0 Dołączył: 2011-05-18 Wpisów: 6
Wysłane:
1 czerwca 2011 11:19:09
Od niedawna zauważyłem, że wszystkie moje zlecenia STOP LOSS w Sidomie po jednym dniu zmieniają wartość pola STOP i nie ma tam żądnej wartości liczbowej. Czy to tylko błąd na poziomie wizualnym czy może te zlecenia są już nie aktywne po jednym dniu? Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Edytowany: 1 czerwca 2011 11:22
|
PREMIUM
1 364 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01 Wpisów: 11 971
Wysłane:
1 czerwca 2011 11:27:34
nie masz tam opcji "termin obowiązywania zlecenia"?
|
0 Dołączył: 2011-05-18 Wpisów: 6
Wysłane:
1 czerwca 2011 12:46:34
Oczywiście ustawiam termin ważności zlecenia na kilka dni, ale po jednym dniu znika mi wartość liczbowa w polu STOP dla zlecenia. Nie wiem czy coś źle robię czy to zwykły błąd wizualny, stąd moje pytanie.
|