pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

marter

marter

Ostatnie 10 wpisów
marter napisał(a):

Nie jestem co prawda prawnikiem, więc mogę się mylić, ale w USA są jeszcze ADRy. Co prawda chyba "unsponsored", więc powinno być to problemem depozytariusza, a nie spółki, ale jeśli CDR ma jakieś aktywa w Stanach, to nie będzie mógł pozwu zignorować.

Ech i pomieszałem sprawę o przestępstwo (i wtedy miałyby znaczenie czy spółka sama oferowała papiery w USA) ze sprawą cywilną o odszkodowanie - w takiej wystarczy, że poszkodowany jest obywatel USA i da się w USA zająć zasądzoną sumę.

d2fan napisał(a):

Odnośnie pozwów, to może jakiś prawnik niech się wypowie. Mi się wydaje, że polską spółkę notowaną na warszawskiej giełdzie można pozwać jedynie w Polsce.

Nie jestem co prawda prawnikiem, więc mogę się mylić, ale w USA są jeszcze ADRy. Co prawda chyba "unsponsored", więc powinno być to problemem depozytariusza, a nie spółki, ale jeśli CDR ma jakieś aktywa w Stanach, to nie będzie mógł pozwu zignorować.

baks napisał(a):

Na razie należy się żółta kartka dla Zarządu co pokazał rynek.

W sumie to należała się już za PM, bo jak widać opowieści o planach (by nie powiedzieć - bajki) to jedno, ale gdy miało to mieć odzwierciedlenie w kasie, to już wyglądało to dużo gorzej

marter napisał(a):

Stąd uważam, że propozycja programu jest przy założeniu dużo wolniejszego rozwoju firmy niż oficjalnie ogłaszany.

Z drugiej strony - a co jeśli odsiejemy jeszcze trochę oficjalnego optymizmu z konferencji i się jeszcze okaże, że ten PM był jednak ambitny?

pandorinium napisał(a):
Bo uważają, że P8 lepiej zrobić na unreal. Silnik rozwijają pod kolejne projekty. Tak rozumiem.

Dodatkowo jesienią była mowa o tym, że P8 ma być ukierunkowany przede wszystkim na konsole a czas portowania FP pokazuje, że na własnym silniku może to nie być łatwe. Choć oczywiście otwarrta będzie kwestia kolejnych projektów