Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

aircanada15

aircanada15

Ostatnie 10 wpisów
Cyberpunk 2077 ma wyjść w 2020 również na Google Stadia. Podejrzewam, że Alphabet złożył ofertę nie do odrzucenia i chce z tej gry uczynić system sellera.

Jaki jest sens ? binky
A po co ktoś kupuje grę "X" 5 lat po jej premierze w pełnej cenie, skoro kilka razy w roku jest ona dostępna w promocji -80% ? Dlaczego ludzie płacą w lokalu 15 zł za piwo, które mają w domu, kupione po 3 zł ?
Po co ktoś kupuje Wiedźmina 3 na GOG nie mając nawet zamiaru uruchamiania go, po tym jak nabił wcześniej 300 godzin na Steam, a później kupił sobie jeszcze wersję PS4 ? Dlaczego taka osoba składa zamówienie na switchowe W3 z myślą o okazjonalnym graniu w podróży ?

Późniejsze wydanie konsolowego Frostpunka to nie błąd, tylko efekt niewystarczającej mocy przerobowej 11Bit. Oczywiście, że równoczesna premiera wypadłaby dużo korzystniej, ale jaki sens ma rozwodzenie się nad tym przeszło rok po fakcie ?

Scarry, ja nie pisałem o konsolowym Frostpunku. Ten sprzeda się na pewno wielokrotnie lepiej niż TWOM, to już wiemy dzięki prognozom wydawców. Patrząc na sukces Car Mechanic Simulatora na XBox, widać, że istnieje tam spore zapotrzebowanie na gry niekoniecznie zręcznościowe.
Standardy branżowe to nieujawnianie danych sprzedażowych (szczególnie na poszczególne platformy) w przypadku 95% tytułów. Czego więc ty oczekujesz ?
Ja miałem na myśli wydawnictwo, które zarzuciło haczyk na Nintendo Switch, a żadna platforma na świecie nie ma obecnie większego potencjału sprzedażowego dla ogółu indyków, szczególnie tych długo oczekiwanych. Na NS nawet dość przeciętne tytuły sprzedają się dobrze w promocjach, czego Steam już nie jest w stanie zagwarantować. Według mnie np. taki Moonlighter w ciągu max 2 lat od premiery na Nintendo sprzeda tam milion kopii.

No i właśnie to miałem na myśli :D Dla ciebie wydawnictwo to prehistoryczne Games Republic.
Tymczasem w obecnych czasach wydawnictwo to Moonlighter, Children of Morta i kolejne tytuły.
Pierwsza gra już przyniosła spore przychody, ale wciąż ma potencjał zarobkowy na "duże" kilkaset tysięcy sprzedanych kopii wersji NS. Dotychczasowe przeceny sięgnęły 40% w US i EU, w docelowej Japonii nie było dotąd żadnej promocji.
Wszelkie znaki na niebie wskazują, że Children of Morta kupi wyraźnie więcej ludzi niż Moonlightera, Steam community i wishlista na Steam nie kłamią. Można oczekiwać, że gra na samym PC sprzeda minimum 200-300 tys. w 2019, a konsole zrobią wyraźną różnicę.

Scarry napisał(a):

11bit (...) Wydaje "jakąś" gierkę, po tym jak ostatnio nie ma zbyt dobrej passy i efekt "firmy od This War of Mine" już zanika.


No tak, szczególnie po wydawnictwie widać, że 11Bit powoli odchodzi w niebyt salute
Jeszcze próbują ratować się rynkiem konsolowym, ale to zapewne łabędzi śpiew.
Biorąc pod uwagę wspomnianą "hibernację" przedmówcy, zastanawiam się jednak czy termin "ostatnio" to np. poprzednie 6-12 miesięcy czy też chodziło mu o 3-4 lata ? Jak myślicie ?

Dzięki, daj proszę znać nawet w przypadku, gdy spółka nic nie odpowie.

Anty_teresa: Dałbyś radę zrobić analizę dzisiejszego raportu za pierwsze półrocze 2019 ?

Ach to pisanie dla samego pisania...
W artykułach cytujących Trumpa wymieniano zupełnie inne gry: strzelanki multiplayer: Fortnite, Call of Duty oraz oczywiście rozgrywające się w czasach współczesnych GTA 5.
Poza tym prawie 70% Amerykanów gra na co najmniej jednym urządzeniu. Z nimi chce Trump zadzierać ?
Wolne żarty.

Umówmy się, że odpowiedź pana Darka nie mówi absolutnie nic...
Gdyby ranking wishlist był ustalany tylko według wielkości, to już na początku czerwca możnaby zakładać, że dla COM (24 pozycja) jest to zdecydowanie więcej niż 103 tys. Bum Simulator (43 miejsce).
Ja jednak wstrzymałbym się z pochopnymi wnioskami.

Nie, nie wpadło kolejne 500 tys. sztuk Moonlightera. Przynajmniej nie w tym sensie w jakim piszecie.
Już zapomnieliście o 4 umowach "hurtowych" ? Gra została umieszczona w ostatnim Humble Bundle oraz abonamencie Origin. Także nastąpiły hurtowe ściągnięcia przez klientów owych sklepów.
W Japonii gra kręci się ciągle w TOP 70 w pełnej cenie, więc sprzedaż jest bardzo fajna i stabilna.
Przy marketingu DLC nie ma powodów do dumy. Zero reklamy na Steamie, termin wydania też jakiś taki nijaki (mnóstwo przecen na Steamie). Na szczęście zwiększona pula graczy zrobi swoje w długim terminie.
Wyeksponowanie dodatku na Humble i GOG wydaje się znacznie lepsze niż u "wielkiego brata".

P.S. zabawne, że w komentarzach na Steam ludzie pytają kiedy Between Dimensions pojawi się na NS. Oby jak najszybciej.

Informacje
Stopień: Krasomówca
Dołączył: 15 grudnia 2014
Ostatnia wizyta: 20 sierpnia 2019 00:28:18
Liczba wpisów: 816
[0,25% wszystkich postów / 0,48 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,374 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d