Emitent prowadzi sieć supermarketów spożywczych pod marką Dino. Na dzień 31 grudnia 2016 r. sieć tworzyło 628 sklepów zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski o łącznej powierzchni sali sprzedaży 238.416 mkw. Większość sklepów jest zlokalizowana w mniejszych miejscowościach, średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast, w lokalizacjach dogodnych dla klientów. Zgodnie z przyjętą strategią Dino planuje przekroczenie liczby 1 200 sklepów do końca 2020 roku
Wtorkowa, przedostatnia w 2020 roku sesja na GPW, rozpoczęła się od wzrostów. I to najlepsze podsumowanie tego mijającego roku, który pomimo wszystkich pandemicznych zakrętów, był dość udanym dla większości spółek. Szczególnie tych mniejszych. Dla części z nich nawet wybitnie udany. Najsłabiej, obok firm w bezpośredni sposób dotkniętych lockdownami, wypadły duże banki i spółki paliwowe.