spddrcdu
Advertisement
PARTNER SERWISU
nbdaftjh
Oczynek

Oczynek

Ostatnie 10 wpisów
Ciekawy wpis dot. administratora hipoteki: pawelsikora.wordpress.com/tag/...

Nie znam się czy upadłość to dobrze czy zle I dla kogo, ale dla kogoś kto czeka ponad 2 miesiace od wezwania o natychmiastowej wymagalności wg ich własnych warunków (z raportu na dzien 2012-12-31 to jest 5 miesiecy) nie można pisać, że jest to najgłupsza opcja. Obym się mylił I zeby Pan mial rację, że duzi uratują przy okazji małych.

Być może zwrot papierka powoduje ponowne odblokowanie pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi... Nie wiem, nigdy nie robiłem, tylko zasłyszane.

Jeszcze tylko dodam dla niewtajemniczonych (do niedawna sam nie wiedziałem), że świadectwo depozytowe jest równoważnikiem blokowania środków/obligacji. Podając okres obowiązywania blokujemy możliwość ich sprzedaży - niby nawet emitent ich nie może ruszyć (ze złym celem), ale ... nic nie stoi na przeszkodzie wg DIBRE, żeby jednego dnia założyć blokadę na miesiąc, a następnego dnia poprosić o jej zdjęcie:)

w moim przypadku celem powinno być "przedterminowy wykup"

Witam, to podzielę się też własną historią podobną do MRaf. Też jestem posiadaczem GNT0613. U mnie było tak:
- po raporcie rocznym i zlamaniu konwenantów (wielkosc dlugu do aktywow) obligacje staly sie natychmiast wymagalne I zgodnie z warunkami emisji do wykupienia przez Gant w 35 dni roboczych (wypadał na 14 maj)
- skontaktowalem sie z mBank/eMakler/DIBRE I poprosilem o swiadectwo depozytowe (30zl), osły wystawily mi swiadectwo na zyczenie Klienta z terminem 5 dni. Mimo, iż deklarowałem zamiar przedterminowego wykupu (oddzielna historia). Sam też jestem osioł.