mbvgtncc
Advertisement
PARTNER SERWISU
rautfpyg
Ugonio

Ugonio

Ostatnie 10 wpisów
A tutaj bardzo zgrabnie podane wszystkie informacje w komunikacie EBI

Wierzę w to, że gra będzie dla spółki przełomem - nie pod względem jakości, bo ta od zawsze jest z najwyższej półki - lecz z perspektywy wyników sprzedaży.
"Papiery" na sukces z pewnością są hello1

Jest już raport za Q4 2013

Wynik netto za 2013 nie stanowi zaskoczenia i nie powala na kolana pod względem wielkości przychodów (spółka ma potencjał na znacznie większą sprzedaż), natomiast rentowność na poziomie 18% (za cały 2013r.) dobrze rokuje przy założeniu, że sukcesywnie wartość sprzedaży będzie wzrastać :)

Cieszy zapowiedź, że spółka nie zamierza publikować prognoz.

Nie pozostaje nic innego, jak czekać na raporty bieżące z informacjami o nowych grach i liczyć na to, że start GamesRepublic faktycznie nastąpi w Q2 2014 :)

Anomaly 2 zostało nominowane do nagrody Pocket Gamer Awards 2014 w kategorii Best Strategy/Simulation Game - głosujmy :)

Ja w dalszym ciągu uważam, że warto by wystartować z kampanią na Kickstarterze - z nastwieniem nie tyle na pozyskanie środków finansowych, co na efekt marketingowy.

Wzmianka o tym, że grę tworzą dwie osoby z wiedźminowej ekipy, mogłaby zadziałać niczym magnes na kickstarterową społeczność hello1

cetnar -> nic dodać, nic ująć.. W dalszym ciągu uważam, że spółka ma ogromny potencjał (oraz jest obecnie dość nisko przez rynek wyceniana), jednak aby przełożyło się to na wymierny biznesowy sukces, potrzebne są działania, które sprawią, że naprawdę dobre i unikalne na skalę światową gry produkowane przez 11 bit studios zaczną być postrzegane jako produkty dopracowane i dopieszczone w każdym detalu - włączając w to takie kwestie jak polityka prywatności.

Jestem zwolennikiem sprzedaży poprzez Humble Bundle, jednak z Anomaly 2 spółka moim zdaniem przesadziła, publikując grę w HB zaledwie kilka tygodni po mobilnej premierze - sporo graczy może przyzwyczaić się do szybkiej ekspozycji gier 11 bit w HB.
Pamiętam, że z Anomaly Warzone Earth i Anomaly Korea wyglądało to zgoła odmiennie - na HB pojawiały się (o ile mnie pamięć nie myli) po mniej więcej 6-9 miesiącach od premiery i taki odstęp czasowy jest według mnie optymalny.

Krótki artykuł na Parkiet.com

Cytat:
Żeby uniezależnić wyniki od powodzenia sprzedaży kolejnych gier, spółka zdecydowała się zdywersyfikować działalność. Tworzy platformę internetową Games Republic, która będzie sprzedała gry w postaci cyfrowej i równocześnie łączyła to z funkcją serwisu społecznościowego. – To unikalny model biznesowy – twierdzi Miechowski. Serwis ma ruszyć w I półroczu 2014 r. Budżet inwestycji to ok. 1 mln zł. Dwie trzecie stanowi dotacja unijna. – Nie przewidujemy, żeby Games Republic wymagał dodatkowych nakładów do czasu, aż zacznie się samofinansować, co spodziewane jest w perspektywie kilku kwartałów – oznajmia prezes. Nie wyklucza, że w dłuższym horyzoncie platforma stanie się głównym źródłem przychodów i zysków spółki.

Artykuł na Komórkomanii o wersji androidowej ;)

Oficjalny komunikat o GamesRepublic

Plany brzmią ambitnie hello1

Całkiem możliwe, że właśnie na ten projekt pozyskana została dotacja; podany wówczas ogólny opis pasuje do GamesRepublic :)
Moim zdaniem najważniejsze będzie zbudowanie odpowiednio licznej społeczności - aby platforma tętniła życiem i stała się za jakiś czas miejscem o takim znaczeniu dla graczy, jak np CD-Projektowy Gog.com.. Biorąc pod uwagę liczę fanów profili spółki na Facebooku i Twitterze, jest spora szansa, że news o platformie rozejdzie się głośnym echem wśród gamingowej braci thumbright

Spółka zapowiedziała nowy projekt: platformę GamesRepublic.com. która ma łączyć graczy, deweloperów oraz b(v)loegerów - koncepcja zapowiada się ciekawie, trzeba niestety jeszcze poczekać na szczegóły Think


@ Scarry

Zgadzam się, że przy dobrej sprzedaży mobilnej wersji A2, kolejna część byłaby poniekąd uzasadniona, problemem tylko jest fakt, że obecnie seria Anomaly generuje większość przychodów spółki i chłodno przyjęta kolejna część mogłaby spowodować istotne pogorszenie wyników..

Myślę, że 11 bit ma już na tyle dużą renomę, że chłopaki powinni spróbować znów zaskoczyć graczy innowacyjną (czyli poniekąd również biznesowo ryzykowną) formułą rozgrywki.

Silver Award (8/10) w recenzji od (krytycznego na ogół) PocketGamer.

Generalnie w recenzjach powtarza się taki oto schemat: "cudowna, bajeczna grafika, bardzo dobra grywalność, odświeżenie znanej do tej pory mechaniki gier Anomaly, ale jednak to mniej więcej to samo co w Warzone Earth i Korea".

Nie ma już (czemu trudno się dziwić) tak spektakularnego efektu "wow", jaki towarzyszył premierze Anomaly Warzone Earth (dla przypomnienia chyba najbardziej entuzjastyczna recenzja na PocketGamer, jaką widziałem).

Moim zdaniem wydanie A2 na urządzenia mobilne było bardzo dobrym posunięciem, natomiast w przyszłym roku oczekuję od spółki zaprezentowania czegoś zupełnie oderwanego od świata Anomaly, gdyż zdaje się, że seria "zrobiła już swoje" i ewentualne kolejne odsłony mogą zostać odebrane jako odgrzewanie starego kotleta..

Czekam z niecierpliwością na wersję androidową, aby móc przetestować grę, myślę, że zanosi się na większy sukces niż było to w przypadku Anomaly Korea :)


Tutaj oficjalny komunikat o iOS-owej premierze, w którym podano, że wersja na Androida to kwestia "najbliższych dni" :)


I jeszcze kolejna recenzja

Jest również już pierwsza recenzja

hello1

Właśnie oficjalny komunikat bieżący miałem na myśli :)

Czekamy na raport z dzisiejszego NWZA Think

Kolejny komunikat, tym razem moim zdaniem znacznie ciekawszy i dość zaskakujący - pod koniec miesiąca odbędzie się NWZA w sprawie powołania dwóch nowych spółek,
Cytat:
których przedmiotem będzie prowadzenie szeroko pojętej działalności dystrybucyjnej oraz marketingowej oraz zarządzanie i obrót posiadanymi przez te spółki licencjami na produkty cyfrowe Spółki.

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

może coś się wreszcie poprawi jeśli chodzi o kwestie marketingowe hello1

Komunikat o podpisaniu umowy o dofinansowaniu, o którym była mowa w ostatnim czasie.

Jest już dostępny Anomaly 2 benchmark na Androida - przy ustawieniu najwyższych detali gra wygląda po prostu rewelacyjnie, problem może być tylko z liczbą graczy dysponujących sprzętem o wystarczającej wydajności..

oficjalny komunikat o otrzymaniu dotacji

Stana Justa wrażenia odnośnie do Oculus VR:

gry.gadzetomania.pl/2013/08/19...

Również się zgadzam z sugestią odnośnie do nutki szaleństwa - oczywiście wiąże się to z dodatkowym ryzykiem (i tak już stosunkowo wysokim w branży gier)), jednak moim zdaniem potrzebny jest odważniejszy projekt, który sprawi, że do przymiotników opisujących spółkę będzie można dodać słowa takie jak "wizjonerska" czy "innowacyjna".
Proponowałbym mobilną grę opartą o augmented reality, gdyż jest to moim zdaniem segment, który niebawem zdobędzie sporą popularność, przy jednoczesnym braku na chwilę obecną porządnych gier, uznawanych za coś w rodzaju klasyki gatunku :)

Zgadzam się, że przewidywanie wyników spółki to w dużej mierze wróżenie z fusów, natomiast gdybym miał wskazać oczekiwane przeze mnie liczby w raporcie za Q2, to (biorąc pod uwagę aktualność zapowiedzi o zrealizowaniu prognoz) byłby to zysk netto na poziomie 1,2-1,4 mln zł przy przychodach 3,4-3,8 mln zł.

Myślę, że mobilny port A2 może wywołać na rynku sporo zamieszania i okazać się dużym sukcesem - może nie spektakularnym, ale na pewno nie pozostawiającym wątpliwości co do tego, że pieniądze wydane na konwersję były dobrze zainwestowaną kwotą.
Krótka zapowiedź na PocketGamer:

www.pocketgamer.co.uk/r/iPad/A...

Tak jak napisał Asston, chodzi mi przede wszystkim o efekt marketingowy.

Moim zdaniem zarzut, że spółka akcyjna nie powinna w ten sposób pozyskiwać finansowania nie jest zasadny, bo przecież kampania na Kickstarterze zdecydowanie bliższa jest konwencji preorderu niż emisji akcji - ludzie finansujący kickstarterowe projekty robią to w zamian za precyzyjnie określone produkty w zamian, a więc jest to nic innego jak pewna formuła sprzedaży.

Przy Anomaly 2 spółka pokazała, że nie boi się nowych pomysłów, a z tego co pamiętam, w jednym z wywiadów Paweł Miechowski mówił, że formuła preorderu-zagadki sprawdziła się bardzo dobrze, tak więc dlaczegóż by nie pójść za ciosem i wystartować na Kickstarterze :)

Jeśli pomysł chwyci i projekt znajdzie się w "Popular This Week" (nie mówiąc już o "Staff Picks"), jest szansa na spory rozgłos. Trzeba by tylko dobrze przemyśleć taką kampanię, idealną formułą zdaje się być podejście typu: "Pracujemy nad taką oto grą i wydamy ją nawet jeśli kampania się nie powiedzie, ale jeśli uzbieramy taką i taką kwotę to gra zostanie rozszerzona o to i o to" ;)

Witam,


od kilku miesięcy jestem akcjonariuszem 11 bit studios i śledzę ten wątek.

Abstrahując od dyskusji dotyczącej polityki informacyjnej, chciałbym się podzielić koncepcją, która przyszła mi na myśl.

Otóż uważam, że ciekawym działaniem byłoby przeprowadzenie kampanii na platformie Kickstarter.
Śledzę od pewnego czasu pojawiające się tam projekty dotyczące gier i myślę, że warto byłoby spróbować, gdyż spółka zdaje się być w idealnym do tego momencie rozwoju:

- można by się powołać na wydane do tej pory gry i ich średnie oceny na Metacritic, co byłoby czynnikiem uwiarygadniającym dla osób nieznających 11 bit studios,
- tajemnicza gra, nad którą pracuje spółka mogłaby zostać w ten sposób rozreklamowana; na Kickstartera zagląda coraz więcej osób, a ponadto, internetowe serwisy o grach coraz częściej publikują newsy z informacjami o nowych ciekawych projektach,
- liczba fanów profilu 11 bit na Facebooku w połączeniu z osobami śledzącymi konto twiterrowe stanowi pokaźną bazę odbiorców informacji o uruchomieniu kampanii - na pewno nie przeszłaby ona niezauważona, co dzieje się w przypadku części kickstartetowych projektów.

Zauważyłem, że niektóre ciekawe projekty nie cieszą się zainteresowaniem - moim zdaniem - dlatego, że twórcy deklarują bardzo odległy termin premiery (dwa lata od końca kampanii lub nawet później).

W związku tym gra, nad którą spółka już pracuje, byłaby o tyle dobrym pomysłem, że data wydania na pewno nie będzie tak odległa.
Widziałbym to w ten sposób, że w opisie projektu zostanie zamieszczony nie tylko opis słowny uzupełniony screenami, lecz również gameplay.
Wówczas można by ustalić kwotę, po zebraniu której projekt zostanie sfinansowany, na kilkaset tysięcy dolarów, informując, że zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na konkretne rozszerzenia gry.
Gdyby jeszcze dodać ciekawe stretch goals (np dotyczące kolejnych platform, na które zostanie wydana gra), byłoby idealnie.


To by było na tyle ;)

Oczywiście nie wiem czy w tworzonej grze jest miejsce na jakieś większe rozszerzenia, natomiast gdyby w przeciągu kilku lub kilkunastu miesięcy któryś z projektów spółki doczekał się kickstarterowej kampanii, myślę że efekt mógłby być interesujący :)



Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 9 lipca 2009
Ostatnia wizyta: 31 marca 2014 19:04:03
Liczba wpisów: 26
[0,01% wszystkich postów / 0,00 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,246 sek.

tyoawdqy
ohbivkwz
Prezentacja inwestorska Grupy Klepsydra - 11 września 2025 r.
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +78 934,96 zł +394,67% 98 934,96 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ilffrnwg
flgvwtmx
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat