PARTNER SERWISU
tdvibhgu
kpotemk

kpotemk

Ostatnie 10 wpisów
Witam.
Obecnie koniec 2018 a PCH ustami Zielińskiej tylko przekłada kolejne terminy.
Czy ktoś ma jakieś użyteczne informacje na temat PCH Capital ?
Mam propozycję przyłączenia się do grupy chcącej zgłosić upadłość PCH.
Czy ktoś zastanawia się nad podobnymi krokami?
Pozdrawiam

Witam forumowiczów. Jak informowałem powyżej jestem jednym z tych którym PCH coś "kapnęło" . Przy wartości niespłaconych obligacji rzędu 100 tys spłacili ni 15 tys w dwóch przypadkowych przelewach zupełnie nie mających nic wspólnego z dwoma kolejnymi porozumieniami które zawarłem ze spółką ... W styczniu nic nie zapłacili i zastanawiam się nad sensem takiego biernego czekania. Czy to nie czas na kolenie kroki. proszę o komentarze co można zrobić. Prokuratura ? Sąd ?
Jestem prostym lekarzem i nie znam się na zawiłościach które mnie z pewnością w tej sprawie czekają. Proszę o redę i opis.
Pozdrawiam.
W

Ostatnie doniesienie z frontu dobijania się do PCH Capital. Dostałem pierwsze pieniądze za niewykupione B12.
Może się coś ruszy?
Będę dalej dociskał!