pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Vach

Vach

Ostatnie 10 wpisów
Czy mógłby mi ktoś mądrzejszy wytłumaczyć jedną rzecz?
Aktualny kurs Bytomia to 2,60, kurs Vistuli to 4,75. Zakładając parytet 0,7, kurs BTM powinien być w okolicach 3,32, natomiast od ok. miesiąca widzimy osuwanie się kursu. Czy zatem dzieje się coś o czym nie wie rynek lub rynek czegoś się obawia? Że do połączenia nie dojdzie? Że parytet zostanie zmniejszony jak już raz się to wydarzyło? Zastanawia mnie ten powiększający się z każdym dniem rozjazd...

Daimyo, recenzja to jest subiektywna ocena jakości gry. Rozumiem, że jako rzecz subiektywna, każdy może mieć swoją opinię, niemniej z jakiegoś powodu wszystkie pozostałe opinie są b. pozytywne. Uważasz, że tamci recenzenci mieli podjarkę bo mają akcje 11bit? Oni mieli okazję zagrać, w przeciwieństwie do akcjonariuszy, i jednak im się podoba. Osobiście miałem duże obawy w ciągu dnia, że gra zbierze dobre noty tylko w PL, natomiast na szczęście okazało się, że zagranica jest równie "łaskawa" - PC Gamer to naprawdę bardzo opiniotwórczy serwis - mają 3,8 mln followersów na FB.

Ja rozumiem, że możemy dyskutować czy gra się sprzeda czy nie pomimo ocen jakie dostaje, ale kwestionujecie jakość gry nie mając okazji w nią zagrać... A nawet inaczej, zgadzacie się z jedną wyjątkową opinią pomimo zalewu powtarzających się b. pozytywnych.

Pojawił się komunikat z PAP:

biznes.pap.pl/pl/news/pap/info...

Cytat:
Z wyliczeń PAP Biznes wynika, że wśród 98 gier na komputery osobiste (PC) ocenionych na Metacritic w ciągu ostatnich 90 dni, cztery gry otrzymały średnią ocenę wyższą niż 85 pkt.


Poza tym na Metacritic już 14 recenzji ze średnią 87, co daje czwarty wynik w tym roku dla gry PC:

www.metacritic.com/browse/game...

GRAF78 napisał(a):
andy_dufresne napisał(a):
Recenzja Polygamii rozczarowuje.
...
Nie przesadzają nieco? ;)

Myślę że nie, Ja mam od dawna podobne zdanie na temat FP


Ale masz takie zdanie gdyż grałeś? Pomimo, że premiera jest dopiero jutro? Pomimo faktu kilkunastu recenzji będących w kontrze do tych argumentów?

jurror: W kontekście pracy w CDR polecam obejrzenie poniższego filmu. Niby zrobiony na podstawie ocen z Glassdoora, ale wiele nie mija się z prawdą.


koladzio napisał(a):
Czy dobrze ten gameplay (choć to słowo mocno naciągane w tym przypadku) odebrałem, że frostpunk będzie miał multiplayera?

Nie będzie miał - to informacja, która już wcześniej była przekazywana. Te punkty na mapie to najpewniej jakieś akcje dodatkowe poza samym miastem.

Z ciekawostek, Beat Cop przez najbliższe 2 dni jest w Daily Deal na Steamie:
store.steampowered.com/app/461...

W chwili obecnej jest na drugiej stronie Top Sellers.

Ta lista jest tylko dla gier, które ukazały się na Steam w 2014 roku, a DayZ z tego co kojarzę ukazało się w 2013 r.

Wg ArsTechnica TWoM sprzedał się w 2014 na Steamie w liczbie 370221 kopii (albo precyzyjniej tyle zostało aktywowanych na Steamie), co dało mu 54 miejsce w roku 2014.

Źródło: arstechnica.com/gaming/2015/03...


Tylko, że podaje tak od 30.06.2014. Poza tym 80k akcji to jakieś 3,6%.

Rookie question: gdzie sprawdzacie, że miały miejsce takie transakcje pakietowe?

