Grupa Eurocash zajmuje się hurtową oraz detaliczną dystrybucją żywności i innych produktów szybko zbywalnych (FMCG). Klientami spółki są właściciele sklepów małoformatowych, których Grupa wspiera w obszarze marketingu, technologii i edukacji. Firma obsługuje blisko 80 tys. placówek detalicznych, w tym 13,5 tys. sklepów zrzeszonych w ramach miękkiej franczyzy – abc, Groszek, Euro Sklep, Gama i Lewiatan. Grupa prowadzi swoją działalność dystrybucyjną poprzez sieć hurtowni Cash&Carry oraz dystrybucję z dowozem do klienta, w tym z wykorzystaniem platformy e-commerce dla sektora B2B – eurocash.pl. Działalność detaliczna Grupy obejmuje ponad 1,5 tys. supermarketów Delikatesy Centrum, własnych i zrzeszonych w ramach twardej franczyzy, oraz 450 saloników prasowych Inmedio.
BM mBanku w comiesięcznym raporcie podtrzymało scenariusz kontynuacji trendu wzrostowego na rynku akcji i wskazało 26 spółek z GPW, które w najbliższych tygodniach mogą sprawić pozytywną niespodziankę.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania wyjaśniające wobec kolejnych sieci handlowych - Kaufland Polska Markety, Eurocash i SCA PR Polska (Intermarche), podejrzewanych o nieuczciwe stosowanie wstecznych rabatów.