PARTNER SERWISU
irttbomi

Czat inwestorski: Robert Baranowski, prezes zarządu i Kornelia Błażyńska, wiceprezes zarządu Purple Ray Studio SA - start 17 marca o godz. 10:00

Dyskusja odbyła się dnia: 17.03.2025, godziny 10:00
Robert Baranowski, prezes zarządu i Kornelia Błażyńska, wiceprezes zarządu Purple Ray Studio: Nasza pierwsza produkcja pokazała spory potencjał, który tkwi w zespole Robert Baranowski, prezes zarządu i Kornelia Błażyńska, wiceprezes zarządu Purple Ray Studio SA
W poniedziałek, 17 marca, o godz. 10:00 zapraszamy na prezentację i czat inwestorski z Robertem Baranowskim, prezesem zarządu i Kornelią Błażyńską, wiceprezes zarządu Purple Ray Studio SA. Podczas spotkania przedstawiciele krakowskiego studia gamedev, stojącego za sukcesem gry Boti: Byteland Overclocked opowiedzą m.in. o trwającej ofercie publicznej akcji. Pytania można zadawać już teraz poprzez poniższy formularz.

Purple Ray Studio SA to niezależne krakowskie studio produkujące gry, założone w 2022 r. Spółka skupia się na tworzeniu tytułów, które dostarczają graczom rozrywki i oferują oszałamiającą wizualnie oprawę graficzną. Firma jest znana z tytułu Boti: Byteland Overclocked. Jej głównym akcjonariuszem jest Gravier Investment ASI.

W ramach trwającej właśnie oferty publicznej firma zamierza pozyskać do 4,1 mln zł na rozwój nowego projektu - mrocznej gry akcji o roboczym tytule Nightmare. W ramach oferty spółka oferuje od 100 000 do 372 730 nowych akcji serii D w cenie 11 zł za sztukę. Zapisy na akcje studia przyjmowane są za pośrednictwem Domu Maklerskiego INC SA do 15 kwietnia br.

Pozyskane środki finansowe zostaną przeznaczone na dalsze prace nad tytułem Nightmare - ambitną produkcją, która zabierze użytkowników do tajemniczego, dynamicznego świata opanowanego przez epidemię koszmarów, przedostających się do realnego życia. Gra wpisuje się w rosnący trend gier roguelike, które cieszą się popularnością wśród graczy szukających wyzwań i emocjonujących doświadczeń.

Niniejszy materiał ma charakter wyłącznie reklamowy i informacyjny oraz nie stanowi podstawy do podjęcia decyzji o nabyciu akcji Purple Ray Studio SA („spółka”). Dokument Ofertowy sporządzony w związku z ofertą publiczną akcji spółki jest jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o spółce oraz ofercie publicznej. Zapoznaj się z treścią Dokumentu Ofertowego i opisanymi tam czynnikami ryzyka. Dokument Ofertowy jest dostępny na stronie internetowej spółki >> tutaj >>> oraz DM INC SA >> tutaj >>>.


Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na prezentacji i czacie inwestorskim z Robertem Baranowskim, prezesem zarządu i Kornelią Błażyńską, wiceprezes zarządu Purple Ray Studio SA. Podczas spotkania przedstawiciele krakowskiego studia gamedev, stojącego za sukcesem gry Boti: Byteland Overclocked opowiedzą m.in. o trwającej ofercie publicznej akcji.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gościa czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Zarząd Purple Ray Studio: Dzień dobry, dziękujemy za obejrzenie prezentacji Purple Ray Studio, witamy wszystkich na czacie inwestorskim. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania.
  • Gość: Jak szacujecie wishlistę przyszłego tytułu?
    Zarząd Purple Ray Studio: Ostrożnie podchodzimy do kwestii wishlisty. Jak pokazują statystyki wielu wydanych gier na przestrzeni ostatnich 2- 3 lat, nie jest to kluczowy parametr i często bywa mylący. Niemniej wraz ze wsparciem wydawniczym dużego partnera wierzymy, że będzie kilkukrotnie wyższa niż naszego pierwszego tytułu.
  • gosc: Dlaczego współpracujecie z Gravier?
    Zarząd Purple Ray Studio: Gravier oprócz wsparcia finansowego oferuje nam cenne know-how. Fundusz posiada w swoim portfelu spółki z branży gamedev, a także podmioty publiczne. Taki zakres doświadczeń i zasobów jest dla nas niezwykle ważny, zwłaszcza w kontekście naszych planów związanych z upublicznieniem akcji spółki. Cieszymy się, że mamy przy sobie stabilnego i zaangażowanego partnera, który wspiera nas na każdym etapie rozwoju.
  • gosc: W jakiej perspektywie czasu planujecie debiut na NewConnect?
    Zarząd Purple Ray Studio: Złożenie wniosku o upublicznienie akcji spółki na rynku NewConnect chcemy przeprowadzić w Q2 2025 r.
  • inwestor222: Czy główni akcjonariusze mają lock-up na akcje? Na jaki?
    Zarząd Purple Ray Studio: Część akcji obejmowanych po cenie niższej niż 11 zł na akcje oraz część akcji serii B, ma zostać objęte umową lockup przed ich upublicznieniem w obrocie NewConnect. Na ten moment lock-upów nie ma. Dodatkowo cała seria A uwzględniająca założycieli oraz Gravier Investment ASI nie będzie dopuszczona do obrotu.
  • inwestor222: Ile osób zatrudniacie?
    Zarząd Purple Ray Studio: Nasz zespół to 17 twórców z pasją do tworzenia gier z bogatym doświadczeniem ze studiów takich jak: Tate Multimedia sp. z o.o., 11bit Studios S.A., Carbon Studios S.A., Flying Wild Hogs sp. z o.o., CD Projekt RED S.A., CI Games S.A.
  • zainteresowany: Jakie są Wasze dalsze plany?
    Zarząd Purple Ray Studio: Strategicznym celem spółki jest wydanie na przełomie 2026 i 2027 roku drugiego autorskiego tytułu o roboczej nazwie „Nightmare” z gatunku Action Adventure oraz następnie jego dalszy rozwój po premierze, w tym udostępnianie dodatkowych treści do pobrania (DLC). W ramach przygotowań do premiery, planujemy w I poł. 2026 roku opublikować wersję demo gry, która umożliwi użytkownikom wskazanie obszarów wymagających usprawnienia przed oficjalną premierą.
  • zainteresowany: Dlaczego warto w Was inwestować mimo trudnej sytuacji na rynku?
    Zarząd Purple Ray Studio: Nasza pierwsza produkcja pokazała spory potencjał, który tkwi w naszym zespole. Co istotne, nie mamy dużych roszad kadrowych, co pozwoliło na utrzymanie stabilności i dalsze wzmocnienie naszego systemu pracy. Obecny projekt stanowi naturalną ścieżkę przejścia na znacznie wyższy poziom, co widać po rosnącym zainteresowaniu ze strony partnerów wydawniczych. Efektem tego będą rozmowy face-to-face na GDC w San Francisco. Dodatkowo, dzięki wsparciu podmiotu z rynku kapitałowego, jesteśmy w znacznie stabilniejszej pozycji finansowej, co jest niezwykle istotne z perspektywy naszych akcjonariuszy. To wsparcie pozwala nam z większym spokojem patrzeć w przyszłość i kontynuować rozwój naszych projektów.
  • olaf: Jakie są Wasze dalsze plany w zakresie dywersyfikacji portfela produktowego?
    Zarząd Purple Ray Studio: Na dziś koncentrujemy się na rozwoju naszego projektu Nightmare. Równolegle pracujemy nad dodatkową zawartością do naszego już wydanego tytułu Boti: Byteland Overclocked. Po wydaniu produkcji Nightmare w 2026/2027, będziemy pracować nad prototypem kolejnej produkcji.
  • gosc: Kto pokryje koszty kampanii marketingowej?
    Zarząd Purple Ray Studio: Opracowaliśmy prognozy sprzedaży w kilku wariantach, uwzględniając ostateczną zawartość gry oraz współpracę z wybranym wydawcą. Dodatkowo liczymy na wsparcie sprawdzonych trendów, które odegrały istotną rolę w promocji naszego pierwszego tytułu. Kluczowym elementem strategii będzie budowanie społeczności wokół gry poprzez aktywną obecność na platformach społecznościowych. Planujemy regularne angażowanie graczy, dostarczanie im ekskluzywnych materiałów oraz prowadzenie kampanii teaserowych. Ponadto zamierzamy szeroko promować tytuł poprzez współpracę z dziennikarzami branżowymi oraz udział w wydarzeniach gamingowych, co pozwoli nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zwiększyć zainteresowanie grą.
  • olaf: Czy rozważacie ekspansję na inne platformy, biorąc pod uwagę rosnące znaczenie VR, AR?
    Zarząd Purple Ray Studio: Póki co koncentrujemy się na platformach PC i konsolowych, na tych platformach mamy największe doświadczenie. Chcemy skupiać się na tym, co potrafimy najlepiej.
  • gość: Czy spółka ma jakieś pożyczki?
    Zarząd Purple Ray Studio: Na dzień sporządzenia Dokumentu Ofertowego pozostały do spłaty pożyczki w łącznej kwocie 700 tys. zł, które zostały udzielone przez Gravier Investment ASI S.A. (znaczącego akcjonariusza). Niekoniecznie muszą one być spłacone gotówkowo, bo istnieje możliwość ich konwersji na akcje po cenie 11,00 zł za akcję.
  • gość: Jak wyglądają Wasze wyniki finansowe?
    Zarząd Purple Ray Studio: Mamy stabilną sytuację finansową, a źródła finansowania działalności są odpowiednio zabezpieczone. Pierwszego raportu sprzedażowego z konsol BOTI spodziewamy się w drugim kwartale 2025 roku. Zachęcamy do zapoznania się z Dokumentem Ofertowym naszego studia, który zawiera szczegółowe informacje na temat wyników finansowych. Dokument dostępny jest na naszej stronie internetowej: https://purpleray.studio/oferta_publiczna.html
  • gość: Ile macie środków na koncie?
    Zarząd Purple Ray Studio: Na dzień 28.02.2025 r. spółka dysponowała środkami pieniężnymi w wartości 730 tys. zł. Niemniej uregulowaliśmy część zobowiązań krótkoterminowych, więc obecnie jest to ok. 300-400 tys. Wszystkie te informacje są dostępne w dokumencie ofertowym.
  • dawid: Jakie są miesięczne koszty utrzymania Waszego studia?
    Zarząd Purple Ray Studio: 175-200 tys. zł
  • dawid: Jak jest wycena Waszej spółki?
    Zarząd Purple Ray Studio: Wycena spółki przed ofertą publiczną to 40,5 mln PLN.
  • dawid: Przy jakiej cenie inwestorzy obejmowali akcje PRS przy ostatniej rundzie finansowej? Ile tych rund było?
    Zarząd Purple Ray Studio: Przy ostatniej rundzie finansowej inwestorzy obejmowali akcje serii PRS po cenie zgodnej z ceną akcji serii D. Warto zaznaczyć, że nie było żadnego nawisu sprzedażowego, ponieważ cena akcji serii C była równa cenie akcji serii D. Dodatkowo, część akcji serii B będzie zalockupowana, co oznacza, że nie będą one dostępne do sprzedaży przez określony czas. W sumie spółka przeprowadziła trzy rundy finansowe.
  • dawid: Czy planujecie kolejne rundy finansowania, aby zwiększyć kapitał na rozwój nowych projektów?
    Zarząd Purple Ray Studio: Nie wykluczamy pozyskania kolejnych środków, póki co jednak nie podjęliśmy decyzji na ten temat.
  • inw: Czy macie plan B na wypadek zebrania mniejszej niż zakładana kwoty, jeśli chodzi o wydanie Nightmare?