@cad_man Pozwolę sobie nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że pod względem finansowym karty są rozdane. Nikt nie jest w stanie przewidzieć jak TWoM poradzi sobie na tabletach czy konsolach (o ile to jest ta duża premiera związana z grą). Równie dobrze Industrial może zaliczyć opóźnienie i ukazać się w 2016. Także kwestia wyników finansowych jest moim zdaniem mocno otwarta: może być 5 mln, a może być 30 mln.

Zgodzę się natomiast, że do momentu gdy TWoM ukaże się na tablety może rządzić technika.

knoker napisał(a):
Industrial jest nazwą "roboczą" nie znamy właściwej nazwy a gdybyśmy ją poznali to wszyscy by wiedzieli o czym będzie gra tak wynika z rozmów z twórcami.


Wiemy za to do czego odnosi się nazwa Industrial - do steampunka, do którego nie nawiązywał ani They, ani porzucony Prey 2.

Trochę z grobu wygrzebałeś tego They'a. Nie zapominajmy, że był robiony jeszcze za czasów Metropolis i został razem z Metropolis kupiony przez CDP, więc tak naprawdę prawa do niego ma CDP.

Nie wiem też na jakiej podstawie wywnioskowałeś, że musieliby go skończyć w 9 miesięcy, skoro 9 miesięcy to mają na Industriala.

anty_teresa napisał(a):

Część omówień jest odkryta, więc masz bazę porównawczą. Dla samej informacji o industrialu to moim zdaniem nie warto, natomiast jako całość to sam musisz zdecydować.


Nie wątpię, że omówienie jest zrobione rzetelnie i solidnie od strony finansowej, niemniej nie odpowiedziałeś na moje pytanie: czy informacje w nim zawarte nt. Industriala są syntezą powszechnie znanych rzeczy, czy pojawia się w nim coś o czym do tej pory nie wiedzieliśmy, co sugerowałoby zdanie:

anty_teresa napisał(a):
Poza tym można się dowiedzieć czym z grubsza będzie Industrial :)

anty_teresa napisał(a):
w omówieniu jest to przecież wyraźnie napisane...


Gdybym posiadał dostęp do omówienia, to przecież bym nie pytał.
Pytam, gdyż zastanawiam się czy warto jest dla tego omówienia inwestować w abonament.

@anty_teresa Skąd pochodzą informacje w omówieniu nt. Industriala, bo przecież nie ze sprawozdania finansowego? Czy to Wasze przypuszczenia na bazie dotychczasowych informacji, czy jakieś nowe informacje ze spółki?

Scarry napisał(a):
ja sobie sukcesu tej gry na konsolach jakoś nie wyobrażam... sterowanie jest tak bardzo mocno sfocusowane na zasadach point'n'click że pady konsolowe odbiorą mnóstwo z ducha oryginalnej gry. PC - super, tablety - super, konsole... jakoś nie.


Ostatnio zastanawiałem się trochę nad tym sterowaniem i moim zdaniem da się je w dosyć prosty sposób przełożyć na konsole - gałką sterujesz postacią, masz akcje pod przyciskami (X, Y, B, A - akurat dla X-a) a dodatkowo przełączasz się pomiędzy postaciami np. triggerem. Uważam, że to powinno całkiem dobrze działać.

Inna sprawa jest taka, że do tej pory 11bit nie miało zbyt dobrej passy na konsolach, to jedno, a drugie, że nie mam pewności czy ludzie grający na konsolach oczekują tego typu emocji, które kryją się za TWoM. To są raczej ludzie, którzy dla relaksu odpalają coś po pracy siedząc sobie na kanapie i relaksując, niekoniecznie pragnąc głębokich przeżyć.

No ale miejmy nadzieję, że się mylę...

Swoją drogą architektura obecnej generacji konsol jest tak zbliżona do PC, że podejrzewam, iż wydanie TWoM na PS4 i X1 wiązałoby się ze stosunkowo niewielkim nakładem pracy.

Osobiście nie zauważyłem by były jakoś specjalnie promowane. Obydwie te gry mają jednak dwie wspólne cechy:
1. Survival - ostatnio bardzo popularny gatunek
2. Early access - ludzie dostają co rusz nową wersję, nowe poprawki, dyskujtują na ich temat, robi się szum, coraz więcej ludzi się dowiaduje... i sprzedaż trzyma cały czas wysoki poziom. Oczywiście nie wszystkie gry w early access sobie tak radzą, ale jest kilka perełek (nie wspominając, że DayZ jest cały czas EA, a zanim Minecraft został ukończony ludzie zapłacili już pewnie Notchowi za jego 70mln$ posiadłość).

Informacja z innej beczki: TWoM nominowane w dwóch kategoriach na IGF (grand prize oraz najlepsza narracja). Źródło: http://www.igf.com/02finalists.html

Anomaly nie jest rozliczone, ale zarówno kosztami, jak i przychodami, a z komunikatów przedstawicieli byli oni zadowoleni ze sprzedaży, więc obstawiałbym ten punkt neutralnie lub z lekkim plusem, natomiast przychodzi mi do głowy jeszcze jedna rzecz - War Child. Spółka miała wesprzeć tę organizację, ale nie znamy założeń tego wsparcia. Nie podejrzewam wielkiego procenta ze sprzedaży, ale również jest to pozycja, która może delikatnie wpłynąć na wynik netto.

I żeby nie było żem bezduszny... bardzo mocno wspieram tę inicjatywę! I uważam, że również w jakimś stopniu pomogła w kwestiach promocyjnych.

Kilka kwestii ode mnie gwoli dyskusji i przemyślenia - od razu zaznaczam, że posiadam akcje w zasadzie prawie od momentu wejścia firmy na rynek, więc definitywnie moim celem nie jest spadek ich wartości, a tylko merytoryczna dyskusja.

1. The Astronauts poinformowali, że The Vanishing of Ethan Carter zwrócił się tak naprawdę pierwszego dnia sprzedaży, a wszystko m.in. dzięki zamówieniom przedpremierowym (źródło: gry.onet.pl/the-vanishing-of-e...). Czy ktokolwiek brał pod uwagę, że duża część TWoM mogła się sprzedać w preorderach a w pierwszy weekend wcale nie musiało zejść nie wiadomo ile kopii? Czy ktoś obserwował rankingi Steam przed premierą gry?

2. Posiadam akcje tak długo, że pamiętam bardzo dobrze casus Anomaly, które również było dużym sukcesem. Pamiętam też co się działo z kursem potem. Niestety, ale moim zdaniem, spółka nie wykorzystała wówczas potencjału. Oczywiście, nie ma co porównywać jej do CIG, bo to są dwie kompletnie różne firmy, na korzyść 11B - grałem we wszystkie ich gry i wiem, że każda z nich była dobra, niemniej wybiło się tak naprawdę wyłącznie Anomaly oraz teraz TWoM. Wiem, że od tamtego czasu minęło sporo czasu, doszło sporo bardzo utalentowanych osób, niemniej nigdy nie ma pewności, że na kolejny sukces nie będziemy musieli czekać kolejnych X lat.

3. Uważam, że liczby podawane przez introverted_investor mają mniej więcej ręcę i nogi, a na pewno bliższe są rzeczywistości niż 1mln kopii w ubiegłym roku. Osobiście obstawiłbym rząd 400k kopii. Zastanawia mnie tylko jedno - jak uważacie czego oczekują inni inwestorzy? Jaka liczba w raporcie będzie neutralna? Jaki zysk? Ja jak zobaczę 400k będę zadowolony, tylko mam pewne obawy, że wiele osób nastawi się na minimum milion i czując się rozczarowana wyrzuci papier...

Scarry, skoro gra brutto kosztuje 19 euro, to jak wychodzi Ci netto dla firmy 50 zł?

Jami napisał(a):
albercik8503 napisał(a):
Czy ktoś z Was wie jak wycenia bestsellery Steam? wg ilości czy wartości sprzedaży?


bestsellery na Steamie są według wartości sprzedaży, a nie ilości sztuk


Dopiero jak to przeczytałem, to sobie uświadomiłem skalę.

To de facto oznacza, że jeżeli nowe Call Of Duty kosztuje 60 ojro, natomiast TWOM 19 ojro a jest wyżej niż CoD, czyli sprzedaje się co najmniej 3 razy lepiej niż CoD jeżeli chodzi o sztuki i generuje więcej przychodu. Ciężko co prawda oszacować teraz sprzedaż CoD, bo miał nieco wcześniej premierę, niemniej wygląda to baaaardzo dobrze.


Ja grałem na iPadzie 2, ale z iOS 6 i też działało bez zarzutu (nawet zero przycinek). Problemy były podobno tylko dla posiadających iOS 7.

Od premiery były dwie poprawki. Ta opinia mówi najpewniej o pierwszej z nich, która była bardziej kosmetyczna.

Regisek, zwróciłbym tylko uwagę, że ta opinia jest z 9.11.2013, a patch, który podobno zapobiega crashom i usprawnia grę pod kątem stabilności i wydajności został wydany wczoraj.

Cytat z tego wywiadu:

proseedmag.pl/inspiracja/nie-m...

Cytat:
Niedługo ogłosimy nasz najnowszy, duży tytuł, który ukaże się początkowo na PC oraz Macu.


Podkreśliłem dość moim zdaniem istotne słowo :)

I kolejna recenzja: 9/10
Bardzo mnie to cieszy.

www.eurogamer.pl/articles/2012...

Ciekawy materiał o 11 bit:

www.gry-online.pl/S018.asp?ID=...

Przy okazji okazało się, że najwięcej osób pracuje nad niezapowiedzianym jeszcze projektem - grą na PC. Szczegóły na ten temat mają pojawić się na początku przyszłego roku.

Żeby zrobić produkt freemium, który na siebie zarabia, trzeba od początku go w ten sposób projektować i mieć dużo głowy na karku, a i doświadczenie jest nie do przecenienia.

W grze typu Funky Smugglers nie ma na to miejsca. Fajnie, że 11bit dodało możliwość płacenia za dodatkowe rzeczy, ale spokojnie można mieć pełne doznania z gry nie wydając na nią ni grosza więcej niż opłata za produkt.

Coraz więcej firm idzie w kierunku free-to-play, co dla samych graczy nie musi być dobrą informacją, ale kwestią jest raczej dobre wypełnienie swojej niszy niż chwytanie wielu srok za ogon. Jak dla mnie 11bit mogliby jeszcze poczekać przed wchodzeniem w ten segment. Tym bardziej że w tym segmencie pieniądze robi masa - masa graczy, do której trzeba dotrzeć, co związane jest ze zmasowanym marketingiem, który moim zdaniem u 11bit nieco kuleje.


pablo_n napisał(a):
Dziwne ze spółka nie stosuje wersji free z jedna misja. Stoi pewnie za tym jakaś decyzja biznesowa.


Moim zdaniem przy takiej cenie gry nie miało by to najmniejszego sensu. Nie oszukujmy się ale za taką zabawę cena rzędu 0,79 euro to jak bezcen, bo gra jest warta zdecydowanie więcej. Ostatnio czytałem wywiad z ludźmi odpowiedzialnymi za Puzzle Craft, którzy swoją grę również opublikowali w takiej cenie i mieli sporo odzewu od graczy, że generalnie oni wiedzą, że ta gra jest warta znacznie więcej i pomimo, że nie były im potrzebne rzeczy z tamtejszego sklepiku, to kupowali je, aby wesprzeć twórców, którzy niemal za darmo oddali im dziecko wielomiesięcznej pracy. Co prawda typ produkcji jest zgoła odmienny, ale być może i w FS trochę ludzi skusi się na monety.

Co moim zdaniem pozytywne, 11 bit udało się uniknąć sytuacji pay-to-win - można spokojnie w FS grać nie kupując monet, ale są w sklepiku na tyle fajne rzeczy, które chciałoby się zobaczyć jak najszybciej.

pablo_n napisał(a):
Gra korzysta z facebooka ale tylko przez stronę nie aplikacje facebook. Wrzuciłem grę na facebooka ale tam zamiast nazwy gry mam napis testowa aplikacja.


Też to zauważyłem, mam nadzieję, że w miarę szybko pojawi się na to jakiś patch, a może trzeba zmienić nazwę tej aplikacji na Facebooku? W każdym razie trzeba się tym w miarę sprawnie zająć.

Jeden z komentarzy na FB pochodzący od 11 bit studios:

"Android and Mac will be released this month as promised."

Patrzę sobie na iTunes i widzę Funky Smugglers na 3. miejscu na iPhone'a i na 2. miejscu na iPada w Top10. Pytanie tylko czy te listy, które tam widać to są wyłącznie dla naszego regionu? Ktoś się orientuje?

Swoją drogą kupiłem wczoraj grę na iPada - jest bardzo miodna i jestem zachwycony. Moim zdaniem przy odpowiedniej promocji mogłaby zawojować rynkiem na skalę np. Fruit Ninja.

Dodatkowa informacja jest taka, że takich in-app purchase są 4 do wyboru, wszystkie skierowane są na kupno dodatkowych monet. Kosztują od 0,79 euro do 7,99 euro bodajże.

chimpo napisał(a):
Zauważyłem taką ciekawą informację przy grze z amerykańskiego AppStore'a

Top In-App Purchases

1. 25000 Coin Pack $1.99

Czy to dodatkowa kasa dla spółki ze sprzedaży w wewnętrznym sklepie w grze?



Patrząc przez analogię do innych gier na iOS, to tak właśnie wygląda. W zależności od tego jak się użytkownicy napalą na rzeczy do zdobycia w samej grze, to do jej ceny mogą jeszcze sporo dorzucić.

O ile ilość sprzedanych gier będzie pewnie można monitorować jakoś po rankingach, to już niestety nie dowiemy się ile sprzedanych zostało takich coin packów, dopóki nie zobaczymy jakiegoś raportu.

Dobrze pamiętasz.

cad_man napisał(a):
szkoda, że nie dodałeś, że umowa sprzedaży została podpisana bezpośrednio z Apple - to wydaje się kluczowe dla tej informacji...


Na FB jakoś o tym nie wspomnieli.

Zastanawiałem się co tak kurs dzisiaj rankiem wystrzelił. Wchodzę na FB, a tam:

"Funky Smugglers is OUT NOW on the iOS!"

Fajnie, że są, szkoda, że bez większej promocyjnej pompy.

Kilka odpowiedzi na pytania graczy:

blog.anomalythegame.com/en/que...

Prześledźcie sobie transakcje, które doprowadziły do takiego spadku - był to bardzo mały wolumen. Tutaj tak naprawdę nie było żadnej obrony 12 zł, wygląda jakby ktoś rzucał niewielkie pakiety pekacem, a że nie było żadnych zleceń na K, to kurs się posypał.

Kilka nowych informacji i wszystkie pozytywne - fajnie :)
Najbardziej zaskakuje mnie pozytywnie informacja o wydaniu gry na PS2 - tych konsol jest na świecie 150 mln i mają się nieźle.

Widać też, że twórcy chcą, żeby Anomaly ukazało się niemal na wszystkich platformach - to bardzo dobrze wpłynie na świadomość marki i pomoże w promocji drugiej części gry, która również została zapowiedziana.

Ciekawe, że kurs na nie nie reaguje, a może zdyskontował te informacje już w zeszłym tygodniu ;)

Mówiąc szczerze, to nigdy specjalnie nie interesował mnie ten temat, gdyż w swoich kalkulacjach nigdy nie wliczałem Maców do platformy, na której Anomaly mogłaby znacząco zarobić (prognozowałem kilka-kilkanaście tysięcy sztuk).

Dużo więcej i to bardzo pozytywnych danych mamy nt. rynku iPhono-/iPado-/iPodowego i moim zdaniem nagrody z Maca mogą mieć przełożenie na promocję gry na tych platformach, co jest IMO w tym momencie kluczowe.

Informacja ad. Infinity Blade:

www.telepolis.pl/news.php?id=2...

Mój komentarz: IB to nie popierdółka jak Angry Birds, tylko tytuł RPG dość wymagający i długi, który trafia do określonej rzeszy odbiorców. To pokazuje, że na iPhone są też użytkownicy celujący w nieco ambitniejsze produkcje. Owszem, IB było zdecydowanie lepiej promowane i było pierwszą grą na Unreal Engine na iPhona, która miała pokazać ile ten silnik potrafi, niemniej jestem przekonany, że duża część osób, która nabyła ten tytuł, zrobiła to nie tylko z myślą o super efektach graficznych, ale także o rozbudowanej mechanice. I myślę, że m.in. do tych klientów Anomaly może trafić.

Tak naprawdę do pełni szczęścia jako inwestorowi brakuje mi jednego - dużego tąpnięcia marketingowego, bo moim zdaniem Anomaly na takie zasługuje.

Przy okazji - Infinity Blade był również laureatem w tym samym konkursie co Anomaly wspomnianym kilka postów wyżej :)

Cytat:
Swoją drogą, jakby to kogoś interesowało to Defense Grid ma w swoim leaderboardzie obecnie prawie 160 tyś. użytkowników (gra wydana pod koniec 2008, tylko na PC).


Tutaj akurat się mylisz, bo DG wyszło również na XBLA. Szczerze mówiąc nie patrzyłem ile jest tam na leaderboardzie, ale może to być ciekawa informacja.

Pojawiła się recenzja na Gamespocie:
www.gamespot.com/pc/strategy/a...

Ocena ładna, szkoda tylko, że tekst słabo wyeksponowany.

Cytat:
Anomaly: Warzone Earth's fresh perspective on the traditional tower defense setup makes for an exciting new entry in the genre, exploring familiar gameplay from an entirely different angle makes the action in Anomaly: Warzone Earth even more exciting. It's surprising how much of a difference a few simple tweaks can make toward revitalizing a genre that has long grown stale for some players. Being able to think strategically while under fire is a must in Anomaly: Warzone Earth, and the many twists that pop up along the winding road to victory make this game a winner.


NICO od jakiegoś czasu porusza się w kanale 19-20 gr, więc nie widzę tutaj dołowania, natomiast CIA dołuje z wiadomych przyczyn (Snajpera 2 nie będzie w tym roku).

Niestety dopóki nie uzyskamy jakichś wyników od spółki, ciężko będzie oszacować ile gier się sprzedało (moim zdaniem tylko na podstawie leaderboardów).

W cyfrowej dystrybucji są natomiast dwie pozytywne rzeczy - ilość odgórnie nie jest ograniczona, bo sprzedaje się wirtualne licencje, czyli nie ma sytuacji, że zabraknie gry na półkach. Z drugiej strony, nie ma tutaj tzw. drugiej ręki, gdyż takiej gry się nie odsprzeda - ten kto chce zagrać musi dołożyć parę groszy 11bit (no chyba, że spiraci, ale to temat na inną dyskusję).

A czy 2,5 mln jest osiągalne? Biorąc pod uwagę potencjalne platformy, na które gra ma się ukazać, jej jakość i zysk z każdego egzemplarza osobiście uważam, że jest to prognoza bardzo wyważona i ostrożna.

Wydaje mi się, że nie jest to nawet lista tygodniowa, biorąc pod uwagę fluktuacje miejsc, na których potrafi być Anomaly. Zwróć uwagę, że lista tygodnia, do której link podałeś, jest listą z RSS-a i nie jest tożsama z tym co w tej chwili widać na Steamie.

Generalnie jak się zastanawiam nad sprzedażą Anomaly, to dochodzę do wniosku, że tak dobry produkt sam się obroni i jego głównym motorem napędzającym może być marketing szeptany. Niestety premierze wersji PC/MAC nie towarzyszyła żadna spektakularna kampania marketingowa, ale odnoszę wrażenie, że do coraz większej ludzi czy to przy pomocy czytanych recenzji, czy też rekomendacji, docierała będzie informacja, że oto za niespełna 10$ można mieć sporo zabawy z najwyższej półki.

W tym tkwi ogromny potencjał tego produktu - stosunek jakości do ceny, który w zestawieniu z innymi grami jest naprawdę dobry.

Także nie martwiłbym się, że wyniki za pierwszy tydzień czy miesiąc nie są spektakularne. Moim zdaniem na koniec roku Anomaly w wersji na PC będzie mogło pochwalić się bardzo przyzwoitym rezultatem. A na pozostałych platformach będzie IMO jeszcze lepiej.

Jeszcze ciepła recenzja w Destructiodzie, jednym z bardziej poważanych serwisów zagranicznych:
www.destructoid.com/review-ano...

Przy okazji mam prośbę: może ktoś kto zakupił grę (u mnie niestety nie pójdzie na PC, czekam na wersję no konsole :) dawałby co jakiś czas znać jak przyrasta liczba ludzi w leaderboardzie? Może nie jest to super wyznacznik, ale zawsze można jakoś oszacować ilość sprzedanych kopii.

No i recenzja na największym polskim portalu o grach:
www.gry-online.pl/S020.asp?ID=...

Recenzja na technopolis:
technopolis.polityka.pl/2011/a...

Jest nieźle :)

Z tego co widzę na Steamie, to jeszcze 10 godz. do udostępnienia gry :/
Szkoda, bo bym już pograł :)

Możemy zrobić mały konkurs, ja obstawiam, że średnia na Metacritic będzie 85 :) powiedzmy po miesiącu od premiery, bo recenzje muszą do nich spłynąć.

Z tego co widziałem do tej pory 75% jest bardzo asekuracyjne :)

No nie powiem, pierwsza recenzja hurra-optymistyczna.
Zresztą nie oszukujmy się, wszyscy wiedzieliśmy, że to będzie dobry produkt - jedynym znakiem zapytania jest jak się sprzeda :)

Ok, jest to pewnego rodzaju mrugnięcie okiem do czytelników, niemniej wprost nikt nigdy tego nie powiedział. Ja również wierzę w to głęboko, że gra ukaże się np. na konsolach, ale w tej chwili takich gwarancji nie ma. Twierdzenie, że prezes opowiada w każdym wywiadzie, że Anomaly zostanie wydana na wszystkich platformach jest naciągane.

To tak jak Panowie z OPT w każdym wywiadzie mówią, że bardzo będą chcieli, aby Wiedźmin ukazał się na konsole, niemniej do tej pory nikt nie powiedział głośno i wyraźnie, że tak się stanie.

Wiem, że rynek dyskontuje oczekiwania, ale to są oczekiwania, a nie potwierdzone fakty.

baks napisał(a):

Prezes w każdym wywiadzie mówił o grze na wszystkie platformy.


Proszę w takim razie o choć jednego linka, w którym prezes wypowiada się w ten sposób.

Jako że pracownicy 11bit udzielają się w tym wątku, to mam do nich pytanko: czy recenzenci z Polski i świata dostali już swoje kopie Anomaly do recenzji i czy ew. jest jakieś embargo na datę publikacji tekstów?

Pytanie zmierza do jednego: czy możemy spodziewać się recenzji gry przed 8 kwietnia?

Niedawno, czyli kiedy? I skąd takie dane?

No i już wiadomo w czym rzecz: www.gpwinfostrefa.pl/palio/htm...

Jak myślicie, jaki teraz poziom jest realny?

Do 18-tej naszego czasu (CET).

Czytałem już wcześniej, ale jakoś ten Pan stracił u mnie kredyt zaufania.

Fool me once, shame on you, fool me twice...

WatchDog - przedwczorajszym komentarzem wygrałbyś spooooro orzechów. Spodziewałeś się tego poprzez:

a) przeczucie
b) przeciek
c) AT/AF + doświadczenie starego wygi.

Jeżeli c, to uchylisz rąbka tajemnicy, co wskazywało na emisję? :)

22 września ma być podobno konferencja.
Mają pokazać nowy fragment Wiedźmina, opowiedzieć trochę o gog-u i jakieś 2 ciekawe informacje ogólne z tego co pamiętam z wywiadu z TV.

Edit: No i się spóźniłem z odpowiedzią :)

Informacje
Stopień: Obeznany
Dołączył: 6 października 2009
Ostatnia wizyta: 18 marca 2020 21:42:36
Liczba wpisów: 61
[0,02% wszystkich postów / 0,01 postów dziennie]
Punkty respektu: 0

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,523 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,16% +33 632,53 zł 53 632,53 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło