowski: Strategią marketingową Hydra Games jest publikacja darmowego prologu rozszerzającego fabułę gry w celu wygenerowania jeszcze wyższej WishListy i zainteresowania wokół tytułu jeszcze przed premierą pełnej wersji gry. Ta natomiast jest już dostępna w wersji płatnej. Na razie nie nastawiamy się na rozgrywkę sieciową. Budżety naszych produkcji nie pozwalają nam jeszcze na stworzenie gry typu multiplayer. Nie wykluczamy jednak tego typu projektów w przyszłości.
  • blaszka: Czy inspirujecie się działaniem jakiejś innej podobnej spółki?
    Kamil Kurkowski: Wiele spółek działa w podobnym modelu co my i przynosi to bardzo pozytywne efekty. Nie wzorujemy się natomiast na jednej konkretnej spółce. Idziemy w model biznesowy, który osiąga wymierne wyniki.
  • Crowdnews.pl: Do tej pory spółka wydała dwie gry. Produkcja jednej z nich kosztowała 136.500 zł a przyniosła jedynie 4.500 USD przychodu. Druga gra kosztowała 158.600 złotych a przyniosła 52.300 USD dochodu. Wyniki są więc bardzo przeciętne. Jakie są podstawy do założenia, że kolejne tytuły będą wyglądać lepiej?
    Kamil Kurkowski: The Last Show Of Mr Chardish jest grą, która z założenia miała być longsellerem. Prawdziwego sukcesu tego tytułu spodziewamy się po premierze wersji konsolowej ze względu na bardzo przygodowy charakter rozgrywki i unikalną grafikę wykonaną w technologii VR, która się nie zestarzeje. Jest to w zasadzie jedyna gra na świecie, która w tej technologii została stworzona. Nawiązanie współpracy z zespołem Punk Notion było okazją na zakup gry w relatywnie niskim budżecie, a wartość produkcyjna tej gry jest około cztery razy większa. Była to okazja dla Hydra Games, aby w jej portfolio znalazła się atrakcyjna wizualnie produkcja z bogatą historią. W przypadku Don’t be Afraid mieliśmy niski koszt produkcji, uzyskując zwrot kosztów deweloperskich zaledwie 5 dni od premiery. Cały czas zwiększamy potencjał monetyzacyjny tego tytułu, ponieważ niebawem zostanie udostępniona wersja konsolowa, a spółka nie poniesie z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
  • Crowdnews.pl: Czy w przypadku braku powodzenia trwającej emisji akcji spółka może mieć problemy z zachowaniem płynności?
    Kamil Kurkowski: Nie zakładamy takiej sytuacji. Naszymi aktywami są już wydane gry, które przynoszą spółce regularne przychody. Ich struktura jest już usystematyzowana oraz stabilna.
  • Gość: The Last Show według prezentacji wygenerował przychody na poziomie ok. 20k zł przy wydatkach na tę grę w okolicy 140k. Czy aby przypadkiem taka niska sprzedaż nie będzie się wiązać z koniecznością zawiązania odpisów aktualizacyjnych?
    Kamil Kurkowski: Tak jak informowałem wcześniej gra jest longsellerem. Największy potencjał sprzedażowy drzemie w wersji konsolowej, która ukażę się w połowie tego roku.
  • Adam Kurkowski: Czy Pan Alexander Dudin będzie miał swój udział w produkcjach? Jaki to będzie udział? Jaki będzie jego stopień niezależności jako Głównego Producenta?
    Kamil Kurkowski: Aleksander Dudin ma kluczowy udział w procesach produkcyjnych naszych gier. Ze względu na swoje 16-letnie doświadczenie podejmuje on wszystkie kluczowe decyzje związane z developmentem naszych projektów i w pełni za nie odpowiada.
  • __GoscNiedzielny__: Dlaczego zdecydowaliście się na współpracę z Punk Notion, przecież to zespół, który położył wszystkie premiery, czyli Get Even, World War 3 i Czarnobylite… Czy kogoś może dziwić słaba sprzedaż TLSoMC?
    Kamil Kurkowski: Z posiadanych przez nas informacji wynika, że zespół Punk Notion nie brał udziału w pracach nad wyżej wymienionymi tytułami.
  • Gość: Jak geograficznie rozkładają się Państwa przychody? w którym regionie pokładacie największe nadzieje?
    Kamil Kurkowski: Najwięcej przychodów osiągamy z rynku amerykańskiego. Dzięki niedawnemu podjęciu współpracy z firmą Whisper Games planujemy istotnie zwiększyć sprzedaż naszych gier w krajach azjatyckich, takich jak Chiny, Japonia, Korea, Filipiny, Malezja, czy Indonezja.
  • zaniepokojony: Wycena spółki nie wydaje się wygórowana, ale osiągnięcia są niestety też mizerne. Co poszło nie tak z tytułami wydanymi do tej pory, jakie macie wnioski po pierwszych premierach, co zrobilibyście inaczej?
    Kamil Kurkowski: Nasze tytuły osiągnęły wysokie oceny wśród graczy oraz mediów gamingowych. Daje to bardzo duże nadzieje na znacznie wyższe przychody z tytułu sprzedaży wersji konsolowych, których rynek jest dużo większy niż PC. Uważamy, że największe sukcesy związane z tymi tytułami są jeszcze przed nami, a działania marketingowe, które planujemy będą miały jeszcze większą skalę.
  • Gość: Jaki plan B ma spółka w przypadku nieudanej emisji?
    Kamil Kurkowski: Mamy ustabilizowaną strukturę przychodów zapewniającą finansowanie na realizację kluczowych milestones’ów. Emisja pozwoli nam na zdynamizowanie rozwoju.
  • gość: Czy największy potencjał widzicie w Bad Trip w związku z największym budżetem tej produkcji?
    Kamil Kurkowski: Opieramy fabułę tej gry na motywie znanym z bardzo popularnego serialu telewizyjnego. Przewidujemy duże zainteresowanie graczy tym tytułem ze względu na poruszanie kontrowersyjnych tematów. Inne nasze tytuły mają równie duży potencjał, co powinno przełożyć się na szybki wzrost WishList po publikacji stron na platformie Steam.
  • Zainteresowany: Czy któryś z tytułów ma szanse na roczną sprzedaż od premiery w okolicy 200 000 kopii?
    Kamil Kurkowski: Szacujemy, że to właśnie Bad Trip będzie takim tytułem.
  • Kamil Kurkowski: Bardzo dziękuję za tak liczny udział w czacie. Próbowałem odpowiedzieć na jak największą liczbę z zadanych pytań. Gdyby ktoś z Państwa nie uzyskał odpowiedzi, bardzo proszę wysłać pytanie na adres: kontakt@hydragames.pl. Przypominam o tym, że do 11 maja mogą Państwo zapisywać się na nasze akcje. Szczegóły znajdą Państwo pod linkiem: https://emisja.hydragames.pl/
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty w ramach cyklu Gaming na Giełdzie.
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +169,37% +33 874,13 zł 53 874,13 zł
Ostatnio zaktualizowane dane
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy