lcviuhzm
Advertisement
PARTNER SERWISU
lypvshjn

WIG-Media

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 21 września 2008 20:44:21
Napisałem wypracowanko (przeredagowałem ze starego bloga):
www.stockwatch.pl/edukacja/pos...

A w żołnierskich słowach: w mediach są straszne turbulencje. Bez nadziei na poprawę.
Źródło: raptownie przesuwa się postrzegana wartość, za którą płaci konsument. To znaczy, znika.
Informacja przestaje być towarem, a staje się nadmiarem. Komunikowanie masowe wygasa. Grupy docelowe odchodzą do lamusa. Przez zmiany w konsumpcji mediów, zmienia się też rozdział budżetów marketingowych: w ślad za konsumentami przechodzą do internetu.
Tego się nie zmieni, można tylko gonić. Z różnym powodzeniem próbują duzi i mali. Duzi mają zasoby, mali mają mobilność. Duzi mają koszty stałe, mali nie mają. Trend jest silny, oczywisty i trwały.
Edytowany: 21 września 2008 20:48

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość



Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,085 sek.

aezchyrl
zvbhplzh
kspmzslm
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
oumgfqzh
kuackynv
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat