Grupa Kapitałowa IMS działa na rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży. Rozwiązania z zakresu nowoczesnego marketingu jakim jest marketing sensoryczny, obejmują trzy główne grupy produktowe: - Audiomarketing - emisja oraz przygotowanie personalizowanych formatów muzycznych, - Aromamarketing - dobór i emisja spersonalizowanych nut zapachowych dla wybranych grup klientów, - Videomarketing - komunikacja wizualna na nośnikach digital signage: totemy reklamowe, video wall, menu boards, wayfinder – mapy dotykowe.
Grupa IMS będzie rekomendować wypłatę 0,20 zł dywidendy na akcję z zysku za 2019 rok, przeznaczając na ten cel kwotę do 6,28 mln zł. Według wstępnych danych, spółka w ubiegłym roku wypracowała prawie 59 mln zł przychodów, 18 mln zł EBITDA i 9,5 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej.