pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

aircanada15

aircanada15

Ostatnie 10 wpisów
Nie rozumiem zdziwienia. Przecież to podstawa strategii F2P. Za najwięcej zarabiającymi grami stoją olbrzymie wydatki marketingowe.

Oxygen21 napisał(a):
Wyprzedziło Green Hell na Global-u? Eh?


Jakie znaczenie ma wyprzedzenie GH przez grę, która zadebiutowała kilka dni temu ? Co za sens robić takie porównania ?
W Królu Lwie była piosenka, "Circle of life" się nazywała.

Na co ty patrzysz, to już historyczne dane.
Kluczowe są informacje o znacznie wyższych nakładach marketingowych i komentarz spółki do tego.

Tylko jaki procent przychodów ma CFG z Blackthorn Arena ?
Dopiero dziś Europa zaczęła kupować. Od momentu premiery większość komentarzy z Chin (35 zł). Wieczorami spadało bardzo, USA póki co niezainteresowane.

Gekko: "Do Ubisoftu to niestety jeszcze tej spółce daleko."

To prawda Gordonie. Ubisoft zatrudnia 16 tysięcy osób i ma koszty funkcjonowania na tyle wysokie, że nawet tak duże portfolio nie pozwala im osiągnąć wyraźnie dodatniego wyniku finansowego.

Moderator:
drobna ingerencja w treść - komentujemy spółkę a nie użytkowników

A to ciekawe...
WeirdFish, które założył Marek Soból, również pracuje nad grą o tematyce przetrwania w kosmosie. Ma ona zadebiutować w przyszłym roku.
Mam przeczucie, że owy pan miał zdecydowanie inny pomysł na kolejną grę Creepy (konwencja komiksowa z elementami humoru) i w końcu zdecydował się założyć osobne studio.

www.stockwatch.pl/wiadomosci/w...

Cytat:
– Zakończyliśmy już etap pre-produkcji. Obecnie pracujemy nad wersją demo gry, którą chcemy zaprezentować pod koniec czerwca. Wersję gry w early access planujemy wprowadzić do sprzedaży w drugim kwartale przyszłego roku. Nasz projekt będzie grą kooperacyjną dla ośmiu osób, które pomagają sobie w trudach przeżycia w kosmosie. Już w trybie wczesnego dostępu gracze będą mieli okazję zagrać w nią w trybie kooperacji. Nad projektem w naszym studio pracuje 11 osób, a drugie tyle to zewnętrzni współpracownicy zewnętrzni – informuje Wiktor Szymański, członek zarządu WeirdFish.


Moderator:
Proszę dodawać cytaty do linków. Podmieniono link na własny

TTS żadnej furory nie zrobił. Zwykły, solidny debiut. Względnie niski peak graczy, około 1700. Pierwszego miejsca nie zanotowano.

mackopl: ale co ci się nie spina ? Zero konkretów. Mówisz, że stronę znasz, a tam przecież widać historię ceny od debiutu. O średnim przychodzie decyduje zwykle to, czy udział Chin jest znaczący, czy też nie.

Masz tu wgląd w ceny regionalne: https://steamdb.info/app/815370/
P.S. tego typu rzeczy można znaleźć chyba na google, by uniknąć zaśmiecania wątków ? blackeye

Dobry wydawca może dać naprawdę dużo. Pudełka to ciągle minimum 50% globalnego rynku konsol, szczególnie dla większych tytułów. W przypadku samego Green Hell może pojawić się płatność przedpremierowa, koszty marketingu pewnie spadną na wspomnianego wydawcę... Na razie sporo niewiadomych, ale możliwe, że skorzystanie z takiej dodatkowej pomocy okaże się dla Creepy korzystne.

Informacje
Stopień: Wykładowca
Dołączył: 15 grudnia 2014
Ostatnia wizyta: 26 maja 2020 11:07:37
Liczba wpisów: 1 063
[0,31% wszystkich postów / 0,53 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,599 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +113,15% +22 629,48 zł 42 629,48 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d