Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś rozlicza jako koszty opłatę za przechowywanie papierów wartościowych, a jeśli tak - to w jaki sposób?
Ja trafiłem tylko na taką interpretację:
Pismo z dnia 14 sierpnia 2012 r. Izba Skarbowa w Poznaniu ILPB1/415-525/12-2/AP INTERPRETACJA INDYWIDUALNA.
I choć początkowo ucieszył mnie fragment
"organ podatkowy potwierdza prawidłowość stanowiska Wnioskodawcy w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu z tytułu odpłatnego zbycia papierów wartościowych opłaty miesięcznej za przechowywanie papierów wartościowych"to zaraz potem doczytałem, że
"ww. opłata miesięczna będzie stanowić koszt uzyskania przychodu w danym roku podatkowym tylko i wyłącznie w wysokości proporcjonalnie przypadającej na zbyte papiery wartościowe"i tym samym - rozliczanie byłoby na tyle skomplikowane, że się nie opłaca.
A może ktoś trafił na inną interpretację lub praktyczne rozwiązanie?