Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

NerfMe

NerfMe

Ostatnie 10 wpisów
Pomysł w tym artykule o oddaniu zysków z działalności takiej piramidy jest super. Pytanie tylko jak to u nas można zorganizować i czy w ogóle te pieniądze utopione w portfelach są do odzyskania. To tak naprawdę banki by musiały oddać spółce nadpłacone pieniądze, osoby których obligacje zostały wykupione musiałyby oddać odsetki... Trochę utopia... Ale kto wie...

Rozumiem powagę sytuacji, jak chyba każdy z poszkodowanych, natomiast taka propozycja jest chyba nierealna. Potrzeba by było osoby, której naprawdę zależy na tym by jak najwięcej poszkodowanych odzyskało jak najwięcej pieniędzy.

Tymczasem czas upływa, a pieniędzy w Getbaxk ubywa...

Bardzo fajny artykuł o tym jak to było w USA w przypadku Madoffa. Może oodesłać tym politykom taki pomysł?

Nie znam się na prawie, ale mimo całej tej akcji mam nadzieję, że jednak nie jest tak, że państwo może sobie ot tak przejąc prywatną spółkę za złotówkę... Oby...

MA napisał(a):
Nie będzie przymusu - zob. pkt. 8.9 - 8.11 propozycji układowych. Zgodnie z KSH (art. 328) masz roszczenie o wydanie akcji - dopóki się nie zgłosisz będą czekały w spółce.

Czyli teoretycznie wystarczy się nie zgłosić po akcje... Tylko dla sądu może to wyglądać na niechęć odzyskania większej ilości pieniędzy... Tak źle, tak niedobrze. Dziękuję za wyjaśnienie.

Ja jestem ciekaw jak twórcy układu zamierzają przymusić ludzi do posiadania rachunku maklerskiego. To nie jest obowiazkowy produkt bankowy, więc moim zdaniem ewentualny układ nie powinien nic takiego wymuszać. A skoro tak to jak będzie wyglądała dystrybucja akcji...

Ale co w tym dobrego? Co z tego dla nas, poszkodowanych i oszukanych?

Na samym końcu na tej stronie jest formularz do wysłania:

https://finanse.uokik.gov.pl/strona-glowna/obligacje

To wysyłamy.