Sfinks Polska podpisał umowę z doradcą wspierającym proces wydzielenia i sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa związanej z marką Sphinx. Spółka liczy na pozyskanie inwestora zainteresowanego rozwijaniem tej sieci gastronomicznej.
Sprzedaż gastronomiczna grupy Sfinks Polska w IV kwartale 2024 r. wzrosła o 7,6 proc. r/r do 52,52 mln zł. W rachunku narastającym sprzedaż gastronomiczna w 2024 r. wyniosła 206,83 mln zł i wzrosła o 8,8 proc. r/r.
Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu
Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.