Temat:
INDATA
TRO MEDIA SA zbycie i pośrednie nabycie znaczących aktywów 19.12. Warszawa (PAP/EBI) - Nr: 66/2011 Zarząd TRO MEDIA SA ("Emitent") z siedzibą we Wrocławiu informuje o zbyciu w dniu 16.12.2011 roku na rzecz spółki APICUS INVESTMENTS LIMITED akcji spółek: DOMENOMANIA.PL SA - w ilości 2.900.000 szt., co stanowi 60,8% w kapitale i głosach na WZA KINOMANIAK SA - w ilości 6.500.000 szt., co stanowi 65% w kapitale i głosach na WZA MACRO GAMES SA - w ilości 9.750.000 szt., co stanowi 65%% w kapitale i głosach na WZA Jednocześnie z uwagi na fakt, iż spółka APICUS INVESTMENTS LIMITED, jest w 100% własnością TRO MEDIA SA, Emitent informuje o pośrednim nabyciu wyżej wymienionych akcji. APICUS INVESTMENTS LIMITED jest wehikułem inwestycyjnym, do którego są przenoszone udziały i akcje spółek portfelowych, znajdujących się w posiadaniu Emitenta, o czym TRO MEDIA SA informowała w raporcie bieżącym 60/2011 z dnia 09.11.2011r. Wycena aktywów będących w posiadaniu APICUS INVESTMENTS LIMITED będzie odzwierciedlona w bilansie Emitenta. Podstawa prawna: § 3 ust. 2 Załącznika nr 3 do Uchwały nr 147/2007 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 1 marca 2007 r. z późn. zm. "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect". www.gpwinfostrefa.pl/palio/htm...czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć czemu ma służyć to działanie?
|
|
Temat:
INDATA
c/z nie jest imponujące ale rating jest niby dobry a i tak na ryj to leci
|
|
Temat:
INDATA
może spółka ma pośrednio jakiś w tym udział aby po nowym roku skupować akcje za grosze i zmniejszyć ff? oby tylko przecena nie przyspieszyła
|
|
Temat:
INDATA
mowa była czy fundusz jest czy nie a nie ILE ma akcji. Od stycznia prezes mówił ze fund posiada cały czas te akcje mimo ze każdy krzyczał ze od stycznia wszystko sprzedali w rynek. Akcje które zostały potwierdzone musiały być podane w raporcie i tak się też stało więc dlaczego nie wierzyć ze mają resztę? zresztą jakie to ma w tej chwili znaczenie za rok dowiemy się czy mają dalej czy nie.
zatem TFI PZU ujawnił się. I to była odpowiedź na słowa zadai
|
|
Temat:
INDATA
naprawdę trzeba być leniwym aby nie cofnąć kilku stron forum aby się czegoś więcej dowiedzieć bądź zajrzeć na strone tro.pl a potem pisać nie małe bzdury.
Zarząd TRO MEDIA SA ("Emitent") informuje, iż dnia 01.09.2011 r. powziął informację iż od dnia 31.08.2011 dostępna publicznie jest informacja o posiadaniu akcji Emitenta (312 470 szt.) przez czołową instytucję finansową - TFI PZU S.A. ("TFI PZU").
tro.pl
|
|
Temat:
INDATA
Znamy nazwiska finalistów IX edycji konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2011 Jury konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku pod przewodnictwem Jana Krzysztofa Bieleckiego 17 października 2011 roku wyłoniło finalistów dziewiątej edycji konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku. Nominowani przedsiębiorcy w 2010 roku zatrudniali łącznie prawie 15 000 osób, a ich firmy osiągnęły blisko 6 miliardów zł przychodu. Decyzją Jury do finału tegorocznej edycji konkursu zostali zakwalifikowani następujący przedsiębiorcy: ► Rafał Brzoska - Integer.pl ► Sebastian Buczek - Quercus ► Magdalena Kwiatkiewicz, Krzysztof Madelski, Michał Kwiatkiewicz - Yes Biżuteria ► Paweł Marchewka - Techland ► Marcin Misztal - Tro Media ► Arkadiusz Patryas, Jacek Jędrzejowski - i3D ► Krzysztof Pawiński - Maspex ► Marek Perendyk - Centrum Klima ► Andrzej Przybyło - AB S.A. ► Jan Smela - Ericpol Telecom O konkursie: Ernst & Young Przedsiębiorca Roku to jedyna tej skali (ponad 10 000 kandydatów), międzynarodowa inicjatywa promująca najlepszych na świecie przedsiębiorców. Konkurs jest organizowany od 1986 roku. Uczestniczy w nim ponad 50 państw. W Ameryce - gdzie narodziła się idea konkursu - program ten określany jest mianem biznesowych Oskarów. W Polsce konkurs organizowany jest już po raz dziewiąty. Gala Finałowa będzie transmitowana przez TVN24 i TVN CNBC. Polski zwycięzca konkursu będzie reprezentował nasz kraj podczas światowego finału konkursu w Monte Carlo, wiosną przyszłego roku. Ernst & Young Przedsiębiorca Roku jest konkursem osobowości, a nie firm. Jury podejmuje decyzję o wyborze najlepszego przedsiębiorcy w oparciu o takie kryteria jak: przedsiębiorczość, działalność międzynarodowa, innowacyjność, relacje z pracownikami i najbliższym otoczeniem oraz wyniki finansowe. Analizując wszystkie dane, informacje i liczby, członkowie Jury nie tracą z oczu człowieka, dążą do poznania jego osobowości. W Jury polskiej edycji konkursu zasiadają: ► Jan Krzysztof Bielecki - Przewodniczący Jury, Przewodniczący Rady Gospodarczej przy Prezesie Rady Ministrów ► Leszek Czarnecki - Przewodniczący Rady Nadzorczej Getin Holding ► Andrzej Dębowski - Prezes DIE Inwestycje ► Maciej Duda - Przedsiębiorca Roku 2006, Prezes Zarządu PKM Duda ► Ryszard Florek - Przedsiębiorca Roku 2010, Prezes Zarządu FAKRO ► Michał Kiciński - Przedsiębiorca Roku 2008, współtwórca firmy CD Projekt ► Jerzy Koźmiński - Prezes Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności ► Piotr Mikrut - Przedsiębiorca Roku 2010, Prezes Zarządu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka ► Dariusz Miłek - Przedsiębiorca Roku 2007, Prezes gruoy NG2 ► Jacek Siwicki - Prezes Enterprise Investors Partnerzy konkursu: Partnerami konkursu są: PKN Orlen, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Gazeta Wyborcza, Harvard Business Review Polska, Radio PiN, TVN24. Partnerem strategicznym jest TVN CNBC. Więcej informacji o konkursie: http://www.przedsiebiorcaroku.plKontakt: Barbara Górska Dyrektor Konkursu, Ernst & Young Przedsiębiorca Roku Ernst & Young tel.: +48 22 557 78 16 media.netpr.pl/generic/release...
|
|
Temat:
INDATA
hehe wiem, dlatego mieliśmy dziś chwilowy "zryw" który raczej nie da nam jakiegos trwałego odwrócenia "trendu(kryzys, strach i spekulacja)" pomijam już fakt ze dobre info = wyższa podaż niż popyt
|
|
Temat:
INDATA
pop napisał(a):cad_man napisał(a):czyżby wszyscy się pozbyli akcji i nikogo nie interesuje co robi spółka? Tromedia zajmie się światową dystrybucją gry Afterfall: InSanity na PC, którą robi Nicolas Games...
Wiesz,gdyby dystrybuowali Wiedźmina,czy Snipera-to ok.,fajna sprawa,ale cóż ciekawego może mieć Nicolas Games...? Sam wiesz jaką mają opinię na rynku... cóż za pazerność kolegi pop... podobno raz na stulecie trafia się prawdziwy interes np FB.
|
|
Temat:
INDATA
nie ma co się spodziewać nie wiadomo czego. Cały czas coś robią na wszytko trzeba czasu innym razem być może będą mogli pochwalić się czymś wiekszym
|
|
Temat:
INDATA
Raport miesięczny za sierpień 2011 r. 2011-09-14 14:52 aktualizacja: 2011-09-14 14:52 typ raportu Raport bieżący numer 51/2011 data dodania 2011-09-14 14:52:40 spółka TRO MEDIA Spółka Akcyjna Raport miesięczny za sierpień 2011 r. Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd TRO MEDIA S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za sierpień 2011 roku. I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA SA Wartość netto polskiego rynku reklamy w 2011 r. wzrośnie o 4,5%, wynika z raportu "MPG Media Market Scan 1H 2011", cytowanego przez serwis Press. Według danych domu mediowego MPG, w I połowie roku wartość tego rynku wzrosła o 8,5% do 3,84 mld zł. Z raportu wynika, że w pierwszym półroczu wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 19,3% do 556 mln zł a na reklamę telewizyjną o 12% do 1,97 mld zł. Wzrosły też wydatki w segmencie "radio" (o 10,6%) oraz magazyny (3%). MPG prognozuje, że w roku 2011 łączna wartość rynku reklamy netto wzrośnie o 6% w stosunku do roku poprzedniego. Z raportu wynika, że Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W roku 2010 korzystanie z Internetu deklarowało 52,5% Polaków, czyli o 3% więcej niż rok wcześniej. II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem. W sierpniu 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport: - 2011-08-10 RK 45/2011 Raport za II kwartał 2011 r. - 2011-08-12 RB 46/2011 Raport miesięczny za lipiec 2011. W sierpniu 2011 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportów za pośrednictwem systemu ESPI. III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem. W dniu 10 sierpnia br. Emitent opublikował raport za II kwartał 2011. W drugim kwartale 2011 roku były kontynuowane dynamiczne działania operacyjne w zakresie działalności podstawowej, co pokazuje utrzymująca się skala wzrostu przychodów (wzrost o 419% w stosunku do II kw. 2010). Narastająco za dwa kwartały br. TRO MEDIA osiągnęła 6,27 mln zł przychodów, czyli o 433% więcej niż w roku 2010. Jednocześnie Spółka cały czas intensyfikuje działania w podstawowym zakresie, co skutkuje zwiększonym poziomem kosztów, ale w efekcie ma wzmacniać naszą pozycję na rynku i zwiększać zasięg reklamowy. Bardzo dobry wynik netto na poziomie przeszło 4,86 mln zł. w II kwartale i 6,79 mln zł. narastająco po dwóch kwartałach 2011 jest rezultatem bardzo trafnej działalności inwestycyjnej i godziwej wyceny podmiotów, w których Spółka posiada udziały. Działalność inwestycyjna jest jedną z dwóch kluczowych płaszczyzn rozwoju TRO MEDIA SA i zgodnie z przyjętą strategią Spółka zamierza kontynuować te działania oraz nie wyklucza wprowadzenia kolejnych spółek na NC. Na szczególną uwagę zasługuje ponadto debiut w dniu 14 kwietnia 2011 roku na rynku NewConnect spółki zależnej Domenomania.pl oraz fakt otrzymania przez Spółkę dofinansowania projektu "Innowacyjna platforma IT zintegrowana z partnerami wspomagająca współpracę B2B dla branży reklamowej", w kwocie 1.348.220,00 zł. IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu wrześniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów. - publikacja raportu miesięcznego za sierpień - prace modernizacyjne i wdrożeniowe w dotychczas przejętych projektach - przejęcia dokonywane przez podmioty zależne Osoby reprezentujące spółkę: Marcin Misztal - Prezes Zarządu notowania.pb.pl/espi/2487400/r...
|
|
Temat:
INDATA
Zdecydowana większość zysków to wirtualna kasa - zacznie przybywać tej prawdziwej to i podejście do spółki się zmieni. Co do funduszu: gdyby fundusze zarabiały na każdym kupionym papierze, to ja bym nie inwestował bezpośrednio na giełdzie tylko oddałbym kasę funduszom - a wiemy, że też popełniają błędy. Być może za jakiś czas kurs będzie grubo powyżej 2zł, ale ja uważam, że do obecnych poziomów notowań akcji rękę przyłożyli zarządzający spółką. Jak widać jest trochę osób, które interesują się spółką, a w chwili obecnej czekam (my?) na podanie osoby v podmiotu, który obejmie akcje po 2zł.
te akcje przecież zostały już dodrukowane tyle ze nie wiadomo przez kogo...
|
|
Temat:
INDATA
domenomania leci na ryj. Zatem kto będzie chciał wejść w kinomaniaka widzac to co sie obecnie dzieje na dome i na tro? ich(prezesa i jego "zarządu" argumenty musiały chyba byc dosc mocne aby wciagnąc w siebie fundusz( chyba ze jest w osatnim czasie trend wchodzenia tfi na Nc, byc może przewidzieli poziom 2 zł i dlatego odsprzedali im ten "pakiecik"!?)
|
|
Temat:
INDATA
Zarząd TRO MEDIA SA ("Emitent") informuje, iż w dniu 5 września 2011 r. powziął informację iż spółka zależna Kinomaniak.pl Sp. z o.o. ("Spółka") zawarła ze spółką IPO Doradztwo Strategiczne ("IPO DS") umowę o sporządzenie Dokumentu Informacyjnego oraz pełnienie przez IPO DS funkcji Autoryzowanego Doradcy dla Spółki w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług doradztwa na rzecz Spółki w zakresie wprowadzenia akcji do obrotu w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. Kinomaniak.pl Sp. z o.o. prowadzi działalność związaną z rynkiem filmowym, w tym jest właścicielem czwartego pod względem oglądalności portalu internetowego Kinomaniak.pl. Kapitał zakładowy Kinomaniak.pl z o.o. wynosi 1 000 000 zł. Zawarcie przedmiotowej umowy jest elementem realizacji strategii Emitenta w obszarze inwestycji. Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu ,,Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect". biznes.interia.pl/news/zawarci...
|
|
Temat:
INDATA
przy kazdej lepszej informacji pojawia sie wieksza podaż niż popyt prezes samym mowieniem kursu nie podniesie, znajac zycie przejęcie kolejnego serwisu tez nam zbyt wiele nie pomoze chbya ze bedzie to onet.pl lub inne :D
|
|
Temat:
INDATA
|
|
Temat:
INDATA
Zarząd TRO MEDIA S.A. poinformował w piątek 2 września br. o udziale w akcjonariacie funduszy inwestycyjnych TFI PZU S.A. To właśnie ta instytucja finansowa za pośrednictwem spółki zarządzającej PZU Asset Management odkupiła w dniu 25 stycznia 2011 roku akcje od głównego akcjonariusza. „Nie była to w minionym okresie jedyna zainteresowana naszymi akcjami instytucja finansowa” – mówi Marcin Misztal – prezes zarządu TRO MEDIA – „Rozmowy z inwestorami instytucjonalnymi odbywamy regularnie i widzimy duże zainteresowanie naszą działalnością. Podoba się zwłaszcza model biznesu łączący działalność mediów elektronicznych z jednoczesną budową grupy spółek portfelowych w tym obszarze. Pozwala to z jednej strony na dywersyfikację przychodów operacyjnych, a z drugiej budowę grupy skupionej wokół multimediów.” – dodaje Misztal . Pierwszą spółką portfelową była Domenomania.pl, która obecnie notowana jest również na rynku Newconnect i dzięki temu bardzo szybko się rozwija. Zwiększając przychody abonamentowe i wprowadzając nowe usługi, w efekcie zdecydowanie poprawia wyniki finansowe. Kolejne to Kinomaniak Sp. z o.o., która jest właścicielem czwartego co do wielkości serwisu filmowego w Polsce oraz Macro Games Sp. z o.o. zajmująca się tematyką gier komputerowych, już dzisiaj posiadająca międzynarodowe umowy o współpracy przy dystrybucji kodów do gier. TRO Media wartość buduje głównie poprzez stały rozwój działalności operacyjnej związanej z zarządzaniem powierzchniami reklamowymi, a także poprzez wprowadzanie i rozwijanie nowych technologii we wszystkich spółkach w grupie. Ostatnim przykładem jest przygotowywana technologia wspomagająca współpracę B2B dla branży reklamowej, która otrzymała bardzo duże wsparcie z dotacji unijnej (ponad 1,3 mln PLN). Spółka w ubiegłym roku osiągnęła poziom 9 mln przychodów a w pierwszym półroczu bieżącego roku pochwaliła się wynikiem zdecydowanie przekraczającym 6 mln zł przychodów (wynik za 6 miesięcy 2011 roku). „Rozmawiamy z wieloma dużymi graczami na rynku polskim jak i światowym. Najbliższe obecnie nam kierunki to kraje Europy Środkowo – Wschodniej. Jestem przekonany, że jeszcze w tym roku będziemy mogli poinformować o nowych Partnerach w biznesie.” – mówi Marcin Misztal – prezes zarządu TRO MEDIA SA. Zarząd TRO MEDIA SA ("Emitent") informuje, iż dnia 01.09.2011 r. powziął informację iż od dnia 31.08.2011 dostępna publicznie jest informacja o posiadaniu akcji Emitenta (312 470 szt.) przez czołową instytucję finansową - TFI PZU S.A. ("TFI PZU"). Raport dotyczący składów portfeli został opublikowany na stronie TFI PZU (www.pzu.pl - TFI PZU SA - Produkty - PZU Akcji Krakowiak - pliki do pobrania - Sprawozdanie finansowe za I półrocze 2011 PZU FIO Parasolowy, strony 97 oraz 115) Jednocześnie pragniemy zwrócić uwagę, że raport nie dotyczy wszystkich funduszy TFI PZU, ponieważ nie wszystkie podlegają obowiązkowi upubliczniania portfeli. Wg najlepszej wiedzy Emitenta jego akcje są w posiadaniu również funduszy niepublicznych TFI PZU. Emitent przekazuje powyższą informację w formie raportu bieżącego ze względu na jej istotne znaczenie dla Akcjonariuszy. Kod:[mod: bez linków do źródeł post jest do usunięcia]
|
|
Temat:
INDATA
www.egospodarka.pl/70030,Megap...W kategorii „Nowe technologie” na podium bez zmian. Na miejscu pierwszym Grupa Interia.pl, na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska - Orange, a na miejscu trzecim witryna dobreprogramy.pl. Na miejscach 7 i 8 przetasowanie pomiędzy Grupą Ringier Axel Spronger i Grupą Netstel. Grupa TRO Media odnotowała kolejny awans i znalazła się na pozycji 11 z 14. Na miejscu 15 znalazła się Grupa Brameczka.pl. Największy spadek odnotowała Grupa Catalist.pl, która spadła na miejsce 18 z 12. 2011-08-22 Obecna kapitalizacja wynosi 4 mln euro.W celu przejścia na rynek główny potrzeba 12 mln euro. W jaki sposób spółka zamierza zwiększyć kapitalizację w tak znaczący sposób? Czy plany przejścia na parkiet główny zostaną przesunięte w czasie? Zarząd Spółki nie ma wpływu na cenę jej akcji, jednak w opinii Zarządu obecna cena akcji nie odzwierciedla jej rzeczywistej wartości wykazując znaczne niedoszacowanie (C/Z ok. 1,9, C/WK 1,46 na podstawie http://www.gpwinfostrefa.pl). Obecna sytuacja na rynku kapitałowym nie sprzyja wzrostom kursów, stąd plany przeniesienia spółki na rynek główny będą zrealizowane z chwilą osiągnięcia wymaganej przepisami GPW kapitalizacji przez spółkę. Obecnie Zarząd nie rozważa innych, poza stałym rozwojem i generacją zwiększonego poziomu wyników finansowych, kroków (jak np. zwiększenie liczby akcji poprzez nową emisję) których celem mogłoby być zwiększenie kapitalizacji. Środki pozyskane podczas ostatniej emisji (cena emisyjna 2 zł) zapewniają stabilny rozwój spółce w najbliższym czasie. 2011-08-11 W jaki sposób spółka oszacowała tak wysokie przychody uzyskane dzięki stworzeniu nowej platformy, na którą dostała ostatnio finansowanie? Czy są już potencjalni klienci? Spółka za pośrednictwem swoich projektów internetowych oferuje dedykowane formy reklamowe, pośrednictwo oraz wsparcie sprzedaży produktów oraz usług. Klientami TRO MEDIA są m.in.: domy mediowe, brokerzy internetowi, agencje interaktywne oraz firmy reklamowe, które obsługują przedsiębiorstwa w zakresie reklamy w Internecie. Spółka posiada także biuro sprzedaży bezpośredniej przeznaczone dla podmiotów samodzielnie realizujących zaplanowaną strategię reklamową w sieci. Spółka oprócz powierzchni reklamowych na własnych portalach - zarządza także powierzchniami reklamowymi zewnętrznych serwisów internetowych, oferując kompleksową obsługę. TRO MEDIA dzięki znaczącej grupie Reklamodawców, optymalizacji i odpowiedniemu wykorzystaniu powierzchni reklamowych każdorazowo zdecydowanie zwiększa przychody z tytułu sprzedaży miejsca na cele reklamowe swoich Partnerów. Spółka bierze udział w promocji znaczących marek, jest aktywnym członkiem najważniejszych organizacji branżowych. Nowy projekt, na który spółka pozyskała dofinansowanie z UE związany jest ściśle z obecną działalnością Spółki a jego przygotowanie wymagało dokładnej analizy sytuacji rynkowej. Przedstawione w raporcie bieżącym prognozy przychodów są prognozami bezpiecznymi.
|
|
Temat:
INDATA
"W drugim kwartale 2011 roku Spółka osiągnęła 3,36 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza 419% zwyżkę do analogicznego okresu w poprzednim roku. Narastająco za dwa kwartały br. TRO MEDIA osiągnęła 6,27 mln zł przychodów, czyli o 433% więcej niż w roku 2010. Jednocześnie Spółka cały czas intensyfikuje działania w podstawowym zakresie, co skutkuje zwiększonym poziomem kosztów, ale w efekcie ma wzmacniać naszą pozycję na rynku i zwiększać zasięg reklamowy. Bardzo dobry wynik netto na poziomie przeszło 4,86 mln zł. w II kwartale i 6,79 mln zł. narastająco po dwóch kwartałach 2011 jest rezultatem bardzo trafnej działalności inwestycyjnej i godziwej wyceny podmiotów, w których Spółka posiada udziały. Działalność inwestycyjna jest jedną z dwóch kluczowych płaszczyzn rozwoju TRO MEDIA i zgodnie z przyjętą strategią Spółka zamierza kontynuować te działania oraz nie wyklucza wprowadzenia kolejnych spółek na NC (w dniu 14 kwietnia na NC zadebiutował spółka zależna Domenomania.pl SA)." newconnect.pb.pl/2471018,62588...w dalszej części jest wzmianka o planowanych zyskach z projektu na który dostali dofinansowanie, ok 12 mln w ciągu 3 lat czyli 4 mln rocznie.. tyle w teorii
|
|
Temat:
INDATA
W kategorii „Nowe technologie” na podium bez zmian. Na miejscu pierwszym Grupa Interia.pl, na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska - Orange, a na miejscu trzecim witryna dobreprogramy.pl. Na miejscach 6 i 7 przetasowanie pomiędzy Grupa IDG i Grupą Netstel. Grupa Blomedia spadła na pozycję 13 z 10. Grupa Brameczka spadła na miejsce 17 z 13. Awans natomiast odnotowała Grupa TRO Media – z pozycji 18 na 14. Na miejscu 16 znalazła witryna cnet.com (spadek z 11). Z zestawienia wypadły witryna darkwarez.pl i witryna telepolis.pl. Na miejscu 20 pojawiła się witrya sourceforge.net. www.egospodarka.pl/68745,Megap...
|
|
Temat:
INDATA
|
|
Temat:
INDATA
2011-06-15 W jednym z tekstów na temat Państwa firmy wyczytałem, że spółka chce się zająć produkcją gier. Na ile prace w tej dziedzinie są zaawansowane?
Przedmiotowy projekt jest na etapie komercjalizacji - została utworzona nowa spółka (Macro Games Sp. z o.o.), do której zostały przeniesione wszystkie aktywa związane z produkcją gier. Prowadzone są rozmowy z inwestorami, możliwe, że Macro Games Sp. z o.o. pojawi się w przyszłości na rynku Newconnect. O wszystkich istotnych sprawach będziemy informować poprzez raporty bieżące.
|
|
Temat:
INDATA
W kategorii „Nowe technologie” na podium zmiany. Na miejscu pierwszym Grupa Interia.pl, na miejscu drugim Grupa Wirtualna Polska - Orange, awans z drugiego, a na miejscu trzecim witryna dobreprogramy.pl (spadek z drugiego). Grupa Blomedia awansowała z miejsca 13 na 10. Największy awans odnotowała Grupa Brameczka.pl, która znalazła się na pozycji 13 z 19. Największy spadek dotknął witryny chip.eu – z 15 na 20. Na miejscu 18 pojawiła się nienotowana w marcu Grupa TRO Media.\ www.egospodarka.pl/s/imagezoom...
|
|
Temat:
INDATA
czy jest to gdzies "udokumentowane" ? bo w profilu transakcje spółki tego pakietu nie widac
|
|
Temat:
INDATA
|
|
Temat:
INDATA
nie wiem czy dobrze zrozumiałem ten raport. czyli teorytycznie bedą mogli drukowac akcje i wpuszczac je na nc jak również zbierać z listy kupna, i czy nabywając nowe projekty bedą mogli zamiast płacic pieniadze za projekt to bedą tranzakcje typu 300 tys akcji tro wzamian za serwis ? byłbym wdzięczny za rozjaśnienie mi tego
|
|
Temat:
INDATA
Zarząd Spółki TRO MEDIA SA z siedzibą we Wrocławiu niniejszym informuje o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia na dzień 5 maja 2011 roku o godz. 12:00, w Kancelarii Notarialnej p. Iwony Kredzińskiej (ul. św. Mikołaja 72, 50-126 Wrocław). W załączeniu pełna treść ogłoszenia i projekty uchwał. Podstawa prawna: § 4 ust. 2 pkt 1 i 3 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect Załączniki: TRO MEDIA SA - ogłoszenie i projekty uchwał.pdf rozmiar: 147.9 kB Osoby reprezentujące spółkę: Marcin Misztal - Prezes Zarządu http://www.tro.pli moje pytanie czy oprocz tego ze podnoszą wartość kapitału zakladowego i tego ze tro moze skupowac akcje to wnosi cos wiecej ?
|
|