xqsrccwf
PARTNER SERWISU
esufjzco

Czat inwestorski z przedstawicielami spółki Longterm Games – Albertem Rokickim, CEO i Adrianem Przybylskim, CFO

Dyskusja odbyła się dnia: 07.10.2022, godziny 11:00
Albert Rokicki , CEO i Adrian Przybylski, CFO Longterm Games: Zamierzamy dalej monetyzować Space Tail przez wiele lat w postaci dodatków i być może sequela Albert Rokicki , CEO i Adrian Przybylski, CFO Longterm Games

W piątek 7 października o godzinie 11:00 zapraszamy na prezentację oraz czat inwestorski z przedstawicielami spółki Longterm Games – Albertem Rokickim, CEO i Adrianem Przybylskim, CFO. Na spotkaniu omówione zostaną plany rozwoju w związku z debiutem na rynku NewConnect 10 października oraz bieżąca działalność spółki.

Longterm Games to producent gier, który powstał z połączenia wieloletniego doświadczenia w biznesie, a także doskonałej znajomości rynku game developingu. Studio zostało założone przez trzy osoby. Alberta Rokickiego, inwestora z ponad 20-letnim doświadczeniem i założyciela portalu longterm.pl, Roberta Ogłodzińskiego, doświadczonego dziennikarza finansowego i scenarzysty, który praktykę w produkcji gier zdobywał m.in. przy Wiedźminie 3 i Cyberpunku 2077 oraz Adriana Przybylskiego, inwestora i analityka, który doświadczenie zawodowe zdobywał w Open TFI i Deloitte Polska.

Longterm Games tworzy kilkanaście utalentowanych osób, które w oparciu o filozofię studia tworzą produkcje z nietuzinkową oprawą graficzną i zgodnie z modelem biznesowym mają mieć status “long sellerów”, czyli gier, które będą generować przychody jeszcze długo po premierze. Flagowym tytułem, nad którym pracuje studio jest gra Space Tail: Every Journey Leads Home – platformówka opowiadająca historię psa o imieniu Bea podróżującego przez kosmos. Premiera gry zaplanowana jest na IV kwartał 2022 r. Obecnie spółka czeka na debiut na NewConnect, który odbędzie się 10 października.

Albert Rokicki - inwestor giełdowy z ponad 20-letnim doświadczeniem, od 2011 roku, kiedy zainwestował po raz pierwszy w CD Projekt, skoncentrowany na branży gamingowej. Absolwent wydziału ekonomii Uczelni Łazarskiego w Warszawie ze specjalizacją w marketingu. Prywatnie mąż i ojciec dwójki dzieci, fan sportu a w szczególności zawodowej koszykówki NBA.

Adrian Przybylski - CFO, wiceprezes zarządu Longterm Games SA, absolwent kierunku finanse i rachunkowość na Akademii Leona Koźmińskiego, analityk fundamentalny Longterm.pl i inwestor indywidualny. Doświadczenie zdobywał w Open TFI oraz Deloitte Polska.

Czat odbywa się w ramach projektu #WDrodzeNaGPW, który organizowany jest przez portal StockWatch.pl oraz agencję PR Strict Minds. Celem projektu jest edukacja w zakresie inwestycji w spółki niepubliczne. W trakcie serii czatów zaprezentują się podmioty, które już pozyskały finansowanie w ramach emisji akcji, są w jej trakcie lub planują jej przeprowadzenie. Serię uzupełni konferencja online, podczas której zaproszeni eksperci będą dyskutować m.in. na temat stanu rynku, zmian prawnych, metod analizy, czy źródeł finansowania przedsiębiorstw w Polsce.

