opatraej
PARTNER SERWISU
enjbfxac

Czat inwestorski z przedstawicielami Creepy Jar - 27 maja 2022

Dyskusja odbyła się dnia: 27.05.2022, godziny 11:00
Krzysztof Kwiatek - prezes oraz Grzegorz Piekart – dyrektor finansowy Creepy Jar: Chimera jest w fazie głębokiej produkcji, realizowane kamienie milowe obejmują kluczowe mechaniki i elementy gry Logo Creepy Jar

Zapraszamy na czat inwestorski z przedstawicielami Creepy Jar: Krzysztofem Kwiatkiem - prezesem spółki oraz Grzegorzem Piekartem – dyrektorem finansowym, które odbędzie się we piątek, 27 maja o godz. 11:00. Tematem spotkania będzie omówienie wyników finansowych za pierwszy kwartał 2022 r.

Creepy Jar SA jest notowanym na GPW producentem i wydawcą gier komputerowych przeznaczonych na różne platformy sprzętowe. Studio realizuje produkcje o wysokim stopniu zaawansowania w segmencie gier niezależnych, posiadające cechy tytułów wysokobudżetowych, określane w branży jako Premium Indie. Spółka jest autorem bestsellera Green Hell, która sprzedała się w ponad 3 milionach egzemplarzy na PC oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One. Creepy Jar kontynuuje prace nad drugim projektem o nazwie Chimera, który będzie zaawansowanym symulatorem budowania bazy z elementami survivalu, z perspektywy pierwszej osoby osadzonym w scenerii science-fiction.

Czat odbywa się w ramach ósmej edycji projektu #GamingNaGiełdzie, który organizowany jest przez agencję PR Strict Minds, Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie oraz redakcje StockWatch.pl i PolskiGamedev.pl

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorski z przedstawicielami Creepy Jar: Krzysztofem Kwiatkiem - prezesem spółki oraz Grzegorzem Piekartem – dyrektorem finansowym, które odbędzie się we piątek, 27 maja o godz. 11:00. Tematem spotkania będzie omówienie wyników finansowych za pierwszy kwartał 2022 r.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg prezentacji i czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Zarząd Creepy Jar SA: Dzień dobry, zachęcamy do zadawania pytań na czacie inwestorskim. Postaramy się wyczerpująco odpowiedzieć na wszystkie najważniejsze zagadnienia.
  • Gość: Dzień dobry. Czy Chimera będzie grą bardziej "casualową", łatwiejszą? Gracze w większości preferują chyba prostszą rozrywkę, GH ma ogromną rzesze fanów jednak główny zarzut to, że jest zbyt trudny.
    Zarząd Creepy Jar SA: Tak, Chimera będzie adresowana do bardziej casualowych graczy i tzw. próg wejścia w grę będzie łatwiejszy.
  • janekc: Kiedy można spodziewac się premiery GH na konsole nowej generacji?
    Zarząd Creepy Jar SA: Prace nad wydaniem Green Hell na na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X|S planujemy rozpocząć po udostępnieniu SoA 3 w wersji na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Z uwagi na kompatybilność wsteczną posiadacze konsol obecnych generacji mogą grać w Green Hell w wersji na PS4 i Xbox One.
  • anti: Świat Chimery ma być kilka razy większy w porównaniu do Green Hell. Czy oznacza to też kilka razy więcej pracy nad tym aspektem? Jak bardzo pomaga UE5 i/lub narzędzia do automatycznego generowania terenu?
    Zarząd Creepy Jar SA: Tworzymy własne narzędzie ułatwiające tworzenie i pracowanie na dużych obszarach, co zdecydowanie przyśpieszy prace nad projektem. Ponadto UE5 i jego narzędzia ułatwiają pracę nad grą typu open world.
  • Zośka: Czy w Chimerze będzie a) mapa generowana proceduralnie a co za tym idzie każda rozgrywka będzie inna b) postać kobieca c) nawiązania do świata z GH (przykładowo można wrzucić smaczek i znowu umieścić w świecie gry korporację Omulu)
    Zarząd Creepy Jar SA: a) nie, b) tak i c) nie wykluczamy.
  • Zośka: Ostatnio przy okazji premiery Achilles: Legends Untold w inwestorskim światku przypomniano sobie że w pewnym momencie pomagaliście / służyliście radą Dark Point Games. Czy ta współpraca jest kontynuowana? Czy możemy liczyć na to że tego typu historie zaowocują kiedyś działem wydawniczym? Trochę szkoda tracić olbrzymią społeczność graczy którą posiadacie i nie próbować wydawać dopracowanych tytułów innych zespołów. Rozumiem, że teraz koncetrujecie się na Chimerze, że do tego trzeba nowych ludzi itp. ale czy temat działalności wydawniczej jest w ogóle brany pod uwagę i może przykładowo coś się w nim zadziać już po (miejmy nadzieję) sukcesie Chimery gdy kasa na koncie (miejmy nadzieję) to już będą setki milionów złotych?
    Zarząd Creepy Jar SA: Obecnie nie planujemy prowadzić działalności wydawniczej dla innych podmiotów. Wciąż rozwijamy nasz wewnętrzny dział marketingowo-wydawniczy, dlatego nie wykluczamy takiej możliwości w przyszłości.
  • Zośka: Po zobaczeniu danych sprzedażowych GHVR szybko podpisaliście umowę z Incuvo na port PSVR2 :) zakładam więc, że dane bardzo Wam się spodobały - czy myślicie już w takim razie o podpisaniu z kimś umowy na Chimera VR czy takie tematy to jednak dopiero po premierze wersji PC/konsolowej?
    Zarząd Creepy Jar SA: Podpisanie umowy dotyczącej PSVR2 nie miało związku z premierą GH VR na Oculus Quest 2. Na ten moment nadal czekamy na dane sprzedażowe od Incuvo. W zakresie wersji Chimery na VR jest jeszcze za wcześnie na decyzje.
  • Zośka: Super, że poprawiliście komunikację z inwestorami, że raporty wyglądają lepiej, że częściej są takie czaty jak dzisiaj a pytania słane na IR są odpowiadane bardzo szybko - to na pewno zaprocentuje :) doceniam i dziękuję, oby tak dalej! PS. Green Hell też wymiata, scena z workami/torbami na przedmieściach pozostaje w pamięci na długo :o
    Zarząd Creepy Jar SA: Dziękujemy.
  • Zośka: Czy jest szansa na edycję kolekcjonerską Green Hella na PC/konsole? Nie chodzi tu o jakiś wielki zarobek dla spółki tylko bardziej o usatysfakcjonowanie najzagorzałych fanów gry :) sama bym taką wersję kupiła - mam już edycję od Forever na Switcha ale Wy na pewno zrobilibyście to lepiej ;)
    Zarząd Creepy Jar SA: Biorąc pod uwagę niewielki potencjał komercyjny tego projektu nie jest to dla nas obecnie priorytetem. Nie wykluczamy, że wrócimy do tego tematu w przyszłości.
  • Zośka: Pecetowa wersja GHVR trafi do graczy już 9 września. Czy zamierzacie aktywnie się dołączyć do promocji tego tytułu? Czy przewidziane są jakieś specjalne bundle a jeśli tak to ile można się spodziewać dodatkowego rabatu dla posiadaczy najlepszego survivalu na świecie? Czy możecie też zdradzić jak będą dzielone pieniążki z takiego bundla?
    Zarząd Creepy Jar SA: Tak, staramy się wspierać GH VR w ramach dostępnych narzędzi. Działania marketingowe koordynuje Incuvo. Informacje na temat rozliczeń pomiędzy stronami umowy są poufne.
  • Mat: Prace nad Chimera obecnie trwają i wiemy o wyznaczonych kamieniach milowych. Czy te etapy są wyznaczone dla wersji EA czy też "finalnej" wersji i jaki jest poziom zaawansowania produkcji na dzień dzisiejszy?
    Zarząd Creepy Jar SA: Obecnie realizowane kamienie milowe obejmują kluczowe mechaniki i elementy gry. Chimera jest w fazie głębokiej produkcji.
  • Mat: Dlaczego firma nie przekaze zadania portowania GH na konsole nowej generacji innemu partnerowi niż Mataboo? Opóźnienie wersji konsolowej GH wyniosło +/- 10 miesięcy, wymagało zaangażowania zasobów firmy i finalnie podważyło zaufanie inwestorów czego efekt możemy obserwować na aktualnym kursie.
    Zarząd Creepy Jar SA: Nie widzimy korzyści w zmianie podmiotu portującego. Kluczowym elementem jest znajomość produktu, którą Mataboo już ma.
  • Mat: Kiedy możemy oczekiwać aktualizacji roadmap'y do GH z konkrenymi datami?
    Zarząd Creepy Jar SA: Obecnie realizujemy działania zgodnie z roadmapą na rok 2022. Konkretne daty i ewentualny moment ich ujawnienia wynika z planów produkcyjnych i strategii marketingowych.
  • Mat: Czy istnieje możliwość publikowania przez firmę informacji n/t stopnia zaawansowania prac nad Chimera w oparciu o wyznaczone kamienie milowe na stronie internetowej lub w social media?
    Zarząd Creepy Jar SA: Nie planujemy takich działań.
  • Kuba: Na jednym z czatów Zarząd zapowiedział ,że będzie dążył do stworzenia zespołu, który będzie składał się z 3 podzespołów. Jeden odpowiedzialny za wsparcie już wypuszczonej skończonej gry w postaci tworzenia dodatków, drugi tworzący kolejną produkcję i trzeci pracujący na etapie koncepcyjnym/preprodukcji nad jeszcze dalszym tytułem. Na ile te plany są aktualne i jeśli tak, to kiedy możemy spodziewać się takiego kształtu Creepy Jar?
    Zarząd Creepy Jar SA: Naszym celem są dwa zespoły produkcyjne: jeden pracujący nad wiodącym tytułem studia (obecnie jest to Chimera) oraz drugi mniejszy, dedykowany zespół, który zapewni wsparcie i rozwój Green Hell.
  • Kuba: Creepy Jar na polskiej scenie gamedevu wyrasta na lidera gatunku survival oraz spółki, która udanie wdrożyła tryb kooperacyjny w grze premium indie/AA. Z tego powodu szczere gratulacje. Czy w związku z powyższym Creepy Jar nie zamierza wykorzystać tego know how w ocenie zbliżonych projektów innych podmiotów i ewentualnego wsparcia w roli współwydawcy na etapie produkcji lub launchu gier...? Z perspektywy inwestora wydaje się ,że stworzenie takiej komórki w Creepy Jar mogłoby być bardzo atrakcyjnym uzupełnieniem podstawowej działalności produkcyjnej. Czy w ogóle jest rozważany taki scenariusz , nawet w dalszej przyszłości?
    Zarząd Creepy Jar SA: Aktualnie nie planujemy bycia wydawcą dla zewnętrznych zespołów, ale nie wykluczamy takiej możliwości w przyszłości.
  • Kuba: wiele spółek pokazuje ,że wydania pudełkowe gier, jakkolwiek stanowią coraz mniejszy odsetek w całości przychodów, potrafią sprzedawać się zaskakująco dobrze. Czy teraz po wypuszczeniu wszystkich dodatków na PC z serii SOA, Spółka rozważa podpisanie umowy z wydawcą wersji pudełkowej?
    Zarząd Creepy Jar SA: Na ten moment nie planujemy wydania Green Hell w wersji pudełkowej.
  • Gość: Gdzie Zdobyć koszulkę Creepy Jar ? :D
    Zarząd Creepy Jar SA: Najszybciej dołączając do zespołu Creepy Jar :). Mamy obecnie kilka otwartych rekrutacji.
  • trudno100: Dzień dobry, 1. Firma wypracowuje bardzo dobre wyniki, gratuluję. Pozycja gotówkowa cały czas rośnie. Czy nie kusi Państwa, aby odważniej ją zainwestować w jakieś nowe pomysły biznesowe? Powolna budowa drugiego zespołu, powolna budowa pionu wydawniczego etc.? 2. Czy w 2022 roku będą prowadzone prace koncepcyjne nad Green Hell 2? 3. Czy widzicie Państwo duże zainteresowanie akcjami firmy ze strony funduszy zagranicznych? 4. Czy zespół pracujący nad Chimerą osiągnął zakładaną wielkość, czy wciąż będzie rozbudowywany?
    Zarząd Creepy Jar SA: Na ten moment koncentrujemy się na realizacji naszych planów produkcyjnych. 2. Zdecydowanie za wcześnie na tę dyskusję. Obecnie skupiamy się na Chimerze i wspieraniu GH. 3. Jest zainteresowanie spółką ze strony inwestorów zagranicznych, dlatego w zeszłym roku rozpoczęliśmy komunikację również w języku angielskim. Na ten moment nikt z dużych inwestorów zagranicznych nie ujawnił się w akcjonariacie. 4. Mamy jeszcze kilka otwartych rekrutacji.
  • Christof_martin: witam, czy premiera Chimery odbędzie się na wszystkie platformy: PC/Xbox?ps4?Konsole nowej Gen ?
    Zarząd Creepy Jar SA: Zakładamy, że Chimera nie będzie dostępna na konsolach PS4 i Xbox One. Nie podjęliśmy jeszcze decyzji w sprawie równoległej premiery Chimery na PC i konsolach PS5 i Xbox Series S|X, ale docelowo gra będzie na nich dostępna.
  • Christof_martin: Witam, czy ruszyły już może prace koncepcyjne nad projektem trzecim Green Hell 2 ?
    Zarząd Creepy Jar SA: Prace koncepcyjne nad GH2 jeszcze nie ruszyły – na razie koncentrujemy się na Chimerze i Green Hell.
  • Ajdin Dedic: Nie mam pytania. Chciałem tylko pochwalić programistę Creepy Jar. Gram w DLC Spirits of Amazonia na konsoli i jak dotąd świetnie się z nim bawię, jeśli gra Chimera zbliży się do green hella, będzie hitem
    Zarząd Creepy Jar SA: Dziękujemy.
  • myton: witam. czy poza GH i Chimerą są inne projekty w przygotowaniu?
    Zarząd Creepy Jar SA: Aktualnie nie.
  • Zainteresowany: Witam, prośba o komentarz do wzrostu kosztów. To bardziej efekt podwyżek płac czy też ogólnego zatrudnienia?
    Zarząd Creepy Jar SA: Na ten moment nie obserwujemy znaczącego wzrostu całkowitych kosztów działalności. W kolejnych okresach spodziewamy się wzrostu kosztów produkcji wynikających z ww. czynników.
  • game_geek: Prośba o komentarz do premiery SoA2 na konsole? Jak przekłada się na zainteresowanie grą?
    Zarząd Creepy Jar SA: Jest jeszcze za wcześnie na ocenę premiery SoA 1&2 na konsolach. Na pierwsze podsumowania w tym zakresie przyjdzie czas po zakończeniu drugiego kwartału br.
  • Ryhu: Jak idzie postęp prac związanych z Chimerą? Czy spółka zamierza na bieżąco informować o kolejnych postępach w związku z pracą nad grą?
    Zarząd Creepy Jar SA: Obecnie realizowane kamienie milowe obejmują kluczowe mechaniki i elementy gry. Chimera jest w fazie głębokiej produkcji. Regularnie informujemy o pracy nad tym projektem.
  • Taki Rafał: Każda firma musi się rozwijać, zwłaszcza jak jest na początku swojej działalności. Z tego co Panowie mówią 'sufitem' będzie produkcja jednej gry jednocześnie i aktualizowanie poprzedniej. Z drugiej strony mówią Panowie o tworzeniu gier Indie. Czy w takim razie Panów pomysłem jest robić gry Indie z budżetem 10-20mln co kilka lat nie rozwijając się zupełnie? Czy jednak postawią Panowie na więcej gier 'na raz' bądź wejście w segment AAA?
    Zarząd Creepy Jar SA: Rozwijamy się organicznie, nasze projekty są coraz bardziej ambitne, a zespół się powiększa. W chwili obecnej nie planujemy wychodzić z segmentu Premium Indie ani realizować większej liczby projektów jednocześnie. Nasz model biznesowy zakłada w dłuższej perspektywie zbudowanie portfela longsellerów, które równolegle będą generowały znaczące przychody i zyski.
  • gracz: Kiedy planujecie zacząć prace nad Green Hell 2?
    Zarząd Creepy Jar SA: Realne prace produkcyjne zaczniemy nie wcześniej niż po wydaniu Chimery.
  • Akcjonariusz: Wyniki swoje, a kurs swoje. Na ile Panów zdaniem ten zły sentyment do branży ciąży spółce i jej wycenie?
    Zarząd Creepy Jar SA: Sytuacja fundamentalna spółki jest bardzo dobra, jednak jest kilka znaczących negatywnych czynników zewnętrznych mających wpływ na wycenę giełdową, w tym sentyment do branży.
  • Gość: W jakiej formie trzymacie nadwyżki gotówkowe?
    Zarząd Creepy Jar SA: Na dzień 31 marca 2022 r. były to w większości lokaty bankowe. Szczegółowa informacja w tym zakresie znajduje się w raporcie kwartalnym za Q1 2022.
  • GOŚĆ: Jak jest szansa, że nowa gra - Chimera - już na starcie będzie miała tryb co-op?
    Zarząd Creepy Jar SA: Na pewno Chimera będzie od razu zawierała wersję COOP dla maksymalnie 4 graczy.
  • Akcjonariusz: Czy jest szansa, żeby CJ publikował wyniki wcześniej, tzn. nie pod sam koniec okienka raportowego?
    Zarząd Creepy Jar SA: Staramy się przekazywać raporty okresowe najwcześniej jak jest to możliwe biorąc pod uwagę terminy otrzymywania raportów sprzedażowych od dystrybutorów.
  • Sven: Jak duży jest w tej chwili zespół ? Czy planujecie w tym roku go dalej powiększać ?
    Zarząd Creepy Jar SA: Obecnie jest to ponad 40 osób i wciąż mamy kilka otwartych rekrutacji.
  • Gość: jaki czynnik zdecydował o tym że premiera SOA1/2 na konsole wyszło jako shadow drop? raczej nikt się tego nie spodziewał. pamiętam jak przy wynikach rocznych był wspominany termin majowy, ale potem już tylko cisza więc i zaskoczenie było
    Zarząd Creepy Jar SA: Zawsze bierzemy pod uwagę optymalne okienko wydawnicze dla naszych produkcji, ale co do zasady staramy się wypuszczać kolejne dodatki w możliwie najkrótszym terminie. Teraz dodatkowo nakłada się okres promocji -30 proc. na GH na PS, co powinno pozytywnie wpłynąć na sprzedaż na tej platformie.
  • Gość: Dzień dobry, Czy macie w glowach docelowy rozmiar studia? Np. 50 devow i tej liczby nie bedziecie chcieli przekraczac ?
    Zarząd Creepy Jar SA: Nie mamy w głowach konkretnej liczby, rozmiar zespołu będzie dostosowany do potrzeb produkcyjnych studia.
  • Zarząd Creepy Jar SA: Dziękujemy za udział w spotkaniu. Na pozostałe pytanie, na które nie udało nam się odpowiedzieć przez ostatnią godzinę, postaramy się odpowiedzieć w najbliższym czasie. Odpowiedzi będą udostępnione zarówno na Stockwatch.pl jak i na stronie www Creepy Jar.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty w ramach ósmej edycji projektu #GamingNaGiełdzie
  • Lullluś: Jaka część zysku z VR-owej wersji GreenHell przypada na CJ, a jaka na Incuvo?
    Zarząd Creepy Jar SA: Szczegóły umowy są objęte klauzulą poufności.
  • gość: Chimera wyjdzie najpierw w wersji EA? Jak duża to będzie gra?
    Zarząd Creepy Jar SA: Ostateczną decyzję w sprawie wyboru optymalnej formy premiery Chimery (Early Access lub Full Release) podejmiemy nie wcześniej niż na koniec 2022 r., po wewnętrznej analizie możliwości i ocenie stopnia zaawansowania produkcji. Chimera będzie dużo większą grą niż Green Hell. Docelowo, z uwagi na gatunek, będzie oferować graczom nieograniczoną liczbę godzin rozgrywki.
  • c15d: Czy Spółka planuje dalej powiększać zespół? Czy obecnie są duże problemy jeśli chodzi o znalezienie doświadczonych pracowników?
    Zarząd Creepy Jar SA: Tak, planujemy rekrutację jeszcze kilku osób. Są obszary gdzie łatwiej pozyskać specjalistów i są też takie, gdzie jest o nich zdecydowanie trudniej.
  • księgowy: Prośba o komentarz do najnowszych wyników finansowych. Jak Panowie je oceniają? Czy z racji nowych dodatków na konsole można oczekiwać, że II kwartał będzie lepszy niż pierwszy, a może nawet rekordowy?
    Zarząd Creepy Jar SA: Nie dajemy prognoz wyników. Spodziewamy się, że w Q2 2022 i kolejnych kwartałach będzie widoczny pozytywny wpływ SoA3 na PC, SoA 1&2 na konsolach oraz premiery GH VR na Oculus Quest 2. Wydaje się, że trudno będzie powtórzyć rekordy z lat, kiedy miały miejsce premiery COOP czy wersji konsolowych. Na razie jednak jesteśmy zadowoleni z osiąganych wyników.
  • leon79: Jakie plany kadrowe na ten rok. Ile osób potrzebujecie/planujecie jeszcze zatrudnić?
    Zarząd Creepy Jar SA: Aktualnie mamy otwartych jeszcze kilka rekrutacji. Zakładamy powiększać zespół w tempie podobnym do historycznego, czyli zatrudnienie kilku, maksymalnie kilkunastu osób rocznie.
  • c15d: Czy zakończyliście już prace koncepcyjne nad Chimerą, czy dalej wdrażacie nowe pomysły? Czy jesteście zadowoleni z kształtu jaki w tej chwili ma gra (Chimera)?
    Zarząd Creepy Jar SA: Jesteśmy zadowoleni z kształtu, jaki ma obecnie Chimera. Aktualnie pracujemy nad kluczowymi mechanikami i elementami gry, wdrażamy nowe pomysły i rozwiązania.
  • JohnCieplik: Z czego wynikała decyzja o nie poszerzeniu achievementsow przy wydawaniu dodatków?
    Zarząd Creepy Jar SA: Będą dodane w najbliższym czasie.
  • Sven: Na ostatniej konferencji mówiliście Państwo, że najwcześniejsza możliwa data premiery EA Chimery to koniec 2023. Czy jest to aktualne? Jeżeli się to nie uda to rozumiem że wtedy premiera w pierwsze połowie 2024 ?
    Zarząd Creepy Jar SA: Chcielibyśmy, żeby był to przyszły rok, jednak wydamy Chimerę w momencie, kiedy uznamy, że gra jest już gotowa do wydania, ma oczekiwaną przez nas jakość i jest konkurencyjna względem tego, co będzie się wtedy działo na rynku. Pod koniec roku będziemy mogli ocenić jej grywalność i oszacować, ile czasu będziemy potrzebować, żeby dotrzeć do ewentualnej wersji EA.
  • leon79: Na czym polega trudność w wydawaniu dodatków z serii Spirits od Amazonia na PS4 i Xbox? To aż tak stare konsole, ze wszystko trzeba przerabiać?
    Zarząd Creepy Jar SA: Największym problemem była optymalizacja na PS4 i Xbox One, które mają już ponad 8 lat. Dodatki SoA 1 &2 miały tyle nowej zawartości i mechanik, że przekroczyło to możliwości tych starych konsol. Jednocześnie chcieliśmy też usprawnić wydajność GH, co wymagało przebudowania niektórych systemów.
  • Inwestor: Ile osób pracuje nad Chimerą. Czy zespół jest już kompletny czy wciąż trwa poszukiwanie devów?
    Zarząd Creepy Jar SA: Nad Chimerą pracuje większa część zespołu produkcyjnego. Planujemy jeszcze rekrutację kilku osób.
  • kojo: Witam Panów, prosiłbym o potwierdzenie, że nadal podtrzymujecie założenie przedstawienia pierwszych teaserów Chimery oraz przedstawienia planowanego terminu EA na koniec tego roku?
    Zarząd Creepy Jar SA: Tak, w drugiej połowie roku planujemy pokazać teaser Chimery. Dopiero pod koniec roku będziemy mogli wewnętrznie ocenić jej grywalność i zaplanować dalsze działania.
  • kojo: czy z bagażem doświadczeń po GH oraz Chimerze można oszacować czy i jeżeli tak to w jakim stopniu skróci się proces produkcyjny kolejnego tytułu - zakładam GH2?
    Zarząd Creepy Jar SA: Jeszcze za wcześnie na takie oceny. Doświadczenie zespołu jest nieocenione przy realizacji kolejnych produkcji, jednak każdy projekt traktujemy indywidualnie. Czas produkcji gry w dużej mierze zależy również od jej zawartości.
  • ShareHolder2021: Czy kwestia płynności akcji spółki jest tematem rozmów zarządu? Co o niej sądzicie?
    Zarząd Creepy Jar SA: Kwestia płynności akcji nie jest tematem rozmów zarządu.
  • c15d: Dlaczego wraz dodatkiem SoA 1 i 2 brak promocji na Xbox?
    Zarząd Creepy Jar SA: Promocje na platformach PS i Xbox są każdorazowo uzgadniane w ich operatorami. Z uwagi na różne zasady promocji są też różne terminy, nie zawsze możliwe jest ustalenie jednoczesnej promocji na kilku platformach. Na pewno będzie jeszcze promocja również na Xbox.
  • Inwestor: Jaki macie Państwo plan na zagospodarowanie rosnących zasobów gotówkowych? Doprecyzuję, że chodzi mi o plany biznesowe. Czy ewentualnie planujecie opracowanie jakiejś strategii działań w tym temacie. Dziękuje
    Zarząd Creepy Jar SA: Zgromadzone środki finansowe stanowią zabezpieczenie naszych planów produkcyjnych. W przypadku wystąpienia nadwyżek finansowych zakładamy dzielenie się nimi z akcjonariuszami. Co do zasady na obecnym etapie nie planujemy akwizycji, stawiamy na rozwój organiczny.
exrssmac
vgfpccct
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 681,29 zł +378,41% 95 681,29 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +58 959,85 zł 239,94% 123 878,23 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 765,68 zł 23,73% 24 886,42 zł
kxapemca
jdvqwsnm
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
329
strefa niepewna BB B
109
strefa zagrożona CCC D
200

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 63
  • ROE > 30% - znaleziono 65
  • Free float < 20% - znaleziono 98

Dane aktualne na 06.10.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

50% rabatu na dostęp do Strefy Premium StockWatch.pl dla uczestników programu Orlen w portfelu!

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat