pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

andrzej72

andrzej72

Ostatnie 10 wpisów
Stawiam na to pierwsze. I szczerze powiedziawszy na to pierwsze liczę.
Jak taki twór upadnie, zniknie śmieć z GPW. Szkoda tylko, że istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że w jego miejsce pojawi się jakiś kolejny.
Nie wiem, nie znam się...
www.stockwatch.pl/blog/andrzej...

Nie wiem... Może nie mam racji, może moje przypuszczenia idą zbyt daleko ale wydaje mi się, że Rysiek chyba zwija interes, ten konkretny interes.

Black horse napisał(a):
Black horse napisał(a):
Rynek nie czytał analizy finansowej W.D. czy też po 30min. poszedł po rozum do głowy i go całkowicie zignorował ????

Tak jak pisałem sama analiza finansowa spółki poszukiwawczo - wydobywczej jest niewiele warta to jak zdanie wyrwane z kontekstu.Dojrzałe rynki notujące setki spółek poszukiwawczo - wydobywczych przez wiele lat wypracowały KANONY wyceny tego rodzaju firm notowanych na giełdach i tego należy się trzymać.

@Black horse - analiza finansowa to analiza finansowa, tu liczy się wartości szeregu wskaźników (ROA, ROE, C/WK, C/Z i wiele innych). Do ich wyliczania służą te same wzory niezależnie od branży, a i źródła danych do ich obliczania są te same (bilans, przepływy pieniężne, rachunek zysków i strat). Dojrzałe rynki nie zmieniają zasad wyceny i analizy finansowej. Dojrzałe rynki potrafią zrobić właściwy użytek z analizy finansowej, czego moim zdaniem o GPW powiedzieć nie można...

Jak jednym zdaniem oceniacie raport?
Ten dzisiejszy powrót w okolice 1,80 miał miejsce chyba nie bez powodu.
Mało o Nigerii, mało o Londynie, w ogóle jakaś cisza. Brunei to w ogóle od pewnego czasu zapomniany temat, Syria skreślona na jakiś czas... Ehhhh, nie jest chyba najlepiej...
Info o szacunkach rezerw i zasobach też niczego nie zmienia, a nawet może zaszkodzić - w końcu pojawiły się tam także minusy przy dwóch pozycjach.
Sumując powyższe jutro chyba jeszcze spadniemy...