Zapis dyskusji
  • moderator: Witam na czacie inwestorskim z przedstawicielami spółki Longterm Games – Albertem Rokickim, CEO i Adrianem Przybylskim, CFO. Na spotkaniu omówione zostaną plany rozwoju w związku z debiutem na rynku NewConnect 10 października oraz bieżąca działalność spółki.
  • moderator: Przypominam zasady organizacyjne czata: pytania są przesyłane najpierw do moderatora. Publikowane są pytania wybrane przez Gości czata wraz z odpowiedziami. U dołu ekranu kolejkowane są u każdego użytkownika jego pytania. Moderator może odrzucić pytanie niezgodne z regulaminem.
  • moderator: Informacja dla dziennikarzy relacjonujących przebieg czata: wykorzystanie cytatów z dzisiejszej rozmowy w Państwa materiałach redakcyjnych wymaga podania źródła. W razie pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt: biuro@stockwatch.pl
  • moderator: Już można zadawać pytania, na które nasi Goście zaczną odpowiadać po zakończeniu prezentacji wideo. W razie problemów z wyświetlaniem odpowiedzi prosimy o odświeżenie strony. Uczestników zachęcamy też do udostępniania czatu i komentowania jego przebiegu w mediach społecznościowych z hasztagiem #czatStockWatch
  • Albert Rokicki i Adrian Przybylski: Witamy Państwa na kolejnej części czatu inwestorskiego, w czasie którego z wielką przyjemnością odpowiemy na Wasze pytania. Gorąco zachęcamy do ich zadawania!
  • inwestor_2k: Albercie, czy debiut Longterm Games to symboliczny sygnał początku WPH?
    Albert Rokicki: Nie sądzę, że mamy aż taki wpływ na cały rynek.
  • Gonzo: W dłuższej perspektywie celujecie w Główny Parkiet?
    Adrian Przybylski: Na razie planujemy być na NewConnect. W przyszłości planujemy przejście na GPW.
  • Gość: Skąd tak duża wiara w platformówkę?
    Albert Rokicki: Gry referencyjne jak Ori, Limbo czy Inside sprzedały się w milionach sztuk, więc widzimy ogromny potencjał komercyjny dla platformówek o wysokiej jakości.
  • Pion: Jakimi grami się inspirowaliście przy Space Tail?
    Albert Rokicki: Naszymi inspiracjami były przede wszystkim obie części Ori, Limbo, Inside, Journey ale również Spelunky 2 czy Hollow Knight.
  • Pion: Jak oceniacie zainteresowanie darmowym prologiem gry?
    Albert Rokicki: Zainteresowanie rośnie z każdym dniem, szczególnie po bardzo dla nas udanym festiwalu Steama i dwóch transmisjom na żywo przejścia naszego dema.
  • Przemo: W jakie platformy celujecie?
    Adrian Przybylski: Na razie gra zostanie wydana na PC i Nintendo Switch. W I kwartale 2023 r. planujemy wydanie gry na konsole PlayStation oraz Xbox.
  • Sus: Jak na dziś prezentuje się liczba osób z grą w wishliście? Czy zadowala Was ta liczba?
    Adrian Przybylski: Wishlista na dzień 9 września przekroczyła 10 tys. zapisów. Wishlisty na dzień dzisiejszy nie możemy podać, ale możemy powiedzieć, że wishlista systematycznie rośnie.
  • Marcin: Jakie kolejne tytuły macie w planach?
    Adrian Przybylski: Planujemy wydanie DLC (dodatków) do gry SpaceTail. Kolejną grę po SpaceTailu będziemy ogłaszać w późniejszym terminie.
  • Malbork: Jako młode studio chcecie koncentrować się na jednym gatunku gier?
    Adrian Przybylski: Nie. Kolejna gra nie musi być platformówką.
  • Inwestor: Ile osób zatrudniacie?
    Adrian Przybylski: Nad grą pracowało kilkanaście osób po naszej stronie. Obecnie gra jest już skończona i są prowadzone testy gry.
  • Kwiatek: Gdzie widzicie siebie za 5 lat?
    Adrian Przybylski: Do tego czasu powinna zostać wydana kolejna gra po SpaceTailu. Chcielibyśmy być znaczącym studiem developerskim, notowanym już na głównym parkiecie GPW.
  • Gonzo: Jakie macie plany na 2023 rok?
    Adrian Przybylski: Premiera gry SpaceTail zaplanowana jest na 3 listopada 2022 r. Plany na 2023 to wydanie dwóch DLC (dodatków) do gry SpaceTail.
  • Marcin: Jak zabezpieczacie się na wypadek nieudanej premiery?
    Adrian Przybylski: Możemy sprzedać akcje Covenanta, co pozwoli sfinansować produkcję kolejnej gry.
  • o: Panie Prezesie, planujecie emisje?
    Albert Rokicki: Nie, nie planujemy emisji akcji.
  • Gość: Na ten moment Longterm to studio jednej gry. Jakie są plany na kolejne tytuły?
    Adrian Przybylski: Obecnie skupiamy się na grze SpaceTail oraz dodatkach (DLC) do gry. Kolejny tytuł ogłosimy w późniejszym terminie.
  • Anonim: Czy planujecie mikrotransakcje w waszych tytułach?
    Adrian Przybylski: Nie, nie planujemy.
  • Gość: Jak bardzo sytuacja finansowa spółki zależy od Space tail? W sensie, jeśli nie wypali, to co wtedy? Wiem, że środki na jej powstanie były od inwestorów, ale co potem?
    Adrian Przybylski: Gdyby przychody ze SpaceTaila były niskie, kolejną grę mogą sfinansować środki ze sprzedaży akcji Covenanta. Posiadamy 59.459 akcji Covenanta.
    Wartość tych akcji licząc po cenie zakupu (15,17 zł) to 901 tys. zł. Wartość po cenie z transakcji sprzedaży akcji Kraftonowi (52,19 zł) to 3,1 mln zł.
  • Anonim: Co sądzi Pan o aktualnej sytuacji w branży gamingowej?
    Albert Rokicki: Sytuacja się poprawia, co nas bardzo cieszy.
    Branżę gamingową wspiera wysoki kurs USD/PLN.
  • Gość: Dlaczego zdecydowaliście się na debiut na NC przed premierą? Nie lepiej było wejść po premierze, gdy jasne byłoby jak podchodzić do wyceny studia?
    Albert Rokicki: Uchwała zarządu GPW o wejściu spółki na giełdę została podjęta 30 sierpnia 2022 r. Akcje na NewConnect powinny zadebiutować mniej więcej w miesiąc od dnia podjęcia uchwały. Chcieliśmy umożliwić inwestorom inwestycje w akcje spółki przed premierą gry.
  • Gracz: Czy poza produkcją gier jesteście inwestorem w branży? Podczas prezentacji wskazane zostały trzy inwestycje. Czy będą kolejne i ma to być element działalności spółki?
    Adrian Przybylski: Nie planujemy inwestycji w kolejne spółki.
  • Anonim: Nie planujecie przejść ze Space Tail na Epic Games Store?
    Adrian Przybylski: Zdecydowana większość sprzedaży gier PC realizowana jest na Steamie. Skupiamy się obecnie na Steamie oraz na GOG-u. Na Epicu planujemy być od przyszłego roku.
  • Gracz: Albert, jak to jest być po drugiej stronie barykady? Kiedyś inwestor pytający o dywidendę na konferencji CD Projektu, dziś przedstawiciel spółki?
    Albert Rokicki: Jest to ciekawe doświadczenie widzieć jak produkcja gry wygląda “od wewnątrz”. Obecnie jest to łatwiejsze, gdyż mam realny wpływ na działalność firmy niż kiedy byłem tylko inwestorem w innych spółkach.
  • Sochan: Jak długo zajmuje przejście całej gry?
    Adrian Przybylski: Około 10 godzin dla dość sprawnego gracza.
  • Gość: Czy uważacie ze hybrydowa forma wydarzeń zostanie z nami na zawsze? Które są lepsze - offline czy online?
    Albert Rokicki: Jest to bardzo prawdopodobne. My bardzo lubimy spotkania online (na żywo), aczkolwiek spotkania offline mają tę zaletę, że można w nich uczestniczyć z różnych miejsc.
  • Eryk: Jaka jest żywotność Space Tail?
    Adrian Przybylski: Chcemy, aby to był typowy long-seller i zamierzamy monetyzować go przez wiele lat.
  • Gość: Dla zewnętrznego obserwatora założenie spółki gamingowej w szczycie hossy przez portal inwestorski i sfinansowanie jej na użytkownikach, może wyglądać na wykorzystanie sytuacji, pozyskanie kasy na górce. Dlaczego zdecydowaliście się akurat na studio gier? Czy uważacie że wasi użytkownicy zarobią na inwestycji biorąc pod uwagę aktualną sytuację na giełdzie i w branży?
    Albert Rokicki: Pomysł na spółkę gamingową powstał jeszcze w 2019 r. Był nawet wykład poświęcony temu na konferencji Książęca Street 6, która odbyła się w dniach 19-20 października 2019 r. w Krakowie.
    Zdecydowaliśmy się na studio gier, ponieważ od dawna inwestowaliśmy w tą branżę prywatnie, jak również Robert Ogłodziński jest w branży gamingowej od długiego czasu.
  • Jon: Jakie PEGI ma gra?
    Adrian Przybylski: To zależy od certyfikacji Nintendo. Nintendo przyzna nam PEGI gry.
  • Gość: Rynek wyceni spółkę po debiucie, ale jaka jest kapitalizacja odniesienia? To liczba wszystkich akcji x cena z ostatniej emisji?
    Adrian Przybylski: 29,6 mln zł.
  • Gość: Ilu deweloperów pracowało nad Space Tail? Jak duży jest zespół Longterm Games - ilu devów zatrudniacie na stałe?
    Adrian Przybylski: W szczytowym momencie był to zespół prawie 30 osób.
  • Gość: Kto będzie wydawcą gry?
    Adrian Przybylski: Na PC wydajemy sami. Na Nintendo Switch będzie to Red Deer Games.
  • Gość: Przy jakiej liczbie sprzedanych kopii zwrócą się koszty produkcji i marketingu ST?
    Adrian Przybylski: Przy obecnym kursie USD/PLN jest to 50 tys. sztuk.
  • Gość: Jakie nastroje przed debiutem? Jest szansa na UP, czy znajdą się chętni do skeshowania?
    Adrian Przybylski: Jako zarząd nie chcemy komentować kapitalizacji ani zachowania kursu.
  • Gość: Jakieś plany na rozwój tytułu, czy wydajecie grę i idziecie dalej?
    Albert Rokicki: Zamierzamy dalej monetyzować Space Tail przez wiele lat w postaci dodatków i być może sequela. Mamy również drugi projekt we wczesnej fazie koncepcyjnej, który ogłosimy w przyszłym roku.
  • Lukasz Zawieja: Czy planujecie panstwo w przyszlosci glownie platformoki czy potencjalnie rozszerzenie na inny typ gier(jak np zrobilo to 11 bit studios)
    Albert Rokicki: W przypadku sukcesu Space Tail, a na taki liczymy, chcemy zrobić druga część, która również byłaby platformówką. Nie zamykamy się jednak na inne gatunki.
  • Lukasz Zawieja: Czy sa plany inwestycji w kolejne mniejsze studia podobnie jak bylo z Covenant.dev?
    Adrian Przybylski: Nie planujemy takich inwestycji.
  • Lukasz Zawieja: do ktorej spolki gamingowej z GPW byscie Panowie porownali wasz model biznesowy?
    Albert Rokicki: Tworzymy własną historię na rynku, ale imponuje nam bardzo rozwój spółek takich jak 11 bit studios i Creepy Jar, czyli skupionych na produkcji wysokiej jakości gier.
  • Albert Rokicki i Adrian Przybylski: Dziękujemy za udział w czacie i zapraszamy na debiut w poniedziałek 10 października.
  • moderator: Ja również w imieniu redakcji StockWatch.pl serdecznie dziękuję za ciekawą dyskusję i zapraszam na kolejne czaty.
npbflfjo
aqcpcyki
Prezentacja inwestorska CPD SA
Portfele StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +74 024,85 zł +370,12% 94 024,85 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +57 011,41 zł 230,07% 121 929,79 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 814,24 zł 23,97% 24 934,98 zł
jnxpqbif
qtlzbkmu
strefa bezpieczna AAA AA A BBB
329
strefa niepewna BB B
109
strefa zagrożona CCC D
200

Przykłady wyszukiwania spółek:

  • Zadłużenie > 80% - znaleziono 63
  • ROE > 30% - znaleziono 65
  • Free float < 20% - znaleziono 95

Dane aktualne na 15.10.2025


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat