Witam. Obecnie koniec 2018 a PCH ustami Zielińskiej tylko przekłada kolejne terminy. Czy ktoś ma jakieś użyteczne informacje na temat PCH Capital ? Mam propozycję przyłączenia się do grupy chcącej zgłosić upadłość PCH. Czy ktoś zastanawia się nad podobnymi krokami? Pozdrawiam
|
Witam forumowiczów. Jak informowałem powyżej jestem jednym z tych którym PCH coś "kapnęło" . Przy wartości niespłaconych obligacji rzędu 100 tys spłacili ni 15 tys w dwóch przypadkowych przelewach zupełnie nie mających nic wspólnego z dwoma kolejnymi porozumieniami które zawarłem ze spółką ... W styczniu nic nie zapłacili i zastanawiam się nad sensem takiego biernego czekania. Czy to nie czas na kolenie kroki. proszę o komentarze co można zrobić. Prokuratura ? Sąd ? Jestem prostym lekarzem i nie znam się na zawiłościach które mnie z pewnością w tej sprawie czekają. Proszę o redę i opis. Pozdrawiam. W
|
Ostatnie doniesienie z frontu dobijania się do PCH Capital. Dostałem pierwsze pieniądze za niewykupione B12. Może się coś ruszy? Będę dalej dociskał!
|