Temat:
TSGAMES
Jak to groszek, jestem zielony. Tak więc co Waszym zdaniem oznacza chęć umorzenia akcji przez firmę ? Jest jakieś drugie dno? Może na dywidendę ? Może w zamian za oddanie akcji właściciel będzie wynagradzany z zysku ?
|
|
Panie Buldi, dalej będę się upierał że nigdzie nie stwierdziłem że ustawa PZP jest cacy, a urzędnicy to istni geniusze chodzący po ziemi, prosze zerknąc że mój pierwszy post z założenia miał pokazac sprawę od strony urzędasa był odpowiedzią na stronniczy post innego użytkownika. Oczywiście że istnieją w urzedach nepotyzm ignorancja az do bólu itd. to sie powoli zmienia ale jak pisałem najpierw musi się zmienić metnalnośc po jednej i po drugiej stronie. bo nie ma współpracy tylko wojna między Wykonawcą a Zamawiającym
A propo Pana cytatu właśnie to mnie denerwuje, zawsze jest mnóstwo "ekspertów" którzy widzą problem ładnie go objadą ale zero konstrukcji, mi naprawdę słabo się robi jak ktoś potrafi tylko krytykować. Zgodze się z tymi ekspertami ale żyjemy w polanidi i nic sie dalej nie dzieje. Byłem ostatnio na jakims szkoleniu gdzie twierdza że ponoc w wielkim stylu wraca możliwośc robienie kryteriów oceny ofert pod innymi aspektami niż cena. Do tej pory było można dać tylko takie kryteria które nie sa podmiotowe i maja charakter obiektywny. Pan prowadzacy podał przykład na bułkach, gdzie jako kryterium dano ich kolor wypieczenia, miesiestość, utrzymanie świerzości itd. czyli bardzo subiektywne jedne osoby wolą bułki chrupkie inne nie, komuś będzie się wydawało że ta bułka jest czerstwa a drugiemu że inna itd. Jak spytałem pan prowadzącego jak zrobić kryterium oceny dla roboty bud. gdzie jest kilka tysięcy pozycji to zamilkł. Specjaliści piszą że źle jest jedny kryterium cena ale sensownego rozwiązania nie wskazują, przy czym zaznaczam że nie dopuszczalne jest liczenie referencji lub jakiekolwiek oceny podmiotu, oceniamy tylko i wyłącznie przedmiot zamówienia