    Zarząd Purple Ray Studio: Zakładany budżet produkcji oraz plan realizacji Nightmare zapewniają nam elastyczność w podejściu do produkcji tytułu. W przypadku pozyskania mniejszej kwoty niż zakładano, skorzystamy ze wsparcia dotychczasowych inwestorów lub postaramy się pozyskać dodatkowe finansowanie od wydawcy w celu ukończenia pełnej wersji gry. Jeśli nie uda nam się pozyskać finansowania, elastyczna struktura produkcji umożliwi nam skuteczne zarządzanie kosztami i szybkie reagowanie na sytuację finansową spółki. Przygotowaliśmy również budżet na wersję gry o mniejszym zakresie, co pozwoli na jej realizację w tańszej wersji. W takim scenariuszu spółka ma pomysł na stopniowe zwiększanie zawartości gry, co pozwoli utrzymać zainteresowanie produktem przez graczy i aktywnie budować społeczność wokół tytułu.
  • adam_zd: Czy widzicie jakiekolwiek ryzyka związane z opóźnieniami produkcyjnymi lub zmianami w technologii, które mogłyby wpłynąć na Nightmare?
    Zarząd Purple Ray Studio: Oczywiście spółka jest świadoma ryzyk wynikających ze specyfiki branży. Mamy jednak nadzieję, że opóźnień nie będzie. W kwestii potencjalnych ryzyk - odsyłamy do naszego dokumentu ofertowego, gdzie znajdują się szczegółowe informacje na temat wszystkich znanych nam czynników ryzyka. Zachęcamy też do własnych analizy obszarów ryzyka.
  • adam_zd: Jakie są wasze przewidywania w zakresie przyszłych przychodów, rentowności i czym je argumentujecie?
    Zarząd Purple Ray Studio: Nie publikujemy oficjalnych prognoz finansowych, jednak spodziewamy się, że przychody ze sprzedaży gier pokryją budżety produkcyjne, co pozwoli na dalszy rozwój spółki. Naszym celem jest także pozyskanie dodatkowego finansowania na realizację kolejnych projektów, co zapewni stabilność i możliwość skalowania działalności w przyszłości.
  • adam_zd: Jak wyglądają finanse spółki? Co generuje największe przychody? Jakie wyniki finansowe osiągnęliście w ostatnich kwartałach?
    Zarząd Purple Ray Studio: Na koniec 2024 r. suma bilansowa wyniosła 6,35 mln zł. Obecnie największe przychody generuje sprzedaż gry BOTI. Na samym PC skumulowany przychód ze sprzedaży tytułu przekroczył 730 tys. zł. Dodatkowo realizujemy zlecenia w modelu Work for Hire i planujemy dalszy rozwój tego segmentu działalności, co pozwoli nam na dywersyfikację źródeł przychodów oraz zwiększenie stabilności finansowej spółki.
  • igor77: Jakie konkretne działania pomagają w budowaniu sprzedaży BOTI w Chinach?
    Zarząd Purple Ray Studio: W Chinach kluczową rolę w sukcesie sprzedażowym BOTI odegrała ścisła współpraca z lokalnymi partnerami. Partnerem wydawczym naszego polskiego wydawcy w tym regionie jest firma CouchPlay Interactive, dzięki której projekt zyskał silne wsparcie promocyjne na tamtejszym rynku. Dodatkowo, BOTI został wydany w formie gier „Arcade”, co pozwoliło lepiej dopasować go do preferencji chińskich graczy i zwiększyć jego atrakcyjność w lokalnym ekosystemie gamingowym.
  • igor77: Jak dokładnie wygląda sprzedaż BOTI w Chinach? Wspomnieliście, że projekt ma się tam dobrze.
    Zarząd Purple Ray Studio: Rynek chiński stanowi kluczowy segment sprzedaży BOTI, odpowiadając za około 45 proc. całkowitej sprzedaży tytułu. Wyniki te potwierdzają duże zainteresowanie grą wśród chińskich graczy oraz skuteczność przyjętej strategii dystrybucyjnej na tym rynku.
  • gość: Na ile jest realne osiągnięcie sprzedaży, którą zakładacie?
    Zarząd Purple Ray Studio: Nasze prognozy sprzedażowe dla Nightmare opierają się na szczegółowej analizie rynku gier akcji oraz rozmowach z wydawcami, co pozwala nam ocenić je jako realne. Choć konkurencja w tym segmencie jest wysoka, nasze doświadczenie zdobyte przy produkcji poprzedniego tytułu, a także dobrze przemyślana strategia marketingowa i dystrybucyjna, znacząco zwiększają nasze szanse na osiągnięcie zakładanych celów sprzedażowych.
  • gość: Czy obecnie inwestorzy chcieli zainwestować w spółkę? Dlaczego szukacie finansowania na rynku, skoro macie już zaangażowany fundusz inwestycyjny w akcjonariacie?
    Zarząd Purple Ray Studio: Obecni inwestorzy, w tym nasz kluczowy partner Gravier Investment ASI, już wykazali swoje zainteresowanie dalszym wsparciem spółki. Poszukujemy dodatkowego finansowania na rynku, aby sprostać wysokim wymaganiom projektu Nightmare. Nasza decyzja o pozyskiwaniu kapitału wynika ze strategicznej potrzeby zwiększenia zasobów, co pozwoli nam na przyspieszenie prac produkcyjnych, intensywną promocję przy wsparciu wydawcy oraz elastyczne reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe.
  • Gość: Do jakich tytułów porównalibyście swoją produkcję i jakie wyniki sprzedażowe osiągnęły te gry?
    Zarząd Purple Ray Studio: Nightmare będzie unikalnym połączeniem gry akcji z elementami rouge-like, co sprawia, że trudno znaleźć jednoznaczne porównanie. Przykładem tytułu, który ma podobny charakter i mechanikę oraz osiągnął sukces komercyjny, jest Control - gra oferująca silną narrację, elementy science-fiction, dynamiczną walkę oraz rozwiązania z zakresu eksploracji i łamigłówek. Produkcja osiągnęła ponad 2 mln. sprzedanych kopii w pierwszym roku od premiery, co uznajemy za świetny wynik, biorąc pod uwagę charakter gry.
  • Gość: Dzień dobry, czy spółka planuje dzielić się zyskiem z akcjonariuszami, wypłacać dywidendy?
    Zarząd Purple Ray Studio: Na obecnym etapie spółka planuje rozwijać własne portfolio gier i z tego powodu nie przewiduje wypłat dywidendy. Natomiast w następnych latach jest otwarta na dzielenie się zyskiem z akcjonariuszami w formie dywidendy.
  • Gość: Czy planujecie regularnie spotykać się z inwestorami? Kładziecie na to mocny nacisk w swojej strategii IR?
    Zarząd Purple Ray Studio: Już teraz mamy spotkania z inwestorami, na których pokazujemy postępy prac nad projektem Nightmare. Zaowocowało to późniejszą emisją serii C, gdzie część środków pochodziła już od obecnych inwestorów.
  • agnes: W jaki sposób dotychczas spółka finansowała swoje produkcje?
    Zarząd Purple Ray Studio: Dotychczasowe produkcje spółki były finansowane ze środków własnych oraz kapitału głównego akcjonariusza, Gravier Investment ASI S.A. Gravier pozostaje zaangażowany zarówno merytorycznie, jak i – w razie potrzeby – finansowo w dalszy rozwój spółki. Obecnie prowadzona emisja ma na celu zabezpieczenie finansowania flagowego projektu, co pozwoli na jego realizację zgodnie z założonym harmonogramem i zakładaną jakością.
  • Gość: Czy planujecie ekspansję na nowe rynki np. Amerykę Północną?
    Zarząd Purple Ray Studio: Każdy z rynków jest przez nas bacznie obserwowany i nie rezygnujemy z żadnego z nich. Z tego też powodu na GDC w San Francisco będzie obecny nasz wysłannik.
  • agnes: Ile produkcji w kategoriach powiązanych do Nightmare jest wydawanych na Steamie co roku?
    Zarząd Purple Ray Studio: Nie dysponujemy dokładnymi danymi na temat liczby gier w kategoriach powiązanych z Nightmare. Jednak wiadomo, że liczba nowych gier na Steamie rośnie z roku na rok. W 2024 r. na platformie pojawiło się prawie 20 tys. nowych tytułów, co stanowi rekord w jej historii.
  • bot: W jakie kategorie gier wpisuje się Nightmare? I jak sądzicie, czy te kategorie nie odznaczają się wysoką konkurencją?
    Zarząd Purple Ray Studio: Nightmare połączy grę akcji z elementami rogue-like, oferując mroczną atmosferę i wymagające mechaniki rozgrywki, które angażują graczy zarówno emocjonalnie, jak i strategicznie. Gra wyróżni się oryginalnością, angażującą historią oraz innowacyjnym systemem rozgrywki. Naszym celem jest zaoferowanie graczom czegoś świeżego, co wyróżni nas na tle innych tytułów i przyciągnie ich uwagę, oferując niezapomniane doświadczenia w grze.
  • gosc: Czy będziecie zaangażowani w promocję produkcji czy zlecicie to tylko wydawcy?
    Zarząd Purple Ray Studio: Jako twórcy będziemy aktywnie uczestniczyć w działaniach marketingowych, takich jak tworzenie materiałów promujących grę, angażowanie się w wywiady czy udział w wydarzeniach branżowych. Niemniej większość kosztów będzie po stronie wydawcy – zgodnie z założeniem.
  • inwestor: Czy zakładany budżet 7 milionów złotych, który przeznaczycie na produkcję Nightmare, jest ostateczny? Czy jest ryzyko, że wzrośnie?
    Zarząd Purple Ray Studio: Na ten moment nie planujemy zwiększenia budżetu. Został on starannie zaplanowany na podstawie aktualnych szacunków, analiz oraz dostępnych zasobów, uwzględniając zarówno posiadane środki, jak i planowane wpływy z emisji akcji. Obecnie prowadzimy także rozmowy z wydawcami, co dodatkowo może wpłynąć na stabilność finansowania. Jeśli jednak pojawią się nieprzewidziane okoliczności, Gravier zobowiązał się do zapewnienia dodatkowego wsparcia do 2 mln zł.
  • inwestor: Czy sprzedaż, którą osiągnęliście w swojej poprzedniej grze była optymalna? Jeśli tak to jak zamierzacie osiągnąć jeszcze lepszą sprzedaż przy swojej produkcji?
    Zarząd Purple Ray Studio: Dotychczas gra BOTI sprzedała się w ponad 46 tys. kopii (tylko w wersji na PC), co uznajemy za dobry wynik. Jednak jest to produkt, który w swoim założeniu kierowany jest bardziej na konsole, w związku z czym dopiero teraz – po premierze konsolowej, spodziewamy się przyspieszenia sprzedaży. W przyszłości nadal chcemy oferować silne wsparcie tytułu poprzez regularne aktualizacje i dodatki, co z pewnością pomoże w utrzymaniu zainteresowania tytułem i wpłynie na jego wyniki sprzedażowe.
  • Gość: Jak doszło do Waszej współpracy z Gravierem?
    Zarząd Purple Ray Studio: Po sukcesie naszych deweloperów podczas Epic Mega Jam rozpoczęły się negocjacje z funduszem Gravier Investment ASI S.A., które zaowocowały utworzeniem spółki Purple Ray Studio.
  • Gość: Czy planujecie zwiększenie zespołu?
    Zarząd Purple Ray Studio: W momencie podjęcia współpracy z wydawcą - zespół na pewno ulegnie powiększeniu.
  • Gość: Czy planujecie tryb multiplayer lub kooperację?
    Zarząd Purple Ray Studio: Obecnie nie planujemy w bazowej wersji gry.
  • Gość: Czy narracja w Nightmare będzie liniowa, czy bardziej otwarta na interpretacje?
    Zarząd Purple Ray Studio: Nie chcemy zdradzać za wielu szczegółów - ale ostateczne zakończenie jest podyktowane wyborami dokonywanymi przez gracza podczas rozgrywki.
  • Gość: Czy w grze znajdą się elementy walki, czy główny nacisk położony jest na eksplorację i unikanie zagrożeń?
    Zarząd Purple Ray Studio: Tak - w grze duży nacisk stawiamy na dynamiczny system walki dystansowej, w którym gracz mając do dyspozycji dużą pulę odblokowywanych wraz z rozgrywką umiejętności, może dostosować styl walki względem swoich preferencji.
  • MarkAP: Czujecie, że rynek chiński jest dalej perspektywiczny?
    Zarząd Purple Ray Studio: Sądzimy, że tak. Nawiązaliśmy dużo kontaktów biznesowych na tym rynku zarówno medialnych, jak i wydawniczych. Dodatkowo duży odsetek sprzedaży posiadamy na rynku chińskim z tego powodu zdecydowanie chcemy rozwijać tą gałąź biznesu. Trudno również nie zauważyć, że obecnie najlepiej w branży radzą sobie spółki z rynku chińskiego i koreańskiego, który prowadzi mocną ekspansję inwestycyjną w naszej części Europy.
  • Gość: Jak mówicie: styl graficzny gry będzie mocno stylizowany - co to dla Was oznacza?
    Zarząd Purple Ray Studio: Tak jak zostało przedstawione to na prezentacji aspekt wizualny jest dla nas szczególnie ważny. Pozwoli on na pewną „ponadczasowość” stylistyki graficznej, dzięki czemu gra nawet za 5 lat będzie wyglądała świeżo. Jedną z inspiracji jest dla nas stylistyka Tima Burtona. Aspekt wizualny jest dla nas szczególnie ważny. Pozwoli on na pewną „ponadczasowość” stylistyki graficznej, dzięki czemu gra nawet za 5 lat będzie wyglądała świeżo. Jedną z inspiracji jest dla nas stylistyka Tima Burtona.
  • Gość: Jak wygląda Wasz proces rekrutacyjny dla nowych talentów?
    Zarząd Purple Ray Studio: Obecny zespół jest zbudowany z developerów z wieloletnim doświadczeniem. W tym momencie nie prowadzimy rekrutacji, jednak, jeżeli ktoś wyraża chęć, aby dołączyć do zespołu zapraszamy do kontaktu na: contact@purpleray.studio. Każde zgłoszenie chętnie rozpatrzymy.
  • Gość: Czy możemy spodziewać się jakiegoś systemu rozwoju postaci lub ulepszeń?
    Zarząd Purple Ray Studio: Tak, mimo że tytuł nie będzie pełnoprawną grą RPG, to jednak gra zawiera rozbudowany system rozwoju postaci i jej customizacji, w tym system pozwalający graczowi odblokowywać umiejętności wykorzystywane w walce i łączyć je w unikalne kombinacje.
  • MarkAP: Jakimi studiami się inspirujecie? Może chcecie powtórzyć czyjśc sukces?
    Zarząd Purple Ray Studio: Kładziemy nacisk na unikalne aspekty wizualne oraz coraz bardziej rozbudowane światy tworzone przy pomocy najnowszych dostępnych rozwiązań. Oczywiście obserwujemy inne studia, jednakże chcemy podążać własną drogą.
  • Gość: Jakie emocje chcecie wzbudzić u graczy podczas rozgrywki?
    Zarząd Purple Ray Studio: W Nightmare chcemy wzbudzić w graczach całą gamę emocji - od lęku i niepewności po satysfakcję i ekscytację. Chcemy zapewnić im godziny wciągającej rozgrywki.
  • Gość: Czy planujecie jakieś pokazy gry? Projekt brzmi ciekawie, jednak fajnie byłoby zobaczyć efekty Waszej pracy.
    Zarząd Purple Ray Studio: Oczywiście, spółka będzie pojawiać się na różnych wydarzeniach. Dodatkowo będzie można zobaczyć nasza grę na zamkniętych pokazach dla inwestorów. O szczegółach będziemy informować wkrótce. Zachęcamy do śledzenia naszych social mediów https://www.linkedin.com/company/purple-ray-studio/posts/?feedView=all
  • Zarząd Purple Ray Studio: Dziękujemy za udział w naszym wydarzeniu, zachęcamy do śledzenia naszej spółki, jak i produkcji, nad którymi pracujemy. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod mailem: contact@purpleray.studio Pozdrawiamy
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne spotkania.
kogkzqvm
fcluwdby
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 085,36 zł +380,43% 96 085,36 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +58 959,85 zł 239,94% 123 878,23 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 765,68 zł 23,73% 24 886,42 zł
qrknsgyi
xlsjpzvf
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
329
strefa niepewna BB B
109
strefa zagrożona CCC D
200

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 63
  • ROE > 30% - znaleziono 65
  • Free float < 20% - znaleziono 99

Dane aktualne na 07.10.